یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 خرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 خرداد 1401 الف 2 خرداد 1401 الف 3 خرداد 1401 الف 4 خرداد 1401 الف 5 خرداد 1401 الف 6 خرداد 1401 الف 7 خرداد 1401 الف 8 خرداد 1401 الف 9 خرداد 1401 الف 10 خرداد 1401 الف 11 خرداد 1401 الف 12 خرداد 1401 الف 13 خرداد 1401 الف 14 خرداد 1401 الف 15 خرداد 1401 الف 16 خرداد 1401 الف 17 خرداد 1401 الف 18 خرداد 1401 الف 19 خرداد 1401 الف 20 خرداد 1401 الف 21 خرداد 1401 الف 22 خرداد 1401 الف 23 خرداد 1401 الف 24 خرداد 1401 الف 25 خرداد 1401 الف 26 خرداد 1401 الف 27 خرداد 1401 الف 28 خرداد 1401 الف 29 خرداد 1401 الف 30 خرداد 1401 الف 31 خرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
مبلغ جریمه های رانندگی و کدهای تخلف سال 1401 اعلام شد. هر یک از کدهای تخلف رانندگی، با توجه به اهمیتی که در خطرات جاده ای دارند، دارای مبلغ خاصی برای جریمه هستند./ ایمنا
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۰۰:۱۹    
یک کامیون در مسیر خود با تنه درخت برخورد کرد و سر از پیاده رو درآورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۱    
دادستان تهران از اجرای حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران در صبح امروز خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۱    
حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل که در حادثه ریزش این ساختمان کشته شده هیچ رابطه سببی و نسبی با شمخانی ندارد و این مدعا کذب است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس کل دیوان محاسبات طی پیامی رضایت رهبر انقلاب از عملکرد دیوان را پشتوانه ای معنوی برای اهتمام مضاعف به وظایف مورد تأکید معظم له دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۸    
شاخص آلودگی هوای شهرهای کربلا و نجف اشرف در وضعیت بسیار بحرانی است. گزارش تصویری مذکور بیانگر وضعیت نامطلوب هوای سه آستان مقدس علوی، حسینی و عباسی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
شهرداری تهران از خدمت رسانی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهروندان و خانواده های شرکت کننده در اجتماع بزرگ سلام فرمانده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۴    
گرد و غبار مدارس و ادارات را در روزهای گذشته تعطیل کرد. آلودگی هوا سلامت شهروندان را نشانه گرفته و باید این مشکل به طور کلیدی برطرف شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۷:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان، به مناسبت چهارم خرداد - روز دزفول، روز مقاومت و پایداری - یادداشتی منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۰    
استانداری هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در شهر بندرعباس و پیش بینی ادامه این وضعیت، در روز پنجشنبه همه ادارات و نهاد های دولتی و عمومی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۵:۱۸    
سرمربی فوتبال نفت آبادان خطاب به استقلالی ها می گوید به قلعه نویی که هفت جام برای شما آورده است، احترام بگذارید و سمبل شکنی نکنید.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۳:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 3 تن گوشت مرغ احتکار شده به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در شهرستان خمیر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۰:۵۲    
استاندار خوزستان گفت: فاجعه متروپل آبادان را درس عبرتی برای خاطیانی خواهیم ساخت که جان هم وطنانشان را فدای منافع شخصی می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۳:۵۴    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از حضور دامپزشکی از کشور آفریقای جنوبی در ایران برای انتقال تجارب نگهداری و تکثیر این گونه جانوری و بررسی شرایط توله یوز ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۷    
معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما از مسدود شدن صفحه فیسبوک رادیو بنگلا خبر می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۴    
سازمان ملی استاندارد، دو خودروی سمند و تیبا را از فهرست تمدید اعتبار حذف کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۲    
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ دسته اول سقوط کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۵    
آنطور که سازمان هدفمندی یارانه ها خبر داده است، مرحله دیگری از یارانه جدید 300 تا 400 هزار تومانی را به حساب خانوارهایی که اعتراض کرده بودند، واریز کرده ولی تا مشخص شدن نتیجه بررسی ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۲:۳۴    
منابعی در مقاومت فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که رژیم صهیونیستی به واسطه میانجیگران پیامی برای مقاومت در ارتباط با راهپیمایی پرچم ارسال کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۲:۲۲    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: کارگردان در حین احداث تونل متوجه وجود یک حفره کوچک در دل کوه شدند که پس از ورود کارگران به داخل آن متوجه شدند که این حفره یک غار با سنگ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به هیچ وجه نباید به دلیل سهل انگاری و کم کاری عده ای، جان شهروندان این کشور به خطر بیفتد و هموطنان عزیز ما داغدار شوند و انتظار می رود مسئولان به حادثه آبادان فوراً ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۸    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف یک عدد مشک حاوی 48 هزار و پانصد لیتر سوخت قاچاق را در هشت مایلی شرق جزیره لارَک خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۱    
در پی انتشار توئیتی از سوی رئیس دانشگاه صداوسیما درباره رفتار نامناسب منشی دفتر وزیر نفت، جواد اوجی دستور بررسی موضوع و برخورد با تخلف احتمالی را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۲۸    
خبرهای اولیه از حادثه برای اتوبوس در جاده تهران- سمنان حاکی است این سانحه سبب مصدومیت پنج نفر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۲۰    
دستیار ویژه و مدیر کل اموربین الملل وزارت بهداشت از مخالفت صریح جمهوری اسلامی با پیشنهاد آمریکا در مجمع جهانی سلامت مبنی بر اصلاح مقررات بهداشتی بین المللی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۸    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۰    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همه جانبه روابط با روسیه، گفت: توسعه مناسبات با مسکو در همه ابعاد، جزو سیاست های راهبردی و جدی تهران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۰:۳۵    
در پی توقیف محموله کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در آبهای یونان ، کاردار یونان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۱    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تاکید کرد: دولت آمریکا به دنبال بازگشت به توافق هسته ای با ایران است و همچنان آن را در راستای منافع ایالات متحده آمریکا می داند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۰    
مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا در واکنش به آزادسازی واردات خودروهای خارجی به کشور، اعلام کردند که از این تصمیم استقبال می کنند و آماده رقابت با انواع خارجی در بازارهای داخلی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۴    
قالیباف با تأکید بر اینکه اصلاح ساختار بودجه مهمترین دغدغه مجلس یازدهم بوده؛ گفت: برای رسیدن به این هدف، تلاش زیادی صورت گرفته و نتایجی نیز حاصل شده که البته به دلیل ضرورت قانونی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۹    
دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص صحبت های شهروند صدمه دیده حادثه متروپل در بیمارستان توضیحی ارائه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان تاریخ برگزاری دور بعدی نشست آستانه را اعلام کرد و گفت، برای تمام کشورهای ضامن (ایران، ترکیه و روسیه) دعوتنامه فرستاده شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۴    
معاون نخست وزیر روسیه تصریح کرد علی رغم فشار تحریم های ایالات متحده آمریکا، روسیه در حال تقویت روابط تجاری با ایران است که اقتصاد هر 2 کشور را تقویت می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۲    
همزمان با پیگیری های مقامات ایرانی برای گرفتن بهای گاز صادراتی به عراق، سخنگوی وزارت برق عراق هشدار داد که در صورت عدم پرداخت بدهی ایران، یک سوم شبکه برق این کشور از کار خواهد افتاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۳    
وزیر امور خارجه در بدو ورود به زوریخ برای شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصادی گفت که اولویت های جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید را در این نشست تبیین خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۹    
بدنبال کشته شدن 19 کودک در تیراندازی تگزاس آمریکا مسولان این کشور خواستار مقابله با مافیای سلاح در این کشور شدند . البته نه این کشتارها برای اولین بار است و نه این اظهارات مقامهای آمریکا
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۱    
تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در ایالت تگزاس آمریکا به کشته شدن 21 نفر از جمله 19 کودک منجر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۷    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به رییس جمهوری درباره نخستین پروژه تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۰    
متقاضیان برای دریافت یارانه نقدی می توانند فعلا بدون محدودیت زمانی برای ثبت نام اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به گفت گوها میان تهران و آژانس درخصوص ذرات اورانیوم یافت شده در چند سایت هسته ای ایران گفت که این رایزنی ها در مقطع بسیار دشواری قرار دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۷:۴۹    
دادستان تهران گفت: حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، صبح امروز اجرا شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در اطلاعیه ای با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، روز پنجشنبه پنجم خرداد را در این استان عزای عمومی اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۶    
سرانجام با ابلاغ گمرک ایران، نرخ 4200 از محاسبه حقوق ورودی کنار رفت و نرخ ETS (نرخ نزدیک به بازار) جایگزین آن شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۰    
دستیار رسانه ای وزیر بهداشت از تدوین دستورالعمل تشخیص و پیشگیری از بیماری آبله میمونی در کشور و همچنین تامین تجهیزات و امکانات تشخیصی مربوطه در انستیتوپاستور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی تصویب بازتوزیع یارانه ارز ترجیحی به صورت کالابرگ برای کالاهای ضروری را از اقدامات نمایندگان برای کاهش مشکلات مقطعی مردم برشمرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۹    
هر چه انسان دارد و مالک آن است، امانت الهی است و امانت را باید به خدا بازگرداند. این ارجاع، مرجوع شدنِ مرسوم و بازاری نیست. در این بازگشت، آنچه انسان تحت عنوان امانت از خدا گرفته، استعلا می یابد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۱    
درحالی که استفاده از ابزارهای سنتی برای یافتن افراد زنده زیر آوار همچنان رایج است، ضرورت به کارگیری تکنولوژی های جدید اهمیت بسیاری یافته است
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۸    
رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: 2 هزار نیروی عملیاتی مشغول آواربرداری و امدادرسانی ساختمان متروپل آبادان هستند و در نوبت های مختلف عملیات را دنبال می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۴    
نخست وزیر کانادا می گوید که صدور مجوز ورود تیم ملی ایران به این کشور برای برگزاری بازی دوستانه در ماه آینده، برعهده سازمان خدمات مرزی کانادا است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۱    
رییس باغ ملی گیاه شناسی ایران گفت: این ساخت و ساز مسیری خطرناک و فاجعه بار برای این میراث علمی، تخصصی، طبیعی و فرهنگی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۱    
تاکنون 5ماشین رانندگان صنایع سیمان شهرکرد به عنوان کم کاری از سوی کارخانه توقیف شده است/ وکیل این کارخانه اعلام کرده که توقیف ماشین بقیه رانندگانی که تخلف کرده اند هم در دستورکار است
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۷    
دبیر کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور گفت: امروز در کانال های چند ده هزار نفری شاهد بارگذاری سؤالات امتحان نهایی، 20 دقیقه بعد از شروع امتحان بودیم؛ پاسخ سؤالات تاریخ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۷    
وزیر کشور با اشاره به آخرین آمار جانباختگان و مصدومان حادثه متروپل گفت: تاکنون نزدیک به 16 فوتی داشته ایم و همچنین 37 نفر زخمی شده بودند که از این تعداد 34 نفر مرخص شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۷    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه ساختمان های زیادی مانند متروپل با بی توجهی به نظر ناظران نظام مهندسی ساخته شده که هم اکنون مانند بمب های ساعتی جان مردم را تهدید می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۳    
شبکه سی ان ان اعلام کرد که خبرنگار شبکه الجزیره با گلوله تک تیرانداز اسرائیلی کشته شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۵    
امیر قطر و نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای مشترک از تمام طرف ها در مذاکرات هسته ای خواستند تا از فرصت موجود برای دستیابی به توافق استفاده کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۱    
رحیم پور ازغدی نوشت: پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا ضمن سفر به آلبانی و حضور در پایگاه گروه منافقین علنا گفت من عضو گروه شما هستم! و باید از ظرفیت شما علیه ایران استفاده بیشتری ببریم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، با اشاره به آلودگی هوای اکثر شهرها تحت تاثیر گرد و غبار، گفت: استفاده از ماسک های جراحی سه لایه که اکنون مردم به دلیل شرایط کرونا مصرف می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه امروز بعدازظهر(4 خرداد) شاهد روند تدریجی بهبود کیفیت هوا در سطح استان خواهیم بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۲    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در دو ماه نخست امسال بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته و نیاز کا سال جاری ثبت سفارش واردات گوشی آیفون انجام شده و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه عربستان تاکید کرد : تا زمانی که مسئله فلسطین حل نشود، عربستان اقدام به عادی سازی روابط با خود با رژیم صهیونیستی نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۴    
یک کارشناس تغذیه به تشریح باید و نبایدهای تغذیه ای در شرایط آلودگی هوا و روزهای پر گرد و غبار پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور دلیل اینکه علما در طول تاریخ همواره مورد خشم و غضب مستکبران بودند را پیشتازی توامان در عرصه تربیت نفوس و مبارزه با بی عدالتی دانست و اظهار داشت: حضور در این میدان عظیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۷    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی برای روزهای پایانی هفته در جاده ها را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۷    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 4 اردیبهشت ماه) و در آخرین روز کاری هفته با هشت هزار و 789 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 564 هزار واحدی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه اندازی سامانه نظارت بر قرعه کشی خودرو از هفته آینده خبر داد و گفت: افزایش قیمت برخی کالاها نباید به گرانی بیش از حد کالا منجر شود که در این صورت با گرانفروشان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف پرداخت وام کمک ودیعه مسکن در تهران، شهرستان ها و سایر شهرها افزایش پیدا کرد که بررسی ها نشان می دهد مستاجران تهرانی برای وام 100 میلیونی ودیعه مسکن باید ماهانه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
نمایندگان مجلس در دوره یازدهم، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۸    
پژمانفر، نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: از نیمه دوم خرداد روزانه 80 هزار کارت ملی صادر می شود که این تعداد افزایش می یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای فتح خرمشهر را ناشی از جهاد، از خودگذشتگی، عزم راسخ و ابتکار عمل دانستند و افزودند: روح همه ی اینها هم اخلاص لله و توکل علی الله بود؛ برای خدا کار کردن و به خدای متعال توکل کردن.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر تنها سه مصدوم حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در بیمارستان بستری هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۶    
دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نشست گفت وگوی امنیت منطقه ای که روز جمعه 6 خرداد ماه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۶    
رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت: با بررسی های صورت گرفته خوشبختانه آبله میمونی هنوز به ایران نرسیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۳    
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت، رزمایش اخیر بمب افکن های استراتژیک چین و روسیه در آسیای شرقی نشان دهنده عمق اتحاد این دو کشور است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۶    
اوایل بهمن ماه سال گذشته بود که وزیر صمت در برنامه ثریا حضور پیدا کرد و ضمن استماع گزارش اندیشکده سیاست گذاری دانشگاه امیرکبیر در خصوص بررسی چالش های صنعت خودرو ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۲    
دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در فصل چهارم سریال از سرنوشت گفت: دغدغه ها و مشکلات این شخصیت شبیه به 80 درصد جوانان ایرانی است. او دوست دارد بخندد، پرانرژی باشد و کار کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۲    
روز عروسی در زندگی هر فردی، خاص ترین روز محسوب می شود. در فرهنگ شرقی این روز ویژه و هیجان انگیز اهمیت بیشتری دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۸    
علت این حادثه اتصالی برق گزارش شده است و به دلیل نداشتن سیستم اطفا حریق اتش به موقع مهار نشده و تا طبقه ششم این پاساژ سرایت کرده است. این حادثه تلفات جانی نداشته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۹    
در روزهای گذشته مردم دنیا نگران شیوع بیشتر آبله میمونی شده اند که گزارشاتی از آن در کشورهای اروپایی و آمریکایی منتشر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۵    
با اعلام باشگاه پرسپولیس، دیدار این تیم برابر شهرخودرو مشهد امروز برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۵    
معاون درمان وزارت بهداشت از ترخیص و بهبود 28 مصدوم حادثه متروپل در آبادان خبر داد و گفت: تمام تلاش کادر درمان برای رسیدگی به مصدومان این حادثه به کار گرفته شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مسرور بارزانی ، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق نقل قول رسانه ها از اظهاراتش درباره ایران را نادرست دانست؛ این تکذیبه در پی انتشار و بازناب سخنان وی در داووس سوئیس، صادر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مدیر روابط عمومی ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مردم اصفهان امروز با شکوه خاصی پیکر دو شهید سانحه هوایی ارتش را تشییع کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به ثبت نام نخستین دوره خرید خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که روز گذشته مهلت آن به پایان رسید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور با اشاره به افزایش آلودگی هوا، سلامتی مردم را موضوعی حیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم نمی توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و لذا از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر خارجه می خواهم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۲    
عکس هایی از مریم کاظم زاده اولین عکاس زن در دوران جنگ که امروز در سن65 سالگی درگذشت.او اولین عکاس زن جنگ بود که مهر سال 59 به مناطق جنگی رفت و خاطرات بسیاری از حضور رزمندگان و فرماندهان در مناطق جنگی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۷    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از بعد از ظهر دیروز میانگین کیفیت هوای تهران در شرایط خطرناک قرار گرفت و امروز (4 خرداد) نیز این وضعیت تداوم دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد "داووس" شرکت می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۹    
رئیس اداره بیماری های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت گفت: اسهال و استفراغ هایی که در این ایام رخ می دهد مقتضی فصلی است که در آن قرار داریم و اینگونه نیست که موارد مبتلا افزایشی شده باشند بلکه به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با پایان زمان قانونی دولت برای ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور 1400 اجرایی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۷    
وزارت بهداشت امارات متحده عربی از شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس آبله میمونی در این کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۳    
وزیر کشور گفت: با خطر جدی ریزش مجدد باقی مانده سازه متروپل مواجه هستیم و در صورت حضور مردم در محل حادثه، این ریزش می تواند منجر به فاجعه شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۳    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از دانش آموزان و خانواده هایشان در پوشش فروش سوالات امتحانی هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۳    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با تعیین هیات رئیسه مجلس در سومین سال فعالیتش در دوره یازدهم به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۵    
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی که در تاریخ 23 دی 1398 برگزار شده بود، صبح امروز (چهارشنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۶    
مردانی، متخصص بیماری های عفونی: در داخل منزل هم از ماسک استفاده شود چون فضای خانه هم ممکن است آلودگی هوا را داشته باشد
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۸    
با تصویب مجلس، گزارش مربوط به استنکاف دستگاه های اجرایی متولی قانون هوای پاک برای بررسی به قوه قضاییه ارجاع شد.
  • ۱