سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 24 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۷    
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان تهران با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پدران و مادران معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۴    
تامین روشنایی محدوده عبور یوز در منطقه پارک ملی توران نیازمند 30میلیارد تومان اعتبار است. 2هفته پیش یک قلاده یوزپلنگ بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در محور عباس آباد-میامی تلف شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۸    
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال سازی بسته 40 گیگابایتی اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۳    
همشهری: با پذیرش 8خودروی جدید از 6گروه خودروساز، تعداد خودروهایی که قرار است در بورس کالا ارائه شوند به 15مدل رسید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۹    
در اولین سالگرد سقوط کابل و تصرف آن توسط طالبان، طرفداران و نیروهای طالبان در چهارراه مسعود و نزدیک سفارت آمریکا در کابل تجمع کرده و در حمایت از طالبان شعار سر دادند. عکس: مهاب عزیزی
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹    
ماموران پلیس امنیت 4 نفر از اراذل و اوباش خطرناک را که در خیابان مرتضوی شرارت کرده بودند، عصر امروز 24 مرداد به محل وقوع جرم برده و برای درس عبرت دیگر اشرار به محل مورد نظر منتقل کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۴    
معاون عملیات پلیس امنیت تهران: با وقوع درگیری در خیابان مرتضوی تهران بین 12 اراذل و اوباش موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت قرار گرفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۸    
تصاویری جدید از گورخرهای ایرانی در پارک ملی کویر را می بینید که کیوان اطمینان یکی از دوستداران حیات وحش آن را ثبت کرده و از حال خوش این گونه ارزشمند جانوری حکایت دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۶    
امروز دبی نشینان شاهد توفانی سهمگین بودند. این توفان خود را به بخش های مختلف کشور امارات هم رساند. لحظه ورود توفان شن به دبی را در این ویدئو ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۶:۴۹    
یورش ناگهانی و پیش بینی نشده ماموران اف.بی.آی به اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تمامی معادلات و حساب و کتاب ها را بر هم زد و اکنون او وارد جنگ سیاسی-حقوقی شده که احتمال دارد آخری باشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۶:۰۲    
کمیته سازماندهی تظاهرات چارچوب هماهنگی شیعیان عراق برای برگزاری تظاهرات گسترده اعلام آمادگی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۵:۲۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان اعلام کرد که 6 شهروند ایرانی که در پی انفجار اخیر در ارمنستان نامشان در بین مفقودشدگان قرار داشت، زنده و سالم بوده و در حال حاضر در گرجستان هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۳:۵۱    
مشاور سخنگوی دولت از تعریف میزان 7 هزار و 100 میلیارد تومان در قالب مسئولیت اجتماعی از سوی وزارت نفت برای استان خوزستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۳:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ادعای ضدایرانی وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی کشورمان به سلاح اتمی، ایفای نقش پلیس بد برجامی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۲:۱۸    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان طی اطلاعیه ای به هموطنان که قصد سفر به این کشور دارند هشدار داد ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه دوشنبه بار دیگر رویه مسئولیت گریزی در مذاکرات رفع تحریم ها را در پیش گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نسبت به تایید مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی خود از ضبط شدن گذرنامه اش در جریان حمله اف بی آی به اقامتگاهش خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۳    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۳    
تیم ملی والیبال ب ایران با شکست تیم کامرون، موفق به کسب عنوان قهرمانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۹    
روند بارگیری دوباره محموله نفت کش لانا تکمیل شده است . پیش تر منبع دیگری گفته بود که این روند روز یک شنبه تکمیل شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۳    
دادستان ایلام گفت: رئیس یکی از شعبات بانک مسکن امروز به اتهام جعل در اسناد رسمی و استفاده از سند مجعول، ارتشا، اختلاس و جعل رایانه ای بازداشت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۳    
اطلاعات سپاه پردیس طی اطلاعیه ای از دستگیری4 نفر از سر شبکه های فرقه عرفان حلقه و مرتبطان با خارج از کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۹    
تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل ترکیه شکست خورد و به مدال نقره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۵    
طرح های نرگس آبیار، داریوش ربیعی و محمد قاضی از ساترا مجوز تولید سریال گرفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از تحویل 600 هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان امسال خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۸    
دادستان شهرستان شوش از دستگیری 140 قبصه سلاح جنگی و دستگیری دو نفر قاچاقچی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل نامعلوم بودن سرنوشت 6 نفر از هموطنان، نام آنان در فهرست مفقودان حادثه آتش سوزی و انفجار یک مرکز تجاری در ارمنستان قرار دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه عربی با اشاره به پیروزهای مقاومت تاکید که امروز قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به ما نزدیک شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۵    
مریخ نورد کنجکاوی که هم اکنون در گودال گیل نزدیکی خط استوا مریخ، در حال کاوش است از خود یک سلفی گرد و خاکی گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۰    
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 8 اراذل و اوباش خطرناک جنوب تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۶    
سفیر چین در سازمان ملل در واکنش به سفر نمایندگان آمریکایی به تایوان گفت: واشنگتن باید از سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان درس بگیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر حتمیت فروپاشی رژیم صهیونیستی، گفت که امروز آزادی قدس بیش از هر زمان دیگری نزدیکتر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: میزان ضایعات محصولات کشاورزی براساس آمارهایی که اعلام می شود حدود 20 تا 25 درصد است؛ این ضایعات بیشتر در طول فرایند پس از برداشت تا عرضه به بازار پیش می آید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۴    
رئیس جمهور از رصدخانه کشاورزی ایران بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همسویی دولت و مجلس در تامین منافع مردم، گفت: مجلس در کنترل گرانی از هیچ کمکی به دولت دریغ نمی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۹    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز جلوه های قدرت و مولفه های آن در کنار سرمایه های اجتماعی مطرح می شود به طوری که در جهان امروز علوم و فناوری های نوین تبدیل به نماد قدرت ساز شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعای منتشر شده در یک رسانه عربی مبنی بر قاچاق تسلیحات از بندرعباس به بندر الحدیده یمن واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۲    
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در این باشگاه، قراردادش را امضا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۵    
وزیر کشور با ارسال نامه ای به استانداران سراسر کشور دستور افزایش توان اجرایی و انجام هماهنگ اقدامات لازم در حوزه آبخیزداری به صورت جهادی داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۲    
انگلیس اولین کشوری است که نوعی از واکسن کووید-19 را تایید کرده که هم سویه اصلی و هم سویه اُمیکرون کروناویروس را هدف قرار می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۸    
آیت الله رئیسی اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف آب با رایگان کردن آن برای کشاورزانی که از روش های نوین آبیاری از جمله آبیاری زیرسطحی استفاده می کنند، باید در دستور کار قرار گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۰    
در جلسه فوق العاده بعدازظهر امروز دوشنبه شورای عالی امنیت ملی به ریاست آیت الله رئیسی، گزارش مبسوطی توسط علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان درباره گفتگوهای مرتبط با رفع تحریم ها به اعضاء شورا ارائه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که بسیاری از نمونه های تسلیحات نسل جدید روسیه، سال ها و حتی دهه ها جلوتر از نمونه های خارجی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۸    
منابع امنیتی سوری از هلاکت یک سرکرده برجسته داعش در جنوب این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۰    
تیم ملی هاکی سالنی ایران موفق نشد از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کند و نایب قهرمان شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۵    
یک تحلیلگر امور حقوقی و قضائی در آمریکا گفت که در صورت محکوم شدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به اتهام نقض قانون جاسوسی، ممکن است به 10 سال زندان محکوم شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران از نظر طول و تعداد ایستگاه ها رتبه بیستم را در میان 250 شهر جهان دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۴    
بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یک هفته پس از قبول آتش بس ملتمسانه با جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نفس راحت کشیدن از ترس موشک های مقاومت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۴    
فراخوان چهل ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در هشت بخش مسابقه بزرگ نمایش های صحنه ای، مسابقه نمایش های خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه رادیوتئاتر، مسابقه پژوهش تئاتر، سابقه تئاتر ملل ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۶    
مدیرعامل سایپا با بیان عملکرد سایپا، گفت: خودرو شاهین هیبریدی تا سال آینده تولید خواهد شد و همچنین با 16 برند خودروسازی خارجی برای واردات مذاکره شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی دولت گفت: با تفاهم صورت گرفته بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رتبه های برتر کنکور و المپیادی ها، بورسیه هیئت علمی می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۱    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه پول های بلوکه شده نفتی ایران به خزانه بازگشت، گفت: صادرات ایران به اروپا در دولت سیزدهم 213 درصد رشد کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
فاطمه سلیمانی ازندریانی،نویسنده ای است علاقمند به کشف تجربه های تازه برای روایت داستان های خودکه اغلب با مضامین مذهبی، تاریخی و یا تحولات اجتماعی گره خورده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
دادگاه رسیدگی به پرونده ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی و قاتل نگهبانان شرکت کشتی رانی در شهریار در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۳    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت با تکذیب کاهش تولید فرآورده های نفتی در سال جاری، گفت: بنزین باکیفیت در پالایشگاه های کشور با استانداردهای یورو4 و 5 تولید می شود و بنزینی از پتروشیمی ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۴    
تقریباً تمام اساتید قرآنی کشور و عموم قاریان و حافظان قرآن مرحوم استاد محمد رضا شهیدی را دیده اند و می شناسند و از ایشان خاطره دارند و بسیار کم می شود که استادی اینچنین گسترده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۰    
توسعه صادرات و گسترش بازارهای جهانی تعاونی ها رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۰    
اعلام برخی واردکنندگان و البته تائید مسئولان مربوطه از به سرقت رفتن قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت می گوید دولت برای صادرکنندگانی که قصد صادرات کالا به قطر در دوره جام جهانی را دارند، تسهیلاتی ویژه در نظر گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۳    
رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های حوزه پزشکی کشور و با بیان اینکه دیگر نیازی به اعزام هیچ بیماری به خارج از کشور نداریم، گفت: اما پایاپای این رشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۹    
بررسی ها نشان می دهد خسارتهای ناشی از وقوع آتش سوزی های جنگلی در اروپا در سال 2022 بی سابقه بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۱    
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۸    
در پی انتشار تصاویری از رای دیوای عدالت درباره شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران گفت: این مسئله ارتباطی با آقای زاکانی ندارد و آقای زاکانی نمی رود
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۲    
طرح ظفر 18 مبارزه با مواد مخدر پلیس پایتخت امروز دوشنبه 24 مرداد 1401 با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۲    
روزنامه "اورشلیم پست" در گزارشی محتوای نامه رئیس جمهور سابق آمریکا به نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی را فاش کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹    
در پی بارش های سیل آسا، آب چشمه کوهرنگ به عنوان تامین کننده 50 درصد آب شرب شهرکرد و تعدادی از شهرها و روستای واقع در مسیر گل آلود شده و به بحران جدی تبدیل شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۴    
امروزه با توجه به پیشرفت علم و صنعت و موارد دیگر ساختمان های زیادی در حال ساخت هستند و هر واحد از این ساختمان ها نیاز به پکیج جداگانه ای دارند و این پکیج ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص 10 درصد از خودرو های قابل عرضه در قرعه کشی به دارندگان خودرو های فرسوده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت :آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق 2015 و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
دانشمندان دریافته اند که چه چیزی باعث می شود انسان در مقایسه با سایر نخستی ها قادر به صحبت کردن باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۶    
وزیر نیرو با بیان اینکه با وجود افزایش دما و مصرف نسبت به سال گذشته، خاموشی نداشتیم، گفت: با توجه به تداوم افزایش دمای هوا ضروری است مردم همچنان نسبت به رعایت مصرف برق اهتمام بورزند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۹    
دیوید تیلور از رقابت با حسن یزدانی سخن گفت و عنوان کرد از حضور او به عنوان رقیب خوشحال است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل سایپا در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: به علت کنترل کیفیت محصولاتمان 35٪ میزان مراجعه به نمایندگی ها کاهش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۲    
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و 8 میلیارد دلار ارز ترجیحی که ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای گفت: ریزش کوه در معدن کرومیت روستای "گَفت" این شهرستان خراسان رضوی، امروز منجر به گرفتار شدن یک مرگ میانسال در زیر آوار و مرگ وی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۶    
بخشی از اقدامات نظارتی مجلس منتشر شد .
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۲    
مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دفترچه راهنمای اصلاحات برخی رشته محل های دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 را منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۰    
نخست وزیر نیوزیلند امروز (دوشنبه) گفت که این کشور 120 پرسنل نظامی را به انگلیس اعزام می کند تا آموزش های لازم را به سربازان اوکراینی در خط مقدم جنگ بدهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۴    
استاندار تهران از پیش بینی وجود حدود 25 هزار معتاد متجاهر در سطح استان تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه 743 مصدوم ناشی از حوادث کار در بهار امسال به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۹    
شاخص کل بورس امروز با 45 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 463 هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن 1782 واحد افزایش یافت و به رقم 397 هزار و 230 واحد رسید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار با پوشاک ایرانی در جام جهانی شرکت خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۱    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست و فرمانده یگان حفاظت این سازمان با صدور پیام های جداگانه ای کشته شدن محیط بان برومند نجفی را تسلیت گفتند و خواستار دستگیری سریع قاتل شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۱    
خودروهای مسابقه تنها در پیست ها حق تردد دارند. حرکت یک دستگاه خودروی قدیمی فرمول یک در جاده های جمهوری چک توجه مردم را به خود جلب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
"دونالدترامپ" رئیس جمهور آمریکا به تازگی در یک سخنرانی از سقوط قابل توجه موقعیت آمریکا در عرصه های گوناگون سخن گفته و به نوعی بایدن و دموکرات ها را مقصر وضعیت کنونی کشورش معرفی کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
همزمان با افزایش تنش ها میان روسیه و اوکراین و حملات توپخانه ای در محوطه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا که تحت کنترل مسکو قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در جریان حمله به سلمان رشدی هیچ کس را غیر از خود او و حامیانش شایسته سرزنش و ملامت و محکومیت نمی دانیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۱    
سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به ارائه پیشنهاد افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان در قالب یک الگوی جدید به هیات دولت، اعلام کرد: این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۳    
یکی از شایع ترین روش های مسافرت های درون کشوری و حتی بیرون از کشور، استفاده از اتوبوس است. سفر با اتوبوس به دلیل به صرفه بودن قیمت آن نسبت با سایر روش ها مثل قطار و هواپیما و همچنین سرعت خوب آن سال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه تغییرات در اجرای طرح ترافیک پایتخت، توضیحاتی را ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۱    
وزارت خارجه آمریکا یکشنبه در بیانیه ای عملیات مبارزان فلسطینی در قدس را محکوم و تاکید کرد که در جریان این عملیات 5 شهروند آمریکایی زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۸    
منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۶    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی شب گذشته در مسیر توره - بروجرد چهار کشته برجا گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۵    
جدیدترین آمارها نشان می دهد گرانی مسکن سراسر اروپا و آمریکا را در سال 2022 فرا گرفته به طوری که 16 کشور از جمله آمریکا، آلمان و انگلیس در سه ماهه نخست این سال با تورم دو رقمی مسکن مواجه شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۰    
موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، بارش های پراکنده برای جنوب و جنوب شرق کشور در هفته جاری را پیش بینی و اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۶    
مدیر کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال: احتمال زیاد استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان انتخاب می شود ...
  • ۱