شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 مهر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مهر 1401 الف 2 مهر 1401 الف 3 مهر 1401 الف 4 مهر 1401 الف 5 مهر 1401 الف 6 مهر 1401 الف 7 مهر 1401 الف 8 مهر 1401 الف 9 مهر 1401 الف 10 مهر 1401 الف 11 مهر 1401 الف 12 مهر 1401 الف 13 مهر 1401 الف 14 مهر 1401 الف 15 مهر 1401 الف 16 مهر 1401 الف 17 مهر 1401 الف 18 مهر 1401 الف 19 مهر 1401 الف 20 مهر 1401 الف 21 مهر 1401 الف 22 مهر 1401 الف 23 مهر 1401 الف 24 مهر 1401 الف 25 مهر 1401 الف 26 مهر 1401 الف 27 مهر 1401 الف 28 مهر 1401 الف 29 مهر 1401 الف 30 مهر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۹    
کشتی گیر وزن 72 کیلو گرم فرنگی کشورمان پس از عبور از حریف اوکراینی خود به مدال برنز رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر اعلام کرد: بخش دریایی پایانه مسافری بین المللی دریایی بندر بوشهر به منظور پشتیبانی از جام جهانی 2022 فوتبال آماده شده و پایانه مسافری بین المللی دریایی این بندر هم تا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۴    
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و کلوب اتومبیلرانی بین المللی عراق در راستای تسهیل ورود موقت وسایل نقلیه موتوری از طریق زمینی و آبی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۶:۰۴    
مردم سمنان با شهید سرهنگ دوم محمد عباسی که اشرار مسلح او را در سراوان به شهادت رساندند، وداع کردند. این شهید یک سال است ازدواج کرده و فرزندش به زودی به دنیا می آید!
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۴:۳۳    
آژانس محیط زیست سازمان ملل نسبت به معضل انباشته شدن مواد پلاستیکی در خاک در سراسر جهان هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۳:۴۵    
ترکیه سه شنبه شب خودرویی را در منطقه سنجار عراق هدف قرار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۳:۰۳    
ستاره مسلمان رئال مادرید که شب گذشته برنده توپ طلا شد، در سالیان پیش تنها یک بار توانسته بود به جمع 10 نفر اول دنیا راه پیدا کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۲:۱۹    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته چنانچه این رژیم برای اوکراین سلاح ارسال کند آن سلاح ها به دست ایران خواهد افتاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۱:۳۲    
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: اگر آمریکا بخواهد که مغز جهان باشد باید قلب جهان را تصرف کند که قلب جهان خاورمیانه است و باید تصرف شود و تصرف خاورمیانه بدون تصرف ایران امکانپذیر نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۵    
کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به یا وه گویی سفیر آلمان به سابقه تجاوزات آلمان و عدم پایبندی این کشور به برجام اشاره و عنوان کرد: آلمان با آن سابقه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۸    
ستاره ایرانی بهترین مهاجم ماه پرتغال انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه هشدار داد که جهان باید به اتحاد روسیه و ایران به عنوان تهدیدی بالقوه نگاه کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی جنبش حماس گفت که یک هیئت بلندپایه حماس فردا (چهارشنبه) به سوریه سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۳    
دادستان کل کشور گفت: ضمن اینکه تاکید داریم همکاران مان در رسیدگی به پرونده های این اغتشاشگران تسریع کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۴    
کاهش محبوبیت نخست وزیر انگلیس به سطحی حتی پایین تر از محبوبیت شاهزاده رسوای دربار این کشور باعث تعجب شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۲    
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به نزاع مسلحانه گروهی اراذل و اوباش در هفته گذشته که منجر به جان باختن شهروند بی گناه زرندی به دلیل اصابت گلوله شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد که این رژیم سلاحی به اوکراین نخواهد فروخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی دولت گفت: بیان صریح گلایه ها ویژگی جریان مطالبه گر دانشجویی است. به گفت وگو با منتقد و معترض، به عنوان یک وظیفه ادامه خواهیم داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما از میز مذاکره فاصله نگرفته ایم و نخواهیم گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۴    
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم فرنگی کشورمان با گذشت از سد حریف گرجستانی خود قهرمان جهان شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۲    
وزیر انرژی قطر گفت که این کشور زمستان امسال هرگز گازی که قرار است به آسیایی ها فروخته شود را به اروپایی ها نخواهد داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۲    
وزارت دفاع آمریکا شایعات مطرح شده توسط برخی رسانه های غربی درباره قصد ایران برای ارسال موشک از ایران به روسیه را تأیید نکرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۸    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۱    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ارسال تسلیحات از جمله پهپادهای نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران جهت استفاده در جنگ اوکراین، این ادعاها را فاقد صحت دانست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به واسطه توان بازدارندگی ایجاد شده در نیروهای مسلح دیگر نگران تهدیدات نظامی و سخت افزاری دشمنان نیستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر افزایش قیمت کارخانه ای خودرو را شایعه دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری 9 نفر از اوباشگران و عاملان نزاع دسته جمعی در امیریه شهرستان شهریار خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۴    
رسانه های معتبر ورزشی در اروپا، صفحه نخست خود را به توپ طلای کریم بنزما اختصاص دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۸    
محمد بن زاید، رئیس امارات و سلمان عبد العزیز، پادشاه عربستان در پیام هایی جداگانه انتخاب عبد اللطیف رشید را به عنوان رئیس جمهوری عراق تبریک گفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام آزادی پنج خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین گفت که خدمه ایرانی در ابتدای مسیر بازگشت به کشور هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۸    
نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو با حضور غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۹    
فبلمنز جدیدترین ساخته استیون اسپیلبرگ به عنوان فیلم افتتاحیه چهل و چهارمین جشنواره فیلم قاهره در کشور مصر انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۴    
دیوان عالی کشور درباره اختیار معاون دادستان برای درخواست اعاده دادرسی موضوع ماده 475 قانون آیین دادرسی کیفری رای وحدت رویه ای صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۸    
نماینده سابق سازمان ملل در امور یمن اعتراف کرد که دولت آمریکا از ابتدای جنگ علیه این کشور از نیروهای متجاوز حمایت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس بابیان اینکه سید صولت مرتضوی ثبات فکری داشته و دارد گفت: وی از مجلس رای اعتماد می گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۱    
وزیر دفاع عراق با فرمانده هیئت ناتو در این کشور دیدار و با او درباره راه های هماهنگی و همکاری و گسترش شراکت بحث و تبادل نظر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده است که برای اصلاح و نقد باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان ها را از خودم و مجموعه تحت نظرم شروع کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۴    
معاون اقتصادی رئیس جمهور از اعلام آمادگی ایران برای کمک در برگزاری جانم جهانی قطر خبر داد و گفت: احداث بندر مشترک یکی از مواردی است که می تواند به توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی تهران - دوحه کمک قابل ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۴    
طرحی جدید که توسط پژوهشگران دانشگاه رایس آمریکا برای پیکربندی چراغ موتورسیکلت ها ارائه شده است، می تواند جان انسان های زیادی را نجات دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۰    
نخست وزیر پیشین پاکستان که با رای منفی پارلمان کشورش برکنار شد، تصمیم دارد اگر دولت تاریخی را برای برگزاری یک انتخابات زودهنگام تعیین نکند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از استقرار یکی از کشتی های حامل مسافران جام جهانی در بندر بوشهر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۲    
نماینده تجاری روسیه در ایران می گوید در جریان برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، دو طرف برای راه اندازی یک سیستم شبه سوییفت توافق خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۷    
ائتلاف "اداره الدوله" عراق از برگزاری جلسه پارلمان برای بررسی کابینه پیشنهادی نخست وزیر مکلف این کشور طی شنبه پیش رو خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۳    
وزیر کشور گفت: امنیت کشور ایران، مردم محور است و مردم خود آن را تامین می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس قوه قضاییه در نشست هیئت عمومی دیوان عالی کشور شرکت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه در دو روز آینده شاهد اوج عملیاتی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه خواهیم بود، گفت: فردا یگان های زرهی، نیروی مخصوص ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۷    
مرکز رسانه قوه قضاییه مستند آتش سارقان را منتشر کرد؛ روایتی از تلاش زندانیان بند سرقت برای فرار از زندان اوین در شب 23 مهر 1401.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: باید فرهنگ گفت وگو را به جوانان آموزش داد تا مسائل و مشکلات خود را مطرح و مذاکره کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
احتمالا تا کنون بارها برایتان پیش آمده است که هنگام تردد در فضای شهری، ساختمان های مختلفی توجه شما را به خود جلب کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
روایت های قابل تامل از مناطقی که به گفته بازداشتی های اغتشاشات اخیر در اینستاگرام سقوط کرده بود اما حقیقت چیز دیگری بود ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
برنامه جهان آرا در پخش دوشنبه شب خود موضوع منطق تحلیل و مواجهه با حوادث اجتماعی را مورد بررسی قرار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۴    
میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه سپتامبر سال 2022، 35.36 مگابایت بر ثانیه، میانه سرعت آپلود اینترنت موبایل 10 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق از نخست وزیر مکلف کشورش خواست تا با مشارکت دادن تمامی تشکیلات عراق در کابینه اش، دولتی "فراگیر" تشکیل دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد، اگر احزاب راست گرا به قدرت برسند، تمام تلاش خود را برای لغو دموکراسی و محاکمه نتانیاهو خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۶    
بن والاس گفت که می خواهد تا پایان دوره اش به عنوان وزیر دفاع انگلیس باقی بماند و خاطرنشان کرد که علی رغم درخواست ها از لیز تراس مبنی بر استعفا، هیچ برنامه ای جهت نخست وزیری انگلیس ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۳    
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت:پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، 85 درصد تجهیزات نظامی از خارج وارد می شد و امروز 85 درصد در داخل تولید می شود به طوری که 22 کشور درخواست خرید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی دولت گفت:حالا همان واکسن چینی و ایرانی که گفته می شد آب مقطر است، وضعیت را به حدی بهبود داد که امروز ما دورهم جمع شده ایم. با همان واکسنی که می گفتند آب مقطر است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۳    
قالیباف، رئیس مجلس گفت: ناترازی، چالش و مانع جدی ما در حوزه گاز است. مردم از مجلس و دولت توقع دارند که مشکل ناترازی گاز را حل و فصل کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۷    
گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز (سه شنبه) در مراسمی دومین محصول جدید خود در سال 1401 (پروژه TF21) را رونمایی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۲    
رییس فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست استرالیا از فدراسیون جهانی بسکتبال برای بازی با تیم ملی ایران در کشور ثالث مخالفت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت که این نهاد اطلاعاتی درخصوص خرید پهپادهای ایرانی ندارد و این امر به وزارت دفاع مربوط می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۳    
منابع خبری از محکوم شدن یک سعودی دارای تابعیت آمریکا در عربستان به 16 سال حبس به دلیل انتشار توییت های انتقادی علیه طبقه حاکم این کشور پرده برداشتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۸    
مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است، مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. ایران را یکپارچه می خواهیم خالق آثار تلویزیونی ام، خودم هستم، اما مالک آن صداوسیماست.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۴    
معاون وزیر ارشاد می گوید: مسئولان برگزاری نمایشگاه فرانکفورت چند روز پیش با اعلام جابه جایی غرفه ایران گفتند نمی توانیم امنیت غرفه شما را تضمین کنیم و در کنار معترضان ایرانی هستیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۴    
رسانه ها از حملات هوایی روسیه به مناطقی از اوکراین از جمله کی یف خبر داده و گفته اند که گزارش های اولیه از هدف قرار گرفتن تأسیسات انرژی حکایت دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۴    
تحقیقات مقدماتی از آسیب دیدگی دو شاه لوله گازی نورد استریم در بخش دانمارکی دریای بالتیک نشان می دهد که نشت گاز به دلیل انفجارهای قدرتمند، اتفاق افتاده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۲    
ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی بار دیگر اقدام به توقیف یک کشتی یمنی حامل سوخت و ممانعت از ورود آن به بندر الحدیده -به رغم تفتیش و بازرسی آن و کسب مجوز ورود از سوی سازمان ملل- کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از ایجاد ساخت 100 شناور با سرمایه گذاری ایرانی خبر داد و گفت: اخیرا با برخی از کشورهای همسایه برای توسعه مشترک میادین نفتی وارد مذاکره شدیم و با یکی از کشورها کار مطالعات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۴    
پلتفرم استاف، سامانه فروش آنلاین تأمین کنندگان عمده و پیمانکاران سازمانی است که به تازگی وارد اکوسیستم کسب وکار ایران شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۴    
قوه قضاییه می گوید ادعای صدای آمریکا درباره یکی از کشته شدگان آتش سوزی 23 مهر زندان اوین کذب است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۱    
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور کیفرخواست پرونده قتل 10 نفر در شهرستان رفسنجان توسط یکی از اتباع بیگانه خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه2100 فضای ورزشی تا پایان سال تحصیلی به بهره برداری می رسد و به این ترتیب 40 درصد به فضاهای ورزشی کشور اضافه می شود و امروز هم 1017 مورد آن افتتاح می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۹    
علی دایی، چند روز قبل همسو با موج غیرواقعی رسانه های ضد انقلاب، خبر دروغ کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل را بازنشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۹    
براساس مطالعه ای که به تازگی منتشر شده است، استفاده مکرر از محصولات صاف کننده مو ممکن است خطر ابتلا به سرطان رحم را افزایش دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۹    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به تحریم های به اصطلاح حقوق بشری اتحادیه اروپا علیه برخی افراد و نهادهای ایرانی واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۵    
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا گفت: مردم در اغتشاشات اخیر خویشتنداری پلیس را دیدند و مشاهده کردند که پلیس توان دارد اما حتی به قیمت اینکه به خودش صدمه ای وارد شود بازهم در برابر آنان با خویشتنداری رفتار ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۶    
ویدیو منتشر نشده از صحبت های شهید بهشتی در مورد آزادی را در این بخش تماشا کنید./خبرآنلاین
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۶    
مزایده بیش از 70 دستگاه خودرو از میان 1040 خودرو که در دور نخست مزایده خودروهای خارجی رسوبی به فروش نرفت از 8 صیح امروز آغاز شده است و شامل خودروهای مختلفی از جمله پورشه، بی ام و، سراتو، لکسوس ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۳    
برخلاف برخی ادعاهایی که در رابطه با بالا رفتن سطح معاملات می شود، بازار همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد و خرید و فروش چندانی صورت نمی گیرد و قیمت ها هم به روند صعودی خود ادامه می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۶    
سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در دوازدهمین همایش ملی نخبگان گفت: دولت با همه امکانات برای رفع مشکلات و نیاز کشور در خدمت نخبگان است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ناترازی، چالش و مانع جدی ما در حوزه گاز است و بارها این موضوعات از تریبون مجلس مطرح شده و توقع مردم از مجلس و دولت آن است که این مشکل حل و فصل شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۶    
یک روزنامه ژاپنی گزارش داد، مقامات این کشور و استرالیا قصد دارند در فرصت دیدار نخست وزیرهای دو کشور در روز شنبه آینده در شهر "پرث" برای حصول یک توافق امنیتی جدید با توجه ویژه به موضوع گسترش فعالیت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی حماس اعلام کرد، جنایت محاصره نابلس بیانگر شکست سیستم امنیتی اشغالگر در رویارویی با انتفاضه روز افزون ملت فلسطین در کرانه باختری است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۸    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه صحنه جنگ های احتمالی آینده لحظه به لحظه تغییر می کند بر هوشمندسازی صحنه جنگ های احتمالی آینده و داشتن یک شبکه فرماندهی و کنترل یکپارچه و امن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۱    
رسانه های اوکراینی گزارش دادند که هشدارهای حمله هوایی صبح امروز (سه شنبه) در سرتاسر اوکراین به صدا درآمد. هم چنین از شهر کی یف، پایتخت نیز گزارش شده که بار دیگر هدف حمله قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۳    
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا شب گذشته در فرانسه برگزار و توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۳    
منابع سوری اعلام کردند که درگیری ها میان گروه های مسلح متحد ترکیه در شمال حلب مجددا از سر گرفته شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهور در همایش ملی نخبگان: نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولین است. یک روز نفت و منابع مارا غارت می کردند امروز شاهد غارت مغزهای کشور هستیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پیامی به تهدیدهای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران به اتهام دست داشتن ایران در جنگ روسیه در اوکراین انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۹    
در بازدید سید ابراهیم رئیسی از وزارت آموزش و پرورش که در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی انجام شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۴    
سفارت ایران در کره جنوبی گفت: تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم" الناز رکابی" را قویا تکذیب می کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۴    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت وگویی با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران به سوالاتی درباره آخرین تحولات مذاکرات احیای برجام و جنگ روسیه و اوکراین پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور گفت: نخبگان ما پیشرانان کشور هستند و دشمن می کوشد این استعدادهای ما را غارت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: شرم باد بر امپراطوری رسانه جهانی که این همه جرم و جنایت را سانسور کرده و موارد جزئی را بزرگنمایی می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۸    
حضور در نمایشگاه های تجاری همیشه راه مناسبی برای معرفی شرکت ها و برندها بوده است. به همین دلیل همواره نمایشگاه های تجاری همه ی اصناف، در صف اول استراتژی های بازاریابی و برندسازی قرار دارند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۳    
خانه تکانی سنتی است که از گذشته در ماه های پایانی سال برای استقبال از فصل زیبای بهار انجام می شود. در خانه تکانی مردم خانه های خود را تمیز می کنند تا گرد و غبار را از بین ببرند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۳    
نظام آموزش وپرورش کشور، چندماهی است که از بحران کرونا عبور کرده است؛ اما آثار آن از افت تحصیلی گرفته تا ضعف در مهارت های ارتباطی و دوست یابی و چالش های کم تحرکی و اضافه وزن و چاقی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۹    
تغذیه تاثیر زیادی بر روی رشد و سلامت کودک شما دارد. دکتر تغذیه کودکان به دلیل آن که با سیستم گوارش کودکان آشنایی دارد، توصیه هایی برای استفاده از مواد غذایی مناسب برای کودکان کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۷    
استاد بازنشسته دانشگاه تهران و معاون اسبق وزیر علوم گفت: توان و تاریخ دانشگاه ها نشان می دهد که آنها علاوه بر انجام ماموریت اصلی خود، همواره جایگاهی برای دفاع از عدالت، عدالت اجتماعی ...
  • ۱