جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 مهر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مهر 1401 الف 2 مهر 1401 الف 3 مهر 1401 الف 4 مهر 1401 الف 5 مهر 1401 الف 6 مهر 1401 الف 7 مهر 1401 الف 8 مهر 1401 الف 9 مهر 1401 الف 10 مهر 1401 الف 11 مهر 1401 الف 12 مهر 1401 الف 13 مهر 1401 الف 14 مهر 1401 الف 15 مهر 1401 الف 16 مهر 1401 الف 17 مهر 1401 الف 18 مهر 1401 الف 19 مهر 1401 الف 20 مهر 1401 الف 21 مهر 1401 الف 22 مهر 1401 الف 23 مهر 1401 الف 24 مهر 1401 الف 25 مهر 1401 الف 26 مهر 1401 الف 27 مهر 1401 الف 28 مهر 1401 الف 29 مهر 1401 الف 30 مهر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۲:۰۱    
واکنش سریع به احساسات یکدیگر یکی از مهارت های ارتباطی مهم است که هر زوجی باید بدانند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۵    
صنعت دوربین و تجهیزات عکاسی، با پیداشدن سروکله عکاسی با گوشی های هوشمند به شدت آسیب دیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۳    
قبل از اینکه گوشی موبایلتان دزدیده شود حتما اقدام به ذخیره شماره سریال مختص دستگاه خود کنید. به گزارش اقتصادآنلاین، برای غیرفعال سازی موبایل دزدیده شده مراحل زیر را طی کنید؛ 1 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۰    
اگر بتوانید بشقاب خود را با غذاهای سالم پر کنید، احتمال کالری از دست دادن شما بیشتر می شود. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با رژیم های غذایی دارند، محدودیت در خوردن است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۲    
تصاویر برگزیده مسابقه عکاسی میکروسکوپی نیکون 2022 منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۴    
احمد وحیدی گفت: به حساب یکی از اغتشاشگران هر 10-15 دقیقه حدود 25 تا 30 میلیون تومان واریز شده بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۶    
به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) گوشه هایی از بازدید رهبر انقلاب از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) در 17 آبان 1391 منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۱    
با انتشار عکس هایی از حضور تانک و نفربر در محوطه صدا وسیما شایعات مختلفی در شبکه های اجتماعی پخش شد؛ اما واقعیت ماجرا چیست؟
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۸    
رئیس مرکر تحقیقات روماتولوژی کشور ضمن تشریح نشانه های ابتلا به آرتروز، درباره علل افزایش آرتروز زانو در کشور نیز توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۶    
مبحث ششم از فصل دهم (رسیدگی به دلایل) باب سوم (دادرسی نخستین) قانون آئین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد 257 تا 269 به موضوع "رجوع به کارشناس" پرداخته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۶:۰۷    
داستاهای اسپارتاکوس ، سفیدبرفی و گل سرخ ، شاهزاده و گدا با ترجمه محمدرضا جعفری و خیاط کوچولو با ترجمه هومان قشقائی از مجموعه کتاب های طلایی در قالبی خاطره انگیز منتشر شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۵:۰۴    
گروهی از محققان یک شرکت فناور، دستگاهی را برای شناسایی مواد استفاده شده در نانو ذرات و سایر محصولات به بازار عرضه کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۴:۰۹    
ویروس کرونا از طریق اهدای خون منتقل نمی شود و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به این بیماری از این طریق منتشر نشده؛ با توجه به اینکه مراکز اهدای خون سالمترین مراکز هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۳:۰۴    
مشکلات باروری تا 15 درصد روابط زوج ها را تحت تأثیر قرار می دهد. چالش های زیادی برای باروری سالم وجود دارد، اما خوشبختانه چند راه طبیعی برای افزایش باروری نیز شناسایی شده و وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۲:۰۵    
گروهی از پژوهشگران آمریکایی، اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کرده اند که ممکن است در آینده بتواند بیماری هایی مانند سرطان را از روی صدا تشخیص دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۷    
کارشناسان می گویند مخفی کردن لایک در اینستاگرام اضطراب ناشی از مورد پسند قرار نگرفتن را کاهش داده و باعث افزایش خلاقیت می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۳    
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا کف حقوق سربازی را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۰    
آمار عملکردی خودروسازان در شهریور امسال نشان می دهد در حالیکه روند تولید خودروها طی ماه های اخیر روندی نزولی به خود گرفته بود، ایم روند در شهریور ماه جبران شد و از تولید چند ماهه اخیر فراتر رفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۳    
بشر در طول تاریخ همواره با بلایای طبیعی دست و پنجه نرم کرده است. ایران به عنوان یکی از کشورهای متاثر از تغییر اقلیم با سیلاب های ویرانگری مواجه است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۱    
مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر نوجوانان و جوانان را مسلط به فهم، علم و دانایی نکنیم؛ قطعا تعدادی از آن ها تحت تاثیر پرتگاه فضای مجازی قرار می گیرند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۹    
بر اساس شمارش آرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پارلمان عراق، عبداللطیف رشید رقیب خود برهم صالح را کنار زده و بر کرسی ریاست جمهوری عراق تکیه زد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۴    
سید ابراهیم رئیسی با اشاره به حضورش در اجلاس سران سیکا گفت: تاکید کردیم که امنیت در منطقه، حتما باید درون زا باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۴    
در یک سال اخیر نسبت چک های برگشتی به کل چک های مبادله شده، هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ مبلغ، کاهشی شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۹    
شیر یکی از اقلام سبد غذایی بسیاری از خانواده ها است. برای سلامت این محصول و خرید یک شیر خوب باید نکاتی را مدنظر قرار دهید.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۵    
روبیکا طی بیانیه ای در پاسخ به شایعات و ابهامات اظهار داشت: از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس های بین المللی متاسف است و ترجیح می دهد در یک فضای رقابتی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۱    
تیم ورزشی ایثارگران بانک صادرات ایران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور به مقام اول دست یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۳    
رییس سازمان صداوسیما سرانجام موضعش را در قبال برخی مجریانی که در هفته های اخیر از برنامه های صداوسیما خداحافظی کرده بودند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۶    
یک فوق تخصص آسم و آلرژی با تاکید بر لزوم تشخیص زودهنگام بیماری "سل" گفت: هرگونه عدم درمان به موقع و بی توجهی نسبت به علائم این بیماری می تواند خطرساز شده و در نهایت مرگ بیماران را رقم بزند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۴    
مدیرامور باغبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تولید سالانه بیش از یک هزار و 370 تن سنجد در استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۳    
سرمربی آبی اناری ها از تساوی برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی و نارضایتی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۸    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به ناآرامی های اخیر ایران تاکید کرد که با هوشیاری مردم و درایت رهبری، ایران بر حوادث جاری فائق خواهد آمد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۰    
سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای، زمان چاپ کارت، محل رفع نقص کارت و محل برگزاری بیست وششمین آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت های حمل ونقل بین المللی کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۱    
در هفته ای هستیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به جهت نشان دادن انسجام مسلمین در برابر دشمن واحد، هفته وحدت نامیده شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۳    
مارک زاکربرگ پیش بینی کرد دیدار با با آواتارهای هولوگرامی تا 5 سال آینده ممکن است به واقعیت بپیوندد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۰    
یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه مجوز بستن قرارداد موقت در کارهای دائم، امنیت شغلی جامعه کارگری را تحت تاثیر قرار داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۶    
رییس شورای عالی استانها از تعیین نقش این شورا در قانون درآمدهای پایدار شهری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۳    
مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۶    
با وجود حملاتی که افغانستان را هر از گاهی به لرزه در می آورند، طالبان می گوید که امنیت کافی در سراسر این کشور برای شروع مجدد پروژه های بزرگ اقتصادی که به دلیل چندین دهه جنگ متوقف شده اند، وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۴    
محسن صادق زاده از ادامه فعالیت در تیم ملی بسکتبال ایران خودداری کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۶    
معاون وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه تلاش های این کشور برای مداخله در امور داخلی ایران به منظور حذف فیلترینگ از اینترنت در ایران با شرکت های فن آوری آمریکایی دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۶    
مدیر شبکه پنج سیما در دیداری با مدیران و مجریان این شبکه ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور، خطاب به مجریان، بر لزوم رفتاری هوشمندانه، صبور و بصیر در فضای مجازی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۳    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تاکمی ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا و کاهش دما تا فردا پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
رئیسان جمهور ترکیه و سوریه در حاشیه کنفرانس سیکا در آستانه، پایتخت قزاقستان با یکدیگر دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۰    
امجد امینی می گوید: 15سال پیش مهسا یک بیماری داشت، در عکسی که در بیمارستان گرفتیم کیست مانندی، پشت چشم چپش بود و دکتر شیروانی عمل آن را در بیمارستان میلاد تهران انجام داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۰    
منابع خبری از کشته و زخمی شدن برخی نظامیان سوریه در اثر انفجار بمبی که اتوبوس آنها را در ریف دمشق هدف قرار داد خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۶    
توسعه نقاط اتصال کشور به اینترنت در سال های گذشته حاکی است که در حال حاضر تقریباً در همه مرزهای غربی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۳    
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران به این باور قطعی دست یافته که در شرایطی می تواند موقعیت خود را در محیط منطقه ای با ثبات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۳    
برخی از مشترکان قدیمی تلفن ثابت هنگام فروش خط خود متوجه می شوند شماره یشان پس از تعیین معیارهای شماره های رند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۹    
پارلمان عراق امروز در میان تدابیر شدید امنیتی در بغداد و اصابت حداقل 9 راکت به منطقه الخضرا برای انتخاب رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۶    
مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 بعد از پایان حضور تیم ملی در رقابت های جام جهانی برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۸    
همزمان با ورود نمایندگان به مجلس عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور منطقه سبز بغداد مورد حمله موشکی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۹    
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: نیروی انتظامی حقیقتاً بازوی امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال هک کردن شخصیت ملت ها برای تغییر جای دوست و دشمن هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب اصلاحیه آیین نامه ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در کمیسیون فرهنگی دولت خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۵    
دادگاهی در پاکستان، شهباز شریف و پسرش را از اتهامات فساد و پولشویی که در سال 2020 مطرح شده بود، تبرئه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه طالبان افغانستان گفت که اقدام ایالات متحده در طرح محدودیت های ویزا علیه آنها مانعی برای توسعه روابط دوجانبه است و خواستار یک گفت وگوی دیپلماتیک شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۴    
زمانی که نام حافظ به میان می آید، حتی اگر اهل گوش سپردن به موسیقی اصیل ایرانی هم نباشید، شاید ناخودآگاه اشعار معروف این شاعر را که در قالب موسیقی اجرا شده اند به یاد بیاورید؛ اشعاری همچون سرو چمان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۱    
قطر روز چهارشنبه یورش صدها شهرک نشین اسرائیلی به مسجد الاقصی در قدس را به شدت محکوم کرد و نسبت به تبعات آن هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۷    
به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام تاتلاری با اشاره به کلمه خاتَمَ النَّبِیِّین (احزاب/40) گفت: کلمه ی خاتم النبیین که در قرآن آمده به معنای آخرین پیغمبر است. این پیداست دین کامل شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۱    
بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به صورت موقت هدایت این تیم را تا مسابقات بین قاره ای 2022 بر عهده گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۵    
انصار الله یمن از سفر هیئت سعودی به صنعا خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۲    
دولت آمریکا در سند جدید راهبرد امنیت ملی خود به تکرار ادعاها علیه ایران و تشریح سیاست های کاخ سفید برای مقابله با ایران پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۰    
نیروهای امنیتی عراق از شامگاه چهارشنبه عملیات تامین امنیت منطقه سبز بغداد و اطراف آن را همزمان با جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهوری جدید که قرار است امروز (پنجشنبه)برگزار شود آغاز کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۶    
کاخ سفید اولین استراتژی رسمی امنیت ملی خود در دوران ریاست جمهوری جو بایدن را حدود دو سال بعد از روی کار آمدن او منتشر کرد و این جایگزین نسخه موقتی شد که در مارس 2021 تصویب شده بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۲    
سردار محمد پاکپور از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۷    
رئیس جمهور روسیه، در آستانه دیدار با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد روسیه می تواند بخشی از گازی که ارسال آن از خط لوله نورد استریم به اروپا متوقف شده را از طریق دریای سیاه منتقل کند و یک ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۳    
مهاجم ایرانی پورتو تاکید کرد تیمش برای بازی با لورکوزن برنامه داشت و توانست آن را به خوبی در زمین اجرایی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۹    
فرماندهی عملیات دیالی وابسته به حشد شعبی و ارتش عراق امروز (پنجشنبه) عملیات امنیتی گسترده ای را در برخی مناطق استان دیالی آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۰    
مهاجم مصری لیورپول سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود به ثبت رساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد شاه مهره های شطرنج سیاسی دشمن از دست رفت، گفت: نظام های سیاسی متکی بر ایالات متحده آمریکا به سرعت قابل فروپاشی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳    
ششمین نشست کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادسازی در آسیا ( CICA سیکا) امروز (پنجشنبه) در آستانه، پایتخت قزاقستان کار خود را آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۵    
همزمان با شنیده شدن صدای انفجارهای متعدد، آژیر هشدار حمله هوایی بار دیگر صبح امروز پنجشنبه در سراسر منطقه کی یف فعال شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۶    
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال پرسپولیس با بهبود مصدومیتش به تمرینات گروهی باز گشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور ایران و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس سیکا در آستانه باهم دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۲    
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: در تیمی قهرمانی زیر 23 سال آسیا نتایج خوبی گرفتیم اما در انفرادی نیاز به کار فنی بهتر و توجه بیشتر به بحث آمادگی جسمانی وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۸    
سیدابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو سیکا با بیان اینکه جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمندِ نقش آفرینی مؤثرترِ سازوکارهای منطقه ای است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۹    
مجمع عمومی سازمان ملل روز چهارشنبه قطعنامه ای ضد روسیه درباره همه پرسی در جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک و مناطق خرسون و زاپوریژیا در اوکراین و همچنین درباره وضعیت کی یف را تصویب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۱    
در ادامه مداخلات آمریکا در امور داخلی ایران و تلاش برای برهم زدن نظم عمومی و امنیت در کشورمان سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تاکید کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن روی ناآرامی ها در ایران قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۲    
یک کارشناس مسائل منطقه با بیان این که آمریکایی ها می خواهند برای جایگاه عراق در عرصه تحولات منطقه ای نقش ایفا کنند، گفت: تا زمانی که گروه ها مجبور باشند تا توافقی را انجام دهند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۴    
آرمن گریگوریان، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان گفت که در ماه سپتامبر با حکمت حاجی اف دستیار ریاست جمهوری آذربایجان درباره امضای معاهده صلح بین دو کشور تا پایان سال 2022 گفتگو کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۹    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه از مسکو خواست به میز مذاکره بازگردد اما همزمان به اوکراین قول حمایت نظامی داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۹    
عافیت طلبی کم آفتی نیست به خصوص اگر دامنگیر تصمیم گیران و تصمیم سازان اصلی یک جامعه شود. این روزها که از هر روزنی انتقاد از رویه های در پیش گرفته شده درباره حجاب شنیده می شود خوب است آن دسته از ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر قانونی که قرار باشد برای این اصل قانونی در نظر گرفته شود، باید از همان درجه آزادی که در قانون اساسی لحاظ شده، تبعیت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروزه جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمندِ نقش آفرینی مؤثرترِ سازوکارهای منطقه ای برای ایجاد فرصت های بیشتر جهت تعامل عینی کنشگرانِ بین المللی و حل وفصل مسالمت آمیزِ مسایلِ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۹    
ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس سیکا با حضور رئیس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۷    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که اروپا به دلیل قیمت بالای انرژی چاپ پول را آغاز می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۵:۱۸    
رهبری می فرمایند: امروز نهضت اسلامی در دنیای اسلام شیعه و سنی نمی شناسد؛ شافعی و حنفی و جعفری و مالکی و حنبلی و زیدی نمی شناسد؛ عرب و فارس و بقیه ی قومیت ها را نمی شناسد؛ در این میدان عظیم، همه هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۴:۳۲    
در هفته چهارم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ، لیورپول و پورتو توانستند حریفان خود را شکست دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۲:۱۹    
کم نیستند خانواده هایی که برای فرزند آوری تلاش می کنند اما به دلایل گوناگون تاکنون نتوانسته اند صاحب فرزند شوند؛ یکی از روش های برخوردار شدن از نعمت فرزند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۱:۳۶    
چند محله تهران چهارشنبه شب نیز درگیر تجمعات محدود و کم جمعیت در برخی نقاط شهر بود. با وجود فراخوان سنگین ضد انقلاب بازار اغتشاشات هم مانند شب های پاییز رو به سردی می رود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۱:۳۲    
تاریخ معاصر ایران شورش و آشوب زیاد دارد اما شورش نایبیان کاشان ماجرایی دیگر دارد؛ مشهورترین شورش ایران 10 سال طول کشید و پر از ماجراهای تلخ است و کار ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۰:۵۸    
شامگاه چهارشنبه 20مهرماه در برخی شهرهای جنوب آذربایجان غربی شاهد تجمعات پراکنده بود و در مهاباد اغتشاشگران از نارنجک دستی استفاده کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۰:۴۶    
مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش تیم پورتو توانست مقابل بایرلورکوزن از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۰:۳۲    
در سایه استراتژی جدیدی که فلسطینیان و به طور خاص گروه های مقاومت برای مبارزه با پروژه اشغالگری در کرانه باختری پیش گرفته اند ...