چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۲۳:۳۳Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 25 آذر 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 30 دی 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 29 اسفند 1397 امین 1 آذر 1397 امین 2 آذر 1397 امین 3 آذر 1397 امین 4 آذر 1397 امین 5 آذر 1397 امین 6 آذر 1397 امین 7 آذر 1397 امین 8 آذر 1397 امین 9 آذر 1397 امین 10 آذر 1397 امین 11 آذر 1397 امین 12 آذر 1397 امین 13 آذر 1397 امین 14 آذر 1397 امین 15 آذر 1397 امین 16 آذر 1397 امین 17 آذر 1397 امین 18 آذر 1397 امین 19 آذر 1397 امین 20 آذر 1397 امین 21 آذر 1397 امین 22 آذر 1397 امین 23 آذر 1397 امین 24 آذر 1397 امین 25 آذر 1397 امین 26 آذر 1397 امین 27 آذر 1397 امین 28 آذر 1397 امین 29 آذر 1397 امین 30 آذر 1397 
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۵    
تا حالا برایتان پیش آمده که یک ایمیل ظاهرا معمولی دریافت کنید و پس از پاک کردنش تازه متوجه شوید چقدر مهم بوده؟ این اتفاقی است که برای همه ما کم و بیش پیش آمده و فورا این سوال به ذهنمان خطور کرده که ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۰    
کارخانۀ بویینگ اورت بزرگترین سازه محصور جهان است. دیوید ریس، که تور های بازدید از کارخانۀ اورت را هدایت می کند، می گوید: "شما می توانید 13 استادیوم ومبلی را در فضایی با حجم کارخانۀ ما جا دهید. "
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۴    
اسامی اعضای جدید شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی پس از انتخاب در مجمع عمومی این حزب اعلام شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۳۵    
مجید خراط ها از دهه هشتاد در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می کند. او در این مدت چندین آلبوم و تعداد زیادی تک آهنگ منتشر کرده است. ظاهرا این روز ها خواننده پاپ، حال و روز خوشی ندارد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۰    
محمد مهاجری، روزنامه نگار، در یادداشتی تلگرامی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۵    
مسئول امور مالی و خزانه دار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 54 درصد بودجه شهرداری اصفهان طی هشت ماهه امسال محقق شده است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۵    
شهردار تبریز بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را از مهمترین برنامه های خود خواند گفت ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان ، بهرام سبحانی رییس هیات مدیره، معاونین و تعدای از مدیران ذوب آهن اصفهان با عباس رضایی استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند .
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از قطع درختان خیابان 29 بهمن تبریز به شدت انتقاد کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۰    
شرکت کرمان موتور به عنوان شریک تجاری کمپانی جک چین در ایران، شرایط پیش فروش جک S5 اتوماتیک را با قیمت قطعی و برای تحویل در شهریور 1398 اعلام کرده است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۶    
پس از افزایش چند برابری ارزش دلار قاچاق دام به کشورهای اطراف از جمله عراق، ترکیه، کویت، قطر، عمان و امارات افزایش یافت و فروش به دینار هم در کویت انجام می شود که سود خوبی حتی بهتر از دلار دارد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۶    
بسیاری از افراد نسل جدید دیگر آنگونه که باید علاقه ای به ما ندارند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به زنان سرپرست خانوار گفت: 56 درصد از خانوارهای زیر حمایت این نهاد با جمعیت حدود 40 هزار نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۱    
در این ارزیابی اشاره شده که تعداد افرادی که ثروت شان بیش از 50 میلیون دلار است به میزان چهار درصد افزایش یافته و به نزدیک 150 هزار نفر رسیده است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
وزیر امور اقتصاد و دارایی، با اشاره به اینکه عمده نارضایتی مردم، به خاطر گران فروشی محصولات و کالاها است، از طراحی ساز و کار ویژه برای ممانعت از جهش ناهمگون قیمت کالاهای اساسی، خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۱:۲۶    
مدتی است که تب سرمایه گذاری در گرجستان شایع شده است و مردم برای خرید ملک یا راه اندازی یک کسب و کار عازم این کشور می شوند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۱:۲۶    
این واقعیت را نباید از نظر دور داشت که طی 8 سال دوران دولت مهرورز قیمتها از کجا به کجا رسید و فقرا و اقشار متوسط جامعه از چه جایگاهی به چه جایگاهی نزول کردند،
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۱:۱۱    
برای بیان این ناامیدی، جنبش های بدون رهبر بیشتری ظهور خواهند کرد و عوامفریبان دست راستی بیشتری، مانند ترامپ یا بوریس جانسون، که دنبال بهره گرفتن از این ناامیدی به نفع خود هستند، ظهور خواهند کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۶    
اولین رئیس جمهوری زن در گرجستان در مراسمی سوگند یاد کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از کشف پرونده اختلاس 6 میلیارد ریالی و دستگیری 3 متهم در این زمینه در استان خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر می خواهیم با آمریکا بجنگیم، باید فکرمان را اصلاح کنیم؛ وگرنه کسانی که آمریکا را با این همه امکانات، شکست ناپذیر می دانند و مقهور قدرت او هستند ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۶    
نخست وزیر مالزی امروز یکشنبه با انتقاد از اقدام استرالیا در به رسمیت شناختن قدس غربی به عنوان "پایتخت" رژیم صهیونیستی گفت، دولت ها "هیچ حقی" ندارند که چنین کاری انجام دهند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۵    
نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از اینکه در روزهای اخیر شاهد انتصابات فامیلی برخی از مسوولان ارشد دولت در مناصب دولتی و خصولتی هستیم، گفت: تا کی باید شاهد استفاده از رانت در انتصابات باشیم.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۵    
ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که به موجب قانون اساسی عراق، رئیس جمهور جدید تابعیت انگلیسی خود را باطل کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۰    
کره شمالی با محکوم کردن افزایش تحریم ها از سوی آمریکا، نسبت به توقف همیشگی خلع سلاح هشدار داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۵    
واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی در هیات دولت به تصویب رسید.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۰    
سردار قدرت الله منصوری صبح امروز(یکشنبه) در حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و درگذشت.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۰    
21 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر، پیش از رقابت های جام ملت های آسیا دعوت شدند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۰    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه هفته ای دو مرتبه در مناطق محروم تهران از طرف این ستاد غذای گرم توزیع می شود ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۰    
عضو شورای شهر تبریز با بیان این که اگر توانایی داشتن استراتژی جامع برای توسعه کلانشهر تبریز داشته باشیم، مردم نیز امیدوار خواهند شد ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۵    
بسیاری از افراد با وجود لاغری، همچنان در ناحیه شکم چاق هستند. این موضوع به خصوص برای خانمها نارات کننده است و حتی ممکن است باعث شود تن به جراحی موضعی دهند اما آیا واقعا تنها چاره کار همین است؟
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۰    
رئیس کل دادگستری تهران 21 شهریور ماه اعلام کرد براساس نتیجه دادرسی در سه فقره اتهامی اسفندیار رحیم مشایی ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۵    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه درباره بی توجهی کشورهای اروپایی به قتل این روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی انتقاد کرد و گفت که فایل های صوتی موجود درباره این پرونده ثابت می کند که از قبل برای این ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۰    
درد پهلو موضوعی است که می تواند باعث شود حتی نتوانید از جای خود بلند شوید. درواقع گاهی درد پهلو فرد را فلج می کند. نکته مهم در مورد این درد را می توان دوگانه بودن دانست ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۵    
وی درباره دو ویژگی درس دادن به دانشجویان ایرانی به من هشدار داد: نخست اینکه آنها در امتحان تقلب می کنند و دوم اینکه بعد از امتحان آنقدر چانه می زنند تا نمره بالاتری بگیرند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای تکالیف مهارت محور دستورالعملی تهیه شده است گفت: چیزی به نام حذف تکالیف در منزل موضوعیت نداشته و بحث ما تغییر ماهیت تکالیف بوده است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۵    
آمریکا در سال 2010 تحریم هایی را بر ایران تحمیل کرد که در سال 2015 لغو شدند. در همین زمان بود که تجار ایرانی امیدوار شدند. آن ها غیر از فرش، به واردات پسته و زعفران و خاویار هم پرداختند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۵    
فیلم مارموز در ابتدای امر با نام خودسر شناخته می شد و بعد ها اسم مارموز جایگزین آن شد؛ اسمی که به احتمال زیاد تیم مارکتینگ فیلم هم در انتخاب آن بی تاثیر نبوده چرا که تشابه اسمی بیشتری با مارمولک دارد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۵    
متداول ترین سوالی که از سکس تراپیست ها پرسیده می شود این است که، آیا من نرمالم؟ پیرامون مسائل جنسی زیاد آموزش داده نمی شود و بیشتر افراد اطلاعات جنسی خود را از دوستان و فرهنگ عامه دریافت می کنند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
یکی از اصلی ترین شاخصه های زیبایی هر زن، رنگ موهایش است. اگر شما هم می خواهید از دنیای مد هم عقب نیفتید، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از انتخاب رنگ موهایتان برای زمستان 98 ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۰    
مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت نام جا مانده اند، به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی ماه تمدید شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۰    
به پایان نسل های کنسولی که نزدیک می شویم، معمولا کیفیت بازی ها بالا می روند. استودیو های بازی سازی با سخت افزار کنسول ها آشنایی کافی پیدا کرده اند و از طرفی هم مراحل طولانی و چند ساله ی ساخت بازی ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۵    
در آستانه طولانی ترین شب سال قیمت آجیل و شیرینی شب یلدا اعلام شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۰    
چند روز است که شروع کرده اند درباره فیلترینگ اینستاگرام پیامک ارسال می کنند؛ عجیب است که در همین راستا ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به اندازه بیش از 30 تا 40 درصد مالیات قابل وصول در کشور، فرار مالیاتی وجود دارد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۵    
زوایای پنهان زندگی پدر سنگدلی که اقدام به بریدن سر 2 دختر جوانش و پدر و مادرزنش کرد از زبان مادر فرزندانش فاش شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۵    
محمدزاده گفت: از آقای بهشتی می خواهم در دریف بودجه سال آینده ردیف رشوه را به بودجه بیاورند تا کارمندان ما رشوه را از خودمان بگیرند و از وانت بارها و مردم رشوه نگیرند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۵    
شهردار کلانشهر تبریز گفت: گزارشی از کتک کاری در مناطق دریافت نکرده ایم.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۰    
علیرضا رشیدیان که حدود یک هفته از آغاز فعالیتش در سازمان حج و زیارت می گذرد، صبح روز یکشنبه 25 آذر ماه برای انجام مذاکره حج تمتع 98 به دعوت وزیر حج عربستان سعودی و در رأس هیأتی، به عربستان عازم شد ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۵    
2 روز پس از انتصاب جنجالی داماد 33 ساله رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صمت که با واکنش گسترده ای مواجهه شده بود، حالا رئیس کمسیون صنایع مجلس می گوید که حسن روحانی دستور ابطال این حکم را داده است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۰    
نمی دانم آقای آشنا چرا این صحبت را مطرح می کنند. شاید هم گزارش های نادرستی به ایشان و آقای روحانی منتقل می کنند. امیدوارم ایشان گزارش های نادرست را به جامعه منتقل نکند. این مثل نمک بر زخم پاشیدن است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۵    
افرادی که به تعدادی از خودروهای مردم در یکی از مناطق قم آسیب رسانده بودند توسط پلیس قم دستگیر شدند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۰    
نخست وزیر تونس اعلام کرد، عربستان متعهد شده کمک مالی به ارزش 830 میلیون دلار به تونس بدهد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۰    
ایران نوشت: مرد میانسال وقتی برای تشخیص علت دل درد ناگهانی اش به بیمارستان منتقل شد در جریان آندوسکوپی ایست قلبی کرد و جان باخت.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۵    
حوروش خلیلی که در کنار شورانگیز ظهیرالدینی اولین زنانی بودند که به عنوان همخوان به ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی پیوستند ...
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۰    
وزیر بهداشت گفت: مجلس و دولت گاهی در کار دانشگاه ها دخالت می کنند که این آسیب زننده است.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم اصفهان از تجمع نمایندگان این استان در اعتراض به عدم تامین آب شرب شهروندان در منزل امام جمعه اصفهان خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۰    
کشاورزان آذربایجان غربی با وجود سهم 45درصدی در تولید سیب به دلیل عدم بازاریابی مطلوب داخلی و صادرات نامناسب با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند و محصول روی دستشان می ماند.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: سرمربی تیم پس از بررسی های کادر فنی، خواسته های خود را برای تقویت باشگاه روز گذشته در اختیار باشگاه قرار داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۰    
وزیر علوم با بیان اینکه نگرانی برای ایجاد بحران در وضعیت مالی دانشگاه ها در سال آینده وجود دارد، اعلام کرد: حذف کنکور به این سختی ها که می گویند نیست؛ کنکور دو تا سه سال دیگر حذف خواهد شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۰    
مخالفت و انتقاد از دولت مستقر را در راستای مطالبات سیاسی، اقتصادی باید جست، مطالباتی که برای جریان اصولگرایی خط قرمز و ذنب لایغفر است ...