دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1401 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری آنا 31 تیر 1401 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری آنا 30 مهر 1401 خبرگزاری آنا 30 آبان 1401 خبرگزاری آنا 30 آذر 1401 خبرگزاری آنا 30 دی 1401 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1401 
آنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۱    
المپیاد ورزشی سراسری کارکنان ارتباطات و فرزندان کارکنان با حضور بیش از 750 نفر در حالی آغاز شده که رقابت های بخش بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسیده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۷    
دانش پایش گرد و غبار در کشورمان وجود دارد و می توانیم به کل منطقه در این زمینه کمک کنیم که لازمه آن فعال سازی بستر دانشگاه ها با هدف کنترل و مدیریت بحران های مشابه است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۰    
بیش از 50 سازمان فناوری همکار با شرکت صنایع هوافضای اروپایی ایرباس، شرکت SSTL که در زمینه ساخت ماهواره فعال است و جمعی از دانشمندان دانشگاه کمبریج در تلاشند تا رویای ایجاد یک نیروگاه خورشیدی مستقر در ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۶    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از شرط جدید این وزارتخانه برای ایجاد رشته در دانشگاه ها خبر داد و تاکید کرد از این پس دانشگاه ها بدون لحاظ شرایط رفاهی، اجازه پذیرش دانشجو ندارند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۹    
کتاب اسلام و چالش های دوره مدرن در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۳    
آزمون کارشناسی ارشد در روزهای 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود داوطلبان برای حضور در این آزمون باید به قواعد در نظر گرفته شده توجه کنند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۳:۵۰    
شیرین ابوعاقله صبح روز چهارشنبه 21 اردیبهشت (11 مه 2022) با همان روحیه و عزم انقلابی برای پوشش مقاومت مردم فلسطین برای چندمین بار به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری رفت ولی این بار دیگر بازنگشت و ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۳:۱۸    
حضور صبح جمعه رئیس جمهور در میدان بهمن و گفتگو با مردم و همچنین حضور او در یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای، واکنش های مثبت زیادی را در پی داشته است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۳:۴۲    
بعد از درگذشت رئیس امارات متحده عربی، حاکم دوبی با برادر او بیعت کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۲:۵۰    
کاخ سفید از تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تمدید تحریم نفتی ایران طی فرمانی حکومتی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۲:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا و عبدالله دوم پادشاه اردن در کاخ سفید دیدار و رایزنی کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۲:۴۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از 24 قلم کالایی که در سال 1397 مشمول ارز وارداتی ارزان بودند، 18 قلم آنان مانند واردات برنج، واردات چای ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۲:۳۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ما اطمینان داشته باشند و بدانند تمهیدات لازم از قبل از عید و جنگ اوکراین برای این مهم اندیشیده شده است؛ البته ما یک افزایش قیمت غذا در جهان را داشته ایم.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۵۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی از استعفای مشاور سیاسی نفتالی بنت و موافقت وی با این استعفا خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۵۵    
حمله راکتی نیروهای مسلح وابسته به ترکیه به مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع محلی در نبل و الزهراء سوریه به کشته شدن یک کودک سوری و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۵۲    
وزارت خارجه سوریه تأکید کرد معافیت تحریمی آمریکا برای سرمایه گذاری در مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی در سوریه با هدف غارت ثروت آن است که دمشق آن را ناکام خواهد گذاشت.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۴۰    
وزیر دفاع استونی خواستار تاسیس مرکز فرماندهی و افزایش نیروهای ناتو در خاک کشورش شده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۳۲    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با محکوم کردن شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره خواستار اقدام فوری سازمان ملل به ویژه شورای امنیت برای پایان دادن به جنایات رژیم اسرائیل شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۲۰    
سخنگوی کاخ سفید هم زمان با بازگشت سفر هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین اظهار کردتوافق با ایران منافع همه را تأمین می کند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۱۳    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهر قرمز و نارنجی نداریم، اعلام کرد: اکنون شهرهای ایران در وضعیت آبی و زرد در شرایط کرونایی قرار دارند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
منابع خبری از تعلیق صادرات برق روسیه به فنلاند از فردا درپی درخواست این کشور برای ملحق شدن به ناتو خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۰    
وزیر آموزش وپرورش در اختتامیه نمایشگاه اینوتکس، خاطرنشان کرد: چنین رویدادهایی، انگیزه دانش آموزان را برای حضور در جامعه دانش بنیان فراهم می کند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
آیین اختتامیه یازدهمین رویداد اینوتکس 2022 عصر امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و علی اکبر صالحی در پارک فناوری پردیس برگزار شد. عکاس: امیرحسین جامه بزرگ
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
منابع خبری از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در منطقه مصیاف در استان حماه خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت در توئیتی نوشت: مذاکرات وین به مرحله ای رسیده که گره آن تنها با پایبندی طرف خاطی به راهکارهای منطقی و اصولی ⁧‫ایران‬⁩ باز می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۸    
دبیر رویداد اینوتکس 2022 گفت: سرمایه گذاری مخاطب روی استارت آپ ها بسیار چشمگیر است به طوری که تعداد فروش سهام تا روز گذشته از یک میلیارد و 500 میلیون تومان عبور کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۶    
سرمربی فولاد خوزستان معتقد است قهرمانی استقلال تا حد زیادی مسجل شده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
بحران کرونا در کشورهای نوظهور وضعیت اجتماعی و اقتصادی را برای آنها به وجود آورده است، گرچه کشورهای توسعه یافته توانستند به کمک اهرم های مالی خود جلوی ضربات سهمگین این بحران را بگیرند اما کشورهای فقیر ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۸    
سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور 1700 ناشر در مصلی تهران به شکل حضوری برگزار شد که در روز سوم برگزاری با فراز و فرودهایی همراه بود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۰    
رویس جمهور در پیامی درگذشت شیخ خلیفه بن زاید، رئیس کشور امارات متحده عربی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش معرفی شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
اختتامیه یازدهمین رویداد اینوتکس 2022 عصر جمعه 23 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۴    
رئیس دومین دوره رقابت علمی کنز گفت: دانشمندان جوان و مستعد جهان اسلام می توانند راهکارهای خود برای حل چالش های جهان اسلام را در رقابت علمی کنز ارائه دهند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۲    
دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود در گردهمایی مردمی در منطقه البقاع ، به شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره اشاره کرده و گفت که او شاهد مظلومیت مردم فلسطین و جنایت دشمن ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک حلقه مفقوده در فوتبال مان داریم که آن هم احترام متقابل است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
مذاکرات مدیران تاپیکو با هیئت بلندپایه روسیه در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمهور پس از استماع آخرین گزارش ها از نحوه اجرای طرح ملی مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها از مسئولان مربوطه خواست که به درخواست های معترضان عدم دریافت یارانه ها در کوتاه ترین زمان ممکن و به ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۱    
نماینده کشورمان به همراه تنیسوری از کشور بلژیک، عنوان قهرمانی بخش دونفره را از آن ِ خود کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
رئیس سازمان امور دانشجویان از امضای تفاهم نامه ای با پلیس در راستای حل مشکلات دانشجویان بین المللی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
مدیر مرکز مطالعات توسعه و رقابت کانون اندیشه ورزان گفت: اگر قانون رقابت به روز نشود شرکت های بزرگ با انحصار خود مانع نوآوری و توسعه تکنولوژی شرکت های کوچک می شوند که در نهایت منجر به مرگ شرکت های ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۷    
نویسنده ایرانی معتقد است ارتباط مردم با کتاب اتفاقا خوب است آن هم به دو دلیل؛ کتاب می خرند و می خواهند بخوانند ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
بحث و بررسی پیرامون کتاب فلسفه علم، فناوری و جامعه با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی واحد علوم تحقیقات در نمایشگاه کتاب برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تساوی به درد تیم او و پرسپولیس نمی خورد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود در گردهمایی مردمی در منطقه البقاع ، به شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره اشاره کرده و گفت که او شاهد مظلومیت مردم فلسطین و جنایت دشمن ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۸    
دیپلمات ارشد روسیه در حالی که مذاکرات رفع تحریم ها به دلیل تعصبات غلط، تعلل در تصمیم گیری، زیاده خواهی و طرح درخواست های جدید از سوی آمریکا ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۶    
دبیر انجمن ورزش های الکترونیک گفت: در حال حاضر استقبال و علاقه مندی به ورزش های الکترونیک روبه فزونی است و علاقه مندان به این ورزش در کشور عموما نوجوانان و جوانان و بالغ بر 40 میلیون نفر هستند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشرفت ایران را اراده تغییرناپذیر کل نظام خواند و تأکید کرد: دولت چابک با اصلاح ساختارها، بهینه سازی منابع و همراهی مردم از همه موانع عبور می کند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
وزیر امور خارجه با ارسال پیام تسلیت خطاب به همتای اماراتی اش درگذشت بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات را به دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات تسلیت گفت.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به آثار مثبت این طرح برای اقشار و دهک های پایین جامعه افزود: پس از اجرای این طرح ضریب جینی در کشور وضعیت مناسبی پیدا می کند و در کنار این مهم سالانه 300 تا 400 هزار ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
دوره تخصصی اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی داراب برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در بازدید از میادین 22 گانه میوه و تره بار شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی کامل این سازمان در تامین مایحتاج مورد نیاز شهروندان ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۷    
با پیگیری های عزیزی خادم و سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کمپ تیم های ملی در جریزه کیش در حال احداث است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تلاش های بسیار کادر سلامت امروز امید و سلامت میان مردم موج می زند و باید قدر این سلامتی را بدانیم.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
مرحله نهایی دومین دوره رقابت علمی کنز با حضور 20 نفر از کشورهای ایران، مالزی و بنگلادش با معرفی برترین ها در نمایشگاه اینوتکس2022 پارک فناوری پردیس برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
بدنبال تصادف آمبولانس اورژانس 115 در بندرعباس با یک خودروی پژو پارس 3 نفر زخمی شدند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس گفت: هوش مصنوعی را می توان یکی از ابزارهای حیاتی در دستیابی به فضای سایبری به طور عام و صنعت نسل 4 ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان اعلام کرد: دستاوردهای دانش بنیان این دانشگاه در رزمایش جهادگران فاطمی به نمایش گذاشته شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۶    
با توجه به عدم موافقت شورای تامین استان با حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و سپاهان، گروه کانون هواداران پرسپولیس برای آماده کردن سکوها راهی سیرجان می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بازدید کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
دبیر برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: 400 شرکت و استارت آپ از 7 کشور دنیا در یازدهمین دوره نمایشگاه حضور یافتند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
رئیس کمیته امداد با تاکید بر ظرفیت های بالای انسانی در بشاگرد گفت: گام دوم محرومیت زدایی در بشاگرد باید جهشی باشد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۴    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب قانون حمایت از جهش تولید دانش بنیان تلاش های چندین ساله اکوسیستم نوآوری به ثمر می رسد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
نویسنده و سخنران در حوزه مدیریت سرمایه های انسانی گفت:خبرگزاری دانشگاه آزاد در نمایشگاه اینوتکس تاثیر مثبتی داشته است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
رئیس ساترا گفت: CDNها در اختیار عده ای است که بازار را برای تولیدکنندگان جدید باز نمی کنند بنابراین باید نظام دولتی و حاکمیتی زیرساخت هایی را آماده کند و CDN ها را در اختیار فعالان فرهنگی و رسانه ای ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: مجموعه هایی که در نمایشگاه اینوتکس2022 حضور دارند در سطح کلان حمایت می شوند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با اجرای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اعلام کرد که دانشجوی این دانشگاه عنوان سومی مسابقه بزرگ کتابخوانی دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
نیروهای امنیتی هند به شمار زیادی از مردم جامعه پاندیت های جامو و کشمیر معترض به کشته شدن راهول بهات حمله کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
وزیر بهداشت ایالت سند پاکستان در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 پیشرفت های ایران در حوزه های دانش بنیان را قابل توجه بر شمرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور بیش از 79 هزار داوطلب در 55 حوزه امتحانی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
چهارمین رویداد آموزشی سیکاپ باهدف توسعه فناوری های آموزشی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
با اعلام رسمی باشگاه فولاد خوزستان دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنان وظیفه ملی و همگانی است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
سرپرست بازی های آسیایی هانگژو گفت: همه مسابقات برنامه ریزی شده و اینگونه نیست که زمان خالی گیر بیاوریم و بگوییم بازی های آسیایی را در آن برگزار می کنیم.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش بینی می شود با تسریع روند عرضه کالاهای اساسی در سراسر کشور در چند روز آینده، قیمت ها از سقف حداکثری تعیین شده، پایین تر بیاید.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
یکی از مباحث بسیار مهم و پرتماس در شعب مختلف لوله بازکنی تهران این سوال است که آیا می دانید کدام شیرآلات برای سینک ظرفشویی مناسب است؟
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: باید از همین امروز برای آینده برنامه ریزی کرده و منطبق با پیشرفت زمان، تکامل تمام امور و همراستا با نوآوری و حوزه دانش بنیان پیش رفت ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
زنگنه گفت: صنایع باید ریسک شان را در استفاده از محصولات شرکت های دانش بنیان بالا ببرند که می تواند به نفع آنها از نظر اقتصادی نیز باشند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
اتفاقات بسیاری طی هفته گذشته در جهان علم و فناوری رخ داد که در این گزارش به بررسی برخی از تازه های فناوری می پردازیم.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
رویداد هکرهای دوست داشتنی هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در حال برگزاری است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در راه بازگشت از ایران در فرودگاه فرانکفورت بازداشت موقت شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
شهردار تهران گفت: با تقویت ورزش عمومی در شهر هم انسجام اجتماعی، وحدت و پیوستگی جمعی و هم تقویت اراده در جهت پیشبرد اهداف انقلاب را دنبال می کنیم.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: دادستانی کل کشور آمار انبار واحدهایی که ارز ترجیحی گرفته اند را مطالبه کرد و براین اساس واحدهای تولیدی باید نسبت به خوداظهاری میزان موجودی ذخایر در انبارها اقدام کنند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از ایجاد اشتغال مزرعه گل محمدی برای 30 نفر خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تأکید کرد که نقش روانشناسان در بهبود تبعات ناشی از شیوع کووید 19 کلیدی است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۷    
کتاب مردی؟ خب که چی؟ به خوبی شیوه خشونت علیه زنان سیاه پوست و نادیده گرفته شدن آن ها را برای مخاطب به نمایش بگذارد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
یکی از تحلیلگران ارشد شبکه خبری الجزیره معتقد است که زندگی شهیده شیرین ابوعاقله در زمان گذشته خلاصه نمی شود و برای همیشه ساری و جاری است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: استارت آپ ها به دلیل رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید مورد استقبال قرار گرفته اند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آرزو می کنم عقلانیت در تصمیم گیری حاکم شود و مداخلات بیرون از جامعه فوتبال قطع شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۰    
بازی ایران و کانادا در ساعت 3:30 دقیقه بامداد روز 16 خردادماه برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در حاشیه بازدید از اینوتکس گفت: در این گردهمایی بزرگ افراد حوزه های مختلف تکنولوژی دور هم جمع می شوند و این می تواند به شبکه سازی و توسعه اکوسیستم فناوری کشور کمک ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
مراسم رونمایی از مجموعه داستان های شاهنامه با عناوین هفت خان ، رستم و سهراب ، زال و رودابه ، قیام کاوه، سرنگونی ضحاک ، پسران فریدون ، روزگار رنج، کین ایرج در سالروز بزرگداشت فردوسی برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در نامه ای به نمایندگان مجلس، 8 اشکال و ایراد را نسبت به طرح استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج ها، مطرح کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
معاون پارلمانی وزیر صمت محدودیت واردات خودرو با دو شرط سقف قیمت خودرو 7 هزار دلار و حجم موتور 1000 سی سی را شایعه خواند و تکذیب کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۹    
از نخستین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2022، رویداد جی نو(GINNO) در حال برگزاری است، در این رویداد به بازی سازی، گیمرها،پخش کنندگان برخی(استریمرها) و ژورنالیست های حوزه بازی پرداخته شده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: فهرست کارگاه های آموزشی مرتبط با کمیته اخلاق مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی آماده شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
یک مشاور و استراتژیست گفت: سه گام در حوزه صنعت و فناوری مطرح است که در گام اول باید مدل اطلاعاتی برای متادیتاهای تولید شده رسم شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با حضور مسئولان معرفی شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در بازدید از اینوتکس گفت: یکی از اهداف حضور خانه خلاق مرکز معاونت قوه مجریه در نمایشگاه اینوتکس حمایت از شرکت های دانش بنیانی است که در عرصه های عمومی و اجتماعی نوآوری دارند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: واژگونی خودرو پژو 206 در بزرگراه تهران_ قم 2 کشته و مصدوم داشت.
  • ۱