پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۴۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان فارس 19 فروردین 1397 - armanefars.ir

آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۴    
در دوران تقابل ایدوئولوژیک مکاتب اقتصادی سرمایه داری با مارکسیسم، مارکسیستها در ایران و کشورهای اسلامی طرفداران زیادی پیدا کرده بودند ...
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: امروزه نقد به وزارت علوم این است که جایگاه این نهاد در حل مشکلات و مسائل کنونی کشور مانند مسائل اجتماعی، اشتغال و ...
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری به سخنان پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در مورد فیلترینگ تلگرام واکنش نشان داد.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۴    
گودرزی در پاسخ به منتقدان یادداشت اخیر خود نوشت: پیروزی اصلاحات در انتخابات 92 مدیون بی تدبیری ها و انحرافات دولت دوم احمدی نژاد است.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۴    
یاسر جبرائیلی در پاسخ به نامه 300نفر از طرفداران احمدی نژاد به رهبرانقلاب، جملاتی از وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) را با عنوان "آخرین پیام حضرت روح الله" در کانال تلگرامی خود به اشتراک گذاشت.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اعزام دانشجویان به عتبات گفت: تا 16 اردیبهشت اعزام ها ادامه دارد و تاکنون 270 کاروان اعزام شده اند.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
علی دولی گفت: مقایسه نتایج انتشار آلایندگی فلزی لجن بعد از استفاده در تولید سیمان و جامدسازی به شکل بتن با مقادیر استاندارد های موجود نشان می دهد دستاورد های این طرح در حذف این آلودگی موثر بوده است.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان در آلمان برگزار شد و با رای شورای مرکزی جدید میلاد محرک پور به عنوان دبیر این انجمن فعالیت خواهد کرد.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
مدت زیادی به آغاز انتخابات مهم ترین مرجع رسیدگی به مشکلات نشریات دانشجویی نمانده است شورایی که با توجه به اهمیت آن می تواند در قانونگذاری و نظارت ها نقش اصلی را ایفا کند.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تصمیم این وزارتخانه برای افزایش میزان وام ویژه دانشجویان دکتری در سال جاری خبر داد و گفت: میزان مبلغ افزایشی تا یک ماه آینده اعلام می شود.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: ایجاد رشته محل های جدید در مقطع دکتری تخصصی برای تمام زیر نظام های آموزش عالی، برای سال 98-97ممنوع شده است.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۴    
اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با پایان ایام تعطیلات نوروزی، با حضرت آیت الله دستغیب در جوار حرم مطهر شاهچراغ(ع) دیدار کردند.
آرمان فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۴    
راهِ برون رفت از مشکلات فعلی کشور تَکرار زباله دان افکار عده ای که در سپهر سیاسی ایران به دلقک شهره اند، نمی باشد ...