یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 30 دی 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 دی 1397 آرمان پرس 2 دی 1397 آرمان پرس 3 دی 1397 آرمان پرس 4 دی 1397 آرمان پرس 5 دی 1397 آرمان پرس 6 دی 1397 آرمان پرس 8 دی 1397 آرمان پرس 9 دی 1397 آرمان پرس 10 دی 1397 آرمان پرس 11 دی 1397 آرمان پرس 12 دی 1397 آرمان پرس 13 دی 1397 آرمان پرس 14 دی 1397 آرمان پرس 15 دی 1397 آرمان پرس 16 دی 1397 آرمان پرس 17 دی 1397 آرمان پرس 18 دی 1397 آرمان پرس 19 دی 1397 آرمان پرس 20 دی 1397 آرمان پرس 21 دی 1397 آرمان پرس 22 دی 1397 آرمان پرس 23 دی 1397 آرمان پرس 24 دی 1397 آرمان پرس 25 دی 1397 آرمان پرس 26 دی 1397 آرمان پرس 27 دی 1397 آرمان پرس 28 دی 1397 آرمان پرس 29 دی 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۶    
یک مقام مسئول در وزارت بهداشت از تعلیقی بودن حکم حسین دهباشی به مدت 5 سال خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 120 هزار تومان رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی شورای شهر تهران از متنفی شدن اخذ عوارض در پنج تونل شهری خبر داد و گفت: این موضوع در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار تهران هم با آن موافقت نکرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
در حالی مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده بودند که مبلغ بسته حمایتی تا روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که پیگیری ها حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از مشمولین هنوز از این ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
نشریه مادریدی آس پس از برد ایران مقابل عمان از عملکرد باثبات شاگردان کی روش در نیمه دوم و واکنش علیرضا بیرانوند نوشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳    
عصر ایران: شرایط قبول تقاضا برای انجام خدمت نظام وظیفه در آستان قدس رضوی شامل افرادی می شود که دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳    
یکی از اعضای کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با اشاره به اینکه این کشور می خواهد هم زمان با تهران و واشنگتن رابطه داشته باشد، افزود: دولت عراق قصد دارد یک هیات بلندپایه به ریاست برهم صالح ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳    
همزمان با تغییرات جدید در پرداخت نرخ سود سپرده روزشمار که بر اساس آن سود سپرده های بانکی از فردا ماه شمار محاسبه خواهد شد، بیمه نامه های شخص ثالث هم دستخوش تغییر می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳    
روزنامه نگار آمریکایی در تحلیلی به بررسی خصوصیات جانشین احتمالی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
صحبت های محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما با موضوع دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مسئول اتحادیه شیشه و آینه تهران تاکید دارد ساخت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در داخل کشور با توجه به دستگاه های خاصی که برای ساخت آن نیاز است، مقرون به صرفه نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
در جریان راهپیمایی جلیقه زردها در یکی از شهرهای انگلیس علیه "دولت فاسد" و "بی عدالتی" درگیری هایی به وقوع پیوست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۸    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی باند قاچاق سازمان یافته زیورآلات نقره چینی به داخل کشور را کشف و 9 نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
سالانه هزار و 300بیمار سرطانی و لاعلاج به بابلسر می آیند تا در تنها مرکز پرتودرمانی شمال کشور، درمان شوند، این فرجام هتل کازینویی است که به برکت انقلاب اسلامی، بیمارستان شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان، رسما به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2019 افغانستان، ثبت نام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
اپیدمی بی خانمانی در آمریکا و اروپا افراد بسیاری را به مشکلات روانی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی دچار کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
با وجود وعده های پی در پی اروپایی ها، کانال ویژه مالی (SPV) هنوز حتی به صورت نمادین نیز افتتاح نشده است؛ ولی وعده دادن های اروپا ادامه دارد البته با وضع تحریم های مجدد و تعدیل کاربرد این کانال.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ممنوع الخروجی عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با حکم بازپرس پرونده خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
رئیس پلیس پایتخت در پی اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر فرار 3 اخلالگر بازار کاغذ، توضیح داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
طی دو روز گذشته یک قاضی فدرال آمریکایی به سیاست سکوت هیئت حاکمه آمریکا در قبال دستگیری مرضیه هاشمی ، مجری پرس تی وی پایان داد و تأیید کرد که او پنج روز پیش بازداشت شده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مجتهد افشاگر اخبار پشت پرده دربار سعودی از کودتای ولیعهد سعودی علیه امیر امارت مکه مکرمه خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۷    
نمایندگان مجلس وزارت "صمت" را موظف کردند ثبت سفارش کالاهای مصرفی و مصرفی بادوام خارجی دارای مشابه ایرانی با کیفیت را تا پایان برنامه ششم توسعه ممنوع کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری کرج ضمن تشریح آخرین وضعیت متروی کرج، گفت: برای احداث مجتمع ایستگاهی جهانشهر 10 هزار مترمربع زمین اختصاص داده شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۲    
در دیگر دیدار هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم منچستریونایتد با نتیجه 2 بر یک میهمان خود تیم برایتون را شکست داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
نمایندگان مجلس بر مصوبه قبلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم اصرار کردند و این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
روز گذشته یک موشک دلتا 4هوی ماهواره جاسوسی آمریکا را به مدار زمین برد. پرتاب این ماهواره از سال گذشته تاکنون بارها به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
سواحل بخش شمال شیلی شاهد وقوع زلزله ای 6.7 ریشتری بود که خوشبختانه با خطر وقوع سونامی همراه نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
شبکه المسیره شنبه شب از حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا پایتخت یمن خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
پلیس ایرلند شمالی از وقوع یک مورد انفجار مشکوک به بمب گذاری خودرو در شهر لندن دِری این کشور خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان بجنورد در روز یک شنبه 30 دی ماه تعطیل شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
نظام بانکی کشور در دام معوقات (سوخت) و دارایی های سمی گرفتار شده و کارکرد عادی خود را در تامین مالی بخش مولد اقتصاد از دست داده است، که مساله ای به طور مطلق داخلی است و ارتباطی به تحریم ها ندارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در حالی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا مقابل هم بازی کنند که پیش از این 12 بار با هم دیدار داشته اند که سهم پیروزی ایران بیشتر بوده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: نرخ باسودای در روستاها به 80 درصد رسیده و با همین نرخ در شهرها برابری می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
ترامپ پیشنهاد کرد در ازای تأمین بودجه 5.7میلیارد دلاری برای ساخت دیوارحائل مرزی باتمدید برنامه موسوم به داکا برای محافظت از مهاجرانی که در کودکی در آمریکا به دنیا آمده اند موافقت خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
یک فعال رسانه ای در توئیتر آماری از آزار جنسی در میان کارمندان سازمان ملل را منتشر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
مجموع کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در کشور 254 هزار نفر است و استان تهران رکورددار بیشترین مقرری بگیر بیمه بیکاری است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت:آنچه درباره مالیات بر درآمد پزشکان گفته می شود رقمی حدود 7هزار میلیارد است که متأسفانه رقمی بسیار کمتر به عنوان مالیات سالیانه از این بخش، پرداخت می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس، ورود اسپانسرهای مالی قوی، بی توجهی نمایندگان به مناطق محروم،مغایرت با سیاست های کلی انتخابات را از ایرادات طرح استانی شدن انتخابات دانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه بودجه شرکت های دولتی در پیوست 3 لایحه بودجه 98 شفاف نیست، امکان بررسی این بخش از لایحه با این اطلاعات وجود ندارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
جمعه 21 دی ماه بود که مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا از برگزاری نشستی ضد ایرانی در ورشو در ماه فوریه (13 و 14 فوریه - 24 و 25 بهمن ماه) با عنوان ایجاد صلح و ثبات در خاورمیانه خبر داد ...