پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عرش نیوز 18 اسفند 1393 - arshnews.ir

عرش نیوز 30 دی 1393 عرش نیوز 30 بهمن 1393 عرش نیوز 1 اسفند 1393 عرش نیوز 2 اسفند 1393 عرش نیوز 3 اسفند 1393 عرش نیوز 4 اسفند 1393 عرش نیوز 5 اسفند 1393 عرش نیوز 6 اسفند 1393 عرش نیوز 7 اسفند 1393 عرش نیوز 10 اسفند 1393 عرش نیوز 11 اسفند 1393 عرش نیوز 12 اسفند 1393 عرش نیوز 13 اسفند 1393 عرش نیوز 14 اسفند 1393 عرش نیوز 16 اسفند 1393 عرش نیوز 17 اسفند 1393 عرش نیوز 18 اسفند 1393 عرش نیوز 19 اسفند 1393 عرش نیوز 20 اسفند 1393 عرش نیوز 21 اسفند 1393 عرش نیوز 23 اسفند 1393 عرش نیوز 24 اسفند 1393 عرش نیوز 25 اسفند 1393 عرش نیوز 26 اسفند 1393 عرش نیوز 27 اسفند 1393 عرش نیوز 28 اسفند 1393 
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از افتتاح مجتمع ایثار این استان همزمان با سفر هیئت دولت به سمنان خبر داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۲    
سمنان - دبیر همایش ملی پژوهشی در بیماریهای زمینه ای از پایان رسیدن این همایش خبر داد و گفت: 300 پژوهشگر از سراسر ایران آخرین دستاوردهای خود را در زمینه بیماری ها به ویژه بیماری دیابت ارائه کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از واگذاری بیش از 236 هکتار از اراضی منابه طبیعی شهر سمنان به شهرداری این شهر خبر داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
استاندار سمنان تدوین طرح جامع پارک کوهستان سمنان را خواستار شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۳    
صدر اعظم آلمان از طرح پیشنهادی رئیس کمیسیون اروپایی برای تشکیل ارتش مشترک اروپایی حمایت کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۴    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس جزئیات جلسه با رئیس سازمان لیگ برتر و دلایل مخالفت با درخواست این باشگاه را تشریح کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
ایالات متحده آمریکا امروز دوشنبه بیش از 100 دستگاه خودروی زرهی سنگین و سایر تجهیزات نظامی را به کشورهای حوزه بالتیک تحویل داده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
دولت انگلیس با طرح ارائه شده از سوی رئیس کمیسیون اروپا برای تشکیل ارتش مشترک اروپایی به شدت مخالفت کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۲    
یک واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با ظرفیت نگهداری 5 هزار تن در شاهرود به بهره برداری رسید.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۴    
معاون وزیر خارجه کویت تاکید کرد که طرف آمریکایی به اطلاع رسانی لحظه ای روند مذاکرات هسته ای برای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پایبند است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص نامه اخیر 47 سناتور آمریکایی گفت به اعتقاد ما این نامه هیچ ارزش حقوقی ندارد و صرفاً یک ترفند تبلیغاتی است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
ساختمان مجلس عوام انگلیس در مرکز پایتخت این کشور، به تسخیر موش ها درآمده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
تحریم های آمریکا علیه مقامات ونزوئلایی به بهانه نقض حقوق بشر همچنان ادامه دارد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۳    
آزمون فنی و حرفه ای رشته های خیاطی و بافت تابلو فرش با حضور ناظران و آزمون گران سازمان فنی و حرفه ای در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی، برای دیدار و گفتگو با مقامات کشور کویت، عازم این کشور شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۷    
رسانه ها گزارش دادند که مذاکرات رهبران ژاپن و آلمان در توکیو در هاله ای از ابهام به سر می برد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۱    
سازمان هواشناسی از ساعاتی پیش نسبت به وزش باد نسبتا شدید با میانگین سرعت حدود 40 کیلومتر بر ساعت به ما هشدار داد و ما هم فرمانداری های غرب و جنوب غرب تهران نظیر رباط کریم، شهریار و .. ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۸    
پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله با انتشار میثاق نامه ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
منابع امنیتی عراقی از آزاد سازی ناحیه العلم در استان صلاح الدین و هلاکت شماری از تروریستها داعش خبر دادند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۴    
غلامعلی حداد عادل در مراسم رونمایی از تاره ترین کتابش گفت: اگر می خواهیم تاریخ قبل از انقلاب تجدید نشود باید آن را خوب بخوانیم.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۹    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات ایران و آژانس اواخر فروردین ماه در تهران ادامه خواهد یافت.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
بسیاری در ترکیه از آب شدن یخ روابط ترکیه و عربستان به علت احتمال تخریب روابط این کشور با ایران راضی نیستند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی 55 آنلاین (www.55online.ir) امروز توسط گروهی نا مشخص هک شده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۴    
یک متخصص کودکان با تاکید بر اینکه مواردی از بی قراری نوزادان وجود دارد که خارج از کولیک طبیعی دوران نوزادی می تواند سبب بروز مشکلاتی برای نوزادان شود ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
یزد رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از حرکت شایسته فرهنگی پدر شهید مطلب شفیعی در وقف کتابخانه ای به نام شهید، قدردانی کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۹    
دادگاه استیناف قاهره جلسه 4 آوریل آینده (15 فروردین) را به عنوان نخستین جلسه محاکمه مجدد حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر و پسرانش تعیین کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
هند و پاکستان درحالی برای رقابت موشکی تلاش می کنند که روابط هند با آمریکا گسترش یافته و از سوی دیگر، روسیه و چین نیز روابط خود را با پاکستان گسترش داده اند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۳    
شبکه العراقیه اعلام کرد که نیروهای نظامی و امنیتی به همراه نیروهای داوطلب مردمی عراق ناحیه العلم واقع در شمال شرق تکریت را به صورت کامل آزاد کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
وزیر خارجه سوئد گفت که فشارهای عربستان موجب شد که نتواند در اتحادیه عرب سخنرانی کند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱    
پایگاه اینترنتی والاه مدعی شد که جنبش حماس به طور غیرمستقیم به اسرائیل پیشنهاد آتش بس 5ساله در مقابل لغو محاصره کامل نوار غزه ارائه کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
یک ژنرال بازنشسته ارتش ترکیه با اشاره به اهداف پشت پرده آمریکا در عراق و سوریه مشارکت ارتش ترکیه در عملیات های ائتلاف ضد داعش در این کشورها را اشتباه خواند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۹    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تاکید بر اینکه توجه به مقوله فرهنگ نباید تا پایان سال اقتصاد و فرهنگ به فراموشی سپرده شود، مجید مجیدی را به عنوان چهره فرهنگی سال 93 انتخاب کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۳    
دو جوان کلاهبردار ی که با انتشار آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار اقدام به خرید و فروش خودروهای تصادفی به جای خودرو های صفر می کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۳    
پروازهای زایران ایرانی به فرودگاه نجف، پس از توقف 20 روزه، مجددا برقرار شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
عضو خبرگان رهبری گفت: در اجلاسیه خبرگان باید برای انتخاب هیات رئیسه رأی گیری شود اما طرحی ارائه و پیشنهاد شده است که با توجه به زمان یکساله باقیمانده از این دوره، فقط رئیس خبرگان انتخاب شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
دومین مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز سه شنبه برگزار شود به خاطر نرسیدن پیشنهادات برگزار نخواهد شد. قرار است هفته آینده در سازمان خصوصی سازی در مورد این دو باشگاه برگزار شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نشست خبری با وزیر دفاع عراق به توان عراقی ها در جنگ علیه داعش اعتراف کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۳    
بانک های پاسارگاد، صادرات، ملت، اقتصادنوین، ملی، کارآفرین و پست بانک اسکناس نو توزیع می کنند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۱    
قیمت طلا که جلسه گذشته 3 درصد کاهش یافته بود در معاملات امروز اندکی افزایش یافت و به 1169 دلار در هر اونس رسید.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
بازیکنان پرسپولیس از دریافت برگه های اظهارنامه مالیاتی خودداری کردند و این در حالی است که اکثر بازیکنان این تیم به دلیل بدهی مالیاتی در آستانه ممنوع الخروج شدن هستند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۶    
سخنان مقام معظم رهبری دردیدار بافعالان محیط زیست، نورامید را در دل دوستداران و دلسوزان طبیعت روشن کرد و برتمام فعالیت های محیط زیست ستیزانه خط بطلان کشیدو تکلیف تمام دستگاهها رامشخص کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۳    
منابع امنیتی از تسلط نیروهای امنیتی و پیشمرگه بر روستاهای جدید در کرکوک و صلاح الدین عراق و هلاکت شماری از تروریستها خبر دادند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از انتخاب امارات به عنوان میزبان رقابتهای جام ملت های آسیا در سال 2019 خبر داد. این خبر در شرایطی رسما اعلام شد که ایران نیز خواستار این میزبانی بود اما راه به جایی نبرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور طی 3 روز آینده و کاهش 5 درجه ای دمای پایتخت تا 24 ساعت آینده خبر داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۴    
مخترعان ایرانی موفق به ساخت نانوشوینده خودرو غیر الکلی شدند که با این نوع شوینده، امکان شست و شوی کامل خودرو ها بدون نیاز به آب فراهم می شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
آخرین آمارهای ارائه شده از ثبت پسوندهای اینترنتی نشان می دهد که پسوند آی آر همچنان در صدر ثبت دامنه های فعال اینترنتی قرار دارد و پسوند net.ir نیز کمترین میزان ثبت دامنه را به خود اختصاص داده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
عضو هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران از احتمال ابطال آرای برخی کاندیداها در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: اجازه تضییع حقوق کاندیداها را نخواهیم داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
پسر امیر عبدالله، معروف به امیر ترکی، با چند نفر همراه آمدند کاخ نیاوران. امیر به مبل لم داده بود؛ البته با یک تکبر خاصی. گفت: برای من شعر بخوان ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی در همایش پلیس راهور با بیان اینکه آخرین ساعات خدمتم را سپری می کنم، از نیروهای پلیس راهور خداحافظی کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
در پی بیانات مقام معظم رهبری در ضرورت صیانت از محیط زیست، رئیس قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای دستور داد که از تعدی و تخریب منابع طبیعی و تغییر کاربری بی رویه اراضی کشاورزی جلوگیری به عمل آید.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۴    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه با حضور تونی اولیویرا انسجام این تیم بیشتر شده است، گفت: انتظارمان از مسئولان استان بیشتر بود که از تیم پشتیبانی بیشتری داشته باشند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸    
صدرنشینی کوتاه مدت استقلال و بازپس گیری 48 ساعته آن توسط نفت، پیروزی ملوان برابر سپاهان، باخت دوباره پرسپولیس و ادامه ناکامی های فولاد و پیکان از مهمترین اتفاقات هفته بیست و دوم لیگ برتر بود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
فعال بازار کار در تشریح ضعف های شورای عالی کار در تعیین دستمزد گفت: بحث در حال حاضر بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان چانه زنی بین عدد 17 تا 30 درصد است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه از 78 میلیون ایرانی تنها 5.2 میلیون نفر مودی مالیاتی هستند، گفت: بر اساس قانون مالیاتی عدم پرداخت مالیات جرم شناخته شده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده توسط سه بانک خبر داد و گفت: بانک های ملی، ملت و رفاه پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی نوسازی بافت فرسوده را آغاز کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
استاندار تهران گفت: در ایام نوروز باید بر شرکت های هواپیمایی در فرودگاه های امام و مهرآباد بیشتر نظارت شود تا بلیت با قیمت مصوب و عادلانه میان مسافران توزیع شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
یک نشریه آمریکایی تعطیلات کنگره آمریکا پس از ضرب الاجل 24 مارس را وقت اضافی ارزشمند برای ادامه مذاکرات هسته ای دانست.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
یک مهاجر عراقی به ضرب گلوله مهاجم ناشناس در شهر دالاس آمریکا به قتل رسید.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
در صورت حل نشدن مشکل حق پخش تلویزیونی نمایندگان ایران از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شوند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
مقامات آمریکایی و اروپایی در گفتگوهای محرمانه خود تبعات بلند مدت سیاسی هرگونه توافق هسته ای با ایران را بررسی می کنند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از اجرایی شدن قانون جامع معلولان پس از تصویب نهایی مجلس و اختصاص بودجه در سال 94 خبر داد و گفت: طولانی شدن روند تصویب آن بدلیل کار کارشناسی برای رفع اشکالات آن بوده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۱    
تزئیین ویترین وزات ارشاد به واسطه شخصیتی که حداقل از نظر خواستگاه سیاسی در جرگه افراطیون اصلاح طلب جای نمی گیرد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
47 سناتور جمهوری خواه در نامه ای سرگشاده عمر توافق هسته ای با ایران را تا پایان دوره ریاست جمهوری اوباما دانستند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
سید مهدی شجاعی با نگارش یادداشتی بر فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی آن را اثری قابل اعتنا دانست که آغازگر جریانی در سینمای دینی خواهد بود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه کربلا الگوی ما در دفاع مقدس بوده است، تاکید کرد: ملتی که الگویش حضرت امام حسین (ع) و تاریخ عاشورا و کربلاست، هرگز در برابر زورگویان سر خم نمی کند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۱    
سردار اشتری با حکم مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی منصوب شد