پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عرش نیوز 13 اسفند 1393 - arshnews.ir

عرش نیوز 30 دی 1393 عرش نیوز 30 بهمن 1393 عرش نیوز 1 اسفند 1393 عرش نیوز 2 اسفند 1393 عرش نیوز 3 اسفند 1393 عرش نیوز 4 اسفند 1393 عرش نیوز 5 اسفند 1393 عرش نیوز 6 اسفند 1393 عرش نیوز 7 اسفند 1393 عرش نیوز 10 اسفند 1393 عرش نیوز 11 اسفند 1393 عرش نیوز 12 اسفند 1393 عرش نیوز 13 اسفند 1393 عرش نیوز 14 اسفند 1393 عرش نیوز 16 اسفند 1393 عرش نیوز 17 اسفند 1393 عرش نیوز 18 اسفند 1393 عرش نیوز 19 اسفند 1393 عرش نیوز 20 اسفند 1393 عرش نیوز 21 اسفند 1393 عرش نیوز 23 اسفند 1393 عرش نیوز 24 اسفند 1393 عرش نیوز 25 اسفند 1393 عرش نیوز 26 اسفند 1393 عرش نیوز 27 اسفند 1393 عرش نیوز 28 اسفند 1393 
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
بعد از صدور حکم بازداشت برای محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد که هم اکنون درمرخصی از زندان اوین به سر می برد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۲    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در جمع خبرنگاران گفت: این انتخابات هم مانند دیگر انتخابات کاملا قانونی برگزار شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۹    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را به استفاده نابجا از بخشی از اظهارات جان کری، وزیر خارجه آمریکا در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا متهم کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شهری در جمهوری اسلامی نیست که نتواند با منابع مالی شهر خودش را اداره کند، گفت: 700تا 800 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دولت وجود دارد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
دو تیم لوکوموتیو تاشکند و فولاد در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مذاکرات هسته ای تا به حال توفیقاتی داشته است، گفت: تیم مذاکره کننده مانند همیشه با استقامت از حقوق هسته ای ملت دفاع می کند و مذاکره کنندگان باید بدانند تا زمانی که در ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور گفت: امروز باز می بینیم که یک آدم متجاوز و خبیث در کنگره آمریکا ماهیت خود را افشا می کند و می گوید اگر آمریکا هم با ما نباشد ما خودمان اقدام می کنیم که البته این حرف بسیار مضحک است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه ای خطاب به رئیس مجلس تاکید کردند این ستاد در دولت یازدهم خروجی و عملکرد قابل توجهی نداشته است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
ائتلاف فراگیر ایرانی آباد لیست نهایی اسامی کاندیداهای هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را اعلام کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۶    
یک عضو شورایعالی کار با اشاره به حضور وزرای اقتصادی در نشست شورای عالی کار به جزئیات صحبت های اعضا پرداخت و گفت: پیشنهادات مطرح شده ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل الاهلی امارات به پیروزی رسید و به رده دوم گروه D صعود کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال در جشن نیکوکاری مشارکت کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عابدینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین منصوب کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو و با توجه به آثار مثبت و سازنده ای که حضور زندانیان در کنار خانواده دارد بخشنامه نحوه اعطای مرخصی نوروزی از سوی حضرت ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مذاکرات جامع هسته ای فردا با حضور معاونین وزارت امور خارجه ایران و کشورهای گروه 1+5 برگزار می شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
رئیس پلیس بین الملل ناجا با تأکید بر اینکه ما عبدالستار ریگی را از سال 88 تحت تعقیب قرار دادیم، گفت: طبق مستنداتی که ما به اینترپل دادیم برای وی اعلان قرمز صادر کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۴    
در ادامه سریال پرواز پهپادهای ناشناس در فرانسه، پلیس این کشور شب گذشته از پرواز حدود 10 فروند پهپاد ناشناس در آسمان پاریس خبر داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
مدیر بنیاد امور خلیج (فارس) در واشنگتن در مصاحبه با فارس، تحولات یمن را در سایه سیاست خارجی عربستان در دوره ملک سلمان و همچنین رابطه آن با آمریکا را تشریح کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
رزمندگان عصائب اهل الحق دیشب به شیوه یاران جناب "مختار" و خونخواهان کربلا غسل شهادت کرده و کفن پوش برای گرفتن انتقام خون بناحق ریخته شده شهدای فاجعه اسپایکر و قصاص عاملان این حادثه هم قسم شدند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
غلامعلی جعفرزاده نماینده مجلس از جلسه مخفی دولتمردان تدبیر و امید در سطح وزیر با جبهه پایداری در سکوت روحانی خبر می دهد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۳    
آیت الله هاشمی، هنوز در مورد کسانی که با دروغ تقلب در انتخابات 88، کشور را با انواع و اقسام تهدیدهای امنیتی مواجه کرده و مسبب تحریم های بیشتر علیه مردم شدند، صحبتی به میان نیاورده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۰    
عملیات آزادسازی استان صلاح الدین وارد چهارمین روز خود شد و هر لحظه خبر جدیدی از نتایج انسجام نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی و عشائر منتشر می شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آخرین اخبار مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات به صورت فشرده در حال برگزاری است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۳    
همراه اول اعلام کرد: با توجه به اجرای تجربه سیم کارت کودک در جهان، اجرای این طرح در ایران نیز سخت نیست. هم اکنون این طرح در مرحله عقد قرارداد و نهایی شدن سرویس های روی این سیم کارت است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۳    
تصویربرداری سریال تلویزیونی اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری بعد از انجام اصلاحات فیلمنامه مجددا از بیست و نهم بهمن ماه آغاز شد و مدیری در کنار کارگردانی نقش یک متخصص زیبایی را بازی می کند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۵    
دولت محلی کربلا از آغاز عملیات حفر خندق دور کربلا برای جلوگیری از نفوذ تکفیری های داعش به این استان خبر داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
به گزارش عرش نیوز: گرچه کمال آتاتورک در تاریخ به کشف حجاب و ترویج پوشش اروپایی شناخته می شود اما همسر خود او چندان پایبند به سیاست های وی نبود و با حجاب در انظار ظاهر می شد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۹    
مرکز پویانمایی صبا برای ایام نوروز امسال 12 انیمیشن جدید ایرانی آماده پخش کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۳    
براساس بررسی های یک گروه بانکی در سوئیس، دانشگاه های آمریکایی بزرگ ترین موسسات آموزش دهنده میلیاردرهای جهان هستند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
یک مقام مسئول در وزارت نفت دو برنامه زمان بندی افزایش پنج درصدی قیمت بنزین را اعلام کرد و گفت: احتمال اعمال این افزایش قیمت در دو تاریخ اول و 15 فروردین ماه سال 1394 وجود دارد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۵    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1393، مردم همچنان منتظر رسیدن زمان احساس رونق اقتصادی و خروج کامل اقتصاد از رکود هستند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر پیرامون مسئله هسته ای ایران برخی شعبده بازی های سیاسی در عرصه جهانی رخ داده است که کل این ماجرا به صورت یک شوی سیاسی توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۳    
در حالی که روند مذاکرات حاکی از آن است که نشان دادن اشتیاق برای رسیدن به مذاکرات سبب زیاده خواهی طرف مقابل می شود؛ اما سودای توافق دست از سر رسانه های اصلاح طلب بر نمی دارد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۹    
نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، پس از بازداشت یک نوجوان فلسطینی به اتهام پرتاب سنگ به سمت ماشین نظامیان اسرائیلی، سگ های خود را به جان وی انداختند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۶    
تحلیل گر انگلیسی با اشاره به رسوایی مالی اخیر 2 تن از سیاسیون سرشناس انگلیس، ریشه بروز فساد را ساختار سیاست و جامعه غربی می داند که ریشه در تاریخ غرب دارد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۰    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: به شرکت های افزایش دهنده قیمت شیر و محصولات لبنی توصیه می کنم گزارش های مالی، حسابرسی ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
محتوای سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا را اگر جمع بندی کنیم، جز همان ادعاهای تکراری چیزی از آن منتج نمی شود: به ایران اعتماد نکنید و این محتوای تکراری را جهان نخواهد پذیرفت.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
امام صادق(ع) سؤال فرمود: آیا می دانید تفسیر کلمه فاطمه چیست؟ سپس فرمود: یعنی شر و بدی در وجود او راهی ندارد و اگر برای همسری این بزرگوار علی نبود تا قیامت کسی همشأن ایشان نمی شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۳    
وزیر سابق خارجه سوئد سه شنبه شب پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، به انتقاد از نتانیاهو پرداخت و گفت باید به یاد داشت که ایران عضوی از معاهده منع گسترش است ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
حذف یارانه پردرآمد ها در مجلس تصویب شد؛ نتانیاهو خود را دوباره مسخره عالم کرد؛ آمریکا نمی تواند قدرت سلاح جدید سپاه را تخمین بزند؛ واکنش ظریف به اظهارات اوباما و ارتش سرخ ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در تماس تلفنی با وزرای خارجه ایران و آمریکا و همچنین در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت نباید فرصت تاریخی رسیدن به توافق را از دست داد.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۷    
مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی در ارزیابی عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار سفرهای استانی گفت: پوشش سفرهای استانی دولت جزء وظایف ذاتی صدا و سیماست.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال 93 گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان اوایل سال 94 پرداخت می شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۷    
شیدا حسین طلبه هندی-آمریکایی می گوید: در آمریکا برای ما شیعه یا سنی بودن مهم نیست، مهم این است که شخص مسلمان باشد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۷    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل بنیادکار ازبکستان، بامداد امروز به تهران بازگشتند.
عرش نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۱    
معاون وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در پاسخ به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت طرفین در مذاکرات هسته ای، برای رسیدن به پیشرفت بیشتر تلاش می کنند، اما هنوز برای قضاوت در این مورد زود است.