دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۸:۳۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر آشخانه 6 تیر 1397 - ashkhane.com

شهر آشخانه 17 بهمن 1394 شهر آشخانه 1 فروردین 1395 شهر آشخانه 29 اسفند 1396 شهر آشخانه 2 فروردین 1397 شهر آشخانه 31 اردیبهشت 1397 شهر آشخانه 31 خرداد 1397 شهر آشخانه 29 مرداد 1397 شهر آشخانه 21 شهریور 1397 شهر آشخانه 29 مهر 1397 شهر آشخانه 1 تیر 1397 شهر آشخانه 2 تیر 1397 شهر آشخانه 3 تیر 1397 شهر آشخانه 4 تیر 1397 شهر آشخانه 5 تیر 1397 شهر آشخانه 6 تیر 1397 شهر آشخانه 7 تیر 1397 شهر آشخانه 9 تیر 1397 شهر آشخانه 10 تیر 1397 شهر آشخانه 11 تیر 1397 شهر آشخانه 12 تیر 1397 شهر آشخانه 13 تیر 1397 شهر آشخانه 14 تیر 1397 شهر آشخانه 15 تیر 1397 شهر آشخانه 16 تیر 1397 شهر آشخانه 17 تیر 1397 شهر آشخانه 18 تیر 1397 شهر آشخانه 19 تیر 1397 شهر آشخانه 21 تیر 1397 شهر آشخانه 22 تیر 1397 شهر آشخانه 23 تیر 1397 شهر آشخانه 24 تیر 1397 شهر آشخانه 25 تیر 1397 شهر آشخانه 26 تیر 1397 شهر آشخانه 27 تیر 1397 شهر آشخانه 28 تیر 1397 شهر آشخانه 29 تیر 1397 شهر آشخانه 30 تیر 1397 شهر آشخانه 31 تیر 1397 
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۹    
دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز طرح تابستانی پلیس راه در شرق این استان خبر داد و گفت: این طرح تا 31 شهریور ادامه دارد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۳    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل پایان یافت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۸    
پژوهشگران ایرانی با انجام طرحی پژوهشی به دنبال تولید استارترهای ماست و پنیر با خاصیت کاهش آلرژی هستند تا علاوه بر اینکه کشور بی نیاز از واردات استارتر شود ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۳    
رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در صورتی که استادیوم های استان یزد ترمیم شود، این استان می تواند میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۱    
سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن نوشت: قضیه مشابه ممنوع الورودی سولانا به آمریکا برای من هم اتفاق افتاد. آقای سولانا، به باشگاه ممنوع الورودها، بهشت نژادپرستی آمریکایی خوش آمدی.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۵    
یک مقام مسئول از لابی گسترده خودروسازان در مجلس برای منتفی کردن طرح ساماندهی بازار خودرو خبر داد و گفت: افزایش نجومی قیمت های خودروهای داخلی به بهانه ارز توجیه پذیر است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۳    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: زنان با توجه به اینکه یا ناتوان از احقاق حقوق خود هستند یا این احساس را دارند که از حمایت کافی قانون برخوردار نیستند اقدام به قتل همسر خود می کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۳    
بیژن زنگنه وزیر نفت: مشکل بنزین با افتتاح پروژه های جدید قابل حل است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۸    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برخورد قضایی و انجام تحقیقات انتظامی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی، آغاز شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۶    
یک فروند جنگنده سوخو _30 متعلق به نیروی هوایی ارتش هند در منطقه نارشیک هندوستان سقوط کرد. هردو خلبان این جنگنده از این حادثه جان سالم به در بردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۱    
هم زمان با تحرکات نظامی ارتش سوریه در جنوب سوریه، تلاش های روسیه برای قانع کردن واشنگتن و تل آویو در جهت تسهیل روند سازش در این منطقه نیز همچنان ادامه دارد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۶    
به مناسبت سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مستند 6 تیر از شبکه چهار سیما پخش می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۳    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با حضورش در تمرینات امروز این تیم و اینکه آیا مربوط به بازگشتش می شود؟، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۸    
رئیس و مسئولان قوه قضائیه صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۶    
در حاشیه بازی آرژانتین و نیجریه خورخه سامپائولی در حالی که لیونل مسی در کنار خط و نزدیک به محوطه فنی اوست، از لئو می پرسد که آگوئرو را به زمین بفرستم؟ و مسی نیز در تأیید سری تکان می دهد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۲    
دو تحریم کشتی رانی و بیمه ای از تحریم های کلیدی است که مانع فروش نفت ایران و کاهش درآمد می شود که در مقابل می توان روی صادرات گاز با خط لوله حساب باز کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۷    
شرکت آستون مارتین خودروی لوکس جدیدی با قیمت 225 هزار پوند رونمایی کرده که حداکثر سرعت آن 211 کیلومتر برساعت است و قدرت آن 715 اسب بخار یا 7 برابر قدرت خودروی فورد فیستا است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۲    
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: زمان زیادی به جام ملتهای آسیا نداریم و فدراسیون باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۰    
عربستان، امارات و کویت بعد از بسته کمک های اقتصادی خود به اردن این بار از برنامه مشترک حمایت مالی از بحرین خبر دادند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پیش خرید سکه، گفت: نفر اول که 31 سال سن دارد، 38 هزار و 250 عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری افغانستان در دیدار با اعضای شورای علمای این کشور ابراز داشت که اگر طالبان حاضر به آغاز مذاکرات صلح با دولت شود، خواسته های معقول آنها را خواهیم پذیرفت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۸    
اصفهان - مدیر تأمین مسکن کمیته امداد اصفهان گفت: سه میلیارد و 960 میلیون تومان در سال 96 برای تعمیر و بازسازی منازل هزار و 562 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۳    
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: بهتر است برانکو و کی روش به استراحت چند روزه بروند تا از این فشارهایی که بر روی آنهاست، خارج شوند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۶    
کرمانشاه_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از اجرای 365 طرح پاکسازی نقاط آلوده این استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رشت- سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به تقویت توده هوای گرم و مرطوب از افزایش دمای هوا این استان در روزهای آینده خبرداد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۹    
بیست و یکمین کنفرانس بین المللی توماس کوهن و فلسفه علم ژانویه 2019 در استانبول، ترکیه برگزار می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی اتحادیه دانشجویان مستقل گفت: جریان دانشجویی باید به کمک شورای عالی انقلاب فرهنگی بیاید.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۴    
رشت- حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به منظور سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت حجت الاسلام محمدحسین افتخاری نماینده ادوارگذشته شهرستان فومن به گیلان سفر می کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۱    
بین الملل خاورمیانه - ایسنا نوشت: وزارت دفاع روسیه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق را تجاوزی آشکار به سوریه دانست.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۶    
جامعه قضایی - ایرنا نوشت: دستگاه قضایی در سال 96 به هزار و 112 فقره پرونده ثروت های نامشروع موضوع اصل 49 قانون اساسی رسیدگی کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
جامعه سلامت - وزیر بهداشت، گفت: در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، هیچ مشکلی در تامین ارز مورد نیاز نداریم و باید مراقبت کنیم که ارز به موارد مورد نیاز و افراد دارای صلاحیت اختصاص پیدا کند و در عین حال ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۰    
ورزش فوتبال جهان - مردم کوزوو در قدردانی از اقدام دو بازیکن سوئیس مبلغ جریمه آنها از سوی فیفا را جمع آوری کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۴    
اقتصاد انرژی - ایسنا به نقل از سی ان بی سی گزارش داد: یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: شرکت هایی که نفت خام ایران را خریداری می کنند باید تا ابتدای نوامبر خرید نفت را به طور کامل متوقف ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۷    
جامعه آموزش - ایرنا نوشت: رئیس انجمن جامعه شناسی ایران در مورد دستگیری دانشجویان در تظاهرات دی ماه 1396 گفت ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۲    
رئیس پلیس پایتخت در خصوص وضعیت بازار گفت: پلیس با تمام قدرت و توان امنیت بازاریان را برقرار کرده است و اگر کسی بخواهد مغازه داران را تهدید کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۷    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۵    
مقامات انگلیسی اعلام کردند در پی تداوم آتش سوزی در بوته زارهای این کشور و گسترش آن به منطقه منچستر بزرگ دست کم 34 خانه تخلیه شدند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۰    
شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، درجه هنری استادان و چهره های پیشکسوت موسیقی نواحی را مشخص و تصویب کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۶    
بازار بزرگ تهران امروز چهارشنبه و پس از دو روز بستن برخی مغازه ها از سوی عده ای خاص، امروز باز شده و کسب و کار در آن به حالت عادی برگشت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیسیون مرکزی انتخاباتی قرقیزستان با اشاره به اصلاحات سیستم رأی گیری، پیشنهاد ممنوعیت نامزدی افراد فاقد مدرک کارشناسی و افراد دارای سوءسابقه در انتخابات را داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۶    
187 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار ترمیم کابینه دولت شدند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۴    
تیم ربوکاپ دانشجویی ایران که در مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا موفق به کسب مقام برتر شدند، صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شدند و از سوی مسئولان وزارت علوم ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: بیشتر تماس گیرندگان با خطوط مشاوره، زنان 25 تا 45 ساله هستند، به طوری که از میان یک میلیون و 600 مشاوره، 83 درصد مربوط به زنان بوده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران امروز با حضور در خبرگزاری فارس، با مدیرعامل خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد و سپس به سوالات خبرنگاران در حوزه فرودگاهی پاسخ داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۷    
یکی از مهمترین مسائل در خصوص روابط اروپا – آمریکا این است که اساسا اروپایی ها از وضع سیاست های مبتکرانه در برخی از مسائل ناتوان هستند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۰    
احمد توکلی جهت گیری دولت را در کنترل بازار ارز درست دانست که با تأخیر شروع شده و ناقص است و در عین حال گفت: دولت باید با تحرکات سیاسی و اقتصادی علاوه بر جلب اعتماد ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۵    
تصویب عجولانه ماده 1 لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم مطابق با درخواست FATF، قطعا به معنای ضعف و عقب نشینی کشور برداشت خواهد شد و همین موضوع باعث می شود که تبعات منفی ناشی از تصویب این ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۳    
در هیاهوی روزهای شلوغ بازار و کسبه تهران، خبر افزایش قیمت بسته های اینترنت موبایل خبرساز شد. همراه اول با توضیح علت حذف بسته ماهانه تشویقی اعلام کرد که افزایش قیمتی نداشته و ایرانسل می گوید بسته ها ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به برقراری امنیت کامل در سامرا از فراهم شدن امکان اسکان زائران کاروان های زمینی عتبات در این شهر مقدس خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۳    
دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان و المپیک گفت: نگرانی بابت حضور رستمی در 94 کیلوگرم ندارم؛ من کار خودم را انجام می دهم چون رقیب من وزنه ها هستند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۵    
پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه 15 تیر ماه برگزار خواهد شد و کارت شرکت در آزمون از سه شنبه آینده قابل دریافت است.