یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۰۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر آشخانه 25 تیر 1397 - ashkhane.com

شهر آشخانه 17 بهمن 1394 شهر آشخانه 1 فروردین 1395 شهر آشخانه 29 اسفند 1396 شهر آشخانه 2 فروردین 1397 شهر آشخانه 31 اردیبهشت 1397 شهر آشخانه 31 خرداد 1397 شهر آشخانه 29 مرداد 1397 شهر آشخانه 21 شهریور 1397 شهر آشخانه 29 مهر 1397 شهر آشخانه 1 تیر 1397 شهر آشخانه 2 تیر 1397 شهر آشخانه 3 تیر 1397 شهر آشخانه 4 تیر 1397 شهر آشخانه 5 تیر 1397 شهر آشخانه 6 تیر 1397 شهر آشخانه 7 تیر 1397 شهر آشخانه 9 تیر 1397 شهر آشخانه 10 تیر 1397 شهر آشخانه 11 تیر 1397 شهر آشخانه 12 تیر 1397 شهر آشخانه 13 تیر 1397 شهر آشخانه 14 تیر 1397 شهر آشخانه 15 تیر 1397 شهر آشخانه 16 تیر 1397 شهر آشخانه 17 تیر 1397 شهر آشخانه 18 تیر 1397 شهر آشخانه 19 تیر 1397 شهر آشخانه 21 تیر 1397 شهر آشخانه 22 تیر 1397 شهر آشخانه 23 تیر 1397 شهر آشخانه 24 تیر 1397 شهر آشخانه 25 تیر 1397 شهر آشخانه 26 تیر 1397 شهر آشخانه 27 تیر 1397 شهر آشخانه 28 تیر 1397 شهر آشخانه 29 تیر 1397 شهر آشخانه 30 تیر 1397 شهر آشخانه 31 تیر 1397 
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه آوریل مدعی شد که به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می دهد ایران در گذشته فعالیت های هسته ای نظامی داشته و پس از حصول توافق نیز از آنها دست نکشیده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۵۴    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در تیر ماه سال 97 معامله شده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۵۴    
براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران میانگین مصرف ماهانه مواد پروتئینی خانوارهای ایرانی اعلام شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۳۸    
فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی برای اکران در پاییز آماده شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۳۵    
بین الملل خاورمیانه - ایسنا نوشت: امیر کویت در گفت وگویی تلفنی با نخست وزیر عراق آمادگی کشورش برای کمک به بغداد جهت عبور از پیامدهای ناشی از اعتراضات فعلی در عراق را اعلام کرد ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۹    
ورزش فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی کرواسی در گفت وگو با خبرآنلاین از مردم ایران برای پیام های گرم شان تشکر کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۹    
جامعه محیط زیست - تسنیم نوشت: توله خرسی که آبان 96، بر اثر برخورد شدید با یک خودروی زانتیا در محور کرج- چالوس دچار آسیب هایی جدی از جمله خونریزی مغزی، خونریزی ریوی ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۶    
بین الملل خاورمیانه - رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست حمایت از گروه های تروریستی یک فروند موشک را به سمت فرودگاه نظامی نیرب در نزدیکی حلب شلیک کرد که به گفته خبرگزاری دولتی سوریه منجر به خسارتهای مالی ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه اعلام نظر سرمربی تیم ملی برای ماندن تا پایان جام ملت های آسیا، پویا عبدلی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رد هر نوع آتش بس با حماس، مدعی شد که در صورت تداوم پرواز بادبادک های آتش زا از غزه، به شدت به این منطقه حمله خواهند کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۷    
سعید زارع کارگردان نمایش جدید پانزده سال آینده گفت: این نمایش از طریق ارتباط دقیقی که با مخاطب برقرار می کند، او را به چالش می کشد و در نهایت تأثیر خود را بر نگرش و ذهنیت مردم خواهد گذاشت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۴    
همزمان با آغاز دهه کرامت دختران مشهدی حرم امام رضا(ع) را گلباران و فضاهای مختلف حرم توسط خادمان آستان گلباران شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۱    
حتی به اندازه دو سه ساعت شادی و دست و جیغ و هورا هم برایشان کافی است تا از دنیای خشک و خشن و خاکستری به دنیای رنگی رنگی و شاد با فریادهای کودکانه برگردند ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۱    
مجلس نمایندگان مصر با لایحه فروش تابعیت به اتباع خارجی مقیم مصر به مبلغ هفت میلیون پوند (مصری) موافقت کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۰۸    
یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام اینکه راهپیمایی های بازگشت ادامه پیدا خواهد کرد؛ گفت، آمادگی مقاومت در نوار غزه، دشمن صهیونیستی را مجبور به قبول آتش بس کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بدون شک دولت نباید تحت هیچ شرایطی در حوزه ساخت و ساز وارد شود، به عقیده من اگر قرار باشد عملکرد دولت با ساخت خانه اندازه گیری شود، دولت نباید حتی یک واحد خانه بسازد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۵۳    
قیمت هر کیلوگرم سیب فصل (گلاب) در میدان میوه تره بار به 8900 تومان رسید و در خرده فروشی های سطح شهر در محدوده 15000 تومان و در میدان مرکزی میوه در محدوده 6000 تا 18000 تومان قرار گرفت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۴۷    
یزد سومین مرکز مشاوره بهزیستی استان یزد در شهرستان میبد، به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۴۴    
بوشهر - مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هفته دولت امسال دو کارگزاری جدید تامین اجتماعی در استان بوشهر افتتاح می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۴۱    
ملکان- موی تای کار ملکانی مقام اول مسابقات کشوری را کسب کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۸    
هشتاد و نهمین یارانه نقدی مربوط به تیر ماه سال جاری ساعت 24 روز سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۸    
باوجود انتقاداتی که نسبت نحوه انتشار قراردادهای بازیکنان جدید باشگاه استقلال صورت گرفته بود، آبی ها باز هم قرارداد بازیکن جدیدشان را نیمه شب منتشر کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۵    
یکی از بزرگترین بانک های روسیه، وی تی بی، به دنبال کاهش سهم تبادلات دلاری در روسیه است، چراکه محلی ها روبل روسیه را به دلار ترجیح می دهند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۲    
رزن - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار تمام تلاش خود را به کار بسته تا با ارائه تسهیلات؛ اشتغال ایجاد شود و پول پاشی انجام نشود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۲    
رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور (رده سنی 12 تا 15 سال) از فردا سه شنبه در استان البرز آغاز می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۹    
کتاب ... و دوباره خورشید شامل سروده های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنه ای رونمایی و معرفی می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۶    
ارومیه – رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: سرانه تخت بیمارستانی آذربایجان غربی به 1.6 تخت به ازای هر یک هزار نفر می رسد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۳    
بندرعباس - مدیر تعاون روستایی هرمزگان از پایان خرید تضمینی گندم در استان هرمزگان خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۰    
علی اصغر محمدخانی به تشریح دستاوردهای سفرش به همراه مصطفی مستور به بوسنی و شرکت در جشنواره ادبی ملی سارایوو پرداخت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۱۷    
اسماعیل عفیفه برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت ها و موسسات فیلمسازی ایران انتخاب شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۱۴    
ساری - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: دوری از قرآن کریم سبب بی بصیرتی، بی بندوباری و تفرقه در خانواده ها می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۱۴    
مدیران باشگاه استقلال شب گذشته با بازیکنی قرارداد بستند که از خط خوردن او از لیست تیم ملی به دلیل مصدومیت زمان زیادی نمی گذرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۱۱    
رزن - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه مدیران باید در بین مردم حاضر شوند، گفت: تا زمانی که وزیر هستم مشی رفتن به میان مردم و روستاییان را ادامه خواهم داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۸    
در کنسرتی در یونان، احتمال بمب گذاری در کنسرت منجر به تخلیه 1500 نفری حاضران در سالن شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۲    
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ظریف باید پاسخگوی بی توجهی وزارت امورخارجه به اقدامات دولت اردوغان باشد چون سدسازی های ترکیه بر روی آب های مشترک غیرقانونی است و بحران آب را در کشور ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۲    
یک اندیشکده آمریکایی ضمن یادداشتی اذعان کرد که واشنگتن قادر نیست که ایران را به عقب نشینی کامل از سوریه مجبور کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۵۹    
پایتخت نشینان انتظار دارند با توجه به اینکه فروشگاه های شهروند متعلق به شهرداری است، در قیمت هایی که برای اجناس در نظر می گیرند ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۱۲    
رسانه های افغانستان لحظاتی قبل از وقوع انفجار در جمع طرفداران معاون اول رئیس جمهوری افغانستان خبر دادند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۶    
قرچک- پروژه آب رسانی به روستای قشلاق جیتو قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۶    
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت، 11 محور مهم را برای علاج بیماری اقتصاد کشور تجویز کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۳    
مرحله چهارم رقابت های تیروکمان جام جهانی از فردا با برگزاری دیدراهای مقدماتی کامپوند و ریکرو در هر دو بخش انفرادی و تیمی مردان و زنان در آلمان آغاز می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۰    
ساری - فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدامات بی رویه، نگاه خسارت گونه برجان و پیکره منابع طبیعی را آسیب زا دانست و گفت: برای نابودی منابع طبیعی سبقت گرفته ایم.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۷    
فرهنگ سینما - ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار قهرمانی فرانسه را در جام جهانی فوتبال 2018 تبریک گفت. او در پیام تبریک خود به تنوع در ترکیب فرانسه اشاره کرد و آن را ستود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۴    
سیاست احزاب و شخصیت ها - ایلنا نوشت: سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه گفت: گشت زنی و کنترل شناورهای بیگانه در منطقه خلیج فارس تغییری نکرده فقط رفتار قانون مند تری را از سوی آمریکایی ها در منطقه شاهد ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۴    
دانش پزشکی - ایرنا نوشت: مطالعات محققان دانشگاه زوریخ در سوئیس نشان می دهد ترکیب عوامل ژنتیکی و غیر ژنتیکی نه تنها بر عملکرد مغز، بلکه بر آناتومی مغز نیز تاثیر می گذارد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۱    
بین الملل آمریکا - ایسنا نوشت: در آستانه نشست دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در هلسینکی، هیلاری کلینتون از ترامپ پرسید که در "تیم" چه کسی بازی می کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۴۸    
فناوری اطلاعات سخت افزار - اپل به طور سنتی برای فروش در بازار هند با مشکل مواجه است و بر اساس آمار منتشرشده در فصل اول 2018 کمتر از یک میلیون آیفون فروخته است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۴۸    
فرهنگ موسیقی - شاهین فرهت آهنگساز و استاد موسیقی با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر سی وچهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۴۲    
جامعه حوادث - ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس مطالعات صورت گرفته در پرونده سقوط هواپیمای تهران یاسوج ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۹    
جامعه آموزش - بیش از 120 تن از اساتید دانشگاه های کشور طی نامه ای به رئیس جمهور، خواستار متوقف شدن روند قضایی پرونده های دانشجویان شدند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۶    
چند رسانه ای عکس - عکس امروز نشنال جئوگرافیک طلوع خورشید در خیابانی در شهر مورانداوا ماداگاسکار را نشان می دهد، جایی که بیش از 200 درخت بائوباب با شکوه در دو طرف جاده رشد کرده اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۶    
اقتصاد اقتصاد کلان - ارز 4200 تومانی این روزها جنجال فراوانی در فضای اقتصادی و سیاسی ایران به پا کرده است ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۳    
دانش فناوری - اوبر و ایرباس در حالی باهم بر سر توسعه فناوری تاکسی های پرنده رقابت می کنند که گفته می شود رولز رویس نیز وارد میدان شده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۰    
اقتصاد بازرگانی - روزنامه اقتصاد حدول قیمت خودروهای وارداتی را منتشر کرد. طبق این حدول قیمت اکثر خودروها کاهش یافته بطوری که سانتافه که هفته قبل 550میلیون تومان قیمت خورده بود به 480میلیون رسیده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۰    
اقتصاد بازرگانی - روزنامه دنیای اقتصاد ، حدول قیمت خودروهای تویسد خودروسازان داحلی را منتشر کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۲۷    
جامعه حوادث - روزنامه جام جم در گزارشی نوشت: از ده روز قبل و همزمان با ناپدید شدن مریم فرجی در فردیس کرج شایعاتی درباره علت ناپدید شدن او در سایت های معاند منتشر شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۲۴    
نخستین همایش اقتصادی آسیای مرکزی با حضور مقامات اقتصادی کشورهای منطقه پائیز سال جاری میلادی در تاشکند برگزار خواهد شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۲۴    
رضا سالاری کشتی گیر مصدوم سیستان و بلوچستانی با حضور در خانه کشتی با ملی پوشان کشتی آزاد دیدار کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۲۱    
دانشمندان اعلام کردند که با تجزیه آب و تولید اکسیژن و هیدروژن می توان به فضاهایی با مسافت طولانی تر سفر کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۸    
ملی پوشان جوان بدمینتون ایران صبح امروز تهران را به مقصد اندونزی ترک کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۸    
یک جامعه شناس با اشاره به آسیب های ناشی از فضای مجازی برای جوانان گفت: آسیب های نوین بر آسیب های سنتی تأثیر گذار است. به این شکل که فضای مجازی قبح انجام آنها را می شکند
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۵    
براساس تازه ترین اطلاعاتی که محققان تایوانی به آن دست یافته اند، افرادی که برای درمان تبخال با داروهای ضدویروسی تحت درمان قرار دارند، با کاهش ریسک نسبی ابتلا به زوال عقل مواجه اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۲    
رئیس جمهور تونس بر تأکید بر ضرورت پایان بحران سیاسی کنونی، از دولت این کشور خواست یا به اجماع سیاسی دست یافته یا استعفا کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۲    
یک روزنامه عربی بخش هایی از طرح فرستاده صلح سازمان ملل در امور منطقه برای سر و سامان دادن به اوضاع نابسامان غزه را منتشر کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۵۴    
مقامات رژیم صهیونیستی، جاسوسی ادعایی گونن سگو وزیر اسبق انرژی این رژیم برای ایران را ننگ بزرگی برای اسرائیل و یک کودتای اطلاعاتی برای تهران توصیف می کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۵۱    
براساس اطلاعات به دست آمده، خسارت های سنگینی به این پایگاه وارد شده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۳۶    
چند سالی است به دلیل تحریم ها ایران بخشی از نفت خود را در مقابل تهاتر کالا با دیگر کشورها به فروش می رساند وعلیرغم اینکه ایران ترجیح می دهد تهاتر کالا در مقابل نفت کمتر باشد اما مجددا بحث تهاتر کالا ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۲۷    
گناهی که جلوی روزی را می گیرد، زناست. گناهی که مرگ را شتاب می بخشد، قطع رابطه با خویشان است و گناهی که مانع استجابت دعا می شود و زندگی را تیره و تار می کند، نافرمانی از پدر مادر است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۲۴    
تیتر روزنامه های ورزشی دوشنبه 25 تیر
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۲۱    
رسانه ها بامداد دوشنبه گزارش دادند پلیس فرانسه برای مهار شورش ها در شهر پاریس، همزمان با شادمانی های مربوط به قهرمانی فرانسه در جام جهانی فوتبال، گاز اشک آور پرتاب کرده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۱۲    
تعرفه ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار نهایی شد و قرار است ثبت نام از هفته جاری در فاز نخست در استان تهران آغاز می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۱۲    
در حالی که مدیرعامل شرکت توانیر می گوید قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلی ترین مشکل در وضعیت کنونی برق ؛ ضعف مدیریت است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۹    
مرد جوانی که طی یک نقشه شیطانی 11 پسر نوجوان را فریب داده و با تهدید چاقو به آنها تعرض کرده بود صبح دیروز درشعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۶    
پسر جوان وقتی دریافت یکی از بچه محل ها قصد ازدواج با دختر مورد علاقه او را دارد سناریوی انتقامگیری از این پسر را با همدستی دوستانش کلید زد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۶    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران گفت: در پیچ و خم های اداری، واردکنندگان باید پشت صف های طولانی دریافت ارز بایستند و هر آن کس که در ابتدای این صف طولانی قرار دارد، منفعت می برد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۰    
انقلابی که در هیچ کجای دنیا تاکنون رخ نداده و وحدت کلمه آن کوبنده هر قدرت شیطانی است، انقلابی که اگر شکرش را نگوییم کفرش را گفته ایم و اگر در جهتش گام برنداریم، ناگزیر بر ضد آن عمل نموده ایم.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۹    
جوان مشهدی بر سر اختلاف ملکی و در حمایت از مادر خود شوهر خواهرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۶    
هزینه عروسی چه گران و چه ارزان باشد، تاثیری در خوشبختی زندگی عروس و داماد نخواهد داشت. پس چرا عده ای اصرار بر تجملات با قیمت بسیار گزاف دارند؟
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۳    
معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه برای حفظ دو بازیکن خارجی اش منابع مالی لازم را تأمین کرده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۰    
بازیکن تیم ملی کرواسی به سوال خبرنگار ایرانی پاسخ داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۲    
هشتاد و نهمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار برای هر نفر 455 هزار ریال امشب 26 تیر ماه سال 97 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۲    
در برخی از کشورها قوانین و مقررات سخت گیرانه بیشتری درباره فعالیت وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها وجود دارد؛ به گونه ای که درنهایت ممکن است به سانسور، فیلترینگ و مسدود کردن آن ها منجر شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۹    
تبریزی بازیکنی است که استقلالی ها در این فصل بسیار به او نیاز دارند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۶    
حجاب به عنوان نماد دینداری یک جامعه با هویت دینی است. نمی توانیم به راحتی بگوییم حجاب مسأله نیست یا یک مسأله دست چندم است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۶    
فرانسه در یک مسابقه جذاب 4-2 از سد کرواسی گذشت و برای دومین بار قهرمان جهان شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۰    
امروز با وجود 33 روز جنگ و گذشتن 6 روز از آتش بس، هنوز نامی برای آن جنگ پیدا نکرده اند. البته رسانه ها بر اساس ترتب زمانی، نام جنگ دوم لبنان را بر آن نهاده اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه با تبریک به رهبران فرانسه و کرواسی برای راهیابی به فینال جام جهانی 2018 و نمایش یک بازی عالی، گفت: کشورش به اینکه توانسته به بهترین نحو این مسابقات را سازماندهی کند، افتخار می کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۰۷    
علیرضا کمری، پژوهشگر و نویسنده تاریخ شفاهی گفت: کتاب همسایه سدر و همسفر رود کتابی با خصوصیات آثار اخلاقی است. دکتر سنگری تندیس و مجسمه ادب درس و ادب نفس هستند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۰۱    
طی سال های اخیر، فیلم هایی به اسم کمدی و سرگرم سازی مردم، به سندرومی تکرارشونده تبدیل شده اند. کمترین خلاقیت و نوآوری در این گونه آثار دیده می شود و همه آنها به چند شوخی پیش پاافتاده خلاصه می شوند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۸    
فوتبالیست بازنشسته و سرشناس آرژانتینی طی دیدار خود با رئیس تشکیلات خودگردان به حمایت از فلسطین پرداخت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۲    
ترامپ که به دلیل مواضع تندش ضد اعضای ناتو به ویژه اروپایی ها در نشست اخیر سران این سازمان با انتقادهای زیادی مواجه شده ، ادعا کرد که بسیاری از اعضای ناتو از او به خاطر مواضعش تشکر کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۶    
در تاریخ 30 فروردین 1359 طی حملات عناصر دمکرات، کومله و عوامل بعثی با خمپاره و سلاح های سنگین به امامزاده ای در روستای خانقاه از توابع پاوه، این امامزاده به کلی ویران شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال اعلام وصول سوال از رئیس جمهور پس از تعطیلات مجلس خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۳    
جام بیست ویکم هم با همه تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۸    
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید هنوز به تصویب نرسیده، گفت: اگر افزایشی باشد به طور حتم زیر خط تورم خواهد بود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۸    
به مرحله ای رسیدیم که شهید جهان آرا با بلندگوی دستی در اعلام تخلیه شهر را کرد و می گفت افرادی که نمی توانند اسلحه به دست بگیرند از شهر بروند و آن ها که می توانند سلاح در دست بگیرند بمانند و دفاع کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۵    
یک کانون تفکر و نهاد سیاستگذاری در نامه ای به روحانی ، ضمن نقد و بررسی 3 راهبرد برای مقابله تحریم ها، حرکت به سمت فروش فرآورده های نفتی به جای خام فروشی را اقدامی در جهت بی اثر کردن تحریم ها معرفی کرد
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۲    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا با ایراد اتهاماتی دوباره علیه ایران، از باقی مانده نظامیان ایالات متحده در خاک سوریه خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیشنهاد برخی فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی عملی و به مصلحت کشور نیست، گفت: نسبت به درایت رهبرانقلاب برای عبور از بحران اعتماد کنیم.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۷    
ششمین جایزه بین المللی باروت خیس بعد از شمارش آرای مردمی، به ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت و وی به عنوان منفورترین چهره جهانی معرفی گردید.
  • ۱