چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۸:۰۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 23 تیر 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 تیر 1396 عصر اهواز 2 تیر 1396 عصر اهواز 3 تیر 1396 عصر اهواز 4 تیر 1396 عصر اهواز 5 تیر 1396 عصر اهواز 6 تیر 1396 عصر اهواز 7 تیر 1396 عصر اهواز 8 تیر 1396 عصر اهواز 9 تیر 1396 عصر اهواز 10 تیر 1396 عصر اهواز 11 تیر 1396 عصر اهواز 12 تیر 1396 عصر اهواز 13 تیر 1396 عصر اهواز 14 تیر 1396 عصر اهواز 15 تیر 1396 عصر اهواز 16 تیر 1396 عصر اهواز 17 تیر 1396 عصر اهواز 18 تیر 1396 عصر اهواز 19 تیر 1396 عصر اهواز 20 تیر 1396 عصر اهواز 21 تیر 1396 عصر اهواز 22 تیر 1396 عصر اهواز 23 تیر 1396 عصر اهواز 24 تیر 1396 عصر اهواز 25 تیر 1396 عصر اهواز 26 تیر 1396 عصر اهواز 27 تیر 1396 عصر اهواز 28 تیر 1396 عصر اهواز 29 تیر 1396 عصر اهواز 30 تیر 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۱۵    
رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج و محور چالوس را نیمه سنگین اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری دو سارق کیف قاپ و کشف 10 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۷    
توزیع ثروت در کشورمان نه براساس هوش است، نه زحمت و نه معیارهای مشخص. گاهی برخی از دانشجویان با ما درددل می کنند که کاش می رفتیم رشته پزشکی. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۲:۴۰    
مدیرکل حج و زیارت استان تهران با اشاره به افزایش تعداد حاجیان استان تهران در حج تمتع 96 گفت: استان تهران هم مانند استانهای دیگر کشور با افزایش ظرفیت میانگین 25 درصدی روبه رو بوده و بیش از 11 هزار نفر ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۴    
مسابقات هندبال نونهالان باشگاه های خوزستان با قهرمانی قصرنشاط ایرانیان بهبهان به پایان رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹    
سهم سه چهارمی نرم افزار و یک چهارمی سخت افزار گیم، درآمد 2017 سازندگان و توسعه دهندگان را به رقم 150 میلیارد دلار می رساند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۰    
مرحله دوم پویش ''از خودمان شروع کنیم'' عصر روز پنج شنبه 22 تیرماه کار خود را آغاز کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۶:۵۸    
چند سناتور آمریکایی در نامه ای به تیلرسون ایران را متهم به نقض برجام کردند و خواستار عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای از سوی دولت آمریکا شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۶:۱۶    
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای به مناسبت دومین سالگرد توافق هسته ای در یادداشتی به تشریح شرایط بین المللی و اقتصادی ایران پس از برجام پرداخت و نوشت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۵:۵۵    
وزارت امور خارجه انگلیس به مناسبت دومین سال حصول توافق هسته ای تأکید کرد: برجام نمونه ای از آن چیزی است که می تواند با همکاری جامعه بین المللی با یکدیگر حاصل شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۵۲    
چهل و چهارمین نشست وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی با شعار جوانان، صلح و توسعه در جهان به هم پیوسته در ابیجان برگزار شد و به دلیل اختلاف اعضا نتوانست بیانیه پایانی را صادر کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۳۱    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور تاکید کرد: ره آورد وحدت در راه پیروزی، آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت بود؛ چه ضرورت دارد تبیین پیشاپیش نقش، پیشگویی ابرامی سهم و پیش بینی خیالی حضور؟
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۳:۴۹    
4 نمایش آناکارنینا ، پالت ، بوف نه چندان کور و روال عادی ، هفته پایانی اجراهای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر سپری می کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۳:۲۸    
در تصویر زیر آتنه فقیه نصیری در نقش ثریا در قسمت چهارم سریال شهرزاد را می بینید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۴۶    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که بیش از 332 هزار نفر در یمن مبتلا به بیماری وبا هستند و احتمال دارد این بیماری در موسم حج بین حجاج نیز شیوع پیدا کند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۱:۱۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: نگاه جمهوری اسلامی ایران به حج نگاه فرامذهبی و فرا فرقه ای است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۵۸    
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه مدعی شد سرکرده گروه تروریستی داعش در افغانستان کشته شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۳۷    
دادستان اسبق کل کشور تاکید کرد که بعد از ارتحال امام خمینی (ره) خواهان ریاست بر قوه قضاییه نبوده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۲۲    
رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این که به دنبال این هستیم که سال آینده یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشیم، گفت: تیم لیگ برتری، برند استان است و فرقی نمی کند از کدام شهرستان باشد ولی آبادان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۵    
سخنان دیروز محمدرضا عارف و کنایه اش به رئیس جمهور منجر به واکنش های بسیاری شد، اظهاراتی که بسیاری آن را بعنوان سهم خواهی رئیس فراکسیون امید از روحانی تلقی کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۴    
معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام وقوع تیراندازی در یکی از روستاهای رودبار گفت: در این تیراندازی به کسی آسیبی نرسیده و تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۳    
تصادف شدید سه دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور قوچان به درگز 18 مصدوم برجای گذاشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۲    
دانشمندان دانشگاه آکسفورد بار دیگر تائید کرده اند که موجود مشهور به خرس آبی جان سخت ترین موجود جهان است که می تواند تا ابد تا روی زمین زنده باقی بماند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۱    
اعضاء آترینا ، کودک 3 ساله پاکدشتی، به 4 نفر جان دوباره داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۱۰    
به بهانه انتشار خبر قلیان سالم در کشور ساخته می شود! امین منتظری این کارتون را در خط خطی منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۴۹    
رئیس هیات مذاکره کننده سوریه در هفتمین دور مذاکرات ژنو گفت: در جلسه با دی میستورا وی را در جریان اهداف توسعه طلبانه ترکیه در شمال غرب سوریه قرار دادیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۸    
برای نخستین بار در تاریخ فضایی جهان، روسیه موفق شد 73 ماهواره را با یک موشک ماهواره بر سایوز به فضا پرتاب کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۷    
رئیس مرکز فرماندهی پلیس راه البرزگفت : باتوجه به نا پایداری هوا و پیش بینی بارش باران در مناطق مختلف این استان ، مسافران در محدوده ها رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – فرماندار حمیدیه از وجود مشکل اساسی برای تامین آب شرب و کشاورزی این شهرستان خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – فرمانده انتظامی دزفول گفت: تیراندازی در آئین تشییع جنازه در شهر میانرود شهرستان دزفول موجب مرگ یک نفر شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: شهرستان حمیدیه به دلیل وجود مشکلات و محرومیت های بی شمار به خصوص در زیرساخت ها در حد یک روستای یزرگ باقی مانده است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۲۵    
وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد: انتظار ما برخورد صادقانه تر اتحادیه اروپا در مورد عضویت ترکیه در این اتحادیه است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۴    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از غرب به دلیل عدم همدردی با قربانیان در کودتای نافرجام سال گذشته در این کشور گفت: تا رفع تمام مشکلات، وضعیت فوق العاده را ادامه می دهیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۳    
اپل بر اساس یک سیاست قدیمی دوست ندارد وابسته به یک تامین کننده سخت افزاری باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۲۲    
منابع خبری مصر از کشته شدن 2 گردشگر زن اوکراینی و زخمی شدن 4 گردشگر زن دیگر در شهر ساحلی الغردقه مصر بر اثر ضربات وارده با سلاح سرد خبر دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۱    
شبکه تلویزیونی اِن بی سی با اعلام نقش آفرینی یک مأمور امنیتی شوروی سابق در جریان دیدار پسر ترامپ با وکیل روس، به این ماجرا ابعاد تازه ای بخشید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۰    
امام جمعه قزوین گفت: در فضای امروز جامعه نیز عده ای به دنبال نبش قبر فتنه در کشور هستند تا جسد متعفن فتنه گران را از قبر خارج کنند و با ساختن مجسمه از این جسد متعفن فتنه گری خود را ادامه دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۹    
مدیر روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به حادثه جان باختن همراه یک بیمار در این بیمارستان به دلیل سقوط آسانسور، گفت: تلاش 6 ساعته تیم پزشکی برای نجات این فرد بدون نتیجه ماند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۸    
قطار مسافری فوق العاده دوم خرمشهر - تهران عصر جمعه در ایستگاه شوش در شمال خوزستان از ریل خارج شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۷    
عضو شورای اسلامی روستای دستگرد سورگ بشاگرد از حمله یک غلاده پلنگ به یکی از اهالی این روستا که در پی گوسفندان خود در کوه های اطراف بود خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۶    
رضا رفیع گفت: متاسفانه طنز گل آقا در میان نسل جدید فراموش شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در راستای سیاست کلان کشور بازیکن خارجی نگرفتیم و ای کاش همه باشگاه ها به این مسئله توجه می کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۵    
در تصویر زیر نادر طالب زاده از اعضای ارشد ستاد ابراهیم رئیسی را می بینید که در حال گفتگو با یک مجری خارجی با پوشش زننده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – قطار مسافربری خرمشهر – تهران برای دومین نوبت در هفته جاری از ریل خارج شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۴    
رئیس فراکسیون امید در اینستاگرام خود روایتی از نحوه تعامل مجلس پنجم با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی برای رای دادن به کابینه وی بازگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۲    
آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: از بی حیایی و بی حجابی که سوغات غرب است جز ضرر که نتیجه آن افزایش طلاق، فروپاشی خانواده ها و اعتیاد است، چیزی ندیده ایم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۳    
کارشناسان سلامت در گزارشی نسبت به احتمال بازگشت ویروس زیکا به برزیل هشدار دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۳    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اردوی خود در تهران به ایفمارک رفت و تست های پزشکی را انجام داد در این حال سرخ پوشان اهوازی قرار است 28 تیرماه به اهواز بازگردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
توافق تاریخی بین ایران و 1+5 در 2 سال گذشته با گشایش های زیادی در زمینه های گوناگون برای کشورمان همراه بوده و از این رو برجام در راس مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی قرار گرفته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۱    
دانشمندان دانشگاه آکسفورد فناناپذیرترین موجود روی کره زمین را معرفی کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۰    
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زیر 16 سال کشور صعود کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۰    
این ایده که بتوان ریزموتورهایی تولید کرد که انرژی خود را از باکتری کسب کرده و توسط نور هم کنترل شوند حالا رنگ واقعیت به خود گرفته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۹    
اسحاق جهانگیری در واکنش به قتل دردناک آتنا اصلانی در اینستاگرام خود نوشت: حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنای عزیز و معصوم، قلب ملت ایران را جریحه دار و غم بزرگی را بر دل همه ما وارد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان از اعزام پنج هزار خوزستانی به حج امسال خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۸    
وزیر بهداشت با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی به قتل بیرحمانه آتنا، دختر بچه معصوم پارس آبادی واکنش نشان داد و بر لزوم برخودهای قاطع قضایی و توجه به سلامت روان در جامعه و ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – شهردار شادگان گفت: در روزهای گذشته افراد ناشناس، دست به تخریب اموال عمومی و تأسیسات شهری زده اند که این امر باعث هزینه های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – خطیب جمعه شادگان، شورای نگهبان را از مهم ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران داتست و گفت: شورای نگهبان نهادی مستحکم در دفاع از اسلام و انقلاب است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۶    
رئیس گروه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با تاسیس سامانه الکترونیکی طلاق هر کدام از زوجین ملزم هستند تا قبل از طرح دادخواست طلاق در دادگاه ها در این سامانه ثبت نام کرده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۵    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت که سوال از وزیر صنعت درباره معدن آق قلا را به هیأت رئیسه تقدیم کرده و این سوال پس از ارجاع به کمیسیون مربوطه با حضور وزیر صنعت مورد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۴    
نشریه آمریکایی نوشت: سخنان مقام های ارشد ایران خطاب به آمریکا نشان از سوءظن دیرینه آن ها به نیات آمریکایی ها دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس اورژانس خوزستان از کشته شدن دو نفر و مجروحیت هفت نفر دیگر در حادثه انفجار گاز در شهرستان بهبهان خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۳    
فرماندار شمیرانات در پی بارش های اخیر به مسافران و گردشگران مناطق رودبارقصران و لواسانات توصیه کرد که از استقرار در کنار رودخانه ها و روددره ها پرهیز کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۲    
حسام الدین آشنا در توییتر خود به اظهار نظر اخیر محمدرضا عارف در مورد همراهی اصلاح طلبان با رئیس جمهور واکنش نشان داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در بلوار تعاون خبر داد و گفت: در این حادثه 4 دستگاه خودروی سواری در آتش سوخت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۰    
یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرد که دولت ترامپ به منظور افزایش فرصت همکاری آمریکا و روسیه،در حال بررسی لغو برخی از تحریمهای دولت اوباما علیه مسکو است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۹    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به عربستان و قطر نوشت: رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا دست خالی از منطقه رفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۸    
وزیر خارجه انگلیس در یادداشتی توافق هسته ای ایران را برای جهان بسیار مهم برشمرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۷    
رکس تیلرسون وزیرخارجه آمریکا با تاکید بر اینکه حل بحران قطر نیاز به زمان دارد ادعا کرد که مذاکرات دیپلماتیک در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تا حدی طرف های بحران را به گفت وگوی مستقیم نزدیک کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۶    
دولت ترکیه برای خرید سامانه موشکی اس 400 با روسیه به توافق کامل رسیده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: براساس آخرین برنامه ریزی های صورت گرفته قرار نیست که مشترکان پرمصرف آبی جریمه شوند و آنچه مورد تصویب قرار گرفته این است که تنها برای مشترکان اخطارنامه ای صادر ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۴    
لباس بانوی اول آمریکا در سفر به فرانسه توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: پرونده قتل آتنا اصلانی در دستگاه قضایی اردبیل به صورت ویژه و با جدیت پیگیری می شود و هرگونه اقدام به شایعه سازی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۲    
باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری از عکس یادگاری فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با وزرای زن فرانسه، اسپانیا، آلمان و ایتالیا در امور دفاعی را منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۱    
باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری از بازدید ترامپ و همسرش از مقبره ناپلئون در پاریس را منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که همه کشورها باید اطلاعات کاملی درباره اتباعی که درخواست ویزای آمریکا دارند، بدهند؛ در غیر این صورت با تحریم روبه رو خواهند شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۹    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بازسازی جریانات سیاسی و حفظ پویایی آنان تأکید کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۷:۲۸    
مدیرعامل توتال گفت:گفت: من در قطر قطری ام، در امارات اماراتی ام، و در ایران ایرانی ام، این فلسفه کاری شرکت ماست؛ من مجبور نیستم بین این کشورها یکی را انتخاب کنم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری گفت: دولت اعلام کرده که حداقل تا زمانی که بازبینی کامل نشده، به برجام پایبند خواهیم ماند و مطمئن می شویم که ایران هم به الزامات خود پایبند می ماند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۲۲    
زمین لرزه 3.7 ریشتری حوالی قطرویه در استان فارس را لرزاند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۰۱    
هرچند داده های اقتصادی کلان اخیرا اشاره می کنند بانک مرکزی آمریکا باید افزایش نرخ بهره و کاهش ترازنامه خود را به تعویق بیاندازد، اما نرمال سازی سیاست های پولی آمریکا حیاتی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۵:۴۰    
محققان دریافتند داروی موسوم به BMTP-11 می تواند به عنوان یک شیوه جدید درمان برای بیماری سرطان استخوان استفاده شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۵:۱۹    
بعد از سفر بی نتیجه رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به کشورهای عرب خلیج فارس، واشنگتن خواستار گفتگوی مسقتیم میان طرف های بحران در خلیج فارس شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۴:۳۷    
شیمی درمانی نئوادجووانت ممکن است موجب افزایش ریسک گسترش سرطان سینه در برخی بیماران شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۳:۵۵    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عالیرتبه سیاسی امسال سازمان ملل به نیویورک رفته، از عدم ملاقات با مقامات دولتی آمریکا سخن گفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۳:۳۴    
مدیرعامل متروی تهران در مورد آخرین وضعیت درهای پی اس تی جداکننده توضیحاتی را ارائه کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۲:۵۲    
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رای مردم به فرد نبود بلکه به تفکر و اندیشه بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۲:۳۱    
ایتالیا فستیوال های سالانه موسیقی دارد و به تازگی ارکستر سمفونیک تهران در یکی از آن ها شرکت کرد. برخی از این فستیوال ها در فصل تابستان و برای گردشگرهایی که به این کشور سفر می کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۱:۲۵    
سعید جلالی یکی از نویسندگان سریال نمایش خانگی عاشقانه درباره بازخوردهای مخاطبان نسبت به این مجموعه و اینکه چرا این سریال در تلویزیون ساخته نشد، گفت وگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۴    
بارندگی شدید در شمال تهران سبب وقوع سیلاب شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۲    
در حاشیه اجرای طرح سلامت ترامپ، کانال نیش خط این کارتون نیت بیلر را بازنشر داد.