یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر دنا 20 فروردین 1396 - asrdena.ir

عصر دنا 25 اسفند 1395 عصر دنا 31 اردیبهشت 1396 عصر دنا 30 خرداد 1396 عصر دنا 9 تیر 1396 عصر دنا 26 مهر 1396 عصر دنا 1 فروردین 1396 عصر دنا 2 فروردین 1396 عصر دنا 3 فروردین 1396 عصر دنا 4 فروردین 1396 عصر دنا 5 فروردین 1396 عصر دنا 6 فروردین 1396 عصر دنا 7 فروردین 1396 عصر دنا 9 فروردین 1396 عصر دنا 10 فروردین 1396 عصر دنا 11 فروردین 1396 عصر دنا 12 فروردین 1396 عصر دنا 16 فروردین 1396 عصر دنا 17 فروردین 1396 عصر دنا 18 فروردین 1396 عصر دنا 19 فروردین 1396 عصر دنا 20 فروردین 1396 عصر دنا 21 فروردین 1396 عصر دنا 22 فروردین 1396 عصر دنا 23 فروردین 1396 عصر دنا 24 فروردین 1396 عصر دنا 25 فروردین 1396 عصر دنا 26 فروردین 1396 عصر دنا 27 فروردین 1396 عصر دنا 28 فروردین 1396 عصر دنا 29 فروردین 1396 عصر دنا 30 فروردین 1396 عصر دنا 31 فروردین 1396 
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: بازیگری که در حال حاضر با فیلم روح در پوسته روی پرده های سینما دیده می شود و اخیرا در ویدیویی هجو نقش ایوانکا ترامپ را بازی کرده بود، مصاحبه اخیر دختر رییس جمهوری آمریکا را زیر سوال برد.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۵    
عصر دنا: سازمان هدفمندسازی یارانه ها در آخرین اخبار یارانه ها خبری از افزایش یارانه از ماه فروردین نداده و اعلام کرده است یارانه ها به مبلغ 45500 تومان در مورخ 26 فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۵    
عصر دنا: استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سایر اقوام لر موسیقی خاص خودش را دارد که در سطح کشور و حتی خارج از کشور طرفداران زیادی دارد موسیقی های لری جذابیتی دارند که خواننده را به خود جذب می کند.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۵    
عصر دنا: امام جمعه سرفاریاب در پاسخ به جوابیه ی بخشدار سرفاریاب گفت:خواهشا به جای این حرفهای به ظاهر قشنگ بیشتر به مردمت خدمت کنید ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۵    
عصر دنا: جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی تصاویر خود از زیبایی های زندگی عشایری و روستایی استان کنار هم قرار دادن.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۵    
عصر دنا: کمبود آب آشامیدنی و هشدار آبی در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان امر به مردم گوشزد می شود که در بسیاری از خیابان های شهریاسوج ترکیدگی لوله های آب موجب هدررفت آب و کارواشی ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۵    
عصر دنا: عضو شورای مرکزی قرارگاه دانشجویی شهید طیب:پیشنهاد می دهم با انتشار نامه ای و یا اگر متنتان کفاف می دهد در قالب جزوه ای عملکرد چهارساله دولت را به دستگاه های ذیربط و روئسای دانشگاه تحویل دهید ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد، هواپیمای بوئینگ 777 که قرار بود به شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین تحویل شود ولی این شرکت از تحویل گرفتن آن انصراف داد ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: شرکت قدیمی معروف به داروگر یا سهامی عام کف با قدمت بیش از90 سال به دلایلی نامشخص برای سال جدید کارگران خود را پذیرا نبوده و گفته می شود که تعطیل شده است.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: اتوبوس اختصاصی پرسپولیس که از چندی پیش با تلاش مسئولان این باشگاه آماده شده بود، در اختیار تیم قرار گرفت.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: روزنامه نزدیک به خانواده هاشمی به دلیل جالب توجهی برای انتخاب جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی اشاره می کند.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: بابت تمام اتفاقات ناخواسته ایجاد شده از هواداران واقعی پرسپولیس و دوستانم در این تیم و همینطور کادرفنی، هم تیمی ها و مسئولان باشگاه پیکان عذرخواهی می کنم.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: شنیده ها حاکی از آن است که بعضی از متهمین در این پرونده، به واسطه اطلاعاتی که از داخل کشور در اختیار آن ها قرارگرفته بود، اقدام به اخاذی و دریافت حق السکوت از افراد حقیقی و حقوقی کرده اند.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران داغدار شد.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دشمن تلاش می کند با استفاده از تاکتیکهای جنگ روانی، در مسئولان ضعف و تزلزل ایجاد، و احساس نمی شود و نمی توانیم را در آنها القا کند.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: به نظر می رسد بارانی که روحانی از آن با عنوان باران رحمت برجام یاد می کند بیش از آن که رحمتی بر فناوری هسته ای کشور باشد، بخشی از دستاوردهای آن را شسته و با خود برده است.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عصر دنا: جمنا یا باید رئیسی را حذف و جایگزین او را معرفی کند و یا به همین شیوه کج دار و مریز ادامه دهد ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
به گزارش عصر دنا، اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باسلام و آرزوی موفقیت همه ی شما عزیزان، ...
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
عصر دنا: این روزها بازار وعده های مختلف با حال و هوای تهدید یا امیدواری در فوتبال کشورمان داغ داغ است و به نظر هم می رسد تقریبا همه آنها احساسی و بدون فکر هم عنوان می شوند!
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
به گزارش عصر دنا،
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
عصر دنا: روزنامه شرق پا را از مسایل معمول سیاسی و اجتماعی فراتر گذشته و انتقاد از یک بار پخش شدن نمازجماعت تولیت آستان قدس در تلوزیون آنهم در چهار روز قبل را هم تبدیل به تییتر یک خود کرده است!
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
عصر دنا: نجات کشور از بحران های پیش رو و بازگرداندن آسودگی خاطر به مردم، صرفاً با ایجاد تحول در مدیریت اجرایی ممکن خواهد بود.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۵    
عصر دنا: هانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش روز پدر را به هادی نوروزی تبریک گفت.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۵    
عصر دنا: یک شرکت کمپوت سازی در تخلفی عجیب دو تاریخ تولید متفاوت بر روی در قوطی محصولات تولیدی خود درج کرده است.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۵    
عصر دنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا طرحی به نام نیتروزئوس طراحی کرده که زیرساخت های برق ایران به عنوان هدف سایبری طرح تعریف شده لذا باید آمادگی های لازم توسعه یابند.
عصر دنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۵    
عصر دنا: مقایسه حرکت رونالدو در سال 2014 و رفتار نیمار در بازی شب گذشته از سوی رسانه های مادرید، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا را برای تصمیم گیری درباره ستاره برزیلی بارسلونا تحت فشار قرار ...