پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۳:۳۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 9 بهمن 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 فروردین 1395 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 بهمن 1395 عصر بانک 2 بهمن 1395 عصر بانک 3 بهمن 1395 عصر بانک 4 بهمن 1395 عصر بانک 5 بهمن 1395 عصر بانک 6 بهمن 1395 عصر بانک 7 بهمن 1395 عصر بانک 8 بهمن 1395 عصر بانک 9 بهمن 1395 عصر بانک 10 بهمن 1395 عصر بانک 11 بهمن 1395 عصر بانک 12 بهمن 1395 عصر بانک 13 بهمن 1395 عصر بانک 14 بهمن 1395 عصر بانک 15 بهمن 1395 عصر بانک 16 بهمن 1395 عصر بانک 17 بهمن 1395 عصر بانک 18 بهمن 1395 عصر بانک 19 بهمن 1395 عصر بانک 20 بهمن 1395 عصر بانک 21 بهمن 1395 عصر بانک 22 بهمن 1395 عصر بانک 23 بهمن 1395 عصر بانک 24 بهمن 1395 عصر بانک 25 بهمن 1395 عصر بانک 26 بهمن 1395 عصر بانک 27 بهمن 1395 عصر بانک 28 بهمن 1395 عصر بانک 29 بهمن 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۵    
مدیر عامل بانک کار آفرین با اشاره به اینکه نرخ ارز نمی تواند از تورم جدا باشد گفت: به صلاح دولت نیست که قیمت ارز را بالا ببرد و همچنین تصمیمی برای افزایش نرخ ارز هم ندارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۲:۵۵    
پدرم معمولا پشت تریبون انتقادات خود را مطرح می کردند. ایشان صراحت خاص خودشان را دارند و گاهی هم احساس وظیفه شرعی می کنند و مسائلی را بیان می کنند اما آیت الله هاشمی هیچ گاه هیچ اظهارنظری در این زمینه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۵۵    
یک کارشناس تغذیه گفت: گوشت سفید را حداکثر تا دو ماه و گوشت قرمز را نیز تا سه ماه می توان در فریزر نگهداری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۵    
حدود چهار ماه از گزارش خیابان بهشت می گذرد، خیابانی که گفته می شد به دلیل ناامنی هایش به دوزخ تبدیل شده و حالا هم این خیابان، همسایه قبرستان بقایای پلاسکو در میان ساختمان هایی است که هنوز نفس می کشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۵    
در پی انتشار ویدئویی در شبکه های مجازی با ادعای آلوده بودن آب تهران، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران توضیحاتی را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۵    
شایعات متعددی در این رابطه مطرح شد، یکی از این شایعات درباره لباسهایی و وسایل آتش نشانانی بود که از زیر آوار خارج می شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی در واکنش به نگرانی کسبه برای از بین رفتن اسناد حسابداری گفت: روند جهانی نگهداری اطلاعات در سیستم های ابری است اما اکنون با این سطح فاصله داریم و نمی توانیم مشاغل را اجبار ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۵    
در حاشیه دستور ترامپ برای ساخت دیوار در مرز مکزیک...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۷:۳۵    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه از مجموع 492 میلیارد تومان بودجه توسعه آتش نشانی و ارتقای تجهیزات 200 میلیارد تومان پرداخت نشده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۷:۰۵    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پیکان با سه سرنشین که از قم عازم تویسرکان بود در نزدیکی روستای حسین آباد ناظم از توابع تویسرکان به علت بارش برف و ناتوانی راننده در ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۵    
ترانه علیدوستی که با تحریم اسکار خبرساز شده بود، اعتراض خود را در توییتر ادامه می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۵    
کاربران برنامه ترجمه گوگل با توجه به ارتقای هوش مصنوعی برنامه مذکور می توانند برای ترجمه متون از ژاپنی به انگلیسی تنها دوربین گوشی را در برابر متن مورد نظر قرار دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۵    
صبح امروز 9 بهمن ، پس از گذشت ده روز از حادثه پلاسکو و بعد از نصب دیوار بتونی مقابل ساختمان پلاسکو ،خیابان جمهوری به روی خودرو ها و عابرین بازگشایی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۵    
در یک شهر چین پلیس برای هشدار به عابران پیاده خاطی از یک افسر راهنمایی و رانندگی روباتیک استفاده می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۰    
در پی امضای دستور ممنوعیت ورود مهاجران از هفت کشور مسلمان به آمریکا، شرکت گوگل در پیامی از تمامی کارمندانش که به خارج سفر کرده اند خواست با توجه به این که ممکن است دستور ترامپ بر بازگشت آنها به ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
تصویری از ایستاده خوابیدن یک آتش نشان در ماموریت آواربرداری ساختمان پلاسکو را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خیابان جمهوری پس از 10 روز بازگشایی شد و در مقابل ویرانه برجای مانده از پلاسکو نیز دیوارهای بتونی قرار گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رییس دفتر سیاسی رییس جمهور در واکنش به امضای دستور اجرایی ضد مهاجرت ترامپ تصریح کرد: ایرانی را درطول تاریخش هیچ کس نتوانسته تحقیرکند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۵    
ایرنا نوشت: با تولد یک نوزاد حاصل از جنین فریز شده پس از 14 سال در صبح روز شنبه در اصفهان، رکورد نگهداری جنین فریز شده در ایران شکست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۱۰    
دستگاه خودپرداز ارزی پویا با قابلیت خواندن اطلاعات الکترونیکی گذرنامه (chipset) در سالن ترانزیت شعبه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بانک ملی ایران راه اندازی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۰    
در حادثه پلاسکو می توانستیم با استفاده از هلیکوپتر و هدف گیری جهت شلیک فوم و یا آب به نقاط آتش گرفته؛ سهل تر، سریعتر و دقیق تر آتش را خاموش کنیم و قطعا امروز شاهد این میزان خسارت جانی و مالی نبودیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۵    
زنی که با همدستی همسرش با تاسیس شرکت " تسهیلاتی اقتصاد سهیل پارس" تحت پوشش تسهیلات بانکی با کارمزد کم اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد می کرد، توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۵    
برخی از دوستان ایشان یک نگرانی داشتند و آن این بود که احتمال می دادند اگر آیت ا... هاشمی در بهشت زهرا (ره) دفن شود، به همان شکل که در دوران حیات خود مورد اهانت برخی افراد قرار گرفتند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۵    
بانک ملی شعبه شهید بهشتی شهرستان دزفول ساعتی پیش مورد سرقت دزدان مسلح قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مصطفی شعبانی با اشاره به اینکه در مواد 261 به بعد قانون تجارت، ضوابط و مقرراتی در مورد مفقود شدن اسناد تجاری از قبیل چک، برات و سفته وجود دارد، اظهار کرد: بر اساس ماده 261 این قانون ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
بیمه های بانکدار، با سپرده گذاری حق بیمه های بیمه گذاران عمر و زندگی در حساب های بانکی، سود بیشتری را نصیب خود کرده و بیمه گذاران را دور می زنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۵    
استقبال از سرخپوشان در محل هتل المپیک قم پیش از رفتن پرسپولیس به ورزشگاه بسیار قابل توجه بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۵    
فقط زیان یک بانک دو برابر زیان مادی پلاسکو است/همین امروز چندین بانک ورشکسته هستند/نظام بانکی در حال فروپاشی است
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۵    
بلدرچین پرنده ای پرجنب و جوش از خانواده ماکیان و زیرخانواده کبک سانان است و دارای گوشت بسیار لذیذ، خوش طعم و مقوی است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۵    
یکی از هواداران نایمخن علاقه شدیدی به هافبک ایرانی تیم AZ آلکمار هلند دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
نمایشگاه آثار منتخب جشنواره طراحی کارت هدیه بانک سامان عصر فردا دهم بهمن ماه در خانه هنرمندان آغاز می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۵    
المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی با عنوان "فینکاپ" با جوایز ارزنده از سوی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی وابسته به بانک ملت برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
طبق مطالعات جدید شما می توانید ویژگی های شخصیتی افراد را با مقایسه طول انگشتان دست، بشناسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
کودکی لیونل مسی، فوق ستاره تیم فوتبال آرژانتینی بارسلونا با لباس ورزشی در تمرین را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
تصاویری از جوانی سیاستمداران دنیا در روزهایی که هنوز به شهرت نرسیده بودند را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
محبوبیت عکس های سلفی در آینده نزدیک به کاربرد آن برای احراز هویت در حساب های بانکی و انجام پرداخت آنلاین کمک میکند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: عدم نظارت و سخت گیریهای لازم و کافی توسط متولیان بانک مرکزی در خصوص مشکلات سیستم بانکی از جمله معوقات کلان، موجب شد تا دود این بی تدبیری به چشم سهامداران بانکی برود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۵    
معمار نژاد عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن با اعلام تصویب دوهزار میلیارد تومان افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۵    
آتش نشان های ایست ساکس انگلستان با در دست گرفتن نوشته ای به دو زبان فارسی و انگلیسی همدری خود را با خانواده های داغدار آتش نشانان ایرانی نشان دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰    
بانک بیت کوین "زاپو" از دیده بان بازار مالی سوییس مجوز مشروط فعالیت دریافت کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۵    
پس از بی توجهی یک پسر 25 ساله به برگه های متعدد اخطار و رد صلاحیت رانندگیش، حالا دادگاه تصمیم آخر را برای او گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۰    
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه پارسیان به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی بهره وری در بخش اول هشتمین جشنواره ملی بهره وری ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۵    
براساس قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، تمام عرضه کنندگان خودرو موظفند ظرف مدت حداکثر 20 روز به شکایت مصرف کنندگان از فرایند فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود رسیدگی کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۵    
بانک ایران زمین با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی پاساژ پلاسکو، شرایط بخشودگی جرایم و تنفس و سپس تقسیط بدهی بانکی کسبه این پاساژ را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۵    
محبوبیت فوتبال در قرن هفدهم باعث شد مسابقه ای در تاریخی خاص برگزار شود و تا قرن بیست و یکم ادامه پیدا کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۰    
بحث نظارت بر محتوای پیامک های انبوه از مدت ها پیش در مراجع مختلف دنبال شده، اما متاسفانه همچنان راه های فراری نیز برای این موضوع وجود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۵    
مدیرعامل بانک تجارت از ثبت شکایت این بانک در دادگاه اتحادیه اروپا برای مطالبه ی خسارات وارده در زمان تحریم ها با هدف صیانت از منافع سهامداران و مشتریان بانک خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۰    
دلایل استفاده از قرعه کشی بیش از هر چیز به مسائل جامعه شناختی برمی گردد. به عنوان مثال در یک نگاه عمومی در جوامعی که طبق آمار سازمان ملل، امید به زندگی در آنها چندان جایگاه درخشانی ندارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۷:۳۵    
در این بخش عکس های برگزیده رقابت عکاسی 2016 SkyPixel از نمای بالا را خواهید دید. این عکس ها از میان بیست و هفت هزار عکس انتخاب شده اند. (guardian)