سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۹:۱۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 31 مرداد 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 فروردین 1395 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 مرداد 1395 عصر بانک 2 مرداد 1395 عصر بانک 3 مرداد 1395 عصر بانک 4 مرداد 1395 عصر بانک 5 مرداد 1395 عصر بانک 6 مرداد 1395 عصر بانک 7 مرداد 1395 عصر بانک 8 مرداد 1395 عصر بانک 9 مرداد 1395 عصر بانک 10 مرداد 1395 عصر بانک 11 مرداد 1395 عصر بانک 12 مرداد 1395 عصر بانک 13 مرداد 1395 عصر بانک 14 مرداد 1395 عصر بانک 15 مرداد 1395 عصر بانک 16 مرداد 1395 عصر بانک 17 مرداد 1395 عصر بانک 18 مرداد 1395 عصر بانک 19 مرداد 1395 عصر بانک 20 مرداد 1395 عصر بانک 21 مرداد 1395 عصر بانک 22 مرداد 1395 عصر بانک 23 مرداد 1395 عصر بانک 24 مرداد 1395 عصر بانک 25 مرداد 1395 عصر بانک 26 مرداد 1395 عصر بانک 27 مرداد 1395 عصر بانک 28 مرداد 1395 عصر بانک 29 مرداد 1395 عصر بانک 30 مرداد 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۲    
چهار زور گیر زیر 23 سال که با چاقو و قمه در مناطق شرق و جنوب شرق تهران اقدام به زورگیری و سرقت کرده بودند، با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۲    
مأموران بسیج، هنگام گشت شبانه در حوالی میدان آزادی به خودروی پرایدی با سه سرنشین مرد و یک دختر مشکوک شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۲    
ایران در اختتامیه بازی های المپیک ریو شرکت نخواهد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۳    
پس از اینکه جواد نکونام از حضور در دیدار با ستارگان سابق فوتبال لالیگا انصراف داد، این بازی با عنوان دیدار ستارگان لالیگا و ستارگان ایران برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۳    
براساس جدیدترین آمارهای رسمی 70 درصد خودروهای سواری تولیدی در ایران در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۳    
روزی که ابن سینا از مادری به نام ستاره متولد شد، کسی نمی دانست که آوازه ی دانش و تبحر او در پزشکی به همه جای دنیا می رسد و به ستاره ای درخشان برای سرزمینش تبدیل می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۳    
طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان در مرکز چین به روی بازدیدکنندگان گشوده شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۴    
از زوایای خاص اگر به تصویر این میوه نگاه کنید، احتمالا فکر می کنید یک هندوانه کامل است، اما طعم این میوه بیشتر به خیار شباهت دارد تا هندوانه و ترشی کمی دارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۴    
قیمت گذاری دقیق یک خودروی دست دوم نیازمند استفاده از دو خدمت است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۴    
پدر الینا فروتن گفت: تا زمانی که دستگاه احیا، توسط پزشک بیمارستان (جهت بررسی توان ادامه حیات الینا بدون اتصال به دستگاه) برای حدود بیست دقیقه از کودکم جدا شد و مجددا وصل شد، حال دخترم را ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۴    
بررسی علت خودکشی دختران سیزده و چهارده ساله در تهران نشان می دهد که آنها قبل از اقدام به خودکشی در کانال تلگرامی خاصی عضو بودند که محتوای عمده این کانال، القای یاس ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۴    
سازمان فضایی آمریکا (ناسا) اعلام کرد تمام مقاله های تحقیقاتی این سازمان به صورت رایگان در وبگاهی جدید در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
تعداد حساب های الکترونیک گشایش شده بانک ملت از مرز 43 میلیون حساب گذشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، نرخ سود تسهیلات خرید مسکن صندوق پس انداز یکم برای سومین بار ظرف یک سال، کاهش پیدا می کند و در چند روز آینده از 11 درصد فعلی به 9 درصد می رسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۵    
کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است قضاوت علیرضا فغانی و کمک های او در فینال المپیک افتخاری بزرگ برای داوری ایران و آسیا بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۵    
مازاد تراز تجاری ایران در سومین سال دولت یازدهم به بیش از 3/4 میلیارد دلار رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
رئیس بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد: حتی با وجود اینکه سیاست تطبیقی در تحریک تورم یا رشد اقتصادی ناموفق عمل کرده است، امکان منفی تر شدن نرخ بهره از آنچه در ماه فوریه 2016 ارائه شد، وجود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
اقتصادنیوز نوشت: در این اینفوگرافیک می توانید مشاهده کنید که در چهار ماهه نخست امسال تسهیلات بانکی با چه اهدافی و به کدام بخش ها پرداخت شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
باشگاه پرسپولیس به تازگی اقدام به خرید یک دروازه بان کروات کرده که با جذب این بازیکن، تعداد دروازه بان های سرخپوشان در 10 سال گذشته به عدد 24 می رسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
هزاران هزار میلیارد از منابع بانک ها معوق مانده و نبود وثیقه ای محکم در ازای وام های پرداخت شده، دست آنها را از حراج و دریافت منابع به حقشان کوتاه نگه داشته است و این روال هنوز هم به هر دلیلی کم و ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
بی خوابی، بد خوابی، نگرانی و اضطراب، سوء هضم، یبوست مزاج، پرخوری، خوردن مواد مختلف به فاصله های کم، زیاد خوردن ماست ترش و دوغ، خوردن زیاد پنیر، سیب ترش ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
صدور کارت های اعتباری ارزی در ایران هیاهویی بیش نیست،سکوت بانک مرکزی هم در این خصوص تنها بازار تائید و تکذیب ها را داغ کرده است. البته برخی هم می گویند دولت نباید در این موضوع زیرابی برود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
معاون تعاون وزیر کار با اشاره به ایجاد بانک تعاونی گفت: مذاکرات و توافقات اولیه با بانک مرکزی برای ایجاد بانک تعاون انجام شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
مشتریان گرامی بانک پاسارگاد می توانند کارت هدیه آنی با طرح و جمله دلخواه خود را از طریق کیوسک های بانکی مستقر در شعبه های بانک پاسارگاد دریافت کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
سهولت در عضویت و خدمات متنوع سامانه بام باعث شده که ظرف مدت کمتر از هفت ماه بیش از 400 هزار نفر در این سامانه عضو شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۰    
پژو پارس دوگانه سوز به مبلغ 37 میلیون 900 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵    
با حضور مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان و مهندس سعادت مدیرعامل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تفاهم همکاری دوجانبه امضا شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۰    
بانک دی به لیست بانک های فعال در فرآیند کنترل پیش پرداخت حساب وکالتی بورس کالا در تمام سامانه های معاملاتی بورس کالا و کارگزاری ها اضافه شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
فریدون آسرایی در صفحه اینستاگرام خود از اقدام همراه اول و نبود شفافیت لازم در برخی خدمات این اپراتور گله کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که بانک شهر با فلسفه حمایت از شهرداری ها شکل گرفته است، گفت: این بانک در بسیاری از کلانشهرهای کشور ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
یک پسر بچه سیاه پوست کاری کرد که مردم به سیلی مرگبار بخندند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۵    
جزئیات تازه ای از پرونده قتل هولناک یک مرد مقابل چشمان همسر باردارش در شیراز فاش شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
بسیاری از نوابغ به وی ژه در عرصه هنر و نویسندگی از ویژگی های نامتعارفی برخوردار بوده اند. این موضوع باعث شده است دانشمندان عجیب ترین خصیصه های رفتاری را به ضریب هوشی نسبت دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۵    
بعد از آن که کمیل قاسمی در عرض 33 ثانیه توانست حریف آمریکایی خود را ضربه فنی کند، موج واکنش های طنز در فضای مجازی به راه افتاد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۱    
رندی واگنر مردی که به دیوانه شهر مشهور شده بود پس از پیش بینی وقوع سیل مورد تحسین همگان قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
برای اغلب شرکت ها پاسخ به این پرسش که باید چقدر پول صرف بازاریابی خود کنند، بسیار دشوار است و در بیشتر مواقع مدیران بنگاه ها دچار سردرگمی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
پرداخت سپرده های زیر 50 میلیون تومان از ابتدای شهریورماه آغاز شده و پس از پرداخت آنها 6 هزار شماره حساب سپرده باقی می ماند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
دوچرخه سوار بیمه آسیا در سفر فرهنگی ورزشی 40 روزه خود به کشورهای اروپایی، پیام "توانمندی بیماران ام اس" را به گوش اروپائیان می رساند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۲    
عبدالله ناصری:برخی جلسات بین اصلاح طلبان با نزدیکان آقای روحانی در دولت صورت گرفته و از سوی دیگر برخی از بزرگان جریان اصلاحات به صورت مستقیم با آقای روحانی صحبت کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
مارک اسکات که سرپرست بازاریابی شرکت آپیکسیو به عنوان یک شرکت فعال در زمینه سوابق پزشکی دیجیتالی است در طول دوران کاری خود تغییرات سازمانی زیادی را تجربه کرده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۲    
سیاست های ارتقای کیفیت اینترنت باید جایگزین برنامه های کاهش قیمت شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۲    
مدیریت رابطه شما با رئیستان در نفس خود به اندازه کافی چالش انگیز هست. اگر قرار باشد که این شخص هر 6 ماه تغییر کند، این وظیفه به مراتب مشکل تر و وقت گیر می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۲    
گزارش های برخی منابع غربی در ابتدای تسلط داعش به موصل نشان می داد که این گروه تروریستی با اشغال مرکز استان نینوا ده ها میلیارد دلار به جیب زده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
دانشگر یکی از چالشهای نظام بانکی ایران را نوع بانکداری ایران دانست که بانکداری قدیمی است و باید از مشاوران قوی و به روز کمک گرفته شود تا قواعد جدید و به روز را برای بانکداری ایجاد کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
اعتماد نوشت:شاکی پرونده ای که در آن یک خواننده به تعرض متهم شده، دختری نوجوان است که پرونده اش در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۴    
در عکس زیر کمیل قاسمی کشتی گیر دسته 120 کیلوگرم ایران را در حالتی ناراحت مشاهده می کنید که در رقابت با رقیب ترک نتوانست به طلای المپیک دست یابد و به نایب قهرمانی رضایت داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس کل پیشین بانک مرکزی که حالا در کسوت نماینده در مجلس دهم نشسته است، هیچ کاره بودن جشمید بسم الله و مانند او را در قیمت ارز تشریح می کند و از تحریم به عنوان دلیل اصلی افزایش قیمت دلار نام می برد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۴    
تیم فوتبال امید برزیل با قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی ایران به مقام قهرمانی بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو دست یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۴    
لادن مستوفی بازیگر سرشناس و معروف سینما با 20 سال اختلاف سنی همسر شهرام اسدی کارگردان با ذوق سینما است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۴    
طبق آمارهای ارائه شده در دهه 80 بیش از 80 درصد گداهای استان تهران را مردان تشکیل می دادند اما در سال های اخیر کودکان و زنان قربانیان جدید باندهای تکدی گری نام گرفته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۴    
یک شرکت سازنده چادرهای مسافرتی، یک چادر پنج ستاره با ساختار مجلل برای افراد اهل گشت و گذار در طبیعت طراحی کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۴    
کارشناس فرآورده های گوشتی اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت:فروش گوشت قورباغه کره ای در برخی مغازه های شمال تهران که تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده است ...