جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۸:۰۹Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 30 مرداد 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 فروردین 1395 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 مرداد 1395 عصر بانک 2 مرداد 1395 عصر بانک 3 مرداد 1395 عصر بانک 4 مرداد 1395 عصر بانک 5 مرداد 1395 عصر بانک 6 مرداد 1395 عصر بانک 7 مرداد 1395 عصر بانک 8 مرداد 1395 عصر بانک 9 مرداد 1395 عصر بانک 10 مرداد 1395 عصر بانک 11 مرداد 1395 عصر بانک 12 مرداد 1395 عصر بانک 13 مرداد 1395 عصر بانک 14 مرداد 1395 عصر بانک 15 مرداد 1395 عصر بانک 16 مرداد 1395 عصر بانک 17 مرداد 1395 عصر بانک 18 مرداد 1395 عصر بانک 19 مرداد 1395 عصر بانک 20 مرداد 1395 عصر بانک 21 مرداد 1395 عصر بانک 22 مرداد 1395 عصر بانک 23 مرداد 1395 عصر بانک 24 مرداد 1395 عصر بانک 25 مرداد 1395 عصر بانک 26 مرداد 1395 عصر بانک 27 مرداد 1395 عصر بانک 28 مرداد 1395 عصر بانک 29 مرداد 1395 عصر بانک 30 مرداد 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۴    
مدیرعامل انجمن ام.اس می گوید: زنان سه برابر مردان به این بیماری مبتلا می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۴    
ایرنا نوشت: مطالعات جدید نشان می دهد پروتئین های مسبب آلزایمر با رژیم غذایی سالم و ورزش کاهش می یابند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۴    
دنیای اقتصاد نوشت: نزدیک شدن به ماه پایانی فصل طلایی جا به جایی ها، شمار فایل های زیر قیمت در پایتخت با افزایش روبه رو شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خودرو تویوتا کمری GLX اس اسپشیال 2015 در بازار 172 میلیون تومان به فروش می رسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۵    
کیمیا علیزاده دیروز تاریخ سازی کرد. کاری که او کرد را باید از نظر فنی ورزشی نویس ها و مختصصان آن حوزه تحلیل کنند. اما...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۱    
ایسنا نوشت: ورزشکاران المپیکی کره شمالی مجبور شدند هدیه این مسابقات شامل یک دستگاه گوشی همراه هوشمند سامسونگ ساخت کره جنوبی را رد کنند چراکه کشورشان "نمونه های بهتری می سازد!"
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۱    
مهران مدیری در تازه ترین برنامه خود با اشاره به برخی واکنش های یک منتقد از نوع لجبازی های موجود در فضای نقد گفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۱    
عصرایران نوشت:بسیاری از آنهایی که در جنگ حضور داشتند و روی مین رفتند کسانی بودند که جوانی خود را در زمان زمان شاه و حکومت پهلوی سپری کردند. ده نمکی در "اخراجی های یک " این معنا را به خوبی نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۱    
در اینفوگرافیک زیر گزارشی از دلایل گرایش به اعتیاد، عوارض آن، میزان گرایش دختران و زنان به اعتیاد و همچنین بیشترین مواد مصرفی در کشور را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران جزییات پیشنهاد تخفیف بلیت مترو در ساعات خلوت را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اثری که کیمیا علیزاده داشت بسیار ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۱    
پل خواجو مکانی است که از دیرباز به عنوان یکی از تفرجگاه های شهر اصفهان شناخته می شود، جایی که از هر منظری که به آن نگاه کنی، بدون شک نمره ای به برتری تاریخ و تمدن ایرانیان به آن خواهی داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به خرید و فروش گرگ در فضای مجازی، از آغاز نظارت بر مرکز خرید و فروش حیوانات خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
لطیفه رحمانی دختر 12 ساله افغان که در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، به دلیل ممنوع بودن عمل پیوند برای اتباع غیرمجاز در ایران، درگذشت!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
علاوه بر رسانه های غربی که تمایلی به نشان دادن واقعیت های جنگ افروزی سعودی ها در یمن ندارند، ماشین رسانه ای آل سعود با وجود انتشار تصاویر وحشتناک از کودکان شهید یمنی برای وارونه نشان دادن حقایق جنگ ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۲    
روند اجرایی قرارداد بیمه دانا با اداره بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نزدیک بررسی شد .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۲    
بسیاری از ازدواج ها بر پایه هیجانات و احساسات زودگذر و بدون شناخت کافی اتفاق می افتد و پس از ازدواج به سرعت این هیجانات فروکش کرده و موجب دلسردی و طلاق در بین زوجین می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۳    
اخیراً میزان دستمزد برخی از بازیگران مشهور زن سینمای ایران منشر شده است که این ارقام احتمالی را می توان از زوایای مختلفی بررسی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۴    
در راستای ارایه خدمات ارزی مطلوب به مشتریان بانک، روابط کارگزاری و خدمات ارزی بانک رفاه افزایش یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۴    
یکی از نیروهای اقتصادی دولت پیشین و از معدود نفراتی که تا روزهای پایانی عمر دولت دهم سمت خود را حفظ کرد، محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۴    
محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند از روی عکس افراد به ویژگی روحی آنها پی برد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۴    
در این مطلب با انواع ویتامین ها و کاربرد آنها آشنا می شویم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۴    
بانک سامان برای سهولت در فعالیت های صنعت گران و تجار کشورمان، گشایش اعتبار ارزی (LC) با ارز متقاضی را آغاز کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۹    
معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به صدور کارت های اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان از اول مهر گفت: نرخ سود این تسهیلات 18 درصد خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۴    
پدر کیانوش رستمی گفت: فعلا با ازدواج کیانوش موافق نیستم و او بایدپس از گرفتن طلای المپیک 2020 توکیو به فکر زن گرفتن باشد!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۹    
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و کمک به رونق اقتصادی کشور و همچنین تامین نیازهای ضروی اقشار مختلف جامعه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۴    
تیمی از ستاره شناسان لهستانی توانسته اند تصاویر نادری از یک ستاره کوچک را پیش از انفجار، حین انفجار و پس از آن در پدیده ای موسوم به "نو اختر کلاسیک" تهیه کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۴    
گورمیناسیان رقیب ارمنی بهداد سلیمی که موفق به کسب مدال نقره المپیک شد،در فقر کامل زندگی می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۹    
براساس آخرین رتبه بندی موسسات مالی اسلامی در جهان که توسط نشریه بین المللی The Banker در سال 2015، منتشر شده است بانک ملی ایران در بین بانک های اسلامی از نظر بیشترین حجم دارایی منطبق بر شریعت رتبه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به موفقیت های بانک شهر، گفت: ارائه تمامی خدمات بانکی به مردم بدون مراجعه به شعب، منجر به رضایت حداکثری آنان از این بانک شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۵    
اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان بعد از کسب 2 مدال طلا در بازی های المپیک ریو بامداد امروز به ایران بازگشتند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۵    
حسن یزدانی اولین مدال طلای خودش در المپیک را کسب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۶    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه در خصوص برنامه های سال جاری بانک عنوان کرد: بانک سپه بحث حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی را از ابتدای سال در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱    
پسر کشتی بلد جویباری افتخار کشورمان شد. او جنگید و مثل مرد توانست قهرمان المپیک شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۱    
شرکت آسان پرداخت که پیش از این به عنوان حامی فدراسیونهای تکواندو ، دو میدانی و وزنه برداری معرفی شده بود در نظر دارد از بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده تقدیر ویژه ای بعمل آورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۱    
ظهر یکشنبه 20 تیرماه سال جاری، پسر نوجوانی به نام عباس هنگام خروج ازمسجدی در خیابان نبرد هدف دو زورگیر موتور سوارقمه به دست قرارگرفت
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۱    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
درهفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور (آیتک )، مدیر عامل بانک انصار دکتر آیت الله ابراهیمی نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری را کسب کرد .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۱    
در این مطلب روش هایی معرفی می شود که سختی رژیم های غذایی را از بین برده و افراد را از لحاظ ذهنی برای لاغر شدن آماده و مصمم می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۱    
آنچه می بینید تصویر هوایی است که امریکا از پایگاه هوائی شهید نوژه همدان منتشر کرده است که جنگنده های روس اجازه یافته اند برای مبارزه با تروریست های داعش از آن استفاده کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۶    
فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به استقبال پذیرندگان از دستگاه های POS با صفحه نمایشگر لمسی گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۱    
رییس فدراسیون تکواندو می گوید که متاسف است برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و مثل مزدور به کشورهای دیگر می روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه روی یک هموطن می ایستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۶    
صندوق سرمایه گذاری مذکور در زمره صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت و پیش بینی سود بالاتر نسبت به سپرده های بانکی است که به پشتوانه بانک گردشگری مدیریت می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۲    
حسن رحیمی در حالی مدال برنز گرفت که برای طلا جنگید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 63 دختر و پسر در دو مراسم پارتی شبانه در شمال شرقی شیراز خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۲۲    
به منظور تکریم پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حساب های بانک اقتصادنوین برگزیدگان دومین دوره طرح برترین ها معرفی شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۱۷    
بانک مسکن در دو سال اخیر منابعی را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از محل کمک های مردمی و کارمندان این بانک تامین کرده است که جای تقدیر دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۰۳    
آقای لاریجانی باید مقداری شفاف تر در این زمینه توضیح می دادند چراکه ما سوالات زیادی داریم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۴    
تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی بر آمریکا جواز حضور در فینال رقابت های المپیک 2016 را کسب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۷:۰۴    
دروازه بان تیم ملی ایران در پایان دیدار تیم های ملی ایران و اسپال ایتالیا دستکش های خود را به یک هوادار معلول اهدا کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۰:۳۹    
صدور بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری " طرح خانواده" با سیستم سیماب آغاز شد.