جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۸:۰۴Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 19 مرداد 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 فروردین 1395 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 مرداد 1395 عصر بانک 2 مرداد 1395 عصر بانک 3 مرداد 1395 عصر بانک 4 مرداد 1395 عصر بانک 5 مرداد 1395 عصر بانک 6 مرداد 1395 عصر بانک 7 مرداد 1395 عصر بانک 8 مرداد 1395 عصر بانک 9 مرداد 1395 عصر بانک 10 مرداد 1395 عصر بانک 11 مرداد 1395 عصر بانک 12 مرداد 1395 عصر بانک 13 مرداد 1395 عصر بانک 14 مرداد 1395 عصر بانک 15 مرداد 1395 عصر بانک 16 مرداد 1395 عصر بانک 17 مرداد 1395 عصر بانک 18 مرداد 1395 عصر بانک 19 مرداد 1395 عصر بانک 20 مرداد 1395 عصر بانک 21 مرداد 1395 عصر بانک 22 مرداد 1395 عصر بانک 23 مرداد 1395 عصر بانک 24 مرداد 1395 عصر بانک 25 مرداد 1395 عصر بانک 26 مرداد 1395 عصر بانک 27 مرداد 1395 عصر بانک 28 مرداد 1395 عصر بانک 29 مرداد 1395 عصر بانک 30 مرداد 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۳    
مدافع سابق رئال از پخش مستقیم ال کلاسیکو با تمام حواشی اش در تهران خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۳    
کارشناسان ایمنی به والدین هشدار می دهند که کودکانشان را نسبت به خطر شارژ کردن گوشی تلفن همراه در رختخواب آگاه کنند چرا که این کار می تواند منجر به آتش سوزی شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۳    
محمود سریع القلم در مطالب خود با عنوان ویژگی های سی گانه، 30 ویژگی افراد موفق را از دیدگاه خود بیان کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۴    
ایسنا نوشت: ژیمناست کره شمالی که با ورزشکار کره جنوبی عکس سلفی گرفت ممکن است در بازگشت به کشور خود اعدام شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۴    
شاید باورتان نشود ولی ارزش هر دندان شما به اندازه یک مروارید میباشد. باید مراقب دندان بود و از هر چیزی که موجب پوسیدگی یا باعث هر نوع آسیب به دندان میشود دوری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
شمشیرباز فرانسوی در بازی های المپیک ریو حرکتی عجیب انجام داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۰    
سنگ آویزان در ارتفاع یک هزار متری در آبدره "Lysefjord" کشور نروژ، یکی از مشهورترین تخته سنگ های آویزن دنیاست که میان دو صخره مرتفع قرار گرفته است. حمام آفتاب در این مکان باید وحشتناک باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۵    
گفته میشود که بعد از حملات سایبری استاکس نت و ویروس شعله این حمله یکی از سازمان یافته ترین حملات سایبری علیه ایران است که البته اهداف آن محدود به ایران نبوده و کشورهای روسیه و چین و چند کشور دیگر را ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۵    
توجه داشته باشید که برای داشتن قلبی سالم باید ساعات ابتدایی روز را با صبحانه شروع کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۵    
ایسنا نوشت: مقامات محلی ایالت فلوریدا اعلام کرده اند که تعداد قربانیان حمله باکتری گوشتخوار رو به افزایش است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۵    
مطالعات نشان داده اند عدم خواب کافی روی سیستم ایمنی تان تاثیر می گذارد و بالعکس، داشتن خواب با کیفیت و بدون وقفه در شب به شما کمک می کند تا با سرماخوردگی مبارزه کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۵    
رتبه پنجم کنکور تجربی با اشاره به اینکه تلاش و پشتکار عامل موفقیت است گفت: من کلاس کنکور نرفته ام و کلاس کنکوری که بدون تلاش باشد، تاثیری ندارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۱    
آلبرت اینشتین فیزیکدان نظری مشهور جهان در 18 آوریل سال 1955 و در سن 76 سالگی درگذشت. این عکس تاریخی دفتر کار او را در شهر پرینستون ایالت نیوجرسی به همان شکلی که چند ساعت قبل از مرگش رها کرده بود نشان ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۲    
کمیته برگزاری المپیک ریو 2016 اشتباه بزرگی در طراحی پرچم چین انجام داده است که سبب اعتراض مسئولان و سیاستمداران چینی شد و آنها خواستار عذرخواهی از مسئولان المپیک شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۲    
تصویر زیر حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران تیم های ملی وزنه برداری، تکواندو و دو میدانی را نشان می دهد که روز گذشته 18 مرداد ماه در سرای محله جماران برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۲    
ایرنا نوشت: مطالعات جدید محققان نشان می دهد، کم تحرکی ازمهمترین دلایل رتینوپاتی دیابتی و نابینایی در بیماران مبتلا به دیابت است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۲    
تصاویر جدیدی از حضور تکاوران ایرانی در ارتفاعات روسیه و شرکت در مسابقات رشته کوهستان از سری مسابقات نظامی روسیه، منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۲    
اختراع عجیب ژاپنی ها باعث شهرت این کشور برای سروقت بودن حرکت قطارها شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۲    
در اینفوگرافیک زیر عوارض و تلفات سالانه ناشی از مصرف نوشیدنی های الکلی در کشور نشان داده شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۲    
بعضی از تفاوت ها در ظاهر انسانها وجود دارد که باعث می شود هرجا که وارد می شوند،سرها به سمتشان چرخیده و نگاهها را متوجه خود کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۲    
رییس کل بانک مرکزی بخشنامه ای را در خصوص خرید و فروش ارز توسط بانک ها در بازار اعلام کرد که این طرح با وجود اجرایی شدن همچنان موافقان و مخالفانی دارد که هر روز در این رابطه اظهارنظر می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۲    
در میان شور و هیجان رقابت های المپیک ریو 2016، برخی از شغل کسل کننده خود در استادیوم آکواتیکس می گویند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۳    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد گفت: با تسهیلات اقتصاد مقاومتی این بانک بیش از 180 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۳    
در حاشیه نشست اجلاس سران سه کشور ایران ، روسیه و آذربایجان که روز دوشنبه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۳    
باکتری گوشتخوار، بدن کودک انگلیسی را، که به التهاب غلاف نکروزان دچار بود، زنده زنده خورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۳    
در شرایطی که سود بانکی در حال کاهش است به نظر می رسد اگر تا یک سال آینده بازار بورس نتواند به شرایط ایده آلی برسد دو بخش سکه و ارز و با فاصله از این دو، مسکن رونق خواهد گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۳    
جسد کارگر 27 ساله مشهدی توسط سگهای آنست هلال احمر عصر دیروز کشف شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۳    
ماجرای بیمار 68 ساله ای که براساس نظر پزشکان، علائم حیاتی خود را از دست داده و نیم ساعت پس از انتقال به سردخانه دوباره به زندگی بازگشت، در حال پیگیری است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۳    
خواننده موسیقی پاپ کشورمان همزمان با آغاز مسابقات المپیک ریودوژانیرو قطعه مدال مردمی را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۸    
دکتر معصومه آقاپور علیشاهی عضو ناظر شورای اقتصادی مجلس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه از بانک سپه در راستای ماموریت های سازمانی خود مبنی بر حمایت از بخش های مختلف اقتصادی خصوصاً حمایت از ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۳    
این شاید یکی از اسرار آشکار باشد که آکیهیتو، امپراتور ژاپن، مثل بسیاری از مردم خواسته ای دارد و دوست دارد این خواسته اش عملی شود: در 82 سالگی خواستار بازنشستگی است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۸    
مراسم قرعه کشی جشنواره نهال دوستی مربوط به دارندگان حساب های کودک ونوجوان بانک کشاورزی و اعضای باشگاه کودک و نوجوان این بانک ، روز سه شنبه 19 مرداد برگزار شد و برندگان جوایز این جشنواره مشخص شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۳    
با حمایت بانک اقتصادنوین دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی از 18 تا 22 مرداد 1395 برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۳    
در این مطلب می توانید معجزات پزشکی را در قالب تصاویر اشعه ایکس مشاهده کنید. آیا می توانید باور کنید که این افراد جان سالم به در برده اند؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۳    
تهیه کننده ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش گفت: از آنجایی که توتونچی تنها گزارشگر اعزامی به این مسابقات است، نمیتوانیم که به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۳    
دعاء الغباشی عضو تیم ملی ساحلی مصر در بازی های المپیک ریو 2016 با پوشش اسلامی به میدان آمده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۸    
شرکت آسان پرداخت ( آپ) دیشب در مراسمی ویژه از قهرمانان ملی در رشته های وزنه برداری، تکواندو و دو میدانی قبل از اعزام به المپیک ریو تقدیر به عمل آورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۸    
خدمات ممتاز کارت های مجازی بانک صادرات ایران با استقبال مشتریان مواجه و تا پایان خرداد ماه سالجاری میزان کارتهای صادره این بانک نسبت مقطع زمانی مشابه 50 درصد رشد را نشان می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۳    
شما باید به این نکته اعتقاد راسخ داشته باشید که کارهایتان موجب ایجاد تحول و تفاوت در زندگی مردم می شود و همین مساله به شما کمک خواهد کرد تا به جای فکر کردن به محدودیت ها و ناملایمات کاری ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۳    
چالش پول خرد در کرایه ناوگان حمل ونقل عمومی از سال 85 در ایران جدی شد و برای نخستین بار با مصوبه وزارت کشور در سال 86، راه حل پرداخت الکترونیک در حمل و نقل الزامی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۳    
در برنامه خندوانه 17مرداد95 که به مناسبت روز خبرنگار روی آنتن رفت، از مسائل روز پیش آمده برای مطبوعات و تیتر جنجالی یک نشریه حرف زده شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۴    
کبج یک شرکت تکنولوژی مالی اینترنتی واقع در شهر آتلانتا، ایالت جورجیا آمریکا است. این شرکت از طریق یک پلت فرم وام دهی اتوماتیک سازی شده به طور مستقیم برای مصرف کننده ها و کسب وکارهای کوچک تامین مالی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۵    
این ستون ارائه دهنده دیدگاهی نوین برای خدمات مشاوره مدیریتی به افراد و سازمان ها است که توسط متخصصان این حوزه پاسخ داده می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
مکانیسم رای گیری انتخاب بهترین استعدادهای ایرانی از نگاه مردم در مسابقه ویترین توسط کد سامانه ( # 1395 * 788 *) شرکت ایران کیش انجام می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
در تعاریف سنتی، مدیریت با وظایفی مانند برنامه ریزی، تصمیم گیری، سازماندهی کنترل و ایجاد انگیزه معرفی شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: ارائه خدماتی آسان و ارزان در بستری مدرن از جمله برنامه ها واهداف این بانک است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سازمان غیردولتی دیده بان حقوق بشر سوریه دوشنبه اعلام کرد از آغاز جنگ سوریه در مارس 2011، بیش از 290 هزار نفر کشته شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۵    
بانک اقتصادنوین در دومین دوره جشنواره کارت هدیه، به قید قرعه به دارندگان کارت های هدیه این بانک که از ابتدای خرداد ماه 1395 تا پایان مرداد ماه صادر شده باشد هدایای نقدی اهدا می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۵    
بانک سامان در راستای برنامه جامع مسئولیت اجتماعی خود در کنار فعالیت های مالی و اقتصادی، در سال گذشته بیش از 30 میلیارد ریال به امور مختلف آموزشی، بهداشتی و درمانی عام المنفعه اختصاص داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۵    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: هم اکنون با بانک های کوچک و متوسط بین المللی در ارتباط هستیم و به سمت همکاری با بانک های بزرگ نیز در حرکت هستیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۵    
یک ضعف امنیتی جدید کشف شده که مشخص می کند گوشی های اندرویدی که از پردازنده کوالکام بهره می برند در معرض خطر هک قرار دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۰    
تاکنون برای هر تهرانی 7/ 8 و برای هر ایرانی 2/ 4 کارت بانکی صادر شده است
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۵    
این شناگر ایرانی رکورد 432 کیلومتری شناگر ایرلندی در آبهای آزاد را از وی ربود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۵    
یکی از اعضای کاروان المپیک تایلند فاش کرد که در زندان متحول شده و به ورزش روی آورده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۷:۳۰    
ایسنا نوشت: یکی از بازیگران و کمدین های مشهور ترک به اتهام ارتباط با سازمان فتح الله گولن بازداشت شده است. وی روز شنبه به اتهام عضویت در سازمان گولنیست راهی دادگاه شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۷:۰۵    
ایسنا نوشت: محققان دانشگاه کویینزلند با بررسی طولانی مدت فاکتورهای موثر در ایجاد خشونت، علت اصلی بروز رفتارهای خشونت آمیز توسط افراد آرام و معمولی در رانندگی را کشف کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۶:۳۵    
ترامپ چند روز پیش پست توئیتی خود را برای تیم المپیک امریکا با آیفون ارسال کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۶:۰۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:خودرو رنو اسکالا کروک در بازار 186میلیون تومان به فروش می رسد .