پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۵۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 8 اسفند 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 1 اسفند 1396 عصر بانک 2 اسفند 1396 عصر بانک 3 اسفند 1396 عصر بانک 4 اسفند 1396 عصر بانک 5 اسفند 1396 عصر بانک 6 اسفند 1396 عصر بانک 7 اسفند 1396 عصر بانک 8 اسفند 1396 عصر بانک 9 اسفند 1396 عصر بانک 10 اسفند 1396 عصر بانک 11 اسفند 1396 عصر بانک 12 اسفند 1396 عصر بانک 13 اسفند 1396 عصر بانک 14 اسفند 1396 عصر بانک 15 اسفند 1396 عصر بانک 16 اسفند 1396 عصر بانک 17 اسفند 1396 عصر بانک 18 اسفند 1396 عصر بانک 19 اسفند 1396 عصر بانک 20 اسفند 1396 عصر بانک 21 اسفند 1396 عصر بانک 22 اسفند 1396 عصر بانک 23 اسفند 1396 عصر بانک 24 اسفند 1396 عصر بانک 25 اسفند 1396 عصر بانک 26 اسفند 1396 عصر بانک 27 اسفند 1396 عصر بانک 28 اسفند 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
یک متخصص روانشانسی با اشاره به اینکه یادگیری زبان دوم در افزایش سن ابتلا به زوال عقل مؤثر است، گفت: همچنین این مسأله توانایی های شناختی فرد را افزایش می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۹    
دو شاخص مهم رشد اقتصادی و نرخ بیکاری مهمترین هدف گذاری دولت در بودجه سال آینده است؛اگر این دو شاخص روند رو به بهبودی را سال آینده تجربه کند،اقتصاد ایران بخش بزرگی از مشکلات خود را پشت سرگذاشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
پنج شرکت تصمیم دارند اینترنت وای فای ارزان و با کیفیت ماهواره ای را برای مسافران هواپیماها فراهم کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
دیدن رویاهای تکرارشونده، پدیده شایعی است و حتی آمارها نشان می دهند که دوسوم از انسان ها این رویاها را تجربه می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن بزرگترین صنایع بالگردی در منطقه، یکی از کشورهای پیشرو در عرصه طراحی و ساخت بالگردهای نظامی و تجاری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۹    
جادوی سینما برای هرکسی هیجان انگیز است، حتی اگر ورزشکاری باشد که شهرت خودش را کسب کرده است! سینما می تواند همه را برای حضور جلوی دوربین وسوسه کرده و بعد او را در فضایی معلق رها کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۵۹    
مرضیه ابراهیمی دختر جوانی که در حادثه اسیدپاشی اصفهان دچار سوختگی شدید در ناحیه صورت شد،دیروز در نمایشگاهی از آثار هنری محسن مرتضوی یکی دیگر از قربانیان اسیدپاشی حضور یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۳۴    
به تازگی اپلیکیشنی ساخته شده که به والدین اجازه می دهد از راه دور موبایل فرزندان خود را قفل کنند. همچنین نصب هرگونه اپلیکیشن روی موبایل کودک بدون اجازه والدین ممکن نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۴    
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به مناسبت حضور رئیس و برخی مقامات عالی رتبه فیفا در تهران، مورد بازسازی کامل قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
تصادف شاخ به شاخ خودروی سمند و سایپا در جاده خوی -چالدران 5 کشته و 2 زخمی در پی داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۴    
"هوش مصنوعی" (AI)برای اولین بار در یک رقابت وکلای برجسته دادگستری را در فهم قراردادهای قانونی شکست می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۹    
لیست برترین برندها ی جهان در سال 2017 و جایگاه آنها در سال جدید میلادی منتشر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۹    
مدیرعامل هواوی بر این باور است که تنها تعداد بسیار اندکی از شرکت های سازنده گوشی هوشمند در این رقابت تنگاتنگ کنونی دوام خواهند آورد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
یک مرد چینی رکورد طولانی ترین زمان زنده ماندن بر روی دریا را به نام خود ثبت کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۹    
گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ ویژگی های زیادی دارد و سامسونگ مدعی است آن را برای ارتباطات دنیای امروز تولید کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۹    
قاتل های سریالی زیادی در تاریخ بشریت وجود داشته اند که از گوشت قربانیان خود تغذیه می کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۴    
مدیر اداره انطباق بانک مرکزی از ابلاغ دستورالعمل تطبیق و ریسک ERM به بانک ها خبر داد و گفت: بانک ها تا اواخر فروردین ماه سال آینده مهلت پیاده سازی آنرا دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۹    
کریگ رایت متهم شده است با عدم رعایت قوانین مالکیت، اموالی به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار را به صورت ارزهای مجازی و سایر دارایی ها، از یک متخصص امنیت کامپیوتری به سرقت برده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
اندرو کوری مانند همه کودکان کلاس ششم، در زمان فراغت از مدرسه بازی می کند و با آیفونش کار می کند اما برخلاف بسیاری دیگر از همسالان خود، او یک متخصص بیت کوین نیز هست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
امروز وضعیت بازار ارز به گونه ای بود که فروش دلار در همه صرافی های میدان فردوسی و چهاراره استانبول تهران به غیر از دو صرافی زیرمجموعه بانک ها ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
فروش 100 هزار میلیاردی اوراق گواهی سپرده با سود 20 درصد فعلا با توجه به اختلاف پنج درصدی که با سود حساب های سپرده مدت دار دارد، 5000 میلیارد تومان ضرر برای بانک ها ایجاد کرده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
شرکت مدیاتک برای کمک به ارتقای توانایی ها و هوشمندی گوشی های متوسط از پردازنده جدید خود موسوم به MediaTek Helio P60 در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
علی رغم اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی به تکلیف خود در مورد اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال جاری عمل نکردند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۹    
به تازگی در برخی از شهرهای استان اردبیل مشاهده می شود که خودپرداز بانک ها پلمب شده اند. این جریان ظاهرا به اختلاف نظر بین شبکه بانکی و پلیس پیشگیری ناجا بر می گردد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
محققان امنیتی می گویند موفق به شناسایی یک شبکه تبلیغاتی آنلاین شده اند که از آن برای جمع آوری ارزهای دیجیتال در پوشش فعالیت های بازرگانی و تبلیغاتی استفاده می شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۴    
اگر چه تیم ملی پاکستان در فوتبال حرف چندانی برای گفتن ندارد و جزو تیم های ناشناخته جهان است ولی این کشور، بزرگترین سازنده توپ فوتبال در جهان است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
یک مقام مسئول با اشاره به این که حدود 70 درصد از سرمایه گذاری شرکت های بیمه در ایران در سپرده های بانکی است گفت: این موضوع نشان از نوعی بیماری در صنعت بیمه کشور دارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۴    
با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و فرارسیدن تعطیلات نوروز و متعاقب آن افزایش استفاده از کارت های بانکی، پیش بینی میشود که جرائم و کلاهبرداری های مرتبط با خدمات پرداخت الکترونیکی نیز افزایش یابند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
بسیاری ازصرافی ها اصلا با نام نیما به عنوان سامانه ای برای نظام یکپارچه سازی معاملات ارزی آشنایی ندارند و برخی دیگر هم این سامانه را فاقد اطلاعات مناسب برای تعیین نرخ ارز اعلام می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۹    
در یک دهه اخیر فعالیت در حوزه استارت آپی به شدت افزایش یافته و همین امر باعث خلق استارت آپ های جدید شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۴    
تصاویر اینستاگرامی وجود دارد که به کمک "Tilt-shift" عکس های واقعی را به حالت کارتونی تبدیل کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۴    
بلیط فروشی هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 9 اسفندماه آغاز خواهد شد و تعداد 50 هزار بلیط از طریق شعب کوثر عرضه می گردد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۹    
خدمات ابری گوگل، در هر فصل یک میلیارد دلار درآمد نصیب این شرکت می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
هفته گذشته یکی از محبوب ترین برنامه های به اشتراک گذاری عکس و ویدئو، اسنپ چت، که رقیب اصلی اینستاگرام به شمار می رود با چالشی بزرگ مواجه شد که منجر به کاهش 15 درصدی ارزش سهام آن در بورس نیویورک و از ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۹    
طبق این اینفوگرافیک 18 سال برای عابربانک و 28 سال برای کارت بانکی زمان برد تا 50 میلیون کاربر داشته باشند.