جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۲۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 31 مرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 مرداد 1395 عصر امروز 2 مرداد 1395 عصر امروز 3 مرداد 1395 عصر امروز 4 مرداد 1395 عصر امروز 5 مرداد 1395 عصر امروز 6 مرداد 1395 عصر امروز 7 مرداد 1395 عصر امروز 8 مرداد 1395 عصر امروز 9 مرداد 1395 عصر امروز 10 مرداد 1395 عصر امروز 11 مرداد 1395 عصر امروز 12 مرداد 1395 عصر امروز 13 مرداد 1395 عصر امروز 14 مرداد 1395 عصر امروز 15 مرداد 1395 عصر امروز 16 مرداد 1395 عصر امروز 17 مرداد 1395 عصر امروز 18 مرداد 1395 عصر امروز 19 مرداد 1395 عصر امروز 20 مرداد 1395 عصر امروز 21 مرداد 1395 عصر امروز 22 مرداد 1395 عصر امروز 23 مرداد 1395 عصر امروز 24 مرداد 1395 عصر امروز 25 مرداد 1395 عصر امروز 26 مرداد 1395 عصر امروز 27 مرداد 1395 عصر امروز 28 مرداد 1395 عصر امروز 29 مرداد 1395 عصر امروز 30 مرداد 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۲    
اکثر این افراد در سکونتگاه های غیر رسمی زندگی می کنند، با این حال باید به این نکته توجه کرد که این افراد نه در حاشیه شهر، بلکه در قلب پایتخت سکونت دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۹    
مدیران تیم بوریرام تایلند در اقدامی عجیب دست به اخراج مربی سابق تیم ملی ایران زدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
غیر قابل قبول بودن نتایج کاروان ایران در المپیک ریو مهمترین نکته ای است که مسئولان ورزش کشور باید پاسخگوی آن باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
ملی پوش کشتی آزاد کشورمان شانس کسب مدال برنز در المپیک 2016 ریو را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۷    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز ماجرای تذکر 20 نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص عملیات مشترک ایران و روسیه از پایگاه هوایی نوژه بیش از اینکه نیت خیرخواهانه این افراد را به اثبات برساند حس عشق به کدخدا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۷    
هرام قاسمی سخنگو وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن انفجارات تروریستی در ترکیه اذعان داشت این اقدامات نیازمند مقابله جدی کشورهای منطقه با پدیده خشونت آمیز تروریسم می باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجربیات تاریخ می گوید که جنگ های مذهبی در هر کشوری اتفاق بیفتد، طولانی خواهد بود و نباید بگذاریم مسلمانان به جای وحدت و همکاری، به عنوان شیعه و سنی با هم بجنگند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۹    
این رفتار عجیب و طاغوت منشانه آقای بخشدار با یک نوجوان 13 ساله آن هم در آستانه هفته دولت، جای تعجب فراوان دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
آیا زنگنه نگران این است که در دوره بعدی ریاست جمهوری وزیر نفت نباشد و امکان تغییرات در قراردادهای نفتی و عقد قراردادهای با شکل IPC را نتواند به مرحله اجرایی در بیاورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۰    
آخرین آیتم بسته حقوقی 95کارگران افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن در سال جاری بود که اجرایی نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۴    
فردی که به رسم جاهلیت هنوز خود را ارباب، و صاحب اختیار زیردست هایش می دانست، پس از تنبیه وحشیانه کارگرش، او را به قتل رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۱    
به گزارش عصر امروز ابوالفضل جلیلی، فیلمساز جهانی سینمای ایران مواضعی صریح و شفاف درباره همه اتفاقات داشته و فردی آگاه در زمینه های مختلف است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۵    
هیات 30 نفره روسیه مشتمل بر مقامات عالی رتبه دولتی و بخش خصوصی این کشور با هدف توسعه روابط تجاری و صادرات به ایران می آیند و قرار است پایگاه تجارت ایرانیان در روسیه نیز ایجاد شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر در دیدار با حجت السلام والمسلمین کلب جواد نقوی از علمای برجسته هند و امام جمعه شهر لکنهو اظهار کرد: سعودیها حقوق گردشگری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
احمد توکلی در واکنش به اظهارات اکبر ترکان علیه خود گفت: ترجیح می دهم سکوت کنم و وقت خود را به جای مشاجره با ترکان صرف رسیدگی به امور مردم و صحبت با نمایندگان و کارشناسان کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که عامل انتحاری حمله تروریستی امروز یکشنبه در غازی عینتاپ، فردی 12 تا 14 ساله بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۷    
ثامر السهبان سفیر عربستان در بغداد پس از متهم کردن ایران به تلاش برای ترور وی تاکید کرد که با مقامات عراقی برای حمایت از دیپلمات های سعودی همکاری خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
ناوگان نفتکش ایران دوباره توانستند تحت پوشش کامل بیمه کلوپهای بزرگ P&I قرار گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۷    
وکیل خانواده عباس کیارستمی درباره ی موارد مطرح شده در جلسه ی امروز 31 مرداد ماه سازمان نظام پزشکی توضیح داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۷    
در طول چند ماه گذشته، بارها مشاهده شده که دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه، سطح بحث و گفت و گوهای سیاسی را هر روز پایین تر آورده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۴    
یادمان نرود که از المپیک لندن خبر آوردند بعد از مشاجره لفظی میان محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و رسول خادم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۴    
نیروهای ارتش عراق و الحشد الشعبی در داخل شهر القیاره در جنوب موصل توانسته اند از سه محور پیشروی کرده و بیشتر مناطق شهر را آزاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۹    
رئیس جمهوری سابق افغانستان گفت، جنگ با ترور مانع از آن نشده که پاکستان نسبت به استفاده از تروریسم و افراطیون مذهبی به عنوان ابزاری علیه همسایه اش بی تمایل شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
وزیر نیرو گفت: افزایش قیمت آب و برق موضوع جدیدی نیست، اما پیشنهاد تازه ای در این باره به دولت ارائه نداده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهور سودان اعلام کرد که سال 2020 از قدرت کناره گیری می کند و از سیاست کنار می رود زیرا قانون اساسی تا آن زمان بیش از دو دوره دیگر به وی اجازه ماندن در قدرت نخواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۳    
پیروزی های پرشتاب ارتش سوریه و همپیمانان آن در حلب، شرط بندی های دشمنان سوریه را با شکست روبرو کرد و با این پیروزی ها معادله در منطقه به سود سوریه رقم خواهد خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
بدون تردید در شرایط فعلی، گولن و شاگردان او، بسیار خطرناک تر و قدرتمندتر از پ.ک.ک هستند و توان این دو برای تخریب، تهدید و ضربه زدن به آکپارتی، با هم، قابل مقایسه نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
بمباران مواضع داعش از سوی جنگنده های اف16 عراق و کشته و زخمی شدن 11 نفر در انفجاری در جنوب بغداد از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد ابهاماتی که در خصوص فعالیت شرکت مستر کارت در ایران پیش آمده و نیز ادامه فعالیت شبکه اجتماعی تلگرام توضیح داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آمریکایی ها بدانند که به هیچ قیمتی از مقاومت اسلامی جدا نمی شویم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
سرمربی استقلال این روزها نا امیدتر از همیشه و البته شاید دلخور از اتفاق هایی که در یکی دو هفته گذشته افتاده است به آینده نگاه می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
فرمانده برجسته سازمان بدر عراق در عملیات آزادسازی جزیره خالدیه به شهادت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۴    
افزایش های بی رویه قیمت گوشت قرمز موجب شد مسئولان مرتبط با این حوزه در نهایت تشکیل جلسه دهند؛ هرچند باز هم این دورهمی بدون در نظر گرفتن راهکار خاصی برای تعدیل قیمت بازار این فرآورده پایان یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۴    
حکم اعدام محکومان جنایت اسپایکر در پایگاه شهر تکریت عراق امروز (یکشنبه) اجرا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۱    
دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن بیش از 400 غیرنظامی در سه هفته اخیر در جریان بمباران های متوالی شهر حلب و حومه آن خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۱    
عربستان تصمیم گرفته است کمک مالی جدیدی در اختیار مصر به ارزش 4.5 میلیارد دلار قرار دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۱    
وزیر خارجه آلمان تاکید کرد روسیه باید آتش بس انسانی 48 ساعته در حلب را در اسرع وقت به اجرا بگذارد تا بتوان کمک های انسانی را به دست غیرنظامیان در این شهر رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
سگ وحشی همسایه جان کودک 3 ساله را در حین بازی با دوستانش گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۶    
خانواده شهدای فاجعه مکه و منا با ارائه اسنادی که حکایت از عمدی بودن فاجعه منا دارد تأکید دارند که وزارت خارجه اقدامی برای احقاق حقوق شهدای فاجعه منا نداشته و در یک سال گذشته مسئولان امر حتی یک مراسم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
دولت انگلیس از طرحی خبر داده که براساس آن قصد دارد آنچه را که "خطرناک ترین افراط گران" نامیده در زندان های فوق العاده امنیتی در داخل زندان های عادی قرار دهد تا جلوی اقدامات آنها برای به افراط کشیدن ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
نزدیک به 70 هزار غیر نظامی در شهری در نزدیکی موصل توسط داعش محاصره شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
اعلام رشد اقتصادی 4.4 درصدی برای چهار ماه نخست سال 95 توسط دولت یازدهم دارای چهار ایراد عمده است که هنوز پاسخ داده نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
یگان های مقابله با تروریسم وابسته به اداره کل امنیت ملی تونس توانستند امام جماعت مسجدی در جزیره جربه را بازداشت کنند که وی به همراه یک گروهک تروریستی وابسته به داعش برای انجام حملات تروریستی طرح ریزی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با اشاره به سخنان امروز سردار دهقان گفت: منظور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این است که اینگونه پشتیبانی های عملیاتی نیاز به مصوبه مجلس ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه از فردا فروش سوخت به تمامی هواپیماها به صورت نقدی انجام می شود، گفت: شرکت های هواپیمایی باید صرفا با کارت بانکی سوخت خریداری کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۱    
ترکیه برای سرکوب گولنیست ها به آلمان متوسل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
متخصصان صنعت دفاعی کشورمان توانستند به توانمندی ساخت موتورهای توربوجت با اتکا به توان داخلی دست یابند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵    
سه گونی پول در میان کوهی از زباله محصور شده توسط یک خانواده در بوکان کشف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
تصاویر و توضیحاتی از اجزا و بخش های مختلف سامانه موشکی برد بلند "باور 373" منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
به گزارش عصر امروز، غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی بیانیه 159 نماینده مجلس را در حمایت و قدردانی از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور را در نشست علنی امروز (یکشنبه) به شرح ذیل قرائت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران، مساجد را پایگاه اجتماع ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان امور مالیاتی در احکامی جداگانه معاون مالیات های مستقیم و معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان را منصوب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری بیش از پنج هزار معتاد متجاهر از معابر اصلی، بزرگراه ها و بوستان های شهر تهران در چهار روز گذشته خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پس از اعلام وصول مجدد لایحه برنامه ششم توسعه برای اصلاح و بهبود این برنامه با اضافه شدن دو تا سه پیشنهاد جدید کمبودهای برنامه جبران می شود و شبکه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
Alexei Bastidas در تابستان گذشته زمان کارآموزی خود در شرکت اینتل را صرف طراحی برنامه ای کرد که با درک فعالیت کاربران به آنان در مورد فعالیت های مخربشان در فضای مجازی هشدار می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
جنگ چالدران بین ایران و عثمانی در سال 893 شمسی روی داد شاه اسماعیل صفوی در این جنگ فرماندهی نیروی ایرانی را بر عهده داشت شکست خورد پس از این شکست، دیگر نخندید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به ارجاع ایرادات الگوی جدید قراردادهای نفتی به ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت نفت این ایرادات را برطرف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: براساس اطلاعاتی که من دارم، فعلا دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست؛ مگر این که شرایط خاصی به وجود آید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
سامانه بومی پدافند هوایی باور373 با حضور رئیس جمهور به نمایش درآمد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی فراکسیون اعتدال مجلس در خصوص تعداد اعضای فراکسیون اعتدال اظهار داشت:حدود صد نفر برای شرکت در فراکسیون اعتدال به ما امضا داده اند که اسامی آن ها در جلسه مجمع که احتمال زیاد در هفته جاری برگزار ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه دولت با امنیت ملی بازی می کند، گفت: وزیر امور خارجه به دلیل باز کردن پای جاسوسان به کشور و عبور کردن از تذکرات مجلس باید استیضاح شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
همزمان با 31 مرداد، روز صنعت دفاعی ، رئیس جمهوری از نمایشگاه توانمندی های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 بازدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
فرماندار ورامین از ماشین خوب سوار شدن ترسی ندارد. جناب مدیر اهل شیشلیک و کباب است و شفاف هم می گوید: با نان و پنیر نمی توانم کار کنم. به قول هادی عامل: خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۵    
نمایندگان پارلمان عراق تاکید کردند تهدیدهای تکراری بارزانی درباره جدایی منطقه کردستان عراق بازتاب ورشکستگی و انزوای سیاسی او و در راستای اعمال فشار بر بغداد برای دستیابی به منافع تازه است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۲    
زیباکلام می گوید سران کودتای 28 مرداد از آمریکا و انگلیس پول گرفته بودند اما مردمی که در خدمت کودتاگران به خیابان آمدند مزدور نبودند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
در تیراندازی یک کلوپ شبانه در لس آنجلس چندین نفر زخمی شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
ارتش سوریه و گروه های دفاع مردمی، در محور معان-زلاقیات در شمال شهر حما، ضرباتی مهلک به تروریست های جبهه النصره وارد کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
در نشست غیرعلنی امروز خانه ملت زنگنه توضیحات خود را درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی به نمایندگان ارائه کرد که انتقادات شدید نمایندگان را به همراه داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به 400 شکایت از 5 میلیون مورد خدمات پزشکی ارائه شده در سال قبل سهم قصور پزشکی در این شکایات را 79 درصد اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۶    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت وزرا حاضر نیستند از دولت دفاع کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۶    
آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان گفت: از کسب مدال طلای حسن یزدانی بیشتر از مدال خودم خوشحال شدم، این قدر خوشحال شدم که وقتی طلا را گرفت، اشکم در آمد و گریه کردم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۳    
آیت الله علی اکبر کلانتری از نگارش نامه ای به رئیس جمهور درباره فیشهای نجومی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به تذکر پلیس به مسافران بدحجاب و همکاری متقابل مردم گفت: خوشبختانه معمولاً مسافران خارجی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
منابع امنیتی عراقی از کشته شدن 19 تن از سرکرده های داعش در حمله هوایی ارتش عراق در غرب موصل خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۴    
در پی عملیات منحصر به فرد نیروی هوایی عراق، 19 سرکرده طراز اول داعش در موصل به هلاکت رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۸    
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی تأکید کرد، اتحاد چین، ایران و روسیه در سوریه و در حمایت از "بشار اسد" به درد سری جدید برای دولت آمریکا تبدیل شده است .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز پس از دفاع جانانه شب گذشته نوبخت از مدیران متخلفی که به فرموده مقام معظم رهبری باید مجازات گردند اینبار یک مدیر دولتی از اشراف زدگی خود گفته است تا بتواند به مردم خدمت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
دولت یازدهم در ابتدای فعالیتش بر نقدپذیری تکیه کرد و حتی گفت: دولت تدبیر و امید از نقد استقبال کرده و مردم را دعوت به نقد سازنده درباره فعالیت ها و عملکرد خود می کند و این آزادی نقد ادامه خواهد داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس گفت: مدیری که ساعت 8 در اداره حضور پیدا کند و ساعت 14 اداره را ترک کند به درد شهرستان نمی خورد، هر شخصی است باید عذرش خواسته شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۴    
رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای پوشاک و البسه در تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۴    
رییس جمهور گفته بود: دولت تدبیر و امید فراجناحی خواهد بود و از جناح های مختلف و افرادی که جناح های مختلف دارند استفاده خواهد کرد اما به اذعان صاحب نظران و نقادان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۱    
به گزارش عصر امروز؛ در مبارزه منفی اساس، اتفاق و وحدت یک جامعه است. یعنی افراد جامعه از صمیم قلب با یکدیگر پیمان می بندند که با مخالفان خود قطع ارتباط کنند و در کارهای اجتماعی و شخصی با آنان همکاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۱    
نارضایتی مردم از روند همکاری بانک ها در پرداخت وام ازدواج این روزها به اوج خود رسیده و دغدغه های بسیاری را برای جوانان رقم زده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۸    
به گزارش عصر امروز دکتر الیاس نادران نماینده دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۲    
به گزارش عصر امروز، گفته می شود، شایسته سالاری از آن وعده هایی است که دولت ها بعد از روی کارآمدن فراموش می کنند اما وقتی این مسئله محقق نشود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۶    
در میان خبرهای قراردادهای پسابرجام، خبر مدل جدید قراردادهای نفتی چندان شنیده نشد؛ همه منتظر بودند که قرارداد جدید را ارزیابی کنند، اما اصل قرارداد محرمانه نگه داشته شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۱    
ناو جنگی آمریکا با شنیدن اخطار گشت 114 شهید موسایی دیر، بلافاصله باتغییر مسیر به آبراه بین المللی بازگشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۵    
نخستین موتور ملی توربوجت هواپیما با حضور رئیس جمهور رونمایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۹    
تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۹    
دیدن تصاویر سران جهان در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی همواره جذاب بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۳    
کاروان ورزشی آمریکا با اختلاف فراوان نسبت به بریتانیا، صدر جدول توزیع مدال ها در روز پانزدهم المپیک 2016 ریو را در اختیار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
در آخرین روز از بازی های المپیک 2016 ریو سه ورزشکار کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۷    
حجت الاسلام فخار طوسی گفت: خداوند در قرآن می فرماید بسیاری از انسان ها تفکر نمی کنند .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
به گزارش عصر امروز، جیمز سایرینگ ژنرال سه ستاره آمریکایی و مدیر آژانس دفاع موشکی این کشور در سخنانی با به تصور کشیدن تهدیدهای موشک بالستیک علیه آمریکا گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۵    
به گزارش عصر امروز، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در برنامه نگاه یک طی سخنانی با اشاره به عملکرد دولت در آخرین سال عمرش گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان تهران را به مقصد پایتخت کوبا ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۲:۱۵    
نماینده وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با شکست در فینال بازی های المپیک ریو مقابل حریف ترکیه ای به مدال نقره قناعت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۰    
هاشمی در خاطرات روزانه خود مدعی است که با گران کردن بنزین، همه مردم راحت شدند، جامعه آن قدر خوشحال شد که هیچ کسی اعتراض نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۷    
آزادکاران کشورمان حریفان خود در اوزان 65 و 97 کیلوگرم بازی های المپیک را شناختند.
  • ۱