پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 31 مرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مرداد 1397 عصر امروز 2 مرداد 1397 عصر امروز 3 مرداد 1397 عصر امروز 4 مرداد 1397 عصر امروز 5 مرداد 1397 عصر امروز 6 مرداد 1397 عصر امروز 7 مرداد 1397 عصر امروز 8 مرداد 1397 عصر امروز 9 مرداد 1397 عصر امروز 10 مرداد 1397 عصر امروز 11 مرداد 1397 عصر امروز 12 مرداد 1397 عصر امروز 13 مرداد 1397 عصر امروز 14 مرداد 1397 عصر امروز 15 مرداد 1397 عصر امروز 16 مرداد 1397 عصر امروز 17 مرداد 1397 عصر امروز 18 مرداد 1397 عصر امروز 19 مرداد 1397 عصر امروز 20 مرداد 1397 عصر امروز 21 مرداد 1397 عصر امروز 22 مرداد 1397 عصر امروز 23 مرداد 1397 عصر امروز 24 مرداد 1397 عصر امروز 25 مرداد 1397 عصر امروز 26 مرداد 1397 عصر امروز 27 مرداد 1397 عصر امروز 28 مرداد 1397 عصر امروز 29 مرداد 1397 عصر امروز 30 مرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۷    
حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن در ایام عید سعید قربان همچنان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۴    
به گزارش عصر امروز، سموئیل بار ، تاجر صهیونیست و مؤسس و مالک شرکت فروش اطلاعات سایبری IntuView می گوید سعودی ها مشتری خدمات این شرکت هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۳    
به گزارش عصر امروز مهاجرانی نوشت: همین ها غنی سازی اورانیوم و ساخت پهپاد و موشک را هم مسخره و انکار می کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۲    
جان بولتون: فقط دو مجوز بسیار محدود برای معافیت از تحریم های ایران صادر کرده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: 24 تن برنج احتکار شده در شهر ایلام کشف و ضبط شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که اقدامات مفید کشورش و ایران و ترکیه در سوریه آمریکایی ها را ناراحت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی جنبش حماس اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره قدس را وقیحانه توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۲    
به گزارش عصر امروز به نقل از شبکه السومریه، در بیانیه ادریس الجزائری آمده است این تحریم ها اقتصاد ایران را ویران می کند و تاثیر منفی بر زندگی مردم دارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۲    
با تلاش نیروهای امنیتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل ترور افسر پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرستان روانسر واقع در استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۲    
نام آوران ایران در چهارمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با کسب سه نشان زرین شب طلایی را برای کاروان در جاکارتا رقم زدند و با یک مدال دیگر از جنس برنز در جایگاه چهارم جدول رقابت ها ایستادند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۷    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران بدون گل به پایان رسید .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۷    
به گزارش عصر امروز به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک یک منبع مطلع اروپایی شامگاه چهارشنبه گفت اتحادیه اروپا دیدگاه هایکو ماس ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۷    
صدوچهل وهفتمین شماره نشریه خط حزب الله با عنوان وحدت و هوشیاری منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد این کشور نباید در خاورمیانه حضور پیدا می کرد و این کار اشتباه بزرگی در طول تاریخ بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۷    
سردار سلیمانی به ماجرای دست به دامن شدن آمریکایی ها به سرکرده منافقین اشاره می کند که به تعبیر ایشان، زنی ولگرد است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
منابع رسانه ای اعلام کردند که رهبر نهضت اسلامی بحرین که به دلیل انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود، مرخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۲    
استفاده ابزاری از دلار برای مقاصد سیاسی بسیاری از کشورها را به فکر یافتن جایگزین برای دلار انداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۲    
بعد از رونمایی از سامانه روابط کار، رئیس اتاق بازرگانی به عنوان نماینده کارفرمایان از معاون اول رئیس جمهور خواست تا سامانه جامع روابط کار متوقف شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نگران تأمین آب آشامیدنی تا پایان آذر هستیم و باید همه در این زمینه حساسیت ویژه داشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۲    
به گزارش عصر امروز، سید عزت الله ضرغامی در پاسخ به توییت دیگری از حسام الدین آشنا درباره معیشت مردم و پلاکارد جنجالی طلبه ای در اعتراض به معیشت مردم، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۷    
مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: منطق حکم می کرد به عنوان تیم دوم گروه بالا بیاییم و حالا این محاسبات اشتباه از آب در آمد. ما اشتباه کردیم و این اشتباه از جانب ما نبوده و از طرف عربستان بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
باتوجه به بازگشت ساعت کار ادارات به حالت قبل، ساعت کاری بانک های تهران نیز تغییر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
یک رسانه بلژیکی از احتمال تبدیل شدن ملی پوش ایرانی تیم فوتبال شارلوا به بزرگ ترین انتقال تاریخی این باشگاه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۷    
درپی گزارش یکی از سایت های خبری درباره شمارگان روزنامه ها، برخی مدیران مسئول تنها آمار منتشر شده را تکذیب و برخی دیگر در این باره سکوت کردند تا این سؤال همچنان بی پاسخ بماند که چگونه رسانه هایی که ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۷    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با فولاد مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله سنگین مواد افیونی و دستگیری 3 قاچاقچی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی چارلستون ایالت ویرجینیای غربی گفت که او به کشورهای عضو ناتو هشدار داده در صورتی که هزینه های نظامی خود را بیشتر نکنند، واشنگتن را از این ائتلاف خارج می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
زندانیان آمریکایی در اعتراض به شورش مرگبار ماه آوریل در زندان ایالت کارولینای جنوبی و همچنین شرایط بد زندان های این کشور اعتصاب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۲    
به گزارش عصر امروز به نقل از سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه روز صنعت دفاعی تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۷    
تصور ما از پزشک یا به قول معروف، آقا یا خانم دکتر، فردی پولدار و بی دغدغه است که هر روز می رود مطب و چند بیمار را ویزیت می کند. در حالی که تصورات ذهن ما، با واقعیت های پزشکی تفاوت دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
در حالی قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزایش 4 برابری قیمت پروازهای داخلی را انکار کرده که نرخ بلیت ها همچنان به پرواز خود ادامه می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور با اعلام پیش بینی آب و هوای کشور طی سه روز آینده از احتمال بارش باران در مناطقی از استان هرمزگان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
پیشنهاد رئیس جمهور ایران مبنی بر همکاری مشترک با ترکیه و پاکستان در صنایع دفاعی از جمله تیترهای امروز بیشتر نشریات ترکیه بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد به دلیل آنچه نقص فنی و نامناسب بودن شرایط جوی اعلام شده دچار اختلال شده و تعدادی از پروازهای این فرودگاه یا کنسل شده یا قرار است با تاخیرات چند ساعته انجام شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در یادداشتی به تشریح راه های مختلف شناسایی افرادی که با عنوان جعلی مامور نظامی و انتظامی، اقدام به فریب و سرقت از شهروندان می کنند، پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
رئیس سابق کمیته نظامی ناتو به حمایت های گسترده رژیم صهیونیستی از گروه تروریستی جبهه النصره در زمینه های مختلف اعتراف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ارز، سکه و نقدینگی کافی در کشور وجود دارد اما بازار ملتهب است، گفت: برخی با احتکار کالا از حیوان پست تر هستند و این بی عقلی است که روزی پیش بینی نشده را احتکار کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۶    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد سواری تویوتا با پراید در سوادکوه مازندران گفت: در اثر این حادثه 7 مسافر مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۱    
با کاهش ذخایر نفت آمریکا، تضعیف دلار و همچنین نگرانی در مورد کاهش احتمالی نفت ایران در بازار، قیمت نفت امروز به 72.91 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شهادت سرباز نیروی انتظامی در درگیری با سارقان در خمین خبر داد. ضارب بلافاصله دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: رئیس جمهور بهتر است به جای حاشیه سازی و شانه خالی کردن از اشتباهات گذشته به حل مشکلات و دردهای واقعی مردم بپردازد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۱    
بازیکن خاطی پرسپولیس از اردوی تیم ملی امید در بازی های آسیایی جاکارتا اخراج شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
تکرار یک ماجرای تلخ در کمتر از دو دهه با نقش آفرینی بازیگران مشترک: توتال، فاز 11 پارس جنوبی، بیژن زنگنه
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
به گزارش عصر امروز، آیت الله سیداحمد خاتمی صبح امروز چهارشنبه 31 خرداد در خطبه های نماز عید سعید قربان هزینه جنگ احتمالی آمریکا با ایران را هیولا خواند و گفت: آمریکا می داند در صورت جنگ با ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تدوین طرحی از سوی نمایندگان درباره کنکور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۱    
معاون وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود تاکید کرد که مسکو توسعه همکاری نظامی، دفاعی و ضد تروریسم با ایران را حفظ خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۱    
به گزارش عصر امروز، در پی اعلام رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ایران، برخی شرکت های اروپایی به منظور نشان دادن خوش خدمتی خود به آمریکا، به اعلام رسانه ای خروج از ایران پرداختند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
در حال حاضر ترافیک در محور تهران-آمل نیمه سنگین است؛ همچنین تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 12 روز ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۶    
در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال 7 دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱    
فیس بوک و توییتر اعلام کردند صدها حساب کاربری را که اصالت ایرانی و روسی داشته اند، به دلیل تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات آمریکا، حذف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۶    
به گزارش عصر امروز، در حالی که سه شنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای حفظ اکثریت جمهوری خواه کنگره آمریکا برای سخنرانی انتخاباتی در مسیر ویرجینیای غربی بود ...