پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۲۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 30 دی 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 دی 1397 عصر امروز 2 دی 1397 عصر امروز 3 دی 1397 عصر امروز 4 دی 1397 عصر امروز 5 دی 1397 عصر امروز 6 دی 1397 عصر امروز 7 دی 1397 عصر امروز 8 دی 1397 عصر امروز 9 دی 1397 عصر امروز 10 دی 1397 عصر امروز 11 دی 1397 عصر امروز 12 دی 1397 عصر امروز 13 دی 1397 عصر امروز 14 دی 1397 عصر امروز 15 دی 1397 عصر امروز 16 دی 1397 عصر امروز 17 دی 1397 عصر امروز 18 دی 1397 عصر امروز 19 دی 1397 عصر امروز 20 دی 1397 عصر امروز 21 دی 1397 عصر امروز 22 دی 1397 عصر امروز 23 دی 1397 عصر امروز 24 دی 1397 عصر امروز 25 دی 1397 عصر امروز 26 دی 1397 عصر امروز 27 دی 1397 عصر امروز 28 دی 1397 عصر امروز 29 دی 1397 عصر امروز 30 دی 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس و معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
نروژی ها رستوران 5 متر زیردریا ساختند این رستوران Under نام دارد؛ به معنای زیر 33 متر ارتفاع دارد و هم اکنون اماده سرویس دهی زیرآبی به مشتریان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
امیر حاج رضایی بعد از پیروزی تیم ملی درباره یک نگرانی بزرگ برای بازی های سخت گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۲    
چنین اعترافاتی هرچند هنوز هم غنیمت است! اما باید خیلی زودتر از این گفته می شد و در کلامی رسمی تر و در سطح عمومی تر بیان می شد تا تکلیف هواداران اصلاحات با براندازان و ضدانقلاب مشخص شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
40 سال پیش امام فرمودند: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و همچنان محاسبات امام معتبر است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نکته جالب در مورد این روزهای بازار ارز،کم رمق بودن تقاضا در صرافی ها و نرخ سازی دلالان در فضای مجازی است، گفت: بانک مرکزی این روزها جور سمت تقاضا را هم می کشد!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۶    
معاون وزیر خارجه در سومین سالگرد اجرای برجام می گوید شرم بر آمریکا!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۱    
یکی از دلایل تعلل و دیده نشدن جوش و خروش کافی میان مسئولان برای سامان دادن به این وضعیت، عدم درک و تجربه مستقیم و شخصی آنان از فشار سنگین مشکلات معیشتی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۶    
تیم ملی با حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه برای چهارمین بار متوالی موفق به کلین شیت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری توزیع کننده اسکناس و تراول چک های جعلی در این استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۵    
چین با برتری 2 بر یک برابر تایلند، به مرحله بعد جام ملت های آسیا راه یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۰    
حسین دهباشی به 4 ماه حبس قطعی در زندان محکوم شد
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۵    
خلیل اللهی گفت: به محض اطلاع از موضوع ایجاد مزاحمت برای دختران در پارک ائل گلی تبریز دستورات لازم صادر شد و شب گذشته دو نفر در این رابطه بازداشت شدند و در اختیار پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۵    
معاون برون مرزی صدا و سیما گفت: بر اساس قانون شاهد اجباری، دستگاه قضایی می تواند 72 ساعت فرد را در بازداشت نگه دارد و بعد از آن اگر به وی تفهیم اتهام نشود باید فرد آزاد شود و این در حالی است که به ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۵    
خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقجی از اسراری که ماه آینده میلادی افشا خواهد کرد، پرده برداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۰    
سفر ناگهانی و تحقیرآمیز دونالد ترامپ به عراق باعث افزایش تحرکات فراکسیون های پارلمانی این کشور برای اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
سفیر ایران در لندن با اشاره به 201 ملاقات نازنین زاغری با دختر و خانواده اش در دوران بازداشت، گفت که او 49 بار خدمات تخصصی پزشکی نیز در این مدت دریافت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۵    
به گزارش عصر امروز، دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا مقابل عمان از ساعت 20 ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز افزایش چند باره قیمت خودرو در روزهای اخیر و ظلم به ایرانی ها در حالی از سوی خودرو سازان صورت گرفته است که سکوت دولت اصلاح طلب روحانی حکایت از رضایت رئیس جمهوری و دولت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
نماینده تبریز از ممنوع الخروج شدن پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با حکم مرجع قضایی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار امشب مقابل عمان اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
به گزارش عصر امروز، صبح امروز 2 مأمور زن ضابط قضایی که با حکم قضایی برای بازداشت "سپیده قُلیان" از هم دستان اسماعیل بخشی و از عوامل نفوذ در جامعه کارگری اقدام کرده بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۵    
به گزارش عصر امروز، بحث آب های ژرف از دوره وزارت حمید چیت چیان وزیر سابق نیرو و همکاری با روس ها برای اکتشاف آب ژرف مطرح و جدی گرفته شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری نشست فوق العاده مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت با موضوع بررسی وضعیت خودروهای داخلی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
رئیس حوزه قضایی لواسانات طی دستوری به رئیس کلانتری 166 لواسانات، سگ گردانی در پارک ها را ممنوع اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۳    
چند هوادار متمول عمانی با توزیع بلیت های رایگان بین تماشاگرانشان مقدمات حضور بی دغدغه آنها را در استادیوم فراهم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۳    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، گفت: بسیاری از زیرساخت های تولید هواپیمای 72 نفره در کشور فراهم است، امیدواریم بتوانیم به کمک متخصصان داخلی این هواپیما را بسازیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
به گزارش عصر امروز اسدالله قره خانی الوستانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توضیح تخصیص سهمیه بنزین که صبح امروز در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وضول شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
به گزارش عصر امروز، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (یکشنبه) در حاشیه نهمین همایش غزه نماد مقاومت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اروپایی ها می گویند ایران از برجام خارج ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: تلقی ما این است که صادرکنندگان ارز را بازگردانده و به چرخه اقتصادی می آورند، ولی آنچه تاکنون به بازار نیما آمده حدود 7.5 میلیارد یورو ا ست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۶    
رئیس ائتلاف الوطنیه عراق ادعای یک نماینده پیشین عراق مبنی بر دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و گفت وگو در رابطه با برخی پیشنهادات سفارت ایران را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰    
نمایندگان مجلس وزارت "صمت" را موظف کردند ثبت سفارش کالاهای مصرفی و مصرفی بادوام خارجی دارای مشابه ایرانی با کیفیت را تا پایان برنامه ششم توسعه ممنوع کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰    
نظام بانکی کشور در دام معوقات (سوخت) و دارایی های سمی گرفتار شده و کارکرد عادی خود را در تامین مالی بخش مولد اقتصاد از دست داده است، که مساله ای به طور مطلق داخلی است و ارتباطی به تحریم ها ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۵    
از اولین روزهای شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی عنوان شد که سرور جپاروف می خواهد به ایران برگشته و بار دیگر برای استقلال بازی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت که صحن حضرت زینب (س) از اربعین سال 98 افتتاح و مورد استفاده زائران اربعین حسینی (ع) قرار می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی بازداشت خبرنگار شبکه خبری پرس .تی .وی را نمونه ای از سیاست ورزی های دروغین آمریکا دانست و گفت: این مسئله نوعی مخفی کردن خشونت حکمرانی آمریکایی ها در لفافه الفاظ فریبکارانه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
به گزارش عصر امروز، صفحه اینستاگرامی تجربیات ساکنان خارج از کشور با انتشار تصویری از تابلو جریمه رها کردن سگ در خیابان های ایرلند نوشت: سگ ها را در کنترل خود داشته باشید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۹    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توئیتر آماری از آزار جنسی در میان کارمندان سازمان ملل را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98 را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
به گزارش عصر امروز، چهارده قرن می گذرد که مزار مطهر مادر اهل بیت علیهم السلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مخفی مانده و شیعیان و محبان آن حضرت محلی برای زیارت ندارند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۸    
جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
به گزارش عصر امروز به نقل از المسیره، ائتلاف عربی تحت رهبری سعودی، روز گذشته مناطق مسکونی و زیرساخت ها در پایتخت صنعا را آماج حملات گسترده جنگنده های خود قرار داد که در پی آن ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه (به وقت تهران) پیشنهاد کرد در ازای تأمین بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار حائل مرزی با تمدید برنامه موسوم به داکا برای محافظت از مهاجرانی که در کودکی در آمریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۳    
رؤسای قوا هر سال در بودجه سالانه برای کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی اعتباری را دریافت می کنند که این میزان در سال 98 در مورد رئیس مجلس روند کاهشی داشته اما در مورد رئیس جمهور تغییری نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۸    
بیم افکنی با بیمه راننده محور خودروها؛ ابهامات اساسی در لایحه بودجه؛ نگاه کاسبکارانه خودروسازان و انتقاد شدید ایران از تعلل اروپا؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.