دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 28 آذر 1400 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 31 فروردین 1400 عصر امروز 31 اردیبهشت 1400 عصر امروز 31 خرداد 1400 عصر امروز 31 تیر 1400 عصر امروز 31 مرداد 1400 عصر امروز 31 شهریور 1400 عصر امروز 30 مهر 1400 عصر امروز 30 آبان 1400 عصر امروز 30 دی 1400 عصر امروز 30 بهمن 1400 عصر امروز 29 اسفند 1400 عصر امروز 1 آذر 1400 عصر امروز 2 آذر 1400 عصر امروز 3 آذر 1400 عصر امروز 4 آذر 1400 عصر امروز 5 آذر 1400 عصر امروز 6 آذر 1400 عصر امروز 7 آذر 1400 عصر امروز 8 آذر 1400 عصر امروز 9 آذر 1400 عصر امروز 10 آذر 1400 عصر امروز 11 آذر 1400 عصر امروز 12 آذر 1400 عصر امروز 13 آذر 1400 عصر امروز 14 آذر 1400 عصر امروز 15 آذر 1400 عصر امروز 16 آذر 1400 عصر امروز 17 آذر 1400 عصر امروز 18 آذر 1400 عصر امروز 19 آذر 1400 عصر امروز 20 آذر 1400 عصر امروز 21 آذر 1400 عصر امروز 22 آذر 1400 عصر امروز 23 آذر 1400 عصر امروز 24 آذر 1400 عصر امروز 25 آذر 1400 عصر امروز 26 آذر 1400 عصر امروز 27 آذر 1400 عصر امروز 28 آذر 1400 عصر امروز 29 آذر 1400 عصر امروز 30 آذر 1400 
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز (30آذر) با افزایش ترافیک صبحگاهی و سکون جو، در برخی مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۵    
صلاحیت علی لاریجانی توسط شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری از ابتدا حاشیه ساز بود. اینکه چه کسانی به دنبال حاشیه بودند و از این فضا سود می برند در جای خود قابل بررسی و تامل است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۵    
در جلسه اقتصادی دولت که دیشب برگزار شد، 10 تصمیم که پیشتر در محافل رسانه ای از آن به عنوان برنامه های دولت در جهت حمایت از بازار سرمایه مطرح شده بود ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۰    
شرکت توزیع برق استان تهران با انتشار اطلاعیه ای از احتمال قطع و محدودیت تأمین برق در روزهای سرد پیشِ رو در پایتخت خبر داد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۰    
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۰    
نخست وزیر پاکستان در مصاحبه ای اعلام کرد که به دلیل سیاست های اتخاذی از سوی دهلی نو، وقوع جنگ هسته ای میان کشورش و هند محتمل است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۵    
در دهکده کوچکی در کشور هند، گروهی میمون دست به کشتار سگ ها زدند و حدود 250 توله سگ را از بالای درخت ها و ساختمان ها به پایین پرتاب کردند.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۰    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام محمد سبزی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه نمایندگان دخالتی در انتصابات خصوصا انتصاب فرماندار ندارند ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۵    
معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داد که نرخ فقر در افغانستان به 97 درصد خواهد رسید.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۱۵    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز گفت: موضوع وجود ترک بزرگ در کوهستان هراز درحال بررسی است و در این زمینه مکاتبه ای با استان انجام شد که هماهنگی برای بازدید زمین شناسان صورت گیرد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۱۰    
ارتش یمن با موشک های بالستیک و پهپاد، چند شهر عربستان سعودی را هدف حمله قرار داد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۵    
هاشم کارگر به عنوان رئیس جدید سازمان ثبت احوال کشور معرفی شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۵    
معاون عملیات دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال درخواست مصرف گاز از تولید پیشی گرفته است، بر لزوم رعایت مصرف گاز به ویژه در دی ماه تأکید کرد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۰    
استاندار کردستان گفت: هماهنگی های لازم برای تکمیل پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا اوایل تابستان 1401 انجام شده است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۰    
وزیر دفاع آلمان با استناد به گزارش های ادعایی مبنی بر آمادگی روسیه برای حمله به اوکراین، مدعی شد که عواقب شخصی در انتظار پوتین و اطرافیانش خواهد بود.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۵    
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بارشهای اخیر در ارتفاعات شهرستان مارگون یک و نیم متر برف باریده است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۰    
به گزارش عصر امروز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز (یکشنبه 28 آذر) در جلسه هیات دولت با اشاره به اهمیت آرامش خاطر مردم در خصوص تثبیت قیمت ها ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۵    
گذرگاه غیرقانونی الولید که آمریکاییها از آن برای قاچاق محصولات سوریه و غارت نفت این کشور استفاده می کردند، بسته شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۰    
در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم فوتبال استقلال مقابل تیم دسته دومی نود ارومیه در ضربات پنالتی پیروز شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۰    
مدیر موسسه ملی بهداشت آمریکا هشدار داد در صورتی که راهبردی برای کاهش موارد ابتلا به کرونا در این کشور اتخاذ نشود، تعداد مبتلایان به یک میلیون ابتلا در روز خواهد رسید.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور، دامنه های البرز غربی و مرکزی، استان های فارس، اصفهان، بوشهر، مرکزی، قم، مازندران ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش 56 درصدی بودجه صداوسیما در لایحه بودجه سال آینده واقعیت ندارد، در این باره توضیحاتی ارائه داد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پس از اطلاع از آبگرفتگی اهواز به دلیل بارش باران، ایستگاه های مستقر پمپاژ با حداکثر توان فعال شد و ظرف یک ساعت آبگرفتگی ها تخلیه کامل شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۵    
به گزارش عصر امروز، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بامداد امروز (یکشنبه) در رأس هیأتی سیاسی به منظور شرکت در هفدهمین نشست اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی درباره ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه 45درصد زندانیان صرفا به خاطر مواد مخدر هستند، گفت: نزدیک به 6هزار نفر به دلیل زیر یک گرم مواد مخدر صنعتی مثل هروئین در زندان هستند.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برنامه مقابله با بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، گفت ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۰    
به گزارش عصر امروز، آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهرامروز در دیدار حاج حیدر ابولیث، شیخ قبیله زیداوی بصره که چهار فرزند خود را در راه خدمت به زائران اربعین از دست داده است ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره تبادل زندانیان در سوریه گفت: این عملیات جمعه 26 آبان با نظارت ایران و روسیه و توسط هلال احمر سوریه و صلیب سرخ جهانی انجام و طی آن از طرفین سوری و معارضه مجموعا 10 نفر ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
به گفته یک مقام پارلمانی روسیه، افزایش حضور نظامی ناتو در اوکراین، گویای برنامه این ائتلاف برای استفاده از خاک این کشور بعنوان عرصه ای برای جنگ با روسیه است و وزیر امور خارجه بلاروس نیز با این نظریه ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: آتش سوزی منطقه قوش چشمه پارک ملی مهار شده و در حال حاضر حریق فعال در منطقه وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
حیدر قربانی، یکی از اعضای گروهک تروریستی و جنایتکار دموکرات به دار مجازات آویخته شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
تعداد کسانی که در کشور موفق شده اند 2 دوز واکسن کرونا دریافت کنند، به 50 میلیون و 340 هزار نفر رسید.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 1200 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت:90 درصد تریاک در جهان توسط ایران کشف می شود.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۰    
اگر جنجال سازی های روانی و رسانه ای طرف های غربی را از مذاکرات حذف کنیم می توان گفت که گفت وگوها در حالی با وقفه مواجه شده اند که پیشرفت های مناسبی صورت گرفته است و مذاکرات در سیری طبیعی رو به جلو ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۵    
مشکل مجوز حرفه ای سرخابی ها در نشست امروز مدیران 2 باشگاه با مسؤولان کمیته های صدور مجور حرفه ای و رئیس فدراسیون فوتبال رفع شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۵    
به گزارش عصر امروز، علی اکبر صفایی امروز در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه و شهرسازی ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۰    
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 98 قرار گرفته و هوای تهران در مرز آلودگی است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی می گوید یک فروند پهپاد انفجاری توسط نیروهای یمن به سمت خمیس مشیط شلیک شده است.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۰    
دبیر فدراسیون والیبال گفت: نامه ای که سیرجانی ها ادعا می کنند به فدراسیون ارسال کرده اند، واقعی نیست.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۰    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: قرنطینه ها درباره مدارس، دانشگاه ها، کنسرت ها، ورزشگاه ها، رستوران ها و مجامعی که بیش از 10 نفر در آنجا هستند ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با مراقبت هایی که در سه ماه گذشته انجام شده است، نرخ تورم نقطه به نقطه از قله حدود 55درصدی در ماه های 6, 7 و 8 امسال، روند کاهشی خود را ادامه داد و به 41درصد کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۵    
با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش چهار فروند زیردریایی السابحات 15 به ناوگان زیرسطحی نداجا الحاق شد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۵    
گروه مشاوران علمی دولت انگلیس در مواقع اضطراری می گویند: تقریباً مطمئن هستند که شمار زیادی از افراد هر روز به نوع امیکرون ویروس کرونا آلوده می شوند و احتمال افزایش پذیرش در بیمارستان ها وجود دارد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۰    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه های ضمن اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز چهارشنبه، نسبت به بارش برف و باران در 23 استان هشدار صادر کرد.
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۵    
درحالی که طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، در روزهای پایانی آذرماه تشدید سامانه های بارشی را به ویژه در نقاط غربی کشور شاهد خواهیم بود ...
عصر امروز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز یکی از خبرهایی که اینروزها مستمرا در حال باز نشر بوده و در نگاه کاربران رسانه های مجاری و مکتوب و شنیداری و دیداری به افکار عمومی ایران و جهان تزریق می شود این است که ...