سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 17 شهریور 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 شهریور 1394 عصر ایران 2 شهریور 1394 عصر ایران 3 شهریور 1394 عصر ایران 4 شهریور 1394 عصر ایران 5 شهریور 1394 عصر ایران 6 شهریور 1394 عصر ایران 7 شهریور 1394 عصر ایران 8 شهریور 1394 عصر ایران 9 شهریور 1394 عصر ایران 10 شهریور 1394 عصر ایران 11 شهریور 1394 عصر ایران 12 شهریور 1394 عصر ایران 13 شهریور 1394 عصر ایران 14 شهریور 1394 عصر ایران 15 شهریور 1394 عصر ایران 16 شهریور 1394 عصر ایران 17 شهریور 1394 عصر ایران 18 شهریور 1394 عصر ایران 19 شهریور 1394 عصر ایران 20 شهریور 1394 عصر ایران 21 شهریور 1394 عصر ایران 22 شهریور 1394 عصر ایران 23 شهریور 1394 عصر ایران 24 شهریور 1394 عصر ایران 25 شهریور 1394 عصر ایران 26 شهریور 1394 عصر ایران 27 شهریور 1394 عصر ایران 28 شهریور 1394 عصر ایران 29 شهریور 1394 عصر ایران 30 شهریور 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۶    
ظرفیت قطبراین اساس توافق شد که معاونت هنری صرفا با مجوز مکتوب افراد طبقه دوم را به صورت رسمی و کسب رضایت جهت دفن به شهرداری اعلام نماید و شهرداری هیچ دخل و تصرفی در این پروسه نداشته و ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۳    
دیلما روسف، رییس جمهور برزیل گفت: من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بار دیگر بر موضع دولت در پذیرش افرادی که از کشورهای متبوعشان بیرون رانده شده اند، تاکید کنم .
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۷    
202 تن ساپورت و 424 تن دستمال گردن در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد وارد کشور شده است! به گزارش ایسنا به نقل از ایلنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۴    
در برجام نیز سه بار کلمه "موشک" استفاده شده است و "بالستیک" دو بار اما واژه "تسلیحات" در برجام و ضمیمه های آن وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۹    
روزنامه ودومستی روسیه نوشت: مسکو امسال 10 فروند پهپاد جاسوسی از اسرائیل خریداری کرد. به گزارش ایرنا، ودومستی در این گزارش که یک نشریه صهیونیستی نیز آن را بازتاب داد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۰    
قضاوت این دیدار برعهده داوران قطری بود.بیش از هشت هزار هوادار افغانستانی این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۴    
هانس فیشر رییس جمهور اتریش و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. به گزارش ایرنا از دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۱    
مردی 61 ساله اهل روستای بهمبر شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان، بر اثر نیش زنبور وحشی (هفت گز) جانش را از دست داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۷    
عنوان می شود توافقی که میان طرف های درگیری انجام شده بود تا سلاح های سنگین خود را از مرزهای موسوم به خط تماس خارج کنند، به صورت ناکامل اجرا شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۱    
مسوول مرکز امداد و نجات منطقه آزاد ارس از آتش گرفتن یک دستگاه خودروی پیکان در محور جلفا – مرند در محدوده دره دیز خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۵    
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۹    
سردار غلامرضا احمدی افزود: قدرت سپاه برآمده از معنویت و نه موشک های آن است و این در حالی است که امروز هم سازمان رزم فیزیکی را در سپاه داریم و هم در این نهاد سازمان صالحان با اهداف تربیتی را داریم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۶    
روحانی تصریح کرد: تا زمانی که طرف مقابل ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای با ایران پایبند باشد، ما هم نسبت به آن پایبند خواهیم بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۸    
سراج درباره اینکه کدام دستگاه مقصر است افزود: به علت محرمانه بودن نمی توانیم بگوئیم کدام دستگاه مقصر بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۹    
آقای نوبخت خاطرنشان کرد: موضوع جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از اینکه چندصد میلیارد دلار می توانیم منابع آزادشده داشته باشیم برای دولت مهمتر است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۳    
شرکت مخابرات استان تهران نسبت به پیامک های ارسالی توسط افراد سودجو که با درج آدرس اینترنتی www.tct.ir همراه است هشدار داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۰    
سرائیان با بیان اینکه در 5 سال آینده تأثیرات بنیادی در روند دیجیتالی شدن زندگی مردم شکل می گیرد گفت: این تغییرات پارادایم های جدید را شکل می دهد و تغییرات اساسی در کسب و کار ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۴    
این مبلغ سوای بدهی محکوم به پرداخت از سوی این زندانی است، اتفاقی که به سبب تصادف خودروی این مددجو چندین وسیله نقلیه نیز با خسارت جدی و جزئی همراه می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۸    
به گفته او، حفظ هنر اصیل و معرفی موسیقی مقامی، منطبق با فرهنگ والای ایرانی اسلامی، مهم ترین هدف این جشنواره است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی کننده برجام از حضور ظریف در جلسه یکشنبه آینده این کمیسیون خبر داد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۲    
معصومیت از دست رفته، روزای آشنا، مهمونی نور، اوج رویا، دور روزگار، قافله خورشید، کوچه و ... عنوان تعدادی از آثار جدید دفتر موسیقی و سرود مرکز صداوسیماست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۳    
با آمدن سریال دندون طلا به بازار شبکه نمایش خانگی به نظر می رسد جانی تازه به کالبد نیمه جان بازار محصولات ویدئویی بازگشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۳    
وی افزود: در این جلسه بحث های مفصلی انجام و قرار شد پروژه انتقال آب از بهشت آباد از سمت کرمان به زودی آغاز شود و این طرح قرار است چند استان را پوشش دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۰    
در راستای افزایش آگاهی در حوزه میراث فرهنگی ناملموس، روز گذشته نشستی با عنوان جستاری در زمینه نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی های عمومی پیرامون میراث فرهنگی ناملموس به مناسبت روز جهانی سوادآموزی با ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۰    
روزنامه دنیای اقتصاد در صفحه گردشگری خود موضوعی با عنوان "چرا در توسعه توریسم باید به مشارکت عمومی توجه کرد؟" منتشر کرده است که در ادامه آن را می خوانید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۰    
در پی توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 که به برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه ایران منجر می شود، گردشگران بین المللی بیشتری به کشورمان سفر خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۵    
ارتش ترکیه می گوید عملیات زمینی در شمال عراق برای تعقیب شبه نظامیان کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۲    
ششمین شماره فصلنامه تخصصی سینماحقیقت متعلق به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ویژه ی تابستان 1394 در دویست صفحه منتشر شد و در دسترس علاقمندان سینمای مستند قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی هر زمان که ایران به مفاد توافق عمل کند آن را راستی آزمایی خواهد کرد که راه را برای لغو تحریم ها هموار می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۶    
او خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان از فروشندگان دوره گرد و غیرمجاز، ساندویچ، بستنی و آب میوه، خریداری و مصرف نکنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۱    
جزیره جذامی ها تا روستاهای تخریب شده توسط سونامی و فاجعه اتمی، از جمله جاذبه های گردشگری هستند که روز به روز استقبال از آنها در کشور ژاپن بیشتر می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۱    
وی در گذشته شرم و عصبانیت خود را درباره ناتوانی جامعه بین المللی در توقف جنگ در سوریه اعلام کرده بود و این بار اضافه کرد که اعتبار سازمان ملل بر همین اساس دچار لطمه شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۸    
صالحی ادامه داد: به علت بی اعتمادی به آمریکایی ها با شرایطی موافقت شد که موضوع پیگیری شود این موضوع از اواسط سال 90 شروع شد و بالاخره اولین جلسه بهار 91 امکان پذیر شد که برگزار شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۵    
او ادامه می دهد: ما بر روی دیواره ها سقف شیروانی زدیم تا از گزند باران در امان بماند و دورتا دور آن را هم فنس کشی کردیم تا حیوانات وحشی و سایر عوامل تخریب زا به محوطه دسترسی پیدا نکند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۶    
آلبوم یادی به رنگ امروز عصر دیروز(16 شهریور) رونمایی شد. علی زندوکیلی پیش از اجرای یکی از قطعه های این آلبوم، اجرای آن را به روح الله خالقی، بیژن ترقی و محمد رحمانیان تقدیم کرد
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۷    
تیراژ اول آلبوم "جاده می رقصد" اثر جدید گروه چارتار در کمتر از 8 ساعت به اتمام رسید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۴    
درحالی که جاوید مجلسی از افتتاح اولین ارکستر (Big band) ایران خبر داده بود؛ بنیاد رودکی با او قرارداد نبست و فعالیت این ارکستر پس از دوماه تمرین لغو شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۱    
ملانوروزی ادامه داد: امین اموال پس از دستگیری توسط پلیس آگاهی، در سیستم قضایی اعتراف کرد که این تابلوها را به چه کسانی فروخته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۵    
وی ادامه داد: راننده که جوانی 29 ساله بود به اتفاق همسر 21 ساله اش در حال تردد از گردنه همه کسی این شهرستان بودند که با خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت به خواب رفته و در اثر واژگونی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۹    
عوامل سازنده فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت دیروز در ونیز روی فرش قرمز رفتند و در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۶    
جشنواره سی و نهم فیلم مونترال، دیشب با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف پرونده این دوره را بست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۳    
این اعدام علنی به هنگام خروج نمازگزاران از مسجد العمری در میدان فلسطین یکی از شلوغ ترین میادین شهر غزه انجام شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۷    
"بارها در مورد این مساله و عدم امکان ادامه حمایت های شان از حکومت بشار اسد سخن گفتم. از آنان خواستم دست از حمایت از وی بردارند تا بشار اسد در ظرف 24 ساعت سرنگون شود"
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۷    
عصر ایران- امروزسی و هفتمین سالروز واقعه 17 شهریور 1357 است. درباره این روز بسیار گفته و نوشته شده و خصوصا نقشی که در شتاب گرفتن انقلاب ایفا کرد و پروژه دولت آشتی ملی جعفر شریف امامی را با شکست رو به ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۴    
حجت الله ایوبی درباره ی اجرایی شدن طرح سلام سینما و آخرین وضعیت معرفی نماینده ایران برای معرفی به اسکار نکاتی را مطرح کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۱    
مراسم اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه فیلمنامه نویسی پیامبر رحمت (ص) و تجلیل از شهدای دفاع مقدس انجمن سینمای جوانان ایران، با حضور رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولان و خانواده ی شهدا برگزار شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۱    
نمایش جدید رادیویی "خانه ی آقای مدیر" بر اساس اقتباسی از رمان مدیر مدرسه ی جلال آل احمد 18 شهریور ماه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
در همایش 'دوربان' همچنین اعلام شد که ماداگاسکار حدود 320هزار هکتار از اراضی جنگلی خود را از دست داده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۶    
گفته می شود که این گروه تروریستی دفترچه ای از لیست قیمت های زنان و دختران اسیر شده را که به شبه نظامیان فروخته شدند، منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۳    
مهلت سپرده گذاری سی و ششمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران تا پایان شهریور ماه، ادامه دارد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۰    
در ویندوز 10 یک پوسته با ظاهر مشکی به صورت پنهان شده وجود دارد که با کمی ویرایش در رجیستری می توان آن را فعال نمود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۷    
کمپانی (Neato) در گوشه کنارهای نمایشگاه IFA 2015،محصولی درخور توجه را به نمایش گذاشته است.یک جاروبرقی کوچک با نام (Botvac).
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۹    
هاینس فیشر رئیس جمهوری فعلی اتریش در بین سال های 1990 تا 2002 ریاست پارلمان اتریش را به عهده داشت و او در این مدت نیز در این جایگاه به ایران سفر داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۶    
رئیس بخش اجسام نزدیک به کره زمین در ناسا ادامه داد: هیچ شهاب سنگ یا ستاره دنبال داری که ممکن است اثری بر کره زمین داشته باشند را رصد نکرده ایم ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۴    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی درباره واریز یارانه شش ماه اول سال 94 اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش عصرایران، متن اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به شرح زیر است: ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۴    
فتوکاتور
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۱    
فردی که این 9 دستگاه را اجاره کرده بود تحت عنوان سرویس های صوری از آن استفاده می کرد و کار مزد هر تراکنش را که بیش از دو هزار تومان بود دریافت می کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۵    
شماره تلفن های واحد پاسخگویی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تغییر کرد. به گزارش ایسنا ، روابط عمومی سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای اظهاراتی را در ارتباط با جیسون رضاییان مطرح کرد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۶    
ولایتی اضافه کرد: این حق مجلس است که این بررسی های همه جانبه را انجام دهد و امیدوارم در نهایت به نتیجه ای برسند که به نفع جمهوری اسلامی باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۳    
نتایج آزمون کارشناسی ارشد 94 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. به گزارش ایسنا ، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت www.azmoon ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۰    
در بازار جهانی نیز هر اونس طلا برای تحویل در ماه دسامبر اندکی کاهش یافت و 1121دلار معامله شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۷    
وی به برخورد جدی و قاطع پلیس با رانندگانی که اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک،مسدود کردن معابر و اخلال در انجام ماموریت خودروهای امدادی،اورژانس و آتش نشانی می کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۴    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون سراسری سال 94 در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 18 شهریور ماه خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به موضوعات مطرح شده نسبت به تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی گفت: به طور حتم تلاش تیم هسته ای قبلی و فعالیت دوستان منتج به این وضعیت شده ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۷    
هوندا در سکوت رسانه ای و در جریان نمایشگاه بین المللی خودرویی اندونزی، از کراس اوور جدید خود با نام BR-V رونمایی کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۸    
آزمون کتل 150 سوال دارد و اکثر آن، ارزیابی های ادراک از طریق متن است که حداکثر نمره برای بزرگسالان 161 و برای افراد زیر 18 سال، 162 است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰    
احمدزاده تصریح کرد: از رمال ها و فال گیرهای دستگیر شده که خود را دعانویس معرفی می کنند، تعدادی کتاب و لوازم رمالی مانند تاس کشف و ضبط شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰    
مرضیه افخم اضافه کرد: این اخبار جعلی با هدف تحریف و تضعیف نقش مردم و گروه های یمنی طی 6 ماه ایستادگی و مبارزه در محاصره مقابل متجاوزان خارجی و تروریست ها و گروه های تکفیری داخل یمن صورت می گیرد و ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۸    
بیماری MS به علت اختلال درسیستم دفاعی بدن ایجاد می شود که در این حالت تعادل بین سلول های ایمنی مهار کننده و کمک کننده به هم می ریزد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۲    
هاینس فیشر رئیس جمهوری فعلی اتریش در بین سال های 1990 تا 2002 ریاست پارلمان اتریش را به عهده داشت و او در این مدت نیز در این جایگاه به ایران سفر داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۱    
وی با بیان آنکه بیشتر صحبت های صورت گرفته با طرف عمانی در زمینه مدیریت منابع آب و مطالعات در این خصوص بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۸    
متخصصان در این سمینار ضمن تعریف عارضه نزدیک بینی که شایع ترین عیب انکساری چشم تلقی می شود به بررسی میزان شیوع و طبقه بندی آن خواهد پرداخت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۶    
ساربنس اعلام کرد، دور شدن از این توافق باعث خواهد شد آمریکا از بلند پروازی های ایران آگاه نشود و از توان و قابلیت کمتری برای پاسخ موثر به طرف ایرانی برخوردار باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۳    
فرماندار خوی بیان کرد: شهدا و زخمی های این درگیری به بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) شهرستان خوی انتقال یافته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۴    
هاینس فیشر رییس جمهوری اتریش که عصر دیروز -دوشنبه- وارد تهران شد، صبح سه شنبه مورد استقبال رسمی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه سعد آبادقرار گرفت .
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۸    
برای تحقق پیشتازی بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور، ارائه خدمات و طرح های نوین پیش بینی شده که عملیاتی شدن آنها می تواند منتج به توسعه سرمایه گذاری و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه اسپانیا را وزرای راه و شهرسازی، صنعت و انرژی و گردشگری این کشور همراهی می کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۳    
شهردار ارومیه افزود: برگزاری جشنواره عکس سلفی با موضوع انگور، جشنواره بادبادکها، بازی های بومی و محلی، جشنواره شعر انگور، جشنواره عکس های زیبا از انگور ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۷    
گریگات افزود: کسی که به همراه یک هیات بزرگ تجاری به ایران می رود قصد دلجویی از حاکمان و مشروعیت بخشیدن به سیاست های ایران را دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۷    
وی افزود: من یک همسر و سه پسر دارم. هنگامی که کمک دولت قطع شود چگونه می توانم از پس مخارج زندگی خانواده ام برآیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۸    
پس از درد دل تأثر برانگیز استاد اسپهبدی، زمانی که نام استاد عباس شیرخدا خوانده شد، این مرشد پیشکسوت شعری را با آواز زورخانه یی تقدیم هنرمندان حاضر کرد که با استقبال فراوان حاضران همراه شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۵    
هک شدن خودروی گوگل بسیار ساده تر از حد تصور شما صورت می گیرد و می توانید از فاصله نزدیک و با استفاده از لیزر، کنترل خودرو را تحت کنترل بگیرید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۵    
عصر ایران - مگان مدل 2016 ساخت شرکت رنو کشور فرانسه است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۹    
قبل از این هم نیروهای زمینی عربستان سعودی، بحرین و امارات نیز با ورود به خاک یمن، در پایگاه لشکر 107 ائتلاف در استان مارب مستقر شده بودند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۳    
وی گفت: حدود 1200 دستگاه از این آمبولانس ها جایگزین آمبولانس های فرسوده ای می شود که عمر بالای هفت سال دارند و از چرخه خدمت خارج می شوند و بقیه آنها برای توسعه و افزایش پایگاههای اورژانس کشور ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۱    
در برلین یکصد معترض عضو شاخه ای از پگیدا با گروه بزرگی از معترضان ضد فاشیست درگیر شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۸    
گرفتن عکس سلفی تنها ابزاری است که پناهجویان می توانند به سلامت رسیدن خود از ترکیه به یونان را با آن جشن می گیرند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۸    
تلاش پلیس مرزی مجارستان برای مهار صدها پناهجوی آسیایی در مرز با صربستان ورود آوارگان سوری به برلین آلمان مجسمه شنی "آیلان" پسر بچه 3 ساله کرد سوری در ساحل غزه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
این هوایپمای چندملیتی ، هواپیمایی مافوق صوت و رادار گریز است و قابلیت های پروازی منحصر به فردی دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۹    
وی درباره تعداد تماشاگران این بازی نیز گفت: بر اساس مصوبه جدید ای اف سی در جایگاههایی که در استادیوم صندلی وجود ندارد تماشاگران نمی توانند بنشینند
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۶    
رییس جمهوری اسلامی ایران و رییس جمهور اتریش بلافاصله پس از پایان مراسم استقبال رسمی، مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۵    
شماری از ساکنان کشورهای اروپایی نیز برای جابجایی مهاجران خارجی با استفاده از خودروهای شخصی به مجارستان رفتند تا آنها را به وسیله خودروهای شخصی آنها را از مجارستان به اتریش و آلمان بیاورند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۱    
عصر ایران - هانس فیشر رئیس جمهوری اتریش عصر امروز دوشنبه برای سفر سه روزه به ایران وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. او اولین رئیس کشور عضو اتحادیه اروپا است که بعد از 12 سال به تهران می آید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۵    
انجمن سینمای دفاع مقدس عکسی تاریخی از فرماندهان سپاه در 20 سال قبل را منتشر کرده است.
  • ۱