سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 18 شهریور 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 شهریور 1394 عصر ایران 2 شهریور 1394 عصر ایران 3 شهریور 1394 عصر ایران 4 شهریور 1394 عصر ایران 5 شهریور 1394 عصر ایران 6 شهریور 1394 عصر ایران 7 شهریور 1394 عصر ایران 8 شهریور 1394 عصر ایران 9 شهریور 1394 عصر ایران 10 شهریور 1394 عصر ایران 11 شهریور 1394 عصر ایران 12 شهریور 1394 عصر ایران 13 شهریور 1394 عصر ایران 14 شهریور 1394 عصر ایران 15 شهریور 1394 عصر ایران 16 شهریور 1394 عصر ایران 17 شهریور 1394 عصر ایران 18 شهریور 1394 عصر ایران 19 شهریور 1394 عصر ایران 20 شهریور 1394 عصر ایران 21 شهریور 1394 عصر ایران 22 شهریور 1394 عصر ایران 23 شهریور 1394 عصر ایران 24 شهریور 1394 عصر ایران 25 شهریور 1394 عصر ایران 26 شهریور 1394 عصر ایران 27 شهریور 1394 عصر ایران 28 شهریور 1394 عصر ایران 29 شهریور 1394 عصر ایران 30 شهریور 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۳:۵۷    
اوباما برای درک بهتر از تاثیرات تغییرات اقلیمی بر کره زمین، سه روز در منطقه آلاسکا با بیر گریلز مجری برنامه معروف "در برابر طبیعت" زندگی کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۶    
جلیلی پذیرش استثنا بودن ایران را از دیگر مواردی عنوان کرد که در برجام آمده و افزود: نتیجه آن حقوق کمتر و تکالیف بیشتر می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۳    
منابع نظامی صهیونیستی از عبور بزرگترین زیر دریایی جهان از تنگه داردانل به هدف کمک به سوریه خبر دادند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۰    
این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه امروز از فرودگاه مذکور عقب نشینی کرده بودند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۸    
افشار گفت: در شرایط ملتهب پس از انقلاب گروهی از جوانان به مبارزه علیه گروهک های تروریستی و دشمنان در داخل کشور پرداختند و گروهی دیگر در قالب تشکلی به نام جهاد سازندگی به محرومیت زدایی از روستاها ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۲    
صالح الاحمر در دوره ریاست جمهوری علی عبدالله صالح، فرمانده گارد ملی و مدیر دفتر فرماندهی عالی ارتش بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۵۶    
قرار است مجلس نمایندگان روز جمعه این هفته روی قطعنامه رای گیری کند، و از امروز بحث در مورد آن را آغاز می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۵۳    
وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر، چهار هزار و 600 گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۴۷    
دانالد ترامپ یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه در انتخابات 2016 امریکا گفت که در شرایط کنونی گروه تروریستی داعش برای آمریکا خطر بزرگتری محسوب می شود و کاخ سفید باید برای سرکوب داعش با اسد همکاری کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۴۴    
وی ادامه داد: ما به دنبال این مساله هستیم که گفتمان مسلط و نگاه عمومی در کشور این باشد که هیچ قومی بر قوم دیگر و هیچ شهروندی بر شهروند دیگر ترجیح و تقدم نداشته باشد این مساله با فرهنگ سازی امکان پذیر ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مبنای حضور ما نیز باید ارتقاء جایگاه مجلس ، حرکت برنامه محور برای رسیدن به مجلسی همگام با دولت و همراه با مردم باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۵    
نشستن بیش از حد و نداشتن تحرک سلامتی را به خطر می اندازد. بسیاری از کارمندان نمی توانند در طول روز تحرک زیادی داشته باشند و اغلب می نشینند. انجام حرکات نشسته می تواند برای این افراد مفید باشد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۸    
رهبر القاعده در فایلی صوتی تاکید کرد که داعش و رهبرش را به رسمیت نمی شناسد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، ایمن ظواهری، رهبر القاعده در فایلی صوتی گفت که مشروعیت داعش و ابوبکر بغدادی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۲    
فروش فیلم محمد رسول الله (ص) از مرز 3 میلیارد تومان گذشت. به گزارش ایسنا به نقل از شرکت سینمایی نورتابان ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۰:۰۹    
وزارت خارجه ایران با محکوم کردن حمله تروریستی در ترکیه از ورود ارتش این کشور به خاک عراق برای تعقیب تروریست ها انتقاد کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۷    
دبیر انجمن آب های معدنی و آشامیدنی ضمن رد فروش آب های بسته بندی به ناتو، گفت: به تازگی مطلبی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن تاریخ مصرف آب درسایر کشورهای دنیا یک هفته و در ایران یک ماه است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۴    
فیلم محمد رسول الله(ص) در شب گذشته 140 میلیون تومان در تهران و 186 میلیون تومان در شهرستان ها فروش داشت و رقم کلی فروش این فیلم 3 میلیارد و 150 میلیون تومان است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۶    
وی افزود: زندان فقط آزادی فرد را محدود می کند و سایر نیازهای او مانند حق ادامه تحصیل باید تامین شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۳    
برنامه پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما در تعطیلات آخر هفته اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سیما؛ اسامی این فیلم ها و ساعات پخش آن ها به شرح زیر است: ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۰    
جانباز با اشاره به وجود 450 هزار کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی در کشور افزود: یک سوم این شبکه فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۹    
وی گفت: پذیرفته شدگان برای ثبت نام باید در روزهای شنبه و یکشنبه (21 و 22 شهریور) با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به واحد دانشگاهی محل قبولی مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۰    
وی درباره جامعه هدف این طرح افزود: این موضوع بستگی به منابع دارد، اما امیدواریم تعداد زیادی از اقشار ضعیف و آسیب پذیر را در مرحله نخست و در دولت یازدهم تحت پوشش قرار دهیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۸    
مقام های امنیتی مصر گفتند که 4 یگان مصری متشکل از 150 تا 200 سرباز به همراه تانک و خودرو شامگاه سه شنبه وارد یمن شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۳    
بندپی افزود: باید در محیط های کاری، عمومی و آموزشی شرایطی را فراهم کنیم که با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی شاهد کاهش روند اعتیاد در این اماکن باشیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۷    
این مسئول خاطرنشان کرد: در جبهه غربی این حیاط سه اتاق دو دری قرار دارد. دو راهرو در طرفین اتاق دو دری وسط است که موجب ارتباط با اتاق های دودری طبقه اول می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۴    
گردشگران و مسافران دبی در قالب طرحی مبتکرانه، بزودی می توانند مراحل پذیرش خود در فرودگاه را از داخل تاکسی تکمیل کنند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۵۸    
سعید جلیلی یکی از منتقدان توافق ژنو و برجام به ویژه در رابطه با این مساله است که می گوید در این اسناد "حق" ایران به رسمیت شناخته نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۵۲    
اروپا با بهره گیری از نیروی انسانی ارزان و منابع عظیم این کشورها توسعه یافته و الان زمان جبران آن فرا رسیده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۴۶    
وی اظهارکرد: براساس آمار قدرت تجدیدپذیری آب های زیرزمینی کشور از 55 میلیارد متر مکعب به 33 میلیارد متر مکعب رسیده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۴۳    
هند پس از آغاز حمله عربستان به یمن که تاکنون هزاران کشته و مجروح برجای گذاشته است، تمام شهروندان خود را از این کشور خارج کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور و هیات فرهنگی اتریش از نمایشگاه آثار تجسمی خانه هنرمندان بازدید کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۷    
مسابقات اسب سواری از جمله تفریحات فرح بخش مردم بومی بسیاری از نقاط کشور است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۷    
وی توصیه کرد: رانندگان هنگام گردش به چپ و راست ضمن استفاده از آیینه خودرو ، چراغ راهنمای خود را روشن کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۱    
تعدادی از این افراد همان بورسیه های موسوم به تبدیل به داخل هستند که صدور حکم برای آنها بر اساس التزام به تعهدات گذشته صورت پذیرفته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۲    
رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد با بیان اینکه کار فرهنگی بسیار ظریف و حساس است، گفت: از آنجا که همه مدعی کار فرهنگی هستند، فعالیت در این عرصه به مانند حرکت بر لبه تیغ است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۲    
با راه اندازی آزمایشی شبکه کودک و نوجوان، شبکه پویا با کارکردی گسترده تر به کار خود ادامه می دهد. با راه اندازی آزمایشی شبکه کودک و نوجوان، شبکه پویا با کارکردی گسترده تر به کار خود ادامه می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۲    
وی با اشاره به این که در قانون مجازات اسلامی مصوب سال 75، بدحجابی جرم محسوب می شود ، تصریح کرد: طبق تبصره ماده 638 این قانون، بدحجابی قابلیت تعقیب کیفری و مجازات را دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۹    
علیرضا داوودنژاد در مراسم تجلیل از سینماگران در هفدهمین جشن سینمای ایران اظهار امیدواری کرد تا بتواند مانند زنده یاد سیف الله داد، در مقابل سیاست زدگی و تجارت زدگی در سینما ایستادگی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۹    
وی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته نیز با این پدیده مواجه شدیم که با گرم شدن هوا در استان در آن بازه زمانی رخ داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۶    
با نمایش فیلم هایی چون دنیای ژوراسیک و انتقام گیران: عصر اولتران ، سینمای آمریکای شمالی از اول ماه می تا 7 سپتامبر 4 میلیارد و 480 میلیون دلار فروش کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۶    
از بودجه 25 میلیون یورویی فرانسه، 10 میلیون یورو به عنوان بودجه ای اضطراری به مین زدایی٬ اسکان و توان بخشی اقلیت هایی که در پی فشارهای فزاینده آواره شده اند اختصاص خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۴    
احمدرضا درویش در مراسم تجلیل از سینماگران در جشن سینمای ایران در صحبت هایی درباره مشکلاتی که برای اکران فیلم سینمایی رستاخیز به وجود آمده است، صحبت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۱    
گروه هنر و تجربه در نظر دارد به مناسبت روز ملی سینما، یک بار دیگر همشهری کین را این بار در یک سانس ویژه به نمایش بگذارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۱    
مستند زندگی لینا ورتمولر، اولین زن فیلم سازی که موفق شد نامزد کسب دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی شود، با نام پشت عینک سفید در جشنواره ونیز به نمایش درمی آید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۱    
برتران تاورنیه، کارگردان و فیلمنامه نویس سرشناس فرانسوی با دریافت جایزه شیر طلای افتخاری هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز، تجلیل شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۵    
این مسئول انتظامی تصریح کرد: سارقان در پوشش حمل بار با پیشنهاد کرایه بالا، رانندگان را به بیرون شهر می کشاندند و با تهدید چاقو و بستن دست و پای آنان خودرو را سرقت می کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۲    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان سمنان در امور شوراهای حل اختلاف از نجات یک قاتل از طناب دار در این استان خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۹    
رییس کل بانک مرکزی اتریش خواستار ارائه وضعیت تجاری و اسناد مالی بانک های ایرانی برای آماده سازی به منظور برقراری ارتباط با بانک های اتریش شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۳    
هیات مدیره خانه موسیقی با اشاره به اتهامات شرم آور این روزنامه تاکید کرده است که بستن اتهامات واهی که در هیچ دادگاهی در قوه قضائیه جمهوری اسلامی به اثبات نرسیده کاری دور از شان رسانه و فرهنگ والای ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۰    
عشقی با بیان اینکه موخوره به وضعیتی گفته می شود که در آن موها حالتی دوشاخه پیدا می کند و تا زمانی که کوتاه نشود موخوره نیز تا انتهای ریشه مو ادامه پیدا خواهد کرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۰    
رییس روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان بیان کرد: همه پروازهای فرودگاه اهواز از ظهر روز چهارشنبه پس از بهبود وضعیت جوی و افزایش دید افقی از سرگرفته شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۷    
استاد ناظرزاده کرمانی زنگ افتتاح نمایش "وقت ناهار" نوشته جولیا لومبتزی را به صدا درآورد و این نمایش به کارگردانی رضا بهاروند و ترجمه نیایش بهمنیه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۱    
بسیاری از دستاوردهای علمی سبب افزایش میانگین عمر انسان شده اند، اما بعضی از دستاوردها بر روی یک عضو بدن انسان تاثیر منفی داشته اند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۰    
ائتلاف نظامی متشکل از شماری از کشورهای عربی از 6 فروردین گذشته حملات زمینی، هوایی ودریایی علیه یمن را آغاز کرده و حملات همچنان ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۴    
تلاش مهاجران سوری برای ورود به اروپا، اوضاع آنان را بحرانی کرده است. به گزارش عصر ایران ، پایگاه روزنامه دیلی میل در گزارشی نوشت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۱    
وی اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که این دانشجویان در کسوت استادانی باشند که شاگردان آنان، کشور را اداره می کنند. در این صورت نام این کشور اعتلا خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۵    
چهارمین دوره مسابقات بومی محلی بانوان روز چهارشنبه در شیراز آغاز شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
عصرایران - علی طیب نیا وزیر اقتصاد ایران صبح امروز میزبان همتای اتریشی خود در تهران بود. این دو وزیر در حاشیه صبحانه کاری به تبادل نظر پرداختند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۳    
رئیس جمهور اسرائیل پیش از این از تصمیم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا بدون هماهنگی با رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
به گفته وی، پدیده هایی چون کوه خواری، رودخواری، دریاخواری هم درحال بروز است،که رهبر معظم انقلاب به پدیده کوه خواری و ضرورت کنترل آن تذکر جدی داده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۶    
مدیر مهمترین نمایشگاه صنایع دستی دنیا به ایران آمد تا از کشوری که مدعی رتبه سوم جهان در تولید صنایع دستی است دعوت کند، حضور مقتدرانه تری را در این رویداد مهم جهانی به نمایش بگذارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۶    
انگور همواره محصولی مهم و ارزشمند در اقتصاد و زندگی مردم ارومیه بوده است. ارومیه طبق اسناد و مدارک موجود از دیرباز مهد پرورش انگور بوده و بیش از 50 نوع انگور در آن تولید و به مردمان عرضه می شود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
شورای راهبردی تحقیق و توسعه سینمای ایران در آستانه روز سینما اعلام موجودیت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
انتشار آن عکس، دگرگونی بزرگی ایجاد کرده. نه تنها در ترکیه، بلکه در کشورهای دیگر هم بحث بر سر این بود که این تصویر را در صفحه اول روزنامه ها کار کنند یا نه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۴    
معماری نیوز نوشت: اسفهبدی مدیرعامل "شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران" در اقدامی مسوولیت طرح توسعه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۵    
از سرکار خانم پرسش می شود این چه استانداردی است که مدام کشته می دهد؟ این چه استانداردی است که در گزارش های رسمی پلیس مکرراً "ضعف سقف و ستون های متصل به آن" مورد اشاره و انتقاد قرار می گیرد؟
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۱    
به گفته وی همچنین اقدامات گسترده ای برای سم زدایی و ترک اعتیاد زندانیان معتاد به موادمخدر در مجموعه زندان های استان در حال انجام می باشد و این مددجو نیز پس از تحویل به زندان تحت مداوای پزشکان مجرب ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۸    
" برخی گویندگان و نویسندگان این قدر جوان های حزب اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی؛ همین روحیه است که به داد کشور می رسد. "
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی، رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد را برای امروز و فردا در برخی نقاط استانهای در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب و جنوب کشور پیش بینی کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۲    
معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان های بیمه گر چهار هزار میلیارد تومان به بیمارستان های کشور بدهی دارند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۶    
ملکه حتی نمی خواست که این مساله جشن گرفته شود اما نهایتا تسلیم فشارها شد و حال که برای گذاراندن تعطیلات تابستانی در اسکاتلند به سر می برد، در مراسمی رسمی در آنجا شرکت خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۳    
گرچه علت و عامل انتشار این گاز هنوز مشخص نشده اما نگرانی های زیادی را در بین مردم و مقام های محلی برانگیخته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۰    
قیمت قهوه در بازار ایران درحال حاضر از کیلویی 70 هزار تومان تا 200 هزار تومان است و در اکثر مواقع قهوه عربیکا و روبوستا ترکیب و عربیکای خالص کمتر عرضه می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۰    
تصاویر و داستان های کتاب های دهه 60 برای بسیاری از افراد همراه با خاطرات شیرین است
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۷    
اگر نگویم، او تنها کسی بود که در شناساندن کمانچه به دنیا همت گماشت، با خیالی راحت می توانم بگویم که مهم ترین نوازنده کمانچه آذری بود که کمانچه را به دوستداران موسیقی شرقی معرفی کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۴    
از بیرون که به داستان معصومه نگاه می کنم دختری را می بینم که 8 سال پیش در سفری به شیراز، یک وجب آب از سرش گذشته است و حالا صد وجب دیگر هم ظاهرا برایش اهمیتی ندارد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۵    
پیش بینی می شود با فرارسیدن ساعات پایانی امروز بر حجم تردد افزوده شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۲    
مقامات امریکایی در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه از فرود 3 هواپیمای نظامی در سوریه خبر دادند. به گزارش عصر ایران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم با اشاره به توسعه دانشگاه های غیردولتی گفت: افزایش رشته های میان رشته ای نیز براساس نیاز صنایع و بازار کار در برنامه دانشگاه های کشور قرار دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۳    
عصرایران - علی طیب نیا وزیر اقتصاد ایران شب گذشته میزبان همتای اتریشی خود در تهران بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۴    
مغز پسته حاوی اسیدهای چرب مفید بوده، اما مصرف آن به افرادی که میزان تری گلیسرید خون بالایی دارند، توصیه نمی شود، همچنین به دلیل هضم دشوار آن برای معده مناسب نیست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۹    
رئیس جمهور سابق گواتمالا در پی متهم شدن به رسوایی مالی تنها چند روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، از سمت خود استعفا داد. او پس از آن استعفا دادن که حکم بازداشت اش از سوی دادستانی صادر شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۹    
سیامک آقایی، نوازنده زبردست سنتور در ادامه اجراهای خود در شهرستان ها در اصفهان به روی صحنه می رود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۳    
در گزارش پنتاگون آمده است: از زمان ریاست جمهوری روحانی تبلیغات درباره قابلیت های نظامی ایران در رسانه های این کشور کاهش یافته است و مانورهای نظامی که در سال های گذشته امری معمول بوده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۷    
گوشی جدید Galaxy Note 5 سامسونگ، به همراه یک سیمکارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل دو ( GPRS/EDGE ) ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۴    
این نوازنده جوان در پاسخ خبرنگار عصر ایران مبنی بر چگونگی خلق این اثر توضیح داد: این آلبوم حاصل نگاه من به تکنوازی به شیوه کلاسیک در موسیقی ایرانی است اما نکته ای که در اجرای قطعات برای من مهم بوده ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۸    
اتاق بازرگانی اتریش اعلام کرد 15 توافق و یادداشت تفاهمی که به امضا رسیده اند، از تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا که همچنان به قوت خود باقی هستند، تخطی نمی کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۶    
پروازهای شناسایی فرانسه از روز سه شنبه با هدف کسب اطلاعات از پایگاه های داعش و بررسی اوضاع در سوریه صورت گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۸    
روی کاتالوگ های خودروهای داخلی نوشته اند: مشخصات و امکانات ذکر شده در این کاتالوگ بدون اطلاع قبلی به مشتری قابل تغییر است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۵    
کردنوقابی بر نظارت بیشتر بر نحوه عملکرد مهدکودک ها تأکید کرده و حتی معتقد بود ستاره دارکردن مهدکودک ها می تواند به کاهش این مشکلات کمک زیادی بکند. امری که تاکنون محقق نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۲    
گویا در این جلسه اعضای شورای مرکزی کمیته رسانه شامل غلامحسین الهام، مهدی کلهر، مجتبی هاشمی ثمره، سیدضیاء نورالدینی، مرتضی تمدن، عبدالرضا داورای، ابوالحسن فقیه، علی اکبر جوانفکر، محمدجعفر بهداد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۹    
محمود کیانی فلاورجانی راننده کامیونی است که فیلم نیز می سازد. فیلم های او از هرجهت منحصر بفرد است زیرا معمولا فیلم هایش با بازی گرفتن از حیوانات گوناگون پدید می آید ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۶    
UsbFix نرم افزاری کاربردی برای حذف بد افزارها از روی فلش مموری یا حافظه های مبتی بر USB می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید دستگاههای مختلفی از جمله فلش مموری ، هارد اکسترنال ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۶    
ماهیگیری در رود کنگو در جمهوری دموکراتیک کنگو آتش سوزی موتور یک بویینک متعلق به خطوط هوایی بریتانیا در فرودگاه بین المللی لاس وگاس منجر به زخمی شدن 14 مسافر شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۷    
خوزه مانوئل گارسیا وزیر امور خارجه اسپانیا روز سه شنبه به همراه وزرای راه و شهرسازی – صنعت و انرژی و گردشگری اسپانیا در راس یک هیأت هفتاد نفره متشکل از مقامات و دست اندرکاران امور اقتصادی این کشور ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۸    
گروه داعش در جدیدترین شیوه های اعدام خود فیلمی از منفجر کردن دو نفر را با استفاده از دینامیت منتشر کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۳    
ترکیه و امارات از ما که مخترع سکان و قطب نما بودیم جلو افتاده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۳    
نیروهای امدادی در حال آزادسازی کامیونی که روز سه شنبه پس از برخورد با پل عابر پیاده در مسیر جنوب به شمال خیابان شهید رجایی تهران زیر پل گیر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۳    
Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا 53 زبان خارجی دیگر را دارد ...
  • ۱