پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۷:۰۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 26 دی 1402 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 31 فروردین 1402 عصر ایران 31 اردیبهشت 1402 عصر ایران 31 خرداد 1402 عصر ایران 31 تیر 1402 عصر ایران 31 مرداد 1402 عصر ایران 31 شهریور 1402 عصر ایران 30 مهر 1402 عصر ایران 30 آبان 1402 عصر ایران 30 آذر 1402 عصر ایران 30 بهمن 1402 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 دی 1402 عصر ایران 2 دی 1402 عصر ایران 3 دی 1402 عصر ایران 4 دی 1402 عصر ایران 5 دی 1402 عصر ایران 6 دی 1402 عصر ایران 7 دی 1402 عصر ایران 8 دی 1402 عصر ایران 9 دی 1402 عصر ایران 10 دی 1402 عصر ایران 11 دی 1402 عصر ایران 12 دی 1402 عصر ایران 13 دی 1402 عصر ایران 14 دی 1402 عصر ایران 15 دی 1402 عصر ایران 16 دی 1402 عصر ایران 17 دی 1402 عصر ایران 18 دی 1402 عصر ایران 19 دی 1402 عصر ایران 20 دی 1402 عصر ایران 21 دی 1402 عصر ایران 22 دی 1402 عصر ایران 23 دی 1402 عصر ایران 24 دی 1402 عصر ایران 25 دی 1402 عصر ایران 26 دی 1402 عصر ایران 27 دی 1402 عصر ایران 28 دی 1402 عصر ایران 29 دی 1402 عصر ایران 30 دی 1402 
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۴    
فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، در ادامه با تاریخچه فال حافظ آشنا می شوید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۱    
آش غذایی پرطرفدار است که به خاطر داشتن مواد مغذی یک وعده غذایی کامل محسوب می شود. با شروع فصل پاییز و زمستان پخت آش در خانه رونق بیش تری پیدا می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۱    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم اسرائیل در 24 ساعت گذشته، 21 کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن 200 نفر شهید و 370 نفر هم زخمی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۹    
پس از 7 روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران، در ساعت 16:30 روز سه شنبه سوم بهمن ماه 1402 که در اوج بارش ارتفاعات تهران بودیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۵    
قند رنگی نوعی قند است که با اضافه کردن رنگ به شکر تهیه می شود. این نوع قند معمولاً به عنوان تزئین برای کیک، شیرینی، نوشیدنی و سایر غذاها استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا این رفتار بازیکن اردن را سیاسی دانست و او را 1500 دلار جریمه کرد که این حکم باعث شد تا خود این بازیکن واکنش نشان دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۶:۳۱    
شرکتی فناور در پارک علم وفناوری بین المللی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با بهره گیری از فناوری پلاسمای سرد دستگاه های تصفیه کننده هوا تولید می کند .
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۱    
متخصص طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تاکید بر اهمیت خواب کافی و در زمان مناسب، به تشریح فواید آن پرداخت و گفت: اگر خواب متعادل و پیوسته در شب داشته باشیم، با روشن شدن هوا و شروع روز ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۲    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پیاز مو دارای سلول هایی است که مسئول تولید رنگدانه ملانین هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۶    
به تازگی مقاله ای در نشریه Nature Nanotechnology به چاپ رسیده است که در آن محققان با موفقیت 90 درصدی اندازه تومور سرطان مثانه را در موش ها کاهش دادند، آن هم تنها با یک دوز استفاده از نانوربات!
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۱    
طبق داده های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست ودوگانه تهران هم اکنون با شاخص 105 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۹    
کامیاران_مستاجر کامیارانی بعد از نیم قرن مغازه ای که در آن به کسب و کار مشغول بود را به صاحبش بازگرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۰۴:۰۱    
مصرف استامینوفن در دوران بارداری با تاخیر زبانی در کودکان مرتبط است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۰۳:۰۰    
ستاره شناسان استرالیایی با همکاری دکتر آرش بهرامیان دانشمند ایرانی، بیش از 450 ساعت زمان را به رصد یک خوشه ستاره ای باستانی اختصاص دادند و یک سیگنال رادیویی مرموز را کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۲۰:۲۶    
ابزارهای هوش مصنوعی همین حالا هم می توانند صدای افراد را تقلید کنند و از آن ها ویدیوی دیپ فیک بسازند. حالا تحقیقی تازه نشان داده که تقلید دست خط افراد نیز توسط این فناوری قدرتمند ممکن شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۹    
توجه کنید که مرکباتی که حاوی قند پایین هستند، بهترین گزینه برای باز کردن رگ قلب به شمار می آیند. بنابراین پیشنهاد می دهیم که به این منظور گریپ فروت را انتخاب کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۴    
طبق مطالعات جدید از سوی دانشمندان، یکی از سیارات فراخورشیدی با نام LHS 1140b، به احتمال زیاد مقادیر قابل توجهی آب و پتانسیل حمایت از حیات را دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۹    
گوگل در حال کار بر روی توسعه یک ابزار گفتگوی تشخیصی مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان بخشی از سیستم مصاحبه و دریافت شرح حال پزشکی است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
معاف کردن برخی مشاغل از پرداخت مالیات کارتخوان، افراد را به سمت استفاده از روش های پرداخت الکترونیک تشویق می کند و شاهد کاهش استفاده از نقدینگی خواهیم بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
چاق ها آنانی هستند که خودشان را با اقلام یارانه ای مثل شکر و نان و روغن زیان آور نباتی سیر می کنند. با این سیاست غلط ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۵    
هم اکنون جسد وی در پزشکی قانونی ایلام با حضور خانواده اش در حال طی مراحل اداری و انتقال به استان بوشهر است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۸    
اثر دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بعنوان طرح روی جلد کتاب درسی ریاضی دانش آموزان از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد استفاده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه میزان مصرف نمک در خانوارهای ایرانی دو تا سه برابر میزان مجاز اعلام شده از سوی سازمان جهانی بهداشت است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰    
با توجه به اینکه در دوران کرونا همه مشکلات خیلی غیرمنتظره پیش آمد؛ طبیعتاً برای مقابله با آن هم زمان زیادی وجود نداشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۲    
دربارۀ وجه تسمیۀ شهر جدّه در عربستان چند نظر مختلف وجود دارد؛ یکی از آن ها این است که این شهر به دلیل وجود مقبرۀ مادربزرگ یا جدّۀ بشریت یعنی حضرت حوا به این نام خوانده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۷    
این رشد صرفاً در حوزه دانش آموزی بود و در عرصه دانشجویی نیز شاهد رشد اعزام های چند برابری خواهیم بود ولی باید توجه داشته باشیم که همه ما در این عرصه باید تلاشگر و کوشا باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۳    
برآورد 2017 بانک جهانی هزینه فرار مغز ها را 50 میلیارد دلار در سال نشان می دهد این رقم بیش از دو برابر ارزش صادرات نفت ایران است که در سال 2019 کمتر از 20 میلیارد دلار بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با هشدار نسبت به مصرف زیاد نمک در ایرانی ها، در عین حال ضمن تاکید بر لزوم مصرف نمک یددار، نسبت به عوارض جبران ناپذیر نمک هایی تحت عنوان سنگ نمک، نمک دریا ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
شرکت کرمان موتور نخستین سری تاکسی های تمام برقی خود را به صورت رسمی تحویل سازمان تاکسیرانی تهران داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی سازمان ملل همچنین درباره وضعیت دریای سرخ گفت: ما بسیار نگران ادامه حملات به کشتی ها هستیم و از آنها می خواهیم به قطعنامه 2722 شورای امنیت که خواهان توقف حملات است، احترام بگذارند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۰    
فیصل بن فرحان: صلح منطقه ای باید شامل صلح برای اسرائیل نیز بشود؛ اما این هدف، تنها از طریق صلح برای فلسطینی ها و از طریق ایجاد یک کشور فلسطینی محقق می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۶    
عملیات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران ضروری و متناسب با هدف قرار دادن دقیق پایگاه های گروه های تروریستی و رعایت کامل تعهدات بین المللی ایران به ویژه حقوق بشردوستانه بین المللی انجام گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۸    
در حالت ایده آل، خانه های ما باید پناهگاه امن باشند اما همیشه اینطور نیست و گاهی خانه ها ممکن است ترسناک به نظر برسند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۷    
بسیاری از افراد، زندگی روزمره خود را در بی تفاوتی، بی معنایی، ناخرسندی، عدم رضایت و نوعی احساس ناامنی و بی اعتمادی نسبت به دیگران و محیط پیرامون شان می گذرانند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۱    
برای امت اسلامی و مخصوصاً مسلمانان غیور کردستان عراق چه پاسخی دارید؟! آیا به آن ها حق نمی دهید که از قول سعدی زبان به شماتت شما بگشایند که: به قول دشمن ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۱    
زنجبیل طبیعتی گرم و خشک دارد که مقوی هاضمه، باز کننده انسدادهای کبدی، ملین، مقوی حافظه، کبد و معده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۶:۳۱    
آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که در حال حاضر شتاب و سرعت زیادی در زندگی ما وجود دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۶:۰۱    
از مود تا لاهه عنوان کتابی در وصف فعالیت های علمی دکتر بلالی مود پدر سم شناسی کشور است که به همت دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد ملی نخبگان تالیف شده و قرار است امروز جلسه ای برای نقد و نظر این ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۵:۳۱    
محققان دانشگاه چانگ -آنگ(Chung-Ang) در حال بررسی صمغ تارا به عنوان یک پلیمر سبز هستند که جایگزینی پایدار برای صنایع غذایی و دارویی است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۵:۳۱    
مصرف کربوهیدرات یکی از بحث های داغ در علم تغذیه است؛ این گروه از مواد غذایی درست مانند چربی ها متهم به افزایش وزن، بیماری های قلبی و مشکلات مختلف دیگر هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۵:۳۱    
یک استارت آپ ژاپنی با همکاری یک شرکت استرالیایی قصد دارد زباله های فضایی را با استفاده از لیزرهای زمینی تبخیر کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۳:۳۵    
رژیم های گیاه خواری با فواید سلامتی مختلفی مرتبط هستند؛ کاهش فشار خون، کنترل بهتر قند خون و کاهش وزن.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۳:۲۵    
این آواره فلسطینی در غزه گفت: بعد از ساعت 2 نیمه شب، از سرمای شدید هیچکس نمی تواند بخوابد، حتی اگر هزار پتو بگذارم، زمین سرد است و خاک، رطوبت و سرما را منتقل می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۳:۰۱    
50 سال است که به دستیابی به قدرت همجوشی هسته ای نزدیک شده ایم اما پس زمان رسیدن به آن کی فرا می رسد؟
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۲:۳۱    
صحبت کردن با اعتماد به نفس می تواند سرنوشت ساز باشد. این کار فقط در مورد آنچه بر زبان خود می آورید نیست، بلکه نحوه بیان هم اهمیت ویژه ای دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۲:۰۱    
در طول تاریخ، بسیاری از آثار خوارزمی، این دانشمند و فیلسوف ایرانی، تاثیر عمیقی بر ریاضیات مغرب زمین گذاشته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۱:۴۳    
میلیاردرها مدت هاست که وجود دارند، اما سلاطین فناوری امروز فرق دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۱    
در گزارشی که همزمان با آغاز مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس منتشر شد، آمده است: شرکت ها از طریق فشار بر کارگران، فرار از مالیات، خصوصی سازی نهاد های دولتی و تخریب محیط زیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۱:۰۱    
بیماری سلول داسی شکل یکی از بسیاری از بیماری های مزمن است که به طور چشمگیری خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ را در افراد آلوده به کووید19 افزایش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۴    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه مدعی شد که در انتخابات های گذشته آمریکا به دلیل رأی دهی های پستی تقلب صورت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۸    
برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک عمان مقابل عربستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا به عربستان تبریک می گویم. برد بزرگی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۷    
روز جمعه پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه رندوله اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم های جستجو توانستند 2 نفر از آن ها را پیدا کنند و اقدامات امدادی برای یافتن سه کوهنورد دیگر در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۳    
روزنامه عبری زبان هاآرتص در شماره امروز سه شنبه خود اعلام کرد، بعد از 102 روز از جنگ غزه، کارشناسان امنیتی اسرائیلی به این نتیجه رسیده اند که طول شبکه تونل های حفر شده در نوار غزه ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۳    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در یادداشتی نوشت: استاد کریم مجتهدی (10 شهریور 1309 – 25 دی 1402) استاد تمام و فیلسوف بزرگ ایران زمین درگذشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۰    
آخرین دیدار از دور اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا شامگاه سه شنبه بین دو تیم ملی فوتبال عربستان و عمان با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مانچینی به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۴    
رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل: در این سایت دانشجویان علاقه مند به ازدواج می توانند همسر مورد علاقه خود را انتخاب و در سایت ثبت نام کرده تا به همت واسطان خیر و مشاوران امر ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۸    
جدعون ساعر عضو کابینه کوچک رژیم اسرائیل : ما با فروپاشی حماس فاصله زیادی داریم و اگر کسی تصور کند که جایگزینی برای حکومت حماس در غزه وجود خواهد داشت در حالی که این جنبش سرپاست ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۴    
یک فروشگاه عرضه فرش در اردبیل به دلیل گران فروشی نقره داغ شد تا دیگر دست از گران فروشی بردارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۹    
فردا کلیه فعالیت ها در همه مقاطع تحصیلی در شهرهای اهواز، باوی، کارون و شوش غیر حضوری و در بستر سامانه شاد خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۱    
مأموران انتظامی شهرستان خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی 11 سارق دستگیر و 23 فقره انواع سرقت از آن ها کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۸    
در این ویدئو یک برقکار ترکیه ای روشی ساده و سریع برای تعمیر لامپ ال ای دی (LED) با موچین را به شما آموزش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۵    
عصر ایران - یادش بخیر! هفته نامه دوست داشتنی و انتقادی "گل آقا" که برای سال های سال، زبان شیرین و شیوای مردم ایران بود و صد افسوس که بعد از تعطیلی اش، هرگز نشریه طنزی همانند آن، متولد نشد و ای بسا ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۹    
ساعت 8 صبح روز دوشنبه 25 دی ماه، گزارش مفقودی سه کوهنورد به مرکز 112 اعلام شد، آن ها که از دامنه های مشرف به حوزه اردبیل صعود کرده بودند به دلیل شدت برف و کولاک، راه بازگشت خود را گم کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۴    
کریم بنزما رسما از جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه که وی را به عضویت در اخوان المسلمین متهم کرده بود، شکایت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۳    
در پی نگرانی ها از تشدید تنش پس از حملات آمریکا و انگلیس به یمن، شرکت نفت و گاز چندملیتی شِل انگلیس تا اطلاع ثانوی عبور کشتی های خود از دریای سرخ را متوقف کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۳    
فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام روز سه شنبه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد: همزمان با ادامه حملات حوثی ها (انصارالله یمن) به کشتیرانی بین المللی، آمریکا به یمن حمله کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز - سه شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، کلیات اصول حاکم بر آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی به تصویب اعضا رسید و مقرر شد جزئیات آن در ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
رسانه های عبری زبان اعلام کردند، ارزش شیکل همچنان در مقابل دلار در حال کاهش است و طی ماه گذشته 3 درصد از ارزش خود را از دست داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
در این ویدئو، طرز تهیه ساده ترین کیک پرتقالی را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه: در هفته های اخیر شاهد چند جنایت بودیم که در یکی از آنها جمع کثیری از هموطنانمان در کرمان توسط گروه های تکفیری به خاک و خون کشیده شدند و طبیعتا این حادثه باید پاسخ داده می ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
در این تمرین رزمی آموزشی، مانورهای تاکتیکی دریایی، عملیات چک ارتباطی و مخابراتی، تمرین روش ارسال و دریافت پیام در مواقع اضطرار در دریا ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
تیم ملی هندبال مردان در حالی به عنوان تیم دوم گروهش راهی هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا شد که در یک دیدار بسیار نزدیک برابر کره جنوبی مقتدرترین تیم قاره کهن نتیجه مغلوب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
در این ویدئو، شاخ به شاخ شدن وحشتناک دو موتور سوار را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
حسین امیرعبداللهیان و خوزه مانوئل البارس در این دیدار که عصر سه شنبه در حاشیه اجلاس داووس در سوییس انجام شد، در باره مسائل مختلف گفت وگو کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: محمد عمری پس از جلسه با مدیرعامل، به بازی در پرسپولیس ادامه می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
تپق عجیب مجری زن تلویزیون روی آنتن زنده را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
این مقرها توسط موشک و پهپاد مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شده اند.منطقه هدف قرار گرفته منطقه ای به نام کوه سبز در استان بلوچستان پاکستان است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
این قسمت از یادها و خاطره ها به پشت صحنه فیلم دختر شاه پریون محصول 1389 اختصاص دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
تپه در نزدیکی یک مدرسه بوده و وسعت زیادی داشته. با خاک یکسان شده. یعنی کاملا صاف شده است. اما آیا تپه ای که گفته می شود غیب شده همین جا بوده است. جستجویی را انجام دادیم که نتایج جالبی داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
بر اساس اعلام سامانه پایش هوای کشور، وضعیت آلودگی هوا در اهواز خطرناک اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
قدرت نرم تخیل رهبران چین را در اوایل دهه 2000 میلادی تسخیر کرد. در اوکراین زلنسکی متوجه شد که پوشیدن یک تی شرت سبز و توسل به جایگاه قربانی شدن باعث ایجاد همدردی می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۶    
یکتا ناصر با گوش دادن به آهنگ زخم زبون چاوشی در یک مصاحبه بغض کرد و از علاقه شدید خود به این آهنگ گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۱    
جشنواره بزرگ یک روز داغ برفی با حضور خانواده های اردبیلی در مجتمع توریستی تفریحی شورابیل برگزار شد، در انتهای این جشنواره آدم برفی های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند. / مهر
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۵    
در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران که در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: افت فشارآب ترمینال اول و دوم فرودگاه مهرآباد به علت افت فشار ناشی از افزایش مصرف آب بوده است و این شرکت هیچ برنامه ای ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۹    
حوثی ها، گروه شبه نظامیِ یمنی هستند که به نام بنیان گذارشان، "حسین بدرالدین الحوثی" شناخته می شوند و نمایندۀ شاخۀ زیدیِ اسلامِ شیعی هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۹    
ماژول های زیست سیمان ریف راکت از ترکیب یک محلول غیرسمی حاوی عصاره خام گیاهان با مصالح ریزدانه خرد شده شکل می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۸    
حسین امیرعبداللهیان که روز سه شنبه بمنظور شرکت در اجلاس داووس به سوئیس سفر کرده، در حاشیه برنامه های اجلاس با اسپن بارت اید وزیر خارجه نروژ دیدار و گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۷    
حزب الله لبنان عملیات های جدیدی را علیه موضع های ارتش رژیم اسرائیل در شمال اراضی اشغالی به انجام رسانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۶    
شوخی جالب پژمان جمشیدی با عادل فردوسی پور در برنامه زنده فوتبال 360 را ببینید. جمشیدی گفت: به خاطر غرور در پایان مکالمه خداحافظی نمی کنی.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۵    
پزشک تیم ملی: مهدی ترابی از ناحیه همسترینگ دردی و گرفتگی داشت و برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی او تحت نظر قرار گرفته و برای بعد از بازی با هنگ کنگ به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۴    
این متهم حدود سه ماه قبل در یک درگیری محلی اقدام به قتل یکی از افراد حاضر در صحنه می نماید. سپس از بیم دستگیری به صورت غیر قانونی به یکی از کشورهای منطقه متواری می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۳    
روز پنجم از مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2023 از ساعت 18 امروز (سه شنبه) با دیدار تیم های ملی فوتبال تایلند و قرقیزستان ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۹    
محمدعلی سلامت شب گذشته توسط ماموران حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات استان در تهران دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۴    
ماشالله شمس الواعظین روزنامه نگار پیشکسوت به حواشی سریال گناه فرشته واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۳    
ویدیویی از پیدا شدن ماری به طول 14متر در اهواز در فضای مجازی دست به دست میشود که با بیل مکانیکی مجبور به انتقال و جابجایی این حیوان شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۲    
سلسله پادکست های فرا مرز ، تلاشی است برای انتقال دانش و تجربه به کسانی که به تجارت بین المللی می اندیشند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۱    
توسعه محصول به این سوال پاسخ می دهد که مشتریان چه زمانی (و چه چیزی) می توانند بخرند؟ توسعه ناب مشتری به این سوال پاسخ می دهد که " آیا مشتریان آن محصول را خواهند خرید؟"
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۱    
همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بحث برخورد با فروشندگان مواد مخدر طی دو عملیات با همکاری دو استان جنوبی کشور، موفق شدند 319 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک و حشیش کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۷    
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل: در مشکین شهر و ارشق فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی و در گرمی، پارس آباد ...