پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 24 اسفند 1393 - asrkhabar.com

عصر خبر 30 بهمن 1393 عصر خبر 1 اسفند 1393 عصر خبر 2 اسفند 1393 عصر خبر 3 اسفند 1393 عصر خبر 4 اسفند 1393 عصر خبر 5 اسفند 1393 عصر خبر 6 اسفند 1393 عصر خبر 7 اسفند 1393 عصر خبر 11 اسفند 1393 عصر خبر 12 اسفند 1393 عصر خبر 13 اسفند 1393 عصر خبر 14 اسفند 1393 عصر خبر 15 اسفند 1393 عصر خبر 16 اسفند 1393 عصر خبر 17 اسفند 1393 عصر خبر 18 اسفند 1393 عصر خبر 19 اسفند 1393 عصر خبر 20 اسفند 1393 عصر خبر 21 اسفند 1393 عصر خبر 22 اسفند 1393 عصر خبر 23 اسفند 1393 عصر خبر 24 اسفند 1393 عصر خبر 25 اسفند 1393 عصر خبر 26 اسفند 1393 عصر خبر 27 اسفند 1393 عصر خبر 28 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1393 
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
در روزهای پایانی سال یکی از کسانی که روزنامه ها به دنبال مصاحبه با او هستند، وزیر امور خارجه است. روزنامه خراسان نیز مصاحبه ای با ظریف انجام داده است. متن این مصاحبه به شرح زیر است: ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۹    
کری امروز(یکشنبه) گفت: ایالات متحده برای پایان دادن به بحران سوریه باید با بشار اسد مذاکره کند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۶    
با حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، مهدی هاشمی به حبس، جزای نقدی، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۳    
دولت در اواخر سال گذشته با مجوزی از ستاد تدابیر ویژه اقتصادی،4.1میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
مهدی یونسیان، جای خود را به غلامرضا رزازی قائم مقام این شرکت خودروسازی مهم داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۸    
وی با تأکید بر اصول مترقی قانون اساسی، گفت: اگر این اصول درست و براساس قانون عمل شوند، بسیاری از مسایل مردم و جوانان حل می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
وی افزود: 290 روز کاری بدون احتساب روزهای جمعه و تعطیل رسمی در تقویم این سامانه وجود دارد که در صورت انتخاب ، به ازای هر روز معادل یک روز سفر با حمل و نقل عمومی در ای دی کارت هایشان شارژ می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۳    
در آزمون سراسری سال 1393 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تعداد یک میلیون و 31 هزار و 381 داوطلب ثبت نام کرده بودند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۰    
در کمیسیونهای تخصصی دولت در خصوص قیمت گذاری سهام واگذار شده سال 1388 به این جمع بندی رسیده اند که مبنای قیمت گذاری سهام واگذار شده می بایست براساس سال واگذاری صورت پذیرد لذا واگذاری های سهام ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
همچنین از آنجا که حسابرس مستقل و بازرس قانونی این شرکت موارد مذکور را در گزارش خود بررسی و افشاء نکرده بیمه دی موظف شده ضمن خاتمه همکاری با حسابرس نسبت به جایگزین حسابرس جدید اقدام کرده و وی را برای ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
آنها که برای امیر المؤمنین ناز می کردند در مقابل حجاج ابن یوسف تسلیم صد در صد بودند. ابراز قانع نشدن غیر از قانع نشدن است ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۹    
به موجب مصوبه مجلس، دولت موظف شد یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند. خانوارهای پردرآمد به تشخیص دولت و بر اساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
سید عباس عراقچی گفت با وجود پیشرفت هایی که در ادوار اخیر گفت وگوها صورت گرفت، اما همچنان شکاف ها و اختلافات جدی پابرجاست.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
وزیر نیرو با تاکید بر بروز چالش های جدی در مصرف آب کشور گفت: این راهکار که هر جای کشور آب کم بود می توان از جای دیگر انتقال داد، سپری شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
کمیته انضباطی رای های خود را درباره سه تیم لیگ برتری صادر کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
وی با اشاره به اینکه بحث دوم حق انتفاع دولت است گفت: آنچیزی را که نمی توانیم از آن بگذریم و ادامه می دهیم، دریافت حق انتفاع دولت است. اصل45 قانون اساسی می گوید، دریا ها، رودخانه ها، معادن و.. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس جمهور مصر با تأکید به پایبندی این کشور به پیمان صلح با رژیم صهیونیستی اذعان کرد که با نخست وزیر این رژیم در تماس است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
محمد مهدی ایمانی پسر آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز درپی خطبه های نماز جمعه ایشان و پس از آن پاسخ دکتر علی مطهری به آن اظهارات، نامه ای با تلفیق متن خطبه های نماز جمعه شیراز ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای دفاع از آبروی تیم ملی نیاز دارم و در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هزینه سفر این تیم به عربستان را هم بر عهده گرفت.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
فرمانده نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آمادگی کامل به سر می برد و تحرکات داعش را زیر نظر دارد و بدون شک آنان توان هیچ اقدام احتمالی علیه ایران را ندارند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی اتمی آمریکا بعدازظهر امروز (یکشنبه) ساعت 16:30 به وقت تهران در لوزان سوئیس به رایزنی دوجانبه می پردازند و در این دیدار عراقچی ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
کارلوس کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی اتریش و برگزاری دو دیدار تدارکاتی را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
امروز روزنامه شرق در صفحه اول خود آگهی تبریکی خطاب به معاون سابق گردشگری در دولت احمدی نژاد منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه است. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
این اظهارات معاون اجرایی رئیس جمهور در حالیست که به گفته یک منبع مطلع، مبلغ انباشت شده در حساب ویژه ای که ستاد مدیریت سوخت باز کرده حدود 800 میلیارد تومان بوده که حدود 600 میلیارد تومان آن متعلق به ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
بزرگ کردن مثانه با روده یا عمل Cysto Plasty: این عمل برای بیماران با مثانه کوچک شده و عصبی و پرفشار که به همه راه های درمانی ذکر شده جواب نداده اند استفاده می شود ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش شاخص و ادامه شرایط ناسالم در هوای پایتخت خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
حضور کشتی گیران در تورنمت ها معمولاً برای شناخت نقاط ضعف و قوت آنها و نیز برنامه ریزی برای تمرینات و رسیدن کشتی گیران به سایر آمادگی های فنی و جسمانی است و اینگونه نیست که در تورنمنت ها هدفمان بدست ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر یک میلیون و 600 هزار شرکت ثبت شده در کشور وجود دارند که طبق برآوردهای انجام شده 400 هزار شرکت به صورت صوری و راکد بوده و هیچ فعالیتی ندارند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
نظرسنجی ها در اراضی اشغالی فلسطین از کاهش شانس "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی آتی این رژیم حکایت دارد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
طبق مصوبه مجلس بند ک تبصره 2 لایحه بودجه برای تامین نظر شورای نگهبان حذف شد که در این بنده آمده بود: در اجرای ماده(15) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
با توافق سه جانبه وزارت نفت، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی، نام شرکت های نفتی تا اطلاع ثانوی از لیست واگذاری به بخش خصوصی خارج شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۵    
تعرفه های پزشکی سال 94، شب گذشته در جلسه شورای عالی بیمه با رشد کمتر از 15 درصد به تصویب رسید و قرار است با تأیید نهایی هیأت دولت در روز چهارشنبه، ابلاغ شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
برای مشاهده بهترین و دیدنی ترین تصاویر خبری، علمی، اجتماعی و ورزشی کلیک کنید
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۱    
: مدافع - هافبک راست پرسپولیس به احتمال قوی نمی تواند این تیم را در بازی با النصر همراهی کند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۸    
با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد تعیین می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۵    
این کمیته در پی آن است تا جهت دست یابی به اهداف و مأموریت های بانک نسبت به طبقه بندی مشتریان ، تعیین مشتریان هدف و جامعه مخاطبان و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان اقدام نماید.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۱    
داوران قضاوت کننده در دو دیدار از هفته 23 لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۱    
یک وبگاه لبنانی در گزارشی نوشت کشورهای حاشیه خلیج فارس به نقش جدید ایران در خاورمیانه پی برده اند و از آنجایی که عربستان نمی تواند به این سرعت خود را به ایران نزدیک کند اقدامات این دولت ها را مقدمه ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۸    
ارتش عراق چاه های نفتی العجیل در شمال شرق تکریت را آزاد کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۵    
تا پایان بهمن ماه امسال 225 مورد فوت ناشی از سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
برخی سایت ها اخباری مبنی بر دستگیری سه نفر از ضاربان به علی مطهری را در فضای مجازی انتشار و انعکاس دادند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
یک پایگاه خبری-تحلیلی صهیونیستی در گزارشی با اشاره به رونمایی از موشک مدرن سومار توسط جمهوری اسلامی تاکید کرد که رونمایی از این موشک ایران را در میان قدرت های برتر تکنولوژی موشکی جهان قرار داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
اگرچه دولت در روزهای اجرای طرح آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان اعلام کرد تنها 30 درصد از نانوایی ها باید از زیر چتر قیمت گذاری دولت خارج شوند، اما اکنون اکثر نانوایان می خواهند آزادپز شوند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان سه طبقه مملو از ضایعات خبرداد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ عمل ناپسند عده ای از سنا صرفا اعلام موضع سیاسی نیست که تدبیر هوشمندانه در توافقات جهت خنثی نمودن و پرهزینه کردن آن باید در آینده مورد توجه باشد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری ها گفت: ساعت 2 بعد از ظهر اسامی منتخبین به تفکیک محلات در سایت انتخابات منتشر می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی با اشاره به به مذاکرات پیش رو در لوزان سوئیس در مورد برنامه هسته ای ایران، آن را آخرین شانس برای دستیابی به توافق دانست.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۱    
جانشین پلیس راهور ناجا می گوید: برابر قانون، برگه نیروی انتظامی تحت عنوان سند مالکیت سبز که به هموطنان می دهد سند قطعی است و هیچ نیازی به سند محضری نیست.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
عناصر داعش 5 معلم سوری را به دلیل تدریس خصوصی شلاق زدند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
این کنش گر صنفی جامعه کارگری در ادامه پرسید: درموقعیت های ویژه و بحران های اقتصادی و اثرات تحریم ها و.. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
فروش میوه های قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۹    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت جوی در جاده ها نیز گفت: شرایط جوی جاده ها نیز مساعد گزارش شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
این عده هنگامی که مطهری سوار بر خودرو شد، آشکارا و بدون واهمه از قانون، شیشه های خودرو را با سنگ و چوب شکستند ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان، دستور کار جلسه علنی امروز خانه ملت است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۸    
علاوه بر این برخی شهروندان با گم شدن پول خود در سیستم بانکی مواجه شده اند به گونه ای که به دلیل شلوغی سیستم، پول کسر شده نه تنها به حساب فروشنده منتقل نشده ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۹    
نقشینه تصریح کرد: جاده های کوهستانی نیز امروز و فردا بارانی است و به این سبب شاهد لغزندگی جاده ها خواهیم بود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۶    
تشدید درگیری ها میان ارتش سوریه با تروریست ها در نزدیک مرز جولان موجب نگرانی شدید تل آویو شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۰    
امسال هم دنیای کتاب و ادبیات، چهره هایی را از دست داد؛ از شاعر و نویسنده تا مترجم و پژوهشگر. محمدابراهیم باستانی پاریزی، سیمین بهبهانی، مشفق کاشانی، احمد بیگدلی، ساسان تبسمی ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۱    
ملازاده با ابراز نگرانی از حضور این مانکن ها به ویژه در برخی از مسیرها با الگوبرداری از شبکه های ماهواره ای بیان کرد ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۸    
اتفاقی که در شیراز رخ داده کار بچه حزب اللهی ها نیست و اگر کسی که این کار را کرده چنین ادعایی دارد، مثل آنهایی که از اعتدال دم می زنند، دروغ می گوید.