یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۲۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 28 اسفند 1393 - asrkhabar.com

عصر خبر 30 بهمن 1393 عصر خبر 1 اسفند 1393 عصر خبر 2 اسفند 1393 عصر خبر 3 اسفند 1393 عصر خبر 4 اسفند 1393 عصر خبر 5 اسفند 1393 عصر خبر 6 اسفند 1393 عصر خبر 7 اسفند 1393 عصر خبر 11 اسفند 1393 عصر خبر 12 اسفند 1393 عصر خبر 13 اسفند 1393 عصر خبر 14 اسفند 1393 عصر خبر 15 اسفند 1393 عصر خبر 16 اسفند 1393 عصر خبر 17 اسفند 1393 عصر خبر 18 اسفند 1393 عصر خبر 19 اسفند 1393 عصر خبر 20 اسفند 1393 عصر خبر 21 اسفند 1393 عصر خبر 22 اسفند 1393 عصر خبر 23 اسفند 1393 عصر خبر 24 اسفند 1393 عصر خبر 25 اسفند 1393 عصر خبر 26 اسفند 1393 عصر خبر 27 اسفند 1393 عصر خبر 28 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1393 
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۲    
وزیر اقتصاد در ارزیابی عملکرد اقتصاد کشور در سال 1393 گفت: علی رغم کاهش قیمت نفت، با رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم و با همراهی دستگاههای اجرایی و مردم دستاوردهای ارزشمندی کسب شد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
مراسم ویژه تحویل سال در جوار 30 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با لحظه تحویل سال در گلزار شهدای تهران برگزار می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۲    
برای مشاهده بهترین و دیدنی ترین تصاویر خبری، علمی، اجتماعی و ورزشی کلیک کنید
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۱    
سازمان هواشناسی وضع آب و هوای کشور را تا ششم فروردین ماه پیش بینی کرده است. براساس این پیش بینی ها بیشتر مسافران نوروزی دراین مدت بارش باران را تجربه خواهند کرد بنابراین باید به آن دسته از شهروندانی ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۱    
فقط از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
دادستان دادگاه ویژه روحانیت تهران از صدور قرار تامین و تفهیم اتهام برای علی یونسی خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
امیر حسینی پاسور پابه سن گذاشته تیم پیکان که بازیگر اول جنگ روانی علیه بازیکنان و تماشاگران اورمیه ای است کینه ای دیرینه نسبت به این شهر و خصوصا سعید معروف دارد چرا که بهترین پاسور والیبال دنیا که هم ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
به گفته دکتر رواقی مهمترین دلیل انحلال موسسه در گذشته وجود فاصله بین تولیدات موسسه و نیازهای سازمان بوده است و در سازمان نیز امور پژوهشی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به جهت گیری دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط با سایر کشورها گفت: دولت یازدهم روز به روز روابط خود را با کشورهای اطراف نظیر عراق و ترکیه را افزایش داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
اوباما گفت که اگر برای بار دیگر رئیس جمهور شود اولین دستورش بستن گوانتانامو است و از این که دستور تعطیلی زندان گونتانامو را صادر نکرده است، پیشمان است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۱    
اوباما و مرکل هر دو در مورد لزوم ادامه فشارهای اقتصادی به روسیه هم نظر بوده اند. این دو تاکید کرده اند تا زمانی که روسیه تمامی تعهدات خود طبق توافقنامه مینسک را عملی نکرده ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
یکی از مشاوران سابق وزیر خارجه انگلیس می گوید که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران این را می داند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
آویگدور لیبرمن،وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس این حزب تیم ویژه ای را برای مذاکره با نتانیاهو درباره مشارکت در ائتلاف دولتی به رهبری حزب "لیکود" تشکیل خواهد داد و بر تصدی سمت وزارت جنگ تاکید ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از 5 فروردین ماه سال 94 آغاز خواهد شد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل سازمان انرژی های نو از دستیابی ایران به دانش فنی ساخت سامانه هیت پمپ به منظور صرفه جویی 50 درصدی در مصرف برق و گاز طبیعی ساختمان ها در فصل تابستان و زمستان خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
موفقیت ناجا در انجام این ماموریت و جایگاه ویژه ای که در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی یافته است، بی تردید مرهون روحیه جهادی یکایک شما ست ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۴    
بررسی آمار بلند مدت نشان دهنده خشکسالی بسیار شدید در مناطقی از استان تهران، فارس، سمنان و شمال لرستان است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
وب سایت الکاس قطر در توصیف تیم نفت تهران نوشت که این تیم غیره منتظره است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای 3 بند را در خصوص نحوه محاسبه هزینه مطالبات مشکوک الوصول قابل قبول مالیاتی به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
مهمترین مسأله در تهیه این قبیل مایحتاج، گرانی های شب عید است که بخشی از آن ناشی از افزایش تقاضای خرید در بازار است ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
یک روزنامه آمریکا مدعی شده کاخ سفید پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا راهبرد خود را برای ادامه مذاکرات سازش تغییر دهد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انعقاد قرارداد احداث 1000 کیلومتر آزادراه در سال 93، گفت: تمام دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای سفرهای نوروزی فعال شده اند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای حادثه تروریستی و گروگان گیری در موزه ای در تونس را حلقه ای از زنجیره تروریسم در منطقه دانست و آن را در خدمت اهداف رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
رییس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: محدودیت های تردد ویژه ای نیز برای تریلرها و کامیون ها نیز در 30 محور کشور برای روانی ترافیک و ارتقای ایمنی مسافران نوروزی اعمال می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ضمن آمادگی کارکنان این یگان در نوروز 94 از مسافران خواست به هشدارهای پلیس توجه کنند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۹    
سرپرست هیئت های مذاکره کننده چین و روسیه در مذکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 دیدار و گفت وگو کردند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
تکفیری های داعش مسوولیت حملات روز چهارشنبه به پارلمان و موزه باردو تونس که صدها گردشگر به گروگان گرفته و دستکم 22 کشته برجای گذاشت را برعهده گرفت.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به این که اصلاح نظام تعرفه ای در صورتی که به درستی انجام شود، می تواند شاخص های بین المللی کشور را افزایش داده و سبب بهبود فضای کسب و کار شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
سردبیر روزنامه رای الیوم می گوید: واشنگتن در حال تغییر نقشه ائتلاف های راهبردی اش در منطقه و معرفی ایران به عنوان ابرقدرت منطقه ای است و حذف کردن تهران و حزب الله از لیست سیاه خود، موید همین مطلب است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
امارات متحده عربی، "سلطان راشد الکیتوب" سفیر خود در سوئد را به خاطر انتقاد مقامات استکهلم از عربستان سعودی، فراخواند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که آزادسازی شهر تکریت در دسترس است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
فقط از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
صدراله کمالوند متخصص تغذیه و رژیم درمانی تصریح کرد: نگهداری صحیح نان موضوعی بسیار مهم است که آگاهی از آن برای حفظ سلامتی و تندرستی مهم بوده و عدم توجه به آن عوارض زیادی به همراه دارد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
اسلوبودان کواچ فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را در دو گروه الف و ب اعلام کرد که نام های تازه در آن به چشم می خورد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
درحالی که کفاشیان تصور می کرد به راحتی می تواند کی روش را متقاعد کند تا دو بازیکنش را در اختیار تیم امید قرار دهد اما حالا با اصرارهای عجیب کی روش مواجه شده که مشخص نیست پشت پرده این همه اصرار چیست؟
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
پیش از این حسن مسافری مدیر کل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۱    
اینجانب ضمن عرض تبریک سال نو و آروزی نوروزی شاد برای جامعه کار و تولید، امیدوارم در سال 1394 در سایه تلاش های مردم و دولت ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۸    
وی تصویب و ابلاغ بودجه سال 94 سازمان تأمین اجتماعی پیش از پایان سال 93 را اقدامی مثبت در راستای قانون گرایی و نظم در فعالیت های جاری سازمان دانست و از تصویب و ابلاغ به موقع بودجه از سوی هیأت امنای ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
اگر اینگونه است چرا باید دیوار سایر اصناف کوتاه باقی بماند؟ در این صورت تلویزیون حتی حق آن را هم ندارد که در پخش سریال ها و برنامه های طنز خود اشاره ای کوچک به اقشار و اصناف مختلف جامعه داشته باشد ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
وی افزود: احضار دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی به دلیل گزارش های مختلف از سوی دادستانی تهران و مراجع امنیتی بود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۹    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات تا روز یکشنبه در لوزان سوئیس خبر می دهند و یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده عنوان کرد ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۳    
در پی درگذشت بانو فاطمه خاتمی فرزند آیت الله سید روح الله خاتمی و صدور پیام تسلیت محبت آمیز رهبر معظم انقلاب به همسر مکرمه آیت الله خاتمی ...