جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۸:۵۶Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 10 تیر 1401 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 30 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1400 عصر خبر 31 فروردین 1401 عصر خبر 31 اردیبهشت 1401 عصر خبر 31 خرداد 1401 عصر خبر 31 مرداد 1401 عصر خبر 31 شهریور 1401 عصر خبر 30 مهر 1401 عصر خبر 30 آبان 1401 عصر خبر 30 آذر 1401 عصر خبر 30 دی 1401 عصر خبر 30 بهمن 1401 عصر خبر 29 اسفند 1401 عصر خبر 1 تیر 1401 عصر خبر 2 تیر 1401 عصر خبر 3 تیر 1401 عصر خبر 4 تیر 1401 عصر خبر 5 تیر 1401 عصر خبر 6 تیر 1401 عصر خبر 7 تیر 1401 عصر خبر 8 تیر 1401 عصر خبر 9 تیر 1401 عصر خبر 10 تیر 1401 عصر خبر 11 تیر 1401 عصر خبر 12 تیر 1401 عصر خبر 13 تیر 1401 عصر خبر 14 تیر 1401 عصر خبر 15 تیر 1401 عصر خبر 16 تیر 1401 عصر خبر 17 تیر 1401 عصر خبر 18 تیر 1401 عصر خبر 19 تیر 1401 عصر خبر 20 تیر 1401 عصر خبر 21 تیر 1401 عصر خبر 22 تیر 1401 عصر خبر 23 تیر 1401 عصر خبر 24 تیر 1401 عصر خبر 25 تیر 1401 عصر خبر 26 تیر 1401 عصر خبر 27 تیر 1401 عصر خبر 28 تیر 1401 عصر خبر 29 تیر 1401 عصر خبر 30 تیر 1401 عصر خبر 31 تیر 1401 
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۸    
هادی حیدری در واکنش به شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات برجامی در قطر کارتونی را با عنوان سنگ، کاغذ، قیچی در قرن نو منتشر کرده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۲    
استفاده از ترازو اغلب روشی است که بسیاری از ما برای مراقبت از وزن مان سراغ آن می رویم. اما اعداد ترازو فقط کسری از داستان را در مورد سلامتی به شما می گویند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۷    
فرهاد مجیدی تصویر جدیدی در کنار فرزندش منتشر کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی روز صنعت و معدن را به تلاشگران و فعالان عرصه صنعت و معدن کشور به ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی تبریک گفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۰    
ایسنا نوشت: فایننشال تایمز می نویسد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با تصمیم گیری در مورد اقدامات اقتصادی ویژه برای میدان ساخالین-2 به غول های انرژی غربی درس داده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۳    
رویداد 24 نوشت : آصفری ، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می گوید : به طور مثال، اعتراض بازنشسته ها و معلمان حق است، ولی باید افراد غیرمرتبط را از این صنف ها جدا کرد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۸    
به گزارش تسنیم ، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، مدعی بازداشت سردار نصیری شد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۹    
روزنامه جوان نوشت:جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل آنچه ناکارآمدی رئیس جوان راه آهن عنوان کرده اند، درخواست استیضاح رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی را با 20 امضا در سامانه نمایندگان بارگذاری کرده اند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مخالف قانون سقف قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتر است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۶    
پیونگ یانگ، بالن های ارسالی از سمت کره جنوبی را عامل همه گیری کرونا در کره شمالی می داند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۱    
ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت عوامل اصلی توزیع مشروبات الکلی در شرق استان که منجر به فوت و مسمویت تعدادی از شهروندان شده بود خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۲    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور ، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد را نیز مامور نظارت بر روند پرداخت تسهیلات ازدواج کرد و متذکر شد اگر بانکی در پرداخت تسهیلات مرتکب تخلف شد حتما با آن برخورد قاطع شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۹    
بامداد امروز در حملات موشکی ارتش روسیه به یک ساختمان آپارتمانی 9 طبقه در بندر اودسا در دریای سیاه اوکراین دستکم 50 تن کشته و زخمی شدند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۹    
سرپرست اداره بیماری های منتقله از آب و غذا وزارت بهداشت گفت:هیج موردی از ابتلا به وبا در تهران نداشته ایم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۶    
ایسنا نوشت: آیت الله طباطبایی نژاد گفت: کمک به فرزند که فقط با پول دادن به او نیست، همین توجه به داشتن خواهر و برادر هم نوعی توجه است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲    
رجب طیب اردوغان رییس جمهور روز جمعه ترکیه گفت که مقامات کشورش در حال انجام مقدماتل لازم و آماده سازی برای انجام یک عملیات نظامی در شمال سوریه هستند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۹    
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه گرانی و مشکلات اقتصادی با همراهی همه قوا قابل حل است گفت: مسئولان اجرایی و قضایی دست به دست هم بدهند احتکارچی ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۶    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به جزییات نرخ گذاری ارزی قیمت بلیت هواپیما برای اتباع و مسافران خارجی ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
شهردار تهران گفت: پس از 10 ماه بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان امکانات شهرداری که در محاکم بر علیه ما بود با دفاع درست از دست شهرداری خارج نشد و بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان دیگر از اموال شهرداری به آن ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۰    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از توقیف یک دستگاه موتور هوندا 650cc در بزرگراه چمران خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۲    
روش جالب ترکیه برای استراحت مسافران در فرودگاه را در فیلم زیر مشاهده کنید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۶    
اوپک از رشد 77 درصدی درآمد نفتی این سازمان در سال 2021 خبر داد و اعلام کرد ایران نیز در این سال بیش از 25 میلیارد دلار درآمد از محل صادرات نفت کسب کرده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از سه دیپلمات اروپایی گزارش داد که مذاکرات رفع تحریم در دوحه قطر، پس از سفر رئیس جمهور آمریکا به غرب آسیا احتمالا دوباره از سر گرفته می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
دادستان تهران اقدامات انجام شده و برنامه های این مرجع قضایی در سال 1400 تا به امروز را تشریح کرد و درخصوص اقدامات قضایی صورت گرفته درباره پرونده ترور شهید سلیمانی توسط دادستانی تهران توضیح داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۰    
مادر ژاپنی شهید محمد بابایی که از چندی قبل به علت ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری بود، ساعتی قبل از دنیا رفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۷    
مشاهدات میدانی از بازار حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته نوسانی نداشته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۴    
فارس نوشت : آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی احیاء حقوق عامه و گسترش آزادی های مشروع از وظایف قوه قضائیه است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۶    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی خوزستان، شوش با دمای 50.8 درجه سانتی گراد گرمترین شهر این استان طی شبانه روز گذشته بود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۰    
اگر اولین کاری که بعد از بیدار شدن انجام می دهید درست کردن قهوه است، شاید بهتر باشد در عادت خود تجدیدنظر کنید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مهر نوشت: در حالی که تولیدکنندگان عنوان می کنند قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد قیمت مرغ زنده را 49 هزار تومان اعلام کرده و براین اساس قیمت مرغ گرم باید اصلاح شود، نرخ مرغ در بازار رو به افزایش است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۸    
خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: ناتوهای نظامی مزدوران آمریکا در برابر حرکت اقتدار آفرین ملت های منطقه، از کمترین اثر بی بهره است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جدیدترین آمار کرونا در کشور را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی دولت با اعلام خبر هدیه دولت در روز ازدواج به جوانان موارد آن را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۳    
دفترچه سوالات کنکور سراسری 1401 در چهار گروه آزمایشی پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۰    
زاکانی با اذعان به اینکه در بعد ایمنی در ضعف قرار داریم گفت: بیش از 12 هزار هکتار از مساحت ساختمان های مسکونی شهر تهران ناایمن است، گفت: فاصله شمال جنوب و تفاوت های جدی طبقاتی در شهر تهران مشهود است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۷    
مشکات الزهرا صفی دختر تنیس باز ایران به دلیل صادر نشدن ویزای انگلیس حضور در مسابقات ویمبلدون جوانان را از دست داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۷    
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه غربی ها تنها به فکر منافع خود هستند، تاکید کرد که آن ها منافع کشورهایی مانند ایران را نادیده می گیرند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۸    
یکی از بهترین راه ها برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه انجام معاینات منظم از خود است. این کار به شما امکان می دهد با ظاهر و احساس سینه های خود آشنا شوید تا بتوانید هر گونه تغییر را راحت تر تشخیص دهید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۵    
رئیس گفت: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۹    
سیروس میمنت تصویری جالب از خود در زمان جنگ تحمیلی منتشر کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۳    
ایرنا به نقل از پایگاه خبری هندوستان تایمز (Hindustan Times)، نوشت: پژوهشگران اعلام کردند نسل بیش از 500 گونه حیوانات که در 50 سال اخیر دیده نشده اند، احتمالاً منقرض شده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۰    
رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی تاکید کرد که از تصمیم ترکیه برای حمایت از پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خوشحال است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به کوچک شدن سفره مردم، اظهارکرد: گاوداری صنعتی که روزی 11 هزار لیتر شیر تولید می کرد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۲    
بررسی ها حاکی از آن است که میانگین قیمت سیمان در بازار آزاد و بورس کالا در روزهای اخیر کاهش یافته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۰    
گران ترین تور فرانسه تابستان 1401 حدود 1.5 میلیارد فروخته می شود درحالی که ارزان ترین گزینه را می شود با 30 میلیون رزرو کرد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۰    
سید حسن خمینی با بیان اینکه باید در حوزه مسائل کشور همه دست به دست هم بدهند و مشکلات معیشتی را از سر راه بردارند، گفت: قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۴    
ایسنا نوشت: اگر دلیل دیگری برای داشتن خواب کافی و طولانی تر می خواهید، نتایج بررسی های جدید نشان داده است که بیشتر خوابیدن برای قلب مفید است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۲    
یکی از دانشجویان دانشکدۀ کوثر گنبد که مادر یک نوزاد چندماهه است، در جلسه آزمون خیلی نگران فرزندش بود، به شکلی که دوری از فرزندش، باعث استرس و عدم تمرکزش شده بود و نمی توانست به سوالات پاسخ دهد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۲    
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا سیاست های پولی تهاجمی بانک های مرکزی بزرگ و افزایش ارزش دلار آمریکا، سرمایه گذاران را از شمش به قیمت دلار دور نگه داشت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۹    
پرسپولیس و استقلال در فصل نقل وانتقالات تابستان طبق ادعای رسانه ها ارقام نجومی برای استخدام بازیکنان و مربیان هزینه کرده اند که مردم در انتظار اعلان رسمی و علنی این قراردادها و بندهای مختلف آنها ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۶    
"کتانجی براون جکسون" به عنوان تازه ترین عضو دیوان عالی آمریکا سوگند یاد کرده است. او اولین زن سیاهپوستی است که در عالی ترین دادگاه این کشور منصوب می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۶    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در سن 40 سالگی کفش های خود را آویزان کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۰    
با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در 31 سال گذشته رسید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۱    
ایرنا نوشت: سردار فدوی با اشاره به اعتراف دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به دلیل ناتوانی در صحنه رزم، می خواهد با روش های مذبوحانه همچون تحریم ها و جنگ فرهنگی به اهداف سخیف خود دست یابد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۸    
منابع رسانه ای بار دیگر از وقوع حادثه تیراندازی در ایالات متحده آمریکا خبر دادند و اعلام کردند که به دنبال این حادثه 9 نفر در ایالت نیوجرسی روانه بیمارستان شدند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۵    
کلسترول بالا معمولا با داشتن سطح کلسترول 200 میلی گرم در دسی لیتر تعریف می شود. کلسترول بد یا LDL به عنوان لیپو پروتئین با چگالی کم و کلسترول خوب یا HDL به عنوان لیپو پروتئین با چگالی بالا شناخته می ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۹    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی ازدواج برای 48 هزار نفر از مددجویان طی یکسال گذشته خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۵    
بازی ایران با اروگوئه می تواند یک دیدار تدارکاتی مناسب برای تیم ملی محسوب شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۹    
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش بیش از یک ساعته ماموران انتظامی و عوامل امدادی جان فردی را که در حال ارتکاب به خودکشی بود با حضور و اقدام به موقع نجات یافت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۶    
زمین لرزه ای شدید به بزرگی 6 ریشتر بامداد امروز (جمعه) جزایر شمالی فیلیپین را لرزاند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۳    
تسنیم نوشت: رئیس سازمان بسیج گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می بریم و دشمنان از همه جهات بر ملت ایران فشار آورده است و دشمن در سالیان اخیر بی رحم ترین فشارها و ناجوانمردانه ترین اقدامات را علیه ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۴    
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد احتمال افزایش شیوع گسترده کرونا در تابستان امسال در کشورهای اروپایی وجود دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۴    
به گفته معاون اداره کل هواشناسی استان تهران نیز جدیدترین خروجی های مدل های پیش بینی فصلی بیانگر آن است که متوسط بارش سه ماه آینده استان تهران کمتر از نرمال باشد این در حالیست که متوسط دما طی سه ماه ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به کارشکنی های دائمی اسرائیل در روند فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران واکنش نشان داد و گفت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۴    
رییس پلیس پایتخت آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سرقت از صندوق های امانات شعبه دانشگاه بانک ملی را تشریح کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۴    
بزرگ ترین ارز مجازی دنیا در اولین ساعات معاملات در آسیا 11.3 درصد افزایش قیمت داشت و به حدود 21000 دلار رسید، اما درحال حاضر حدود 19660 دلار در توکیو معامله می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۲    
این اولین باری است که دولت آمریکا شرکت های چینی را معرفی می کند که به ادعای آنان، در حمایت از ارتش روسیه نقش داشتند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۶    
مهر نوشت: رئیس سازمان سنجش گفت: تاکنون 70 متخلف در کنکور 1401 شناسایی شده اند که به آن رسیدگی می شود.