پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۰۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 31 مرداد 1401 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 30 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1400 عصر خبر 31 فروردین 1401 عصر خبر 31 اردیبهشت 1401 عصر خبر 31 خرداد 1401 عصر خبر 31 تیر 1401 عصر خبر 31 شهریور 1401 عصر خبر 30 مهر 1401 عصر خبر 30 آبان 1401 عصر خبر 30 آذر 1401 عصر خبر 30 دی 1401 عصر خبر 30 بهمن 1401 عصر خبر 29 اسفند 1401 عصر خبر 1 مرداد 1401 عصر خبر 2 مرداد 1401 عصر خبر 3 مرداد 1401 عصر خبر 4 مرداد 1401 عصر خبر 5 مرداد 1401 عصر خبر 6 مرداد 1401 عصر خبر 7 مرداد 1401 عصر خبر 8 مرداد 1401 عصر خبر 9 مرداد 1401 عصر خبر 10 مرداد 1401 عصر خبر 11 مرداد 1401 عصر خبر 12 مرداد 1401 عصر خبر 13 مرداد 1401 عصر خبر 14 مرداد 1401 عصر خبر 15 مرداد 1401 عصر خبر 16 مرداد 1401 عصر خبر 18 مرداد 1401 عصر خبر 19 مرداد 1401 عصر خبر 20 مرداد 1401 عصر خبر 21 مرداد 1401 عصر خبر 22 مرداد 1401 عصر خبر 23 مرداد 1401 عصر خبر 24 مرداد 1401 عصر خبر 25 مرداد 1401 عصر خبر 26 مرداد 1401 عصر خبر 27 مرداد 1401 عصر خبر 28 مرداد 1401 عصر خبر 29 مرداد 1401 عصر خبر 30 مرداد 1401 عصر خبر 31 مرداد 1401 
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۴    
بازار نوشت: با گرانی تا 5 برابری مواد غذایی، در فست فودها و رستوران با افت کیفیت و کم فروشی و اخراج کارگران ایرانی و استخدام کارگران افغانستانی مواجه شده ایم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۱    
سایت بازار نوشت: قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۴    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در گفت وگویی عنوان کرد که همچنان "شکاف هایی" میان مشارکت کنندگان مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای باقی مانده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۵    
بازار نوشت: با اجرایی شدن فروش با کارتخوانهای ویژه در نانوایی ها در سطح شهر تهران گویا کارتخوانها باعث شده اند تا اندازه نان ها کوچک شوند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۵    
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در 24 ساعت گذشته 35 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به 143 هزار و 647 نفر رسید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۱    
دیجیاتو نوشت: تحقیقات نشان داده اند که پشه ها برخلاف بیشتر حیوانات قادرند بوها را به روش های مختلفی استشمام کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۰    
مهر نوشت: جدیدترین قیمت انواع میوه و تره بار، امروز سه شنبه 1 شهریور ماه 1401 در بازار تهران اعلام شد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۷    
بازار نوشت : حجت السلام و المسلمین حسین میرزایی گفت : یکی از پیش نویس های ناپخته درباره تفحص از فولاد مبارکه اصفهان بوده و بسیاری از اطلاعاتش نیازمند بررسی بیشتر است و متاسفانه افراد هم برخی مطالب را ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
تسنیم نوشت: منادی سفیدان در نامه ای به رئیس مجلس بر ضرورت مشمول شدن 80 هزار معلم طرح مهرآفرین در اجرای قانون رتبه بندی معلمان تاکید کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور روسیه قتل داریا دوگین را نفرت انگیز و بی رحمانه توصیف کرد و به خانواده او تسلیت گفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۷    
ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی که دوشنبه 31شهریور 1401، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۲    
عباس آخوندی در یادداشتی نوشت: آشکار است که تمام این داستان صرفا بهانه ای در جهت ذکر و درج نام اینجانب و دیگر شخصیت ها در این گزارش ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۷    
رضا بهرام خواننده مطرح کشور اعلام کرد نمی تواند برای تیم ملی ترانه بخواند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۱    
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های عبری زبان اعلام کرد که یک هواپیمای اداری (T7-WZZ) اسرائیل لحظاتی قبل در پایتخت عربستان سعودی فرود آمد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۸    
طبق داده های منتشر شده ترکیه در سال جاری میزان واردات نفت از روسیه را تقریباً دوبرابر کرده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۹    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حالیکه مذاکرات وین در حال رسیدن به خط پایان و معطل ضعف اراده دولت جو بایدن در مواجهه با مخالفان برجام در داخل آمریکا بار دیگر ادعاهای پادمانی ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۶    
فارس نوشت: کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات سرمربیان دو تیم لیگ برتری، رای خود را صادر کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۱    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۸    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت گفت: سه اکیپ مجهز در این بازه زمانی مشغول اجرای عملیات در مسیر 20 کیلومتری کف هزارچم تا ولی آباد خواهند بود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۸    
مسعود میرکاظمی: برخی به ما انتقاد می کنند و می گویند دولت را صفر تحویل ندادند، باید بگوییم که دولت را زیر صفر و منفی تحویل گرفتیم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۶    
در اطلاعیه سازمان صداوسیما آمده است: صداوسیما سال ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در ماه های اخیر مذاکراتی برای صادرات خودروهای تولید ایران به روسیه انجام شده که امیدواریم این مذاکرات به زودی نهایی شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۳    
عباس جمشیدی فر که به نظر می رسد این روزها در امارات به سر می برد با برج معروف این کشور، برج خلیفه سلفی گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۱    
در هفته دولت سال آینده جشن اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت را خواهیم گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۱    
تیم ایران که سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کرده بود به نظر می رسید تحت فشار روانی زیادی قرار دارد شکست خورد و به مدال نقره اکتفا کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با رئیس جمهور فرانسه بار دیگر مخالفت خود را با بازگشت طرفین به توافق هسته ای برجام اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۲    
حسین الله کرم، از سران گروه موسوم به انصار حزب الله در دانشگاه آزاد پست گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۶    
فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین روز دوشنبه آماری درباره تلفات نظامیان این کشور در جنگ با روسیه ارائه داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
یک شایعه فاقد استناد در شرق استان کرمان طی یکی دو روز گذشته افزایش مراجعه به جایگاه های سوخت را دامن زد که با بارگیری و تزریق به لحظه بنزین ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۴    
میرسلیم با بیان اینکه واردات خودرو توسط خودروسازان داخلی نیز ایرادی ندارد، گفت: این کار به ذات فسادزا نیست ولی دولت باید مدیریت و نظارت کند تا در این امر فسادی رخ ندهد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی صنعت آب کشور از حل مشکل آب شهر همدان تا هفته آینده خبر داد و گفت: همکارانم در شرکت های آب منطقه ای و آبفا با تلاشی شبانه روزی در حال اجرای مرحله اول طرحی هستند که سال ها متوقف مانده بود و با ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۲    
محمد باقر قالیباف با بیان این که سال گذشته با پیگیری های مجلس 19 هزار میلیارد تومان به استان ها تعلق گرفت تاکید کرد: باید به موضوعات نگاه جامع و زنجیره ای داشته باشیم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۲    
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی در 10 استان و افزایش باد و ارتفاع موج حداکثر تا 1.5 متر هشدار داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۹    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده زیتون گفت که در اسناد این پرونده چیزی به نام آقای لاریجانی ندیدم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تازه ترین اطلاعات از نشانه های بیماری آبله میمون و جزئیات ابتلا به آن را منتشر کرده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار نداشتم فرش قرمز برایم پهن کنند و عده ای هم تلاش کردند تا کارم را بی ارزش کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طی حکمی آقای محمد صادق فضلی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه منصوب کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۷    
او که به معبد فاتیما در پرتغال رفته بود تصاویری از آنجا در اینستاگرام خود قرار دارد و جالب اینکه برای ادای احترام با حجاب در این مکان حاضر شده بود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۱    
به گفته رئیس سازمان راهداری، تا آخر این هفته قیمت اتوبوس های اربعین اعلام می شود و تا بعد از اربعین، عوارض آزادراهی هیچ تغییری نخواهد داشت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز با اعلام دیدار با همتای ایرانی خود تصریح کرد: پیشنهادات ایران درباره برجام کاملا معقول است؛ امیدواریم واشنگتن سریع پاسخ دهد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از خواست اوکراین برای وضع ممنوعیت کامل روادیدی علیه شهروندان روسیه حمایت نکرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۹    
بین شرایط اقتصادی و روند باروری در سطح کشور همبستگی مثبتی مشاهده شده است. به عبارت دیگر، در مناطقی که توانسته اند سطح مشخصی از فعالیت اقتصادی را حفظ کنند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
ایرنا نوشت : معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور در واکنش به شبهه افکنی دفتر اسحاق جهانگیری درباره در اختیار داشتن یک دستگاه خودرو از سوی تیم حفاظت محمد مخبر، توضیحاتی ارائه داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۳    
رتبه بندی معلمان به عنوان یکی از مطالبات جامعه فرهنگی، بعد از سال ها کش و قوس های فراوان از امروز با آغاز واریز علی الحساب بخشی از مطالبات معوق معلمان وارد فاز جدید اجرایی شد و سامانه آن جهت بارگذاری ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۱    
ایسنا نوشت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی بیش از 80 هزار تومان است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۱    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفرش به قاره آفریقا پس از تصدی سمت وزارت امور خارجه، دقایقی قبل تهران را به مقصد باماکو پایتخت جمهوری مالی ترک کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از پلمب یک عطاری فروشنده قرص های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد صنفی 2550 عدد قرص غیرمجاز و هشت لیتر شربت متادون کشف شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۶    
وزیر بهداشت از برداشته شدن سقف کارانه پزشکان شاغل در مناطق محروم خبر داد و گفت: بر این اساس پزشکان و کادر سلامت اگر به مناطق محروم روند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی: طرح صیانت فضای مجازی به شورای عالی فضای مجازی ارسال نشده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۸    
سرعت و قیمت اینترنت/ مذاکرات احیای برجام/ کشته شدن دختر متحد پوتین/ تحقیق و تفحص فولاد مبارکه و... از موضوعات پربازدید و خبرساز تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۹    
مسوول مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین شلمچه گفت: پیکر پاک و مطهر شهید هشت سال دفاع مقدس، هنگام آماده سازی مواکب اربعین حسینی در شلمچه در خرمشهر کشف شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
این نوزاد در محله افسریه، خیابان 15 متری، نبش خیابان 29 جنب سطل زباله پیدا شده است. نوزاد پسری که بنا بر اعلام تکنسین های اورژانس چندساعت از به دنیا آمدن آن می گذرد، در کنار یک سطل زباله پیدا شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل مالیبل سایپا گفت: شرکت مالیبل سایپا با بهبود فرآیند تولید و کاهش توقفات در چهار ماهه نخست سال جاری موفق شد در تولید قطعات آلومینیومی خودروهای تیبا، پراید و نیسان افزایش تولید 4.5 ثبت کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
دادستان کل کشور از کاهش 49 درصدی کلاهبرداری ها در فضای مجازی خبرداد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۶    
پورمجیب از حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران خودرو دیزل خبر داد و گفت: پس از سایت های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری 28 نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان پرستی بودند، خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۰    
سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) اعلام کرد که سرویس های ویژه اوکراین در انفجار مرگباری که در آن "داریا دوگینا"، دختر فیلسوف سیاسی و متحد ولادیمیر پوتین، "الکساندر دوگین" کشته شد، دست داشته اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۴    
مهر نوشت: رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
میرکاظمی با بیان اینکه هیچ درآمدی از حذف ارز ترجیحی نداشتیم، گفت: در حال حاضر پس از حذف ارز ترجیحی 22 تا 23 میلیارد دلار یارانه می پردازیم در حالی که در بودجه سال گذشته میزان ارز ترجیخی 8 میلیارد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۵    
بنر عجیبی که شهرداری برای تبریک روز کامند در شهر نصب کرده است مورد توجه قرار گرفته.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۱    
ایسنا نوشت: گروه اجرایی نمایش پدر در آستانه اجرای عمومی این نمایش با انتقاد از ممنوع الفعالیت شدن بعضی از هنرمندان حمایت خود را از آنها اعلام و توضیحات مبسوطی درباره حاشیه هایی که برای ترجمه این ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۸    
مهر نوشت: یوزپلنگ ایرانی یکی از نمادهای نشان دهنده حیات است که تلاش زیادی برای تداوم نسل آن انجام شده ، حال این نماد ملی قرار است به نماد کالایی سرطان زا و کشنده تبدیل شود ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
تسنیم نوشت: 60 لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه شنبه (یکم شهریور) در کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام درباره پیگیری شرایط حمید نوری،شهروند ایرانی در حبس در سوئد توضیحاتی داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۲    
اقتصادآنلاین نوشت: داوود منظور، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست خبری امروز دوشنبه سی و یکم مرداد ماه بیان کرد که اگر بانک ها سهام مازاد در اختیار داشته باشند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان امور مالیاتی گفت: دو پایه جدید مالیاتی در حال شکل گیری است .
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
فارس نوشت: رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی(امین آباد)گفت:قدمت بیمارستان روانپزشکی رازی(امین آباد) به بیش از یک قرن می گذرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
مهاجم اسبق سپاهان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آماده رقابت در فصل جدید لیگ ستارگان قطر می شود
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
فیلم کوتاه برنده به کارگردانی مهدی مهائی، نویسندگی سولماز اعتماد، راهی ایتالیا شد و در چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه این کشور شرکت کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
جماران نوشت : حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی جان باختن علی محفوظی را تسلیت گفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه نوشت : فارس در یادداشتی که به دور از مطالب تند و انتقادی شدید گذشته این خبرگزاری علیه میرحسین موسوی است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
همشهری نوشت : نخستین حضور جمهوری اسلامی در نمایشگاه بین المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی- فنی روسیه (آرمیا2022) با درخشش ویژه ای همراه بود و استقبال بازدیدکنندگان از توانمندی های دفاعی - نظامی ایران ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
فارس نوشت: معاون محیط دریایی سازمان محیط زیست از برگزاری کنوانسیون تهران پس از 7 سال به میزبانی کشور آذربایجان از 27 تا 29 مهر در سطح وزرای محیط زیست خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس قوه قضائیه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس گفت: این گزارش هنوز به قوه قضائیه واصل نشده است اما دادستان و رئیس دادگستری تهران، به محض وصول به موضوع رسیدگی کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
ایلنا نوشت: بادامچیان گفت: دستگیری آقای تاجزاده به خاطر حرف هایی که زد نبود چون قبلا باید او را می گرفتند، او از حد قانون فرا رفته است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
ایسنا نوشت: دولت ارمنستان اعلام کرد: تمام محدودیت های مرتبط با همه گیری کووید-19 برای سفر به این کشور لغو شده است و مسافران می توانند با مجوزهای معتبر به مانند گذشته به این کشور سفر کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
کسانی که به اسم رسانه و خبر به دنبال چپاول و غارت هستند و بر سر دریافت یک آگهی و رپرتاژ خبری حاضر هستند شرافت خود را بدهند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
نقطه تعادل در زمینه استفاده از نیروی انسانی و خدمات الکترونیک در سازمان تأمین اجتماعی هوشمند باید مشخص شود
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
ایلنا نوشت: بابایی کارنامی گفت: آقای عبدالملکی روزی که می خواست رأی اعتماد بگیرد در کمیسیون ها گفت که وزیر رفاه برای ارتقاء رفاه و مالی اقشار آسیب پذیر باید کت بکند و سینه چاک بزند که این کار را ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
ایسنا نوشت: مهین افشان پور هنرمند پیشکسوت نگارگری صبح دوشنبه، 31 مرداد ماه پس از سال ها مبارزه با بیماری درگذشت
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
ایسنا نوشت: شهرام مکری می گوید: فعالیت مجدد گروه سینمای هنر و تجربه باعث خوشحالی است، زیرا سینمای هنری و تجربی باید اجازه نفس کشیدن در ویترین اکران در سینمای ایران داشته باشد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
مهر نوشت: محمدامین همدانی تهیه کننده انیمیشن سینمایی پسر دلفینی با بیان اینکه این فیلم از 9 شهریور به سینماها می آید، عنوان کرد که علیرضا طلیسچی خواننده پاپ 2 قطعه برای پسر دلفینی خوانده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
دنیای اقتصاد نوشت: با پیشرفت در مذاکرات احیای توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی، به نظر می رسد فرصت بازگشت نفت خام ایران به بازارها در بهترین برهه زمانی ممکن رقم خواهد خورد و نفت ایران به ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
مهر نوشت: ساعاتی پیش نوزاد پسری که بنا بر اعلام تکنسین های اورژانس چندساعت از به دنیا آمدن آن می گذرد، در کنار یک سطل زباله پیدا شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
مهر نوشت: لئون ویتالی بازیگر انگلیسی و دستیار همیشگی استنلی کوبریک از دنیا رفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
ایسنا نوشت: بلومبرگ در گزارشی نوشت، احیای توافق هسته ای می تواند منجر به افزایش صادرات نفتی ایران و جبران کمبودها در بازار جهانی شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره با فرار رسیدن سالگرد کودتای 28 مردادماه گفت: کودتای 28 مردادماه سند سیاه و ننگین دیگری از اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه آمریکا در امور داخلی کشورها است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
اعتماد نوشت : رشیدی کوچی گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می گنجد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
ایرنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از توافق هسته ای قدرت های جهانی با ایران گفت که این توافق منجر به گسترش برنامه هسته ای ایران می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۷    
عصرخبر- دبیر اجرایی همایش نقش تولید دانش بنیان در اقتصاد ملی منصوب شد. سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در حکمی علی کریمی پور را بعنوان دبیر اجرایی همایش نقش تولید دانش بنیان در اقتصاد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مهر نوشت: مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران بر سر جزئیات پیوستن به پرسپولیس به توافقات کامل رسید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مهر نوشت: دادستان تهران درخصوص آخرین وضعیت پرونده آدم ربایان در محله آجودانیه تهران توضیحاتی ارائه کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
دنیای اقتصاد نوشت: از ابتدای تابستان تاکنون بازار زمین و املاک کلنگی با کمترین حجم معاملات روبه رو بوده و از نگاه واسطه ها، کم رونق ترین ناحیه بازار مسکن به شمار می آید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مهر نوشت: یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه ها منتشر شده بود، از اساس تکذیب کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
خراسان نوشت: ستاره سینما از نوروز با مهمونی حضور موفقی در نمایش خانگی داشت و تا پایان تابستان با تی تی و ابلق روی پرده نیز می درخشد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
ایرنا نوشت: وزیر کشور درباره لغو برخی کنسرت های موسیقی بر این باور است وقتی دستگاه های رسمی مجوزی را صادر کردند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۱    
ایسنا نوشت: رجب طیب اردوغان خواستار روابط قوی تر میان آنکارا و قاهره شده و مردم مصر را برادر خواند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۱    
ایسنا نوشت: متروی قاهره در مصر اولین راننده های زن را استخدام می کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۱    
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت : بالاخره پس از حدود یک ماه بی خبری از خانم رشنو، وی را با کیفرخواستی روانه دادگاه کردند ...
  • ۱