پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 3 مرداد 1401 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 30 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1400 عصر خبر 31 فروردین 1401 عصر خبر 31 اردیبهشت 1401 عصر خبر 31 خرداد 1401 عصر خبر 31 تیر 1401 عصر خبر 31 شهریور 1401 عصر خبر 30 مهر 1401 عصر خبر 30 آبان 1401 عصر خبر 30 آذر 1401 عصر خبر 30 دی 1401 عصر خبر 30 بهمن 1401 عصر خبر 29 اسفند 1401 عصر خبر 1 مرداد 1401 عصر خبر 2 مرداد 1401 عصر خبر 3 مرداد 1401 عصر خبر 4 مرداد 1401 عصر خبر 5 مرداد 1401 عصر خبر 6 مرداد 1401 عصر خبر 7 مرداد 1401 عصر خبر 8 مرداد 1401 عصر خبر 9 مرداد 1401 عصر خبر 10 مرداد 1401 عصر خبر 11 مرداد 1401 عصر خبر 12 مرداد 1401 عصر خبر 13 مرداد 1401 عصر خبر 14 مرداد 1401 عصر خبر 15 مرداد 1401 عصر خبر 16 مرداد 1401 عصر خبر 18 مرداد 1401 عصر خبر 19 مرداد 1401 عصر خبر 20 مرداد 1401 عصر خبر 21 مرداد 1401 عصر خبر 22 مرداد 1401 عصر خبر 23 مرداد 1401 عصر خبر 24 مرداد 1401 عصر خبر 25 مرداد 1401 عصر خبر 26 مرداد 1401 عصر خبر 27 مرداد 1401 عصر خبر 28 مرداد 1401 عصر خبر 29 مرداد 1401 عصر خبر 30 مرداد 1401 عصر خبر 31 مرداد 1401 
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۴    
روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت انواع میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۵    
مبانی طراحی ساختمان پایدار نیز توسط اندیشکده زیست پذیری شهری در جلسه روز یکشنبه مورخ 2 مرداد سال جاری در یکی از کمیته های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان معرفی و مورد ارزیابی و تحسین قرار گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۳    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بر اساس توافق های انجام شده با طرف عراقی، تردد انفرادی یا کاروانی در ایام ماه محرم از مرز چذابه برقرار شده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۷    
ایسنا نوشت: دو روزنامه هم میهن و ابتکار به علت انتشار تصاویر دل خراش، تذکر دریافت کردند
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۴    
عکسی جنجالی از جنیفر لوپز، سوپراستار مطرح آمریکایی در فضای مجازی در کنار یکی از همسرانش با چهره ای بسیار عجیب و باورنکردنی منتشر شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۵    
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب قزوین با همراهی دادستان محمدیه با حضور در محل استقرار دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج، از خاموش بودن این دوربین ها اطمینان حاصل کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۳    
وقتی امیر کبیر گریست و گفت: مسؤول مرگ شان ما هستیم، میرزا آقاخان گفت: ولی ناشی از جهل خودشان است و امیر پاسخ داد: مسؤول جهل شان هم ما هستیم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۷    
قانون را باید دولت اجرا کند. آنچه از بودجه از دولت پیشنهاد می شود، مجلس بین 3 تا 5 درصد قدرت تغییر دارد اما بسیاری از مبالغ در بودجه پیشنهاد مجلس است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: حزب الله لبنان در بیانیه ای حمله تروریستی روز یکشنبه به مراسم مذهبی افتتاح کلیسایی در شهر السقیلبیه واقع در حومه حماه سوریه را محکوم کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴    
ایسکانیوز نوشت : عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واکنش نشان داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۹    
قرن نو نوشت : مدیرکل پیشین خاورمیانه می گوید؛ کسانی که مسئول مذاکرات هستند خودشان از مخالفان برجام بودند و با مذاکره مخالف بودند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۴    
تجارت نیوز نوشت :بعد از صنوف و صاحبان مشاغل نوبت به مالکان خودروها و خانه های لاکچری رسید تا حساب خود را با سازمان امورمالیاتی تسویه کنند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۴    
رسانه های محلی کانادا گزارش دادند که براثر تیراندازی صبح دوشنبه (به وقت محلی) در استان بریتیش کلمبیا، چندین نفر کشته شدند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۱    
سنگین شدن پلک ها و احساس تمایل به خوابیدن حتی افت انرژی پس از صرف غذا برای بسیاری افراد اتفاق می افتد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۱    
فارس نوشت: محمدجواد لاریجانی گفت: ما نباید دنیا را کوچک ببینیم و این بد است که فکر کنیم رابطه فقط باید با چند کشور مدرن وحشی باشد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۸    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای از شهادت "نبی نوری" یکی از بسیجیان طرح امنیت قرارگاه قدس، در حین نقل و انتقال در مسیرهای سخت گذر در نقاط مرزی سراوان خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش، 81 درصد کلاس های درس را دارای ایمنی و استحکام کافی دانست و گفت: برای تخریب، بازسازی و مقاوم سازی مابقی کلاس ها به بیش از 100 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری ایران افزود: قیمت مصوب بلیت اتوبوس برای مثال از تهران تا مرز مهران 240 هزار تومان برای سفر رفت تعیین شده است و در سفر برگشت نیز از مرز تا تهران بلیت با این ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۹    
رئیس مجلس: متاسفانه اقتصاد ما آلوده به ریاست و ربا و جنگ با خداست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۷    
پرواز شماره 93 هواپیمایی ماهان که ساعاتی پیش تهران را به مقصد گوانگژو در چین ترک کرده بود، به دلیل نقص فنی پیش از خروج از مرزهای کشور مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۱    
در روزهای اخیر ویدیوهایی از دود غلیظ در شهر رفیع و آتش سوزی در اطرف دایک مرزی در نزدیکی پاسگاه مرزبانی منتشر شده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۵    
در تصویر زیر رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل را در پشت صحنه سریال جیران مشاهده می کنید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۹    
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برخی کالاهای چینی با حداقل نظارت و استاندارد به کشور وارد می شود و حتی یک رویه قانونی برای ورود این کالاها به کشور شکل گرفته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۶    
علی سلاجقه: کارگروهی در کشور عراق تشکیل شده که منتظر هستیم روشی را برای کاهش منشاء این ریزگردها مشخص کنند و بعد ما وارد فرآیندهای عملیاتی شویم. ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۳    
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشور ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۰    
وزارت بهداشت عربستان سعودی از افزایش مبتلایان به ویروس آبله میمون در این کشور خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۰    
برنامه هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد که بر این اساس در مهم ترین بازی ها تیم های استقلال با سپاهان و ذوب آهن با پرسپولیس دیدار خواهند کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: صید و صیادی در دریای عمان تا پایان وضعیت قرمز هواشناسی ممنوع است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۲    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: موارد ابتلا و بستری کرونا در ایران نسبت به هفته قبل حدود 4 برابر افزایش یافته است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۹    
فارس نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به رادارگریز شدن قایق های جدید و تندروی نیروی دریایی سپاه گفت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۶    
تصویری از تغییر چهره شدید سام درخشانی بازیگر مطرح ایرانی در استخر و با ژستی منشوری در کنار فرزندانش منتشر شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۳    
روابط عمومی سازمان انتقال خون با اشاره به آمار روزانه اهدای خون در کشور اعلام کرد؛ هم اکنون در 7 استان کشور نیاز به اقدام فوری برای اهدای خون وجود دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۰    
سرانجام پس از 2 ماه مذاکره، روز جمعه قراردادی میان روسیه و اوکراین برای صادرات غلات از دریای سیاه امضا شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۷    
عصرایران نوشت : علیرضا بیگی گفت : گشت ارشاد احساس ناامنی اجتماعی را تقویت می کند در شرایطی که چپاول های بزرگ در کشور رخ می دهد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۷    
معاون عمرانی وزیر کشور با صدور ابلاغیه ای بر آمادگی شهرداری ها و دهیاری های استان های جنوبی برای آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش ها تاکید کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور لایحه اصلاح تبصره های (2) و (3) ماده (17) قانون مالیات بر ارزش افزوده را جهت طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۶    
در حالیکه بیش از 2دهه از وضع انواع قوانین و مقررات راجع به استقرار اعتبارسنجی در کشور می گذرد اما در مقام عمل، عموم مردم همچنان برای دریافت وام و تسهیلات خرد با مشکلات عدیده ای مواجه اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۶    
سفیر ایران در کویت با اشاره به موافقت ایران با تعیین سفیر کویت در تهران و آمادگی برای استقبال از وی گفت که امیرعبداللهیان به زودی به کویت سفر خواهد کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ادامه آتش سوزی در بخش عراقی هورالعظیم، گفت: درخواست تامین هواپیمای آبپاش و صدور مجوز اطفای حریق در کشور عراق صورت گرفته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۷    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، حق الزحمه خدمات مشاوران املاک توسط سامانه معاملات محاسبه و در قراردادها و مبایعه نامه ها چاپ می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۴    
دن بلزیریان، هنرپیشه و بلاگر اینستاگرامی که با تصاویر متعدد از زندگی مجللش در شبکه های اجتماعی مهشور شده به تازگی با انتشار تصویری خبر از ازدواج خود داده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۰    
محمد هادی زاهدی وفا: طبقه پیشکسوتان مستحق ترین افراد برای دریافت خدمات هستندو ما باید دغدغه خدمات بهداشتی را برای پیشکسوتان داشته باشیم اما یک اشکالی است که سرانه بهداشت ما چندان کم نیست و مشکل ما در ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۱    
-رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان در پی اعلام هشدار هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب در چهار استان جنوبی کشور خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۵    
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست ودوم، هفته دوازدهم برگزار می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۶    
وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که درباره عوامل طلاق ها مطرح است خیانت ها و عدم حفاظت ها و حفظ حریم ها است که یکی از دلایل آن مسئله حجاب است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به طرز کار دستگاه های اجرایی در حوزه رمز ارزها خبر داد و گفت که در این باره کمیته مشترکی با حضور همه دستگاه های ذیربط اجرایی و پژوهشی و ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۰    
جماران نوشت :رحیمی جهان آبادی گفت : به مرور زمان اعضای این خانواده به دلیل اشتباهات در داخل و تنگ نظری ها و شیطنت های دشمن روبروی هم قرار گرفتند و بخش های زیادی از این نیروها به حاشیه رانده شدند کسی ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان: حجم موتور این خودرو ها کمتر از 2 هزار و 500 سی سی است و قابلیت پلاک گذاری دارند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۸    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات پایگاه ایرانیان از سال 92-93 و در دولت گذشته به روزرسانی نشده بود و یارانه ها بر همان اساس واریز می شد که به روزرسانی این اطلاعات از یک ماه و نیم ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۸    
رسانه های عربی از افزایش شمار قربانیان سیل در یمن به 20 تَن خبر دادند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی در استان خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها از مردم می خواهیم از توقف در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۶    
کمیته شیعیان موسوم به چارچوب هماهنگی، بر سر نامزدی محمد شیاع السودانی برای نخست وزیری به توافق رسیدند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۵    
استوارت و آماندا خواهان این هستند که کار بیشتری برای تشخیص و تأیید سن کودکان در شبکه های اجتماعی انجام شود و اینکه در معرض محتوای مضر قرار نگیرند، حتی اگر محتوای تولید شده قانونی باشد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۶    
رییس اتحادیه مرکزی میوه وتره بار تهران، قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی جات را بر اساس نرخ نامه عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه وتره بار را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۳    
کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی گفت: آقای روحانی بعد از پایان دوره مسئولیت اش برخی دیدار ها و نشست های خود با اعضای کابینه اش را در منزل برگزار می کردند که بر اساس عرف و قاعدتاً باید به ایشان ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۰    
ایسنا نوشت: رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان مهمترین پرونده های پلیس در مدت اخیر از دستگیری سارق خودرو، کشف محموله سیگار قاچاق و کشف سلاح جنگی در شمال تهران خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۷    
بهترین صبحانه برای مردان شامل یک املت با گوجه فرنگی خرد شده است؛ زیرا به لطف لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، تاثیر مثبتی بر پروستات دارد و تحرک اسپرم را بهبود می بخشد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۴    
صندوق توسعه ملی از مسدود کردن حساب ارزی بانک هایی که اقساط آن ها سررسید شده، خبر داده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۱    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه ای، شایعه مطرح شده در خصوص ارتباط اختلال در اینترنت کشور با قطعی برق را تکذیب کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۸    
دریاچه رومیه دومین دریاچه بزرگ شور جهان است که در سال ها اخیر با مشکل کاهش سطح آب و خشکسالی روبرو شده است که در نتیجه آن امسال بدلیل عدم تخصیص حق آبه دریاچه از سدهای حوزه آبریز دریاچه ارومیه و عدم ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس قوه مقننه با بیان این که امروزه همه ما شکل هم شدیم، اما هیچ کدام شکل انقلاب نیستیم اظهارکرد: انقلابی با حرف های مفت و تند و به تعبیر رهبر انقلاب با سوپرانقلابی ها ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۴    
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر: در این مملکت هرج و مرج امکان ندارد چراکه در این مملکت همه سرباز و ناظر هستند و همه در حفظ هویت سیاسی، اسلامی و فرهنگی نقش دارند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۸    
فریبا نادری، بازیگر زن ایرانی تصویری که در ادامه می بینید را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که سوژه مخاطبان فضای مجازی شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۹    
ورزش سه نوشت: هواداران اتلتیکومادرید تمایلی به انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد به این باشگاه ندارند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۷    
ایسنا نوشت: اتحادیه اروپا تاییدیه واکسن آبله میمونی شرکت باوارین نوردیک موسوم به ایموانکس(Imvanex) را صادر کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۴    
ایرنا نوشت: روزنامه واشنگتن پست در یاداشتی با توصیه به جو بایدن برای انصراف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۱    
ایرنا نوشت: ژائو لی جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز دوشنبه در نشست خبری از توافق روسیه و اوکراین برای صادرات غلات استقبال کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۱    
طرح تشدید برخورد با تخلفات پنهان و مخدوش کردن پلاک در سطح معابر پایتخت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۸    
ایسنا نوشت : رئیسی با تاکید بر اینکه بررسی موضوع حقوق بازنشستگان در مسیرهای کارشناسی قرار دارد، بخش های مرتبط با این موضوع را مکلف کرد که هر چه سریع تر تصمیمات مؤثر و منطبق با قانون و به نفع معیشت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۵    
روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان در واکنش به پخش ویدیویی در فضای مجازی با عنوان "در مرکز احسان اهواز چه خبر است" جوابیه ای منتشر کرد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۰    
اعضای هیات مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان انتخاب شدند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۰    
ایلنا نوشت: مهاجم سرشناس تیم ملی سوریه مد نظر مسئولان باشگاه سپاهان است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۷    
مهر نوشت: روزنامه رکورد پرتغال از ادامه تلاش باشگاه آث میلان ایتالیا برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایران و مخالفت باشگاه پورتو با این انتقال خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۴    
همشهری آنلاین نوشت: شاید بازندگان بزرگ جنجال مجازی بازیکنان تیم ملی 2 بازیکن باتجربه تیم ملی ایران باشند. ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۸    
دیده بان ایران نوشت: پیرهادی گفت: جنگ اقتصادی تحمیلی فشار زیادی را به زندگی مردم وارد کرده و در این مسیر وکلای ملت خود را موظف به همکاری با دولت در جهت کاهش مشکلات اقتصادی کنونی می دانند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۵    
ایسنا نوشت: بیل گیتس، موسس و مدیرعامل سابق مایکروسافت، به تازگی سهامی به ارزش بیش از شش میلیارد دلار را به بنیاد خیریه اش بخشید اما همچنان پنجمین ثروتمند بزرگ جهان است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۵    
فارس نوشت: مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس برای ماندن یا جدایی از این تیم شرایط ویژه ای دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۵    
دومین دوره انتخابات اتحادیه کسب و کار های مجازی پرحرف و حدیث باقی مانده است. اولین تاریخ مشخص برای برگزاری این انتخابات، شهریور سال 1400 بود که به دلیل شروع پیک کرونا به آبان موکول شد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
ایسنا نوشت: ولسلی ننکا مربی گلرهای پرسپولیس به او توصیه کرده است که تمرکزش را فقط روی تیم باشگاهی اش بگذارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۴    
مهر نوشت: عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در خصوص نقش توانبخشی در درمان عوارض کرونا، گفت: فیزیوتراپی به بهبود عوارض کرونا کمک می کند
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۱    
همشهری آنلاین نوشت: مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در چند ماهه اخیر و پس از هماهنگی با خانواده متوفیان، 98 سنگ قبر که تصاویر مکشوفه داشتند، جمع آوری و اصلاح شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۵    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به اظهارات اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه کشوری که اهداف نظامی ندارد، غنی سازی 60 درصد نمی کند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۲    
ایسنا نوشت: رئیس هیئت مدیره خانه سینما با اعلام اینکه احتمالاً تا آخر مرداد مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره خانه سینما برگزار خواهد شد، درباره منتفی شدن مجمع روز گذشته توضیحاتی را ارایه کرد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۷    
محمد صابری، بازیگر سریال یاغی گفت: من در یک شرکت آسانسوری، انباردار و تحصیلدار هستم. وقتی در کار یاغی، شب کار بودیم ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۷    
ایسنا نوشت:با تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه بر هم افزایی و هماهنگی، به نظر می رسد دوره جدیدی از همکاری این دو دستگاه اطلاعاتی برای تامین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان آغاز ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۵    
مهر نوشت: سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادعای مجتبی جباری در خصوص نیمکت این باشگاه در زمان مربیگری خودش را تایید کرد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۷    
مهر نوشت: رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 20 درصد دوربین های جاده ای نیاز به تعمیر دارند، راه های ثبت تخلفات رانندگان در جاده های کشور را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در این خبر به بررسی قیمت انواع خامه در بازار پرداختیم
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۸    
ایرنا نوشت: رئیس فراکسیون سلامت سالمندان مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 1430 بیش از 30 درصد جمعیت کشور از سالمندان خواهد بود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۸    
نزدیک شدن انسان ها به زیستگاه حیوانات و غذادهی به حیات وحش مشکلی است که این روزها توجه کارشناسان حیات وحش را به خود جلب کرده است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۸    
مهر نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از پیدا شدن پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان توسط تیم های جستجو و نجات خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۵    
مهر نوشت: فیلم نه از جوردن پیل علی رغم فروش 50 میلیون دلار، در نخستین آخر هفته اکرانش 44 میلیون دلار فروخت
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۲    
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تدوین محرمانه آئین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت: مجلس نیز از آئین نامه اطلاعی ندارد و نمی داند به چه شکل نوشته شده است
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۳    
مهر نوشت:عباسی گفت: دولتِ روحانی نتوانست در مذاکرات حقی از حقوق ایران را احیا کند، فقط یکسری تکالیف را در برجام پذیرفت و دستاوردهای نظام را واگذار کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
مازیار لرستانی با انتشار پستی خبر از بازی در یک فیلم سینمایی جدید داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۷    
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تعیین وقت رسیدگی به پرونده حادثه متروپل در هفته آینده خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۶    
فارس نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که این روزها انتقادات تند و تیزی علیه جو بایدن به راه انداخته است در تازه ترین اظهارات خود سیاستهای وی درباره ایران را نیز به باد انتقاد گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۰    
ایسنا نوشت: به دنبال تیرگی روابط میان روسیه و رژیم صهیونیستی و تصمیم وزارت دادگستری روسیه درباره "آژانس یهود"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار تهیه "بسته اقدامات متقابل" علیه مسکو شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۰    
ایرنا نوشت: تمرینات استقلال این روزها در آنکارا در حال برگزاری است و به نظر می رسد سرمربی پرتغالی دوباره لیست خروج به مدیریت این باشگاه خواهد داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه واحد مسکونی 85 متری واقع در منطقه جنت آباد، به مبلغ 12 میلیون تومان اجاره و 100 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
  • ۱