یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 31 تیر 1401 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 30 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1400 عصر خبر 31 فروردین 1401 عصر خبر 31 اردیبهشت 1401 عصر خبر 31 خرداد 1401 عصر خبر 31 مرداد 1401 عصر خبر 31 شهریور 1401 عصر خبر 30 مهر 1401 عصر خبر 30 آبان 1401 عصر خبر 30 آذر 1401 عصر خبر 30 دی 1401 عصر خبر 30 بهمن 1401 عصر خبر 29 اسفند 1401 عصر خبر 1 تیر 1401 عصر خبر 2 تیر 1401 عصر خبر 3 تیر 1401 عصر خبر 4 تیر 1401 عصر خبر 5 تیر 1401 عصر خبر 6 تیر 1401 عصر خبر 7 تیر 1401 عصر خبر 8 تیر 1401 عصر خبر 9 تیر 1401 عصر خبر 10 تیر 1401 عصر خبر 11 تیر 1401 عصر خبر 12 تیر 1401 عصر خبر 13 تیر 1401 عصر خبر 14 تیر 1401 عصر خبر 15 تیر 1401 عصر خبر 16 تیر 1401 عصر خبر 17 تیر 1401 عصر خبر 18 تیر 1401 عصر خبر 19 تیر 1401 عصر خبر 20 تیر 1401 عصر خبر 21 تیر 1401 عصر خبر 22 تیر 1401 عصر خبر 23 تیر 1401 عصر خبر 24 تیر 1401 عصر خبر 25 تیر 1401 عصر خبر 26 تیر 1401 عصر خبر 27 تیر 1401 عصر خبر 28 تیر 1401 عصر خبر 29 تیر 1401 عصر خبر 30 تیر 1401 عصر خبر 31 تیر 1401 
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۶    
بعد از یک حمام داغ و طولانی، خوابیدن با بدنی تمیز حس خیلی خوبی دارد. اما از نقطه نظر پزشکی، حمام کردن پیش از خواب روش خوبی برای داشتن یک خواب خوب شبانه نیست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۳    
ترلان پروانه بازیگر جوان سینمای ایران به مناسبت تولد 24 سالگی خود عکسی از کادوی خود به اشتراک گذاشت که غاغوغا به پا کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: به گفته مدیراجرایی سندیکای چای؛ از ابتدای فصل برداشت تا 24 تیر، 80 هزار تن برگ سبز چای خرید تضمینی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد کاهش داشته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۸    
نامه نیوز نوشت : سیلویا والریا، دختر ایتالیایی در سال 1390 اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند. حالا در سن 31 سالگی بازهم گفته که می خواهم با احمدی نژاد ازدواج کنم .
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۷    
فارس نوشت: ویکتوریا نولاند معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی روز جمعه مدعی شد که توافق با ایران روی میز قرار دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۷    
ایرنا نوشت: امروز در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز، بخشی از هرمزگان، جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان و جنوب شهر فارس، رگبار پراکنده ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۴    
ایسنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد بحرین طی تماسی تلفنی درباره روابط میان دو طرف گفت وگو کردند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۷    
شرکت های گسترش صنعت نوین (غدیر)، سرمایه گذاری اهداف، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری تدبیر، سرمایه گذاری توسعه ملی، کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، صندوق بازنشستگی وظیفه بانک ها ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: در حال حاضر، موارد ابتلا به کووید 19 به بالاترین سطح از اواخر آوریل 2022 رسیده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۵    
ساعاتی پیش اسماعیلی به خبرگزاری صدا و سیما گفته بود معاون اول رئیس جمهور با اصلاح مصوبه دولت، ابلاغ کرد بازنشستگان تأمین اجتماعی به جز حداقل بگیران ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۲    
بازی با آمار مشکلی را حل نمی کند و ظرف چند ماه مشخص می شود. نتیجه سیاست های پولی و مالی دولت بایستی عملاً در سفره های مردم دیده شود و مردم به عینه رفاه خود را احساس کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۹    
رهبر طالبان افغانستان امروز (جمعه) اتهام زنی علیه مقام های دولت را بدون داشتن و ارائه ادله و مدرک کافی ممنوع اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۳    
بارندگی شدید در شهرستان های نی ریز، استهبان و داراب منجر به وقوع سیلاب شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور با ابراز نگرانی از آلایندگی برخی صنایع در شهر اراک اظهار داشت: توسعه یافتگی یک ضرورت، اما فرع بر حفاظت از محیط زیست است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۸    
وزارت کشاورزی عراق اعلام کرد که با توجه به فراوانی 6 محصول کشاورزی واردات آن ها به کشور از 21 ژوئیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۵    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و "پیتر سیارتو" وزیر امور خارجه مجارستان درخصوص روند رو به گسترش روابط دوجانبه و برخی مسائل بین المللی مورد اهتمام مشترک از جمله بحران اوکراین گفتگو و ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سنددار شدن فرش های نفیس ایرانی برای نخستین بار در کشور خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۶    
در تصویر زیر فریم خاص یک عکاس ایرانی از پوتین در نشست تهران، که سوژه طنز کاربران شبکه های اجتماعی شده است را مشاهده می کنید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۷    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهوری ترکیه در آیین امضای توافقنامه خروج غلات از اوکراین و رفع محدودیت حمل و نقل مواد غذایی روسیه اعلام کرد که این توافقنامه نقش بسیار مهمی در حل بحران جهانی غذا ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس آتش نشانی انزلی گفت: نیزار های تالاب انزلی در محدوده روستای کوچک محله دچار آتش سوزی شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۹    
مشاور رهبر انقلاب اسلامی در امور بین الملل گفت: نگاه به شرق نگاهی است که هم امام فرمودند هم رهبر انقلاب؛ یعنی اینکه ما نگاهمان به سمتی باشد که در حال طلوع است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مجوزهای کنسرت در استان ها تا شورای تامین تایید نکند صادر نمی کنیم، اما بعد از صدور مجوز همه باید پای آن بایستیم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
نیروهای امنیتی در حال بررسی همه دوربین های مداربسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۱    
تسنیم نوشت : معاون اول رئیس جمهور با اصلاح مصوبه دولت، ابلاغ کرد بازنشستگان تأمین اجتماعی به جز حداقل بگیران، افزایش حقوق 38درصد به اضافه 515هزار تومان را داشته باشند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
دموکرات ها به دلیل افزایش تورم، سن بالای بایدن و وعده های شکست خورده اش او را به عنوان نامزد خود انتخاب نخواهند کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۴    
اکو ایران نوشت: در بازار خرید و فروش مسکن، یک شرط جدید مُد شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۴    
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: در بین چند میلیون ایرانی که در خارج از کشور قرار دارند، شاید به عدد انگشتان دو دست افرادی باشند که دستگیر شده باشند، که آن افراد هم جاسوسی کرده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۸    
فارس نوشت: امام جمعه تبریز گفت: جمهوری اسلامی، سیاست ها و برنامه هایی را که منجر به بسته شدن مرز ایران و ارمنستان شود، هرگز تحمل نخواهد کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۵    
حتما شما هم تجربه کرده اید، به محض اینکه وارد جایگاه های پمپ بنزین می شوید با اصرار و تاکید استفاده از اکتان روبه رو می شوید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۸    
نظرسنجی صورت گرفته توسط "بنیاد افکار عمومی" که امروز (جمعه) منتشر شد، نشان داد، میزان اعتماد به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بین روس ها 78 درصد و میزان رضایت از عملکرد وی 80 درصد است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۸    
فارس نوشت : دو موتور سوار ناشناس شب گذشته منزل و حسینیه نماینده مردم شادگان را به رگبار گلوله بست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
غرب منافع خود را در خطر می بیند و خوشبختانه نمی تواند منافع خود را در ایران به دست بیاورد. امام جمعه اهواز با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور امریکا به برخی کشورهای منطقه تصریح کرد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
در روزهای اخیر کنسرت دو خواننده یعنی سیروان خسروی و سهراب پاکزاد در اهواز لغو شده و علت دقیق آن هنوز مشخص نیست، به نظر می رسد لغو این کنسرت ها بی ارتباط با حواشی کنسرت گرشا رضایی نباشد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۴    
کره شمالی هشدار داد که کره جنوبی و آمریکا با چالش های امنیتی غیرمنتظره ای روبرو خواهند شد اگر که "فشار نظامی خصمانه" خود را علیه پیونگ یانگ متوقف نکنند که شامل مانورهای نظامی مشترک می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
ایرنا نوشت: شهردار تهران گفت: بعد از 10 روز از حضور بنده در شهرداری موفق شدیم بدون انجام کار غیرفانونی، ثبات مالی به دست آوریم بطوری که در سال گذشته ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۶    
لاشه ی دام تازه ذبح شده به صورت کامل به مدت 24 ساعت و جگر نیز به مدت 48 ساعت در دمای یخچال نگهداری گردد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل صمت استان کرمان، با دستور وزیر صنعت معدن و تجارت،، مامور رسیدگی فوری به حادثه معدن ارزوئیه و تشکیل تیم بازرسی و شناسایی عوامل این حادثه در اسرع وقت شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۴    
نسرین مقانلو، بازیگر معروف سینما و تلویزیون عکسی از خود در حال کشیدن سیگار منتشر کرد که واکنش مخاطبان شبکه های اجتماعی را در پی داشت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۲    
یک رسانه تحت حمایت دولت سعودی مدعی بازجویی ماموران موساد از یک مقام ارشد سپاه در تهران شده است، درحالی که شواهد و قرائن موضوع دیگری را حکایت می کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۷    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعه ممنوعیت حضور مادران کاراته کاران در مسابقات رده پایه به دستور این وزارتخانه را تکذیب کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه مشهد بیان کرد: هفت سال از امضای برجام می گذرد و نه تنها هیچ کدام از وعده ها حل نشده بلکه بر شدائد و سختی ها نیز افزوده شده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۸    
ایرنا نوشت: مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از ادامه عملیات جست و جوی تیم امداد و نجات برای 2 فرد مفقود حادثه ریزش معدن کروم در شهرستان اُرزوییه طی دومین روز حادثه خبر داد و گفت که از یک شرکت معدنی در ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور روسیه مطمئناً پیرمردی است که عجله دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
کنسرت سهراب پاکزاد هم قرار بود در همین سینما هلال برگزار شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
شاخص کیفیت هوای تهران طی شبانه روز گذشته بر روی عدد 162 قرار داشت و هوا برای همه افراد جامعه آلوده و در وضعیت قرمز بود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۳    
حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می خواهیم به امنیت برسیم باید حضور آمریکا در منطقه به طور کلی حذف بشود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
ایسنا نوشت: سرپرست سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت : پیشنهادات بعد از بررسی در سازمان حمایت به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع میشود و بعد از بررسی و تایید ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
دستگیر شدگان اقدام به بستن دست دو نفر از معتادین و وارد شدن آسیب جدی به مچ دست و انگشت دست آنان شده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
فارس نوشت: رئیس اتاق اصناف قم با تاکید بر اینکه اصناف ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند، گفت: قانونی برای منع فروش کالا به افراد بدحجاب وجود ندارد اما برخی از فروشندگان متعهد و با اصالت قم ورود و عرضه ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
منابع خبری عراق از حمله پهپادی به یک پایگاه نیروهای ترکیه در استان دهوک در شمال عراق خبر دادند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
تحلیلگران همچنین می گویند سرعت مذاکرات وین را نمی توان تابع اقدامات تنها یک طرف دانست بلکه هر طرفی باید به سهم خود گامی برداشته و متقابلاً از طرف دیگر هم بخواهد که کاری انجام دهد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تصریح کرد که سیاست همسایگی ایران مشروط به برجام یا اجازه آمریکا نمی باشد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: انتظارات بیش از حد، مخرب تیم ملی می شود. نباید به خودمان فشار مضاعف بیاوریم ولی باید بدانیم که می توانیم مقابل همه بدرخشیم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۸    
شایعات در مورد بیماری پوتین درست باشد یا غلط، همه را وادار کرده است که به طورجدی به این فکر کنند که اگر پوتین برود چه اتفاقی می افتد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
نتایج تحقیقات تازه نشان می دهند که ویروس های دنگی و زیکا بوی موش ها و انسان هایی را که آلوده می کنند تغییر می دهند تا آنان را برای پشه ها جذاب تر سازند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۹    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هفته گذشته با توجه به کاهش نرخ ارز و انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا کاهشی بود و چون تقاضا کم شد قیمت ها ثبات داشت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
معمولا افسردگی در کودکان در قالب های مختلف بروز پیدا می کند به عنوان مثال می توان در کودکی که انرژی و جنب و جوش لازم کودکی را ندارد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
60 لیتر سهمیه بنزین مرداد خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت صفر بامداد شنبه (یکم مرداد) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تحویل 100 هزار واحد مسکونی به عنوان اولین واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور سال جاری و در شهرهای مختلف کشور خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور در جمع کارگران واحد صنعتی آذرآب گفت: نمی گذاریم هپکو و آذرآب بیش از این لطمه ببینند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
رییس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و جانباختگان تب کریمه کنگو در کشور ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
روز 29 تیرماه تصاویر و ویدیو هایی در فضای مجازی منتشر شد که از اختلال در برگزاری کنسرت سیروان خسروی در اهواز خبر می داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
بررسی های پلیس نشان داد این درگیری مربوط به خردادماه امسال بوده و تصاویر آن به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رونالدو به 3 دلیل تصمیم دارد منچستریونایتد را به مقصد تیمی دیگر ترک کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی صنعت برق گفت: رکورد مصرف برق شب با ثبت عدد 65 هزار و 378 مگاوات در تاریخ 28 تیر ماه شکسته شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸    
پزشکان از بیماری به عنوان سمفونی ای از هر آن چه در بدن می گذرد یاد می کند. اگر یکی از ساز ها (در اینجا ویتامین د) خاموش باشد می تواند کل سمفونی را از بین ببرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش های موسمی در جنوب شرق، شروع بارش های تابستانی در نوار شمالی خزر و استان های شمال غرب و هم چنین آغاز کاهش دما تا 4 درجه در تهران طی سه روز آینده خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
ایسنا نوشت : براساس عملکرد درآمدهای مالیاتی کل کشور در سه ماهه ابتدایی سال جاری، معادل 34.4 میلیارد تومان مالیات از انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی گران قیمت گرفته شده ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
اتحادیه اروپا نسبت به اعلام تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت چند شهرک جدید کوچک در کرانه باختری اشغالی ابراز نگرانی کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا نسبت به افزایش مراجعات ناشی از این بیماری هشدار داد و درباره علایم بیماران، پروتکل های درمانی در موج جدید، مدت زمان قرنطینه مبتلایان و ... توضیح داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
مقامات بهداشت ایالات متحده اعلام کردند که یک ویروس پُرخطر برای نوزادان به نام پارکوویروس (parechovirus) در سراسر ایالات متحده در حال شیوع است و والدین و پزشکان اطفال باید مراقب علائم این ویروس باشند.