سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۲۳:۰۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 27 مرداد 1394 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 31 فروردین 1394 برترین ها 30 اردیبهشت 1394 برترین ها 31 خرداد 1394 برترین ها 31 تیر 1394 برترین ها 31 شهریور 1394 برترین ها 30 مهر 1394 برترین ها 30 آبان 1394 برترین ها 30 آذر 1394 برترین ها 30 دی 1394 برترین ها 30 بهمن 1394 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 1 مرداد 1394 برترین ها 2 مرداد 1394 برترین ها 3 مرداد 1394 برترین ها 4 مرداد 1394 برترین ها 5 مرداد 1394 برترین ها 6 مرداد 1394 برترین ها 7 مرداد 1394 برترین ها 8 مرداد 1394 برترین ها 9 مرداد 1394 برترین ها 10 مرداد 1394 برترین ها 11 مرداد 1394 برترین ها 12 مرداد 1394 برترین ها 13 مرداد 1394 برترین ها 14 مرداد 1394 برترین ها 15 مرداد 1394 برترین ها 16 مرداد 1394 برترین ها 17 مرداد 1394 برترین ها 18 مرداد 1394 برترین ها 19 مرداد 1394 برترین ها 20 مرداد 1394 برترین ها 21 مرداد 1394 برترین ها 22 مرداد 1394 برترین ها 23 مرداد 1394 برترین ها 24 مرداد 1394 برترین ها 25 مرداد 1394 برترین ها 26 مرداد 1394 برترین ها 27 مرداد 1394 برترین ها 28 مرداد 1394 برترین ها 29 مرداد 1394 برترین ها 30 مرداد 1394 برترین ها 31 مرداد 1394 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کمیسیون جلسه ای را با مسئولان وزارت بهداشت در مورد عدم اجرای قانون جامع نظام پرستاری برگزار کرد و مقرر شد تا این وزارتخانه دلایل عدم اجرای قانون مذکور را به کمیسیون ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۱    
امیر خجسته رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه این کمیسیون حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۲    
وزیر کشور با بیان اینکه مصرف سوخت در چهارماهه اول امسال نسبت به سال گذشته حدود 9 درصد کاهش یافته است، گفت: میزان مصرف چهار ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با سال 92 حدود 20 درصد کاهش نشان می دهد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۲    
لغو پرواز شهرکرد به تهران به دلایل فنی،باعث شد تا مسافران در فرودگاه مرکز چهارمحال و بختیاری جا ماندند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۷    
هافبک تدافعی تیم فوتبال سایپا تهران گفت : جواد نکونام هم پست من است اما ثابت بازی کردن او برای من مشکل ساز نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 ریشتر شامگاه سه شنبه رامهرمز را در استان خوزستان لرزاند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۱    
این وزارتخانه با انتشار گزارشی 239 صفحه ای به جزئیات انتقال پایتخت در ایران پرداخته که با ارائه این گزارش در نشستی به ریاست معاون اول رئیس جمهور اعضا با اتفاق نظر با تغییر مرکز سیاسی کشور مخالف کردند
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۵    
سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافق هسته ای با ایران، حمایت ایران را از گروه های مقاومت بیشتر خواهد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۵    
ساعت 21 بیست و هشتم مردادماه، یادآور سالروز آتش سوزی در سینما رکس آبادان در سال 1357 است؛ زمانی که سینما با بیش از 400 تماشاچی، در آتش سوخت و از آن جز تلی از خاکستر بر جای نماند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۱    
در حالی که در خبرهای رسمی هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، از رییس سابق سازمان صداوسیما به عنوان فردی که مورد تجلیل قرار می گیرد نام برده شده بود ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۰    
بخش هایی از سریال پشت بام تهران با حضور دو بازیگر این سریال - ثریا قاسمی و کامبیز دیرباز - در حضور مدیران شبکه یک و خبرنگاران ضبط شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۹    
پلیس تایلند اعلام کرد با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته اطراف زیارتگاه محل حادثه، بمب گذار را شناسایی کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۰    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از اجرای سیاست ظالمانه تحریم علیه ایران به ویژه در سال های اخیر، گفت: در این شرایط بعضی از کشورها با سوء استفاده ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۳    
عکس های منتسب به پسر علی آبادی سوژه مجری همیشه منتقد شبکه من و تو شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۵    
70 نفر از کارشناسان هسته ای جهان و متخصصان برجسته معاهده منع سلاح های هسته ای توافق نامه هسته ای 14 ژوئیه را ضامن پیشبرد منافع امنیتی گروه 5+1 وکشور های منطقه وجهان دانسته و از آن حمایت کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۷    
رهبر اقلیت سنای آمریکا هنوز به فراخوان اوباما برای اعلام حمایت از توافق هسته ای پاسخ نداده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: عصر امروز از سوی شهرداری مشهد ورودی پارکینگ ساختمان این اداره کل بلوکه گذاری و پلمپ شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۱    
تروریست های تکفیری بوکوحرام امروز با کشتن 150 شهروند نیجریه ای بار دیگر در این کشور فاجعه آفریدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۷    
نوه نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی به اتهام تجاوز جنسی دستگیر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۸    
پلیس چین 15 هزار نفر را به جرم به خطر انداختن امنیت فضای سایبری دستگیر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۵    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در این شهرستان منجر به موج گرفتگی یک نفر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۵    
دن گاسپار به همراه مارکار آقاجانیان در تمرین تیم استقلال حاضر شدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۵    
باشگاه تراکتورسازی به دنبال اسپانسر جدید بوده و به زودی نهایی می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: راننده یی دستگاه وانت نیسان که قصد داشت مقدار یی کیلو و 620 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه را در پوشش بطری آب معدنی از "بم" به "کرمان" منتقل کند، با هوشیاری پلیس متوقف شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان درخصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون از سال 88 تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۸    
خانمی از چین که در دیدار میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه ی رادیو و تلویزیون های اسلامی با رهبر معظم انقلاب حضور داشت خطاب به ایشان نامه ای نوشت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
داعش با انتشار ویدوئویی ملت ترکیه را به "جهاد" دعوت کرده و وعده تصرف استانبول توسط نیروهای این گروه را داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۳    
دیوید بکام با انتشار عکس و پیامی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی فیسبوک تولد تیری آنری، اسطوره سابق فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال را تبریک گفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۱    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه "کمک ایران به فرماندهی بویژه سردار سلیمانی نقش پررنگی در بهبود اوضاع عراق داشته است"، گفت: اگر کمک های مشاوره ای ژنرال سلیمانی و همکارانش نبود ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۷    
خونه کسی نمی رم. همین جا راحت باش می دم دیگه. همین طور که نشستم سیگاریمو بار می زنم. چون قدیمی ام، بچه ها هوامو دارند. ولی با این حال همیشه تنهام. بازتکرار می کند : همیشه تنهام.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۸    
سازمان راه و جاده ای انگلستان در حال تست کردن جاده هایی است که یکی از خطوط آن (خط کم سرعت) توانایی شارژ اتومبیل های الکتریکی را در حین حرکت را می باشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به سومین پیروزی خود در رقابت های قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۰    
دیوید فیلو، به همراه جری یانگ، از بنیان گذاران پرتال Yahoo.com هستند که ظرف 20 سال گذشته، یکی از تأثیرگذارترین کسب و کارهای اینترنت را در اختیار صدها میلیون کاربر پهنه جهانی وب قرار دادند و از ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۶    
این نقص فنی باعث بروز رعب و وحشت میان مسافران شد؛ هرچند تمامی مسافران هم اکنون در سلامت جسمی کامل در فرودگاه تبریز هستند ولی برخی از آنها از نظر روحی در شرایط بدی قرار دارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
برنامه و جزئیات حضور ستارگان فوتبال جهان در ایران اعلام شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال گفت: برای بازی خیریه هیچ شرط و شروطی ندارم و حضور در چنین مسابقه ای را افتخار خود می دانم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۲    
یک گروه فعال در شبکه های مجازی روسی مسابقه ای عجیب با عنوان بهترین سلفی با یک مرده برگزار کرده که با برخورد پلیس این کشور مواجه شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس از منتفی شدن ملاقات 4 نماینده مجلس با بابک زنجانی در زندان اوین خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۸    
توپ رسمی لیگ برتر خلیج فارس فصل 95-94 تولیدی شرکت Uhlsport آلمان با گواهی نامه جدید فیفا به عنوان توپ انحصاری مسابقات و تمرینات تیم ها قبلا معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اطلاع رسانی سوریه در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۱    
گوشی های اندرویدی با تغییرات زیادی که در رابط کاربری آن ها می توان ایجاد کرد طرفداران زیادی دارند اما بسیاری نیز سیستم عامل آیفون را به اندروید ترجیح می دهند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۰    
کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال پس از 61 روز مرخصی گفت: اکنون نوبت بازگشت به ایران است. مدتی در ایران نبودم اما همه چیز تحت کنترل بوده است، بنابراین مشکلی در کار نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۸    
دو طایفه شعبانی و گشتیل در هندیجان خوزستان پس از 9 سال درگیری و اختلاف با پا درمیانی امام جمعه این شهرستان صلح کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۷    
وین دیزل از چهره های مشهور مجموعه فیلم های سریع و خشمگین ضمن بزرگداشت یاد پل واکر همکار فقیدش در این مجموعه، اسم قسمت بعدی را لو داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۲    
وزیر نفت که برای پاسخگویی به سوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی مجلس حاضر شد گفت: پس از تاریخ اعمال تحریم ها به جز یک مورد استثنایی که بابک زنجانی است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۳    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا، ارشاد و دستگاه قضایی برای صدور مجوز کنسرت موسیقی هماهنگ می شوند، گفت: نیروی انتظامی مجوز محل برگزاری کنسرت موسیقی را صادر می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره ایران با گروه 1+5 به معنای آشتی ما با آمریکا نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۹    
فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) که از چهار شهریور در سینما های سراسر کشور اکران خواهد شد رکورد هایی را برای اولین بار در سینمای ایران به جا گذاشته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
کالاشهر، اولین فروشگاه حاشیه شهری در ایران است که اقدام به عرضه کالاهای مختلفی مثل فرش، کالای خواب، مبلمان، پارچه، لوازم خانگی و . . . کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه در خصوص تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مسئولیت و توجیه این موضوع با مسئولان بالادست است و به من مرتبط نیست اما من مطالبی را که خدمت تان عرض می کنم نظر ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۵    
نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۲    
سایت های فروش نمایش پپرونی برای دیکتاتور که در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود، بسته شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۲    
بنا بر گزارشهای واصله از صبح امروز گشت جمع اوری ماهواره در ساختمانهای تهران توسط ماموران ناجا فعال شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۲    
باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا اخطار امید ابراهیمی در بازی با ملوان بندرانزلی پاک شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۱    
جمعی از وکلای دادگستری با نگارش نامه ای به رییس سازمان صداو سیما اعتراض خود را نسبت به سریال تنهایی لیلا اعلام کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از دود و آتش خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۶    
این گزارش، سراغ عملکرد پنج مدعی قهرمانی در نقل و انتقالات و بررسی نقاط قوت و ضعف شان رفته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۳    
محمد مایلی کهن در حالی طبق معمول لب به اعتراض علیه کی روش و عدم حضورش در ایران گشوده که به نظر می رسد وظیفه خودش و کادرفنی تیم ملی برای نظارت بر لیگ برتر را کاملا فراموش کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۱    
ایمان مبعلی از ناحیه رباط داخلی مصدوم شد تا این مساله خبر بدی برای علیرضا منصوریان در آستانه دیدار حساسش برای الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا محسوب شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۱    
گزارش شده رهبر کره شمالی حدود 10 تن از مقامات دولت را به خاطر لاف زدن و خودستایی درباره روابطشان با خاندان سلطنتی این کشور تبعید و آن ها را از پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی بیرون کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم در صورت عدم پاسخگویی بحث بورسیه ها به قوه قضائیه معرفی می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۵    
مهاجم لاتزیو به تمجید از تیم حریف در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۱    
تحقیقات جدید نشان می دهند نوعی گیاه دریایی که به گیاهان دریایی معاصر نیز بی شباهت نیست، احتمالاً نخستین گیاه گلدار کره ی زمین بوده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۹    
پس از شکست بارسلونا مقابل بیلبائو در سوپرجام اسپانیا رکورد سرمربی پیشین این تیم دست نخورده باقی ماند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی درباره تقاضای مناظره برخی مسوولان دولت قبل با دولت تدبیر و امید گفت: حتما حرف هایی دارند، ما استقبال می کنیم که حرف های خود را به رسانه ها منعکس کنند تا ما از نظراتشان و حتی اگر انتقاد و مطلب ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: با توجه به اینکه ایران قدرت اول منطقه است و برای خود نقش مهمی در حمایت از خط مقاومت در برابر سلطه جویی آمریکا و توسعه طلبی صهیونیست ها قائل است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد، تیمش در مصاف با نفت تهران به دنبال آن است که با دست پر میدان را ترک کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۳    
مهاجم کروات استقلال از تشویقش از سوی هواداران استقلال غافلگیر شده و می گوید حضور آنها او را خوشحال کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه تنها الان بلکه در آینده هم نباید بحث تغییرات در کادر فنی مطرح شود و برانکو و همکارانش باید سالیان سال در پرسپولیس بمانند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۳    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۹    
در طول تاریخ، منافع یا تهدیدهای مشترک همواره زمینه ساز اتحادهای نظامی و دفاعی میان قدرت های مختلف بوده است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۸    
محمد صالح علاء که خودش سابقه ای از یک مهاجرت دست و پا شکسته را در کارنامه داشته و از طرفی با بسیاری از افرادی که در این مجال نامی از آنها رفت، به قول خودش زلفی گره زده دارد، گفتگو کرده ایم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۸    
وقتی به جای فضای استاندارد 50متر برای هر شیر، در باغ وحش وکیل آباد مشهد، چند شیر را با هم در قفسی کوچک محبوس می کنند و جای گوشت، چیپس و پفک به خوردشان می دهند باز هم می توان آن ها را سلطان جنگل نامید!
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۸    
امین تارخ می گوید در تمام این سال ها بازیگری زیر باران بوده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
هنرنمایی جالب با چیدمان خلاقانه کتاب که تصاویری دیدنی را با آنها رقم زد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۶    
رئیس اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: دستگاه های لاغری مجوز ندارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۶    
اگر بیننده برنامه رادیو هفت بوده باشید، بعید است امیرعلی نبویان راوی قصه های چهارشنبه شب های این برنامه پرمخاطب اما نه چندان پایدار را نشناسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۶    
به بهانه بازی ترانه علیدوستی در مجموعه شهرزاد که قرار است اواخر مرداد ماه به شبکه نمایش خانگی بیاید با این بازیگر توانمند مصاحبه کرده ایم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین با اعلام اینکه سفر رئیس تشکیلات خودگردان به تهران اکتبر آینده انجام خواهد شد، گفت: ایران به زودی در فلسطین سفیر خواهد داشت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: من تشنه سرمربیگری در تیم نفت بودم و هم اکنون هم با مسئولان بسیار راحت هستم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۵    
تصاویری از روغن گل رُز، طلای بلغارستان را مشاهده می کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای عملیات های شبانه و ضربتی پلیس برای دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح بوستان های شهر تهران خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۹    
بازی جالب آهو و خرگوش
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۶    
وقتی یک سگ برای اولین بار باران میبیند
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۶    
Tez Gelmir” هنرمند و مبتکر اهل استرالیاست که تا کنون پروژه های زیادی را برای پسر کوچکش اجرا کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۳    
تلاش کوچولوها برای گوسفند سواری
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۸    
شنیده ها از باشگاه فولاد خوزستان خبر از مذاکرات این تیم با امیر قلعه نویی می دهند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت حال حاضر من در سپاهان مثل قایقی شناور در موج دریاست که منتظر است ببیند سرنوشتش چه خواهد شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۵    
پدرو بر سر مسائل شخصی با یونایتد به توافق رسیده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
مشکلات پوست و مو از جمله ریزش مو برای افراد مشهور هم زیاد پیش آمده و کم نبوده اند چهره هایی که با این قبیل مشکلات روبرو شده اند و به واسطه اینکه بیشتر از دیگران در معرض دید بوده اند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۸    
هنگام مرور کارهای آریان، در کنار نام پیام صالحی همیشه به نام علی پهلوان گیتاریست خواننده و ترانه سرا نیز می رسیم. او هم یکی از ارکان اولیه این گروه بوده که در فراز و فرودهای گروه نقش بسیار مهمی داشت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نکونام به عنوان بازیکن با سایپا قرارداد بسته و وقتی کسی بازیکن است نمی تواند در تیم ملی دستیار باشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۴    
زن 65 ساله آلمانی که برای اولین بار در جهان در این سن از طریق زایمان به روش سزارین 4 قلو به دنیا آورده است امروز پس از چند ماه بستری بودن در بیمارستان، بجه هاش رو به خانه برد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۲    
محمد غفاری معروف به کمال المُلک نقاش ایرانی (1224 کاشان- 1319 نیشابور) یکی از مشهورترین و پر نفوذترین شخصیت های تاریخ هنر معاصر ایران به شمار می آید. او برادرزاده صنیع الملک است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۸    
دانلود کنید و گوش دهید به آهنگ جدید و زیبای امید حاجیلی با نام "امروز" که امیدواریم از آن لذت ببرید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۵    
تصویری از بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکا و پسر 8 ساله اش جیدن جیمز در مراسم جوایز 2015 تین چویس در هالیوود، را مشاهده می کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۵    
پستی که امیر قلعه نویی برای دعا جهت سلامتی اصغر حاجیلو پیشکسوت فوتبال به اشتراک گذاشت. عکسی که مربوط به عیادتش از ایشان است. پیشکسوتی که این روزها گرفتار تخت بیمارستان است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۴    
هنگامی که شما بر روی یک فایل کلیک راست کرده و از منوی Send To استفاده می کنید، گزینه های مختلفی از جمله My Documents،Desktop و Floppy Drive پیش روی شما قرار می گیرد.