دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 2 مهر 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 31 شهریور 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 مهر 1400 بسیج 2 مهر 1400 بسیج 3 مهر 1400 بسیج 4 مهر 1400 بسیج 5 مهر 1400 بسیج 6 مهر 1400 بسیج 7 مهر 1400 بسیج 8 مهر 1400 بسیج 9 مهر 1400 بسیج 10 مهر 1400 بسیج 11 مهر 1400 بسیج 12 مهر 1400 بسیج 13 مهر 1400 بسیج 14 مهر 1400 بسیج 15 مهر 1400 بسیج 16 مهر 1400 بسیج 17 مهر 1400 بسیج 18 مهر 1400 بسیج 19 مهر 1400 بسیج 20 مهر 1400 بسیج 21 مهر 1400 بسیج 22 مهر 1400 بسیج 23 مهر 1400 بسیج 24 مهر 1400 بسیج 25 مهر 1400 بسیج 26 مهر 1400 بسیج 27 مهر 1400 بسیج 28 مهر 1400 بسیج 29 مهر 1400 بسیج 30 مهر 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۰    
لازم و ضروری است این دستاورد های ناب از طریق فضای مجازی به نسل های آینده منتقل شود، چراکه فضای مجازی کاربرد و استفاده فراوانی دارد و شاید کمتر کسی پیدا شود که با بهره گیری از قابلیت های جالب و مهیج ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اربعین اسم رمز ظهور امام زمان(عج) است، افزود: مراسم اربعین محلی برای تمرین وحدت و همدلی و آماده سازی برای عاشقان ظهور است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
وزیر اطلاعات با هشدار به عناصر ضدانقلاب در خصوص هرگونه اقدام برای ایجاد اخلال در امنیت کشور گفت: پاسخ ایران به عناصر ضدانقلاب کوبنده خواهدبود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای اندونزیایی خود تأکید کرد که در دولت جدید جمهوری اسلامی ایران روابط با آسیا یکی از اولویت های اصلی بوده و در میان کشورهای آسیایی نیز اندونزی از کشورهای دارای ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۵    
بنابر اعلام ستاد مرکزی اربعین مرزهای زمینی از جمله خسروی و پرویزخان مسدود است و هیچ زائری اجازه عبور ندارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۰    
نمایشگاه عطش با موضوع اربعین حسینی و مدافعان سلامت به همت گروه هنر نهم و مرکز تبادل کتاب تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
سردار آتانی گفت: تدبیر امام خمینی(ره) در طول دفاع مقدس کارساز بود و مقطع دوم تاریخ دفاع مقدس، مبانی دینی بود که از سوی امام راحل هدایت می شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
صبح امروز به همت سازمان بسیج رسانه استان، با حضور جمعی از خبرنگاران بسیجی، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس از کادر درمان بیمارستان ولایت با اهدای گل تجلیل شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس؛ تداوم دفاع پیروزمندانه و مقتدرانه ملت ایران را حقیقت انکارناپذیر تاریخ معاصر و ضامن اخراج آمریکا از منطقه و جراحی غده سرطانی رژیم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۸    
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:افول آمریکا در این برهه زمانی نمایان شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز آمریکا و متحدانش در شرایطی هستند که آنها باید در مقابل ما بازدارندگی ایجاد کنند و در موضع انفعال در برابر انقلاب اسلامی قرار دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۵    
علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای که برای نجات جان 2 نفر از همسایه ها خودش رابه خطر انداخت و دچار سوختگی شدید شده بود جان به جان آفرین تسلیم کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور گفت: هدف سفر ما که با همفکری مسوولین ارشد استان صورت گرفته این است که مشکلات و مسائل استان آشنا شویم و بتوانیم گام هایی را در جهت رفع محرومیت و کمرنگ کردن آن برداریم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۲:۰۴    
سرهنگ پاسدار علی بخشی در همایش تجلیل از ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: ارزشمند ترین الگوی ما در زمینه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان،دفاع مقدس است و رمز رسیدن ما به قله های افتخار ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۲:۰۴    
سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده سپاه گلپایگان در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه به تبیین سیاستها و راهبردهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۳۴    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، میهمانی لاله ها و گل افشانی قبور شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در گلزار بین المللی شهدای کرمان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۳۴    
تبریز- امام جمعه شبستر ریشه و برکات دفاع مقدس را برگرفته از آموزه های الهی و امدادهای غیبی و الهی در نتیجه اخلاص و صداقت و صفای باطنی رزمندگان اسلام دانست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۳۴    
در دومین روز از هفته دفاع مقدس حوزه کارگری ناحیه امیرالمومنین (ع) با همکاری پایگاه کارگری لاستیک بارز ضمن کوهنوردی به مقام شامخ شهدا خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۴    
تبریز-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند گفت: دست آورد های دفاع مقدس بهترین و مطلوب ترین و کارآمد ترین الگوی حل مشکلات کشور است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۴    
تبریز- فرمانده سپاه میانه صبر و بردباری پدران و مادران شهدا را ستودنی دانست و گفت: خانواده شهدا صبر زینبی را معنا کرده و در آزمایش بزرگ الهی سربلند شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۴    
تبریز- عصرشعر ایثار و مقاومت باعنوان مامقتدریم در محوطه مقبره شیخ محمود شبستری با حضور شعرای آیینی این شهرستان به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی شبستر ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
همایش رزمندگان و ایثارگران و جانبازان در سالن همایش بصیرت سپاه گلپایگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش تجلیل از 45 نفر از پیشکسوتان عرصه ایثار، جهاد و شهادت، با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرمانده ناحیه و اعضای شورای تأمین، در نمازخانه مجتمع وحدت چادگان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
به همت پایگاه بسیج شهید مطهری امامزاده نرمی برخوار ویژه برنامه قرارعاشقی این هفته با حضور رزمنده دفاع مقدس کربلایی حمیدرضا نریمانی که بابیان خاطرات دوران جوانی در جبهه های نبرد ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
فرمانده سپاه لنجان گفت: 190 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط رده های بسیج شهرستان لنجان اجرا خواهد شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
در روز 31 شهریور ماه صبحگاه مشترک ذوب آهن اصفهان با سخنرانی سردار نیل فروشان برگزارشد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه گلپایگان،در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس،بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
ما در جنگ عزت و سربلندی نیروهای مسلح را نشان دادیم و توانستیم بالندگی و قدرتهای درونی را ثابت کنیم،ما قدرت ساخت سیم خاردار را نداشتیم اما به برکت همین دفاع مقدس و روحیه بسیجی ماهواره در مدار زمین ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
فرماندار و رئیس اداره آبفا از فرمانده ناحیه برخوار به نمایندگی از بسیجیان عرصه خدمت رسانی جهادی به مردم که از فعالیت جهادی در عرصه آبرسانی بحران آب آشامیدنی با اهداء لوح تقدیر به فرمانده ناحیه تجلیل ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
شاهرود_یادواره شهدای بخش بیارجمند شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه های بسیج مالک اشتر و فضیلت این شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
شاهرود_ اعضای هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود با حضور در گلزار شهدا، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با شهدا تجدید عهد و میثاق کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۱۸    
در مراسمی که با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و توسط سردار مرادحاجتی و دیگر مدعوین از 41 بانوی ایثارگر خوزستانی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۱۸    
کتابخانه صوتی در پادگان دژ خرمشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۵    
گروه جهادی ناحیه سپاه بستک به روستاهای صعب العبور پشت بند و حسین آباد بخش مرکزی شهرستان بستک در آستانه بازگشایی مدارس و مصادف با هفته دفاع مقدساعزام شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
اکبرکردی فرمانده سپاه ناحیه زرند در حاشیه رژه موتوری گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت ها، دلاوری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان عمومی بماند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس،قرارگاه فرهنگی شهدا و بسیجیان شهرستان،دلتنگی اربعین را با شهدا تقسیم کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس،گلزار مطهر شهدای گلپایگان،غبار روبی و عطرافشانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
گلزار شهدای روستای شهید پرور و ولایتمدار انالوجه با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای شهر رزوه و مسئولان شهرستان چادگان و عموم مردم روستای انالوجه غبار روبی و عطر افشانی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
غبار روبی و عطر افشانی گلزارهای شهدای شهرستان آران و بیدگل توسط فرماندهی سپاه و فرمانده نیروی انتظامی و فرمانداری شهرستان
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
عصر امروز مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر گلستان و بوستان شهدای خوانسار اجرا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
در اولین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در دبیرستان شهید مطهری(ره) شهرحسن آباد جرقویه علیا نواخته شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
بمناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی مراسم تعزیه خیابانی در روستای تیمیارت منطقه براآن شمالی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اردوی گلستان شهدای اصفهان توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت ریحانه النبی سلام الله علیها روستای اسپارت منطقه براآن شمالی باحضورخواهران جوان و نوجوان این روستا برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
همایش رزمندگان و ایثارگران و جانبازان در سالن همایش بصیرت سپاه گلپایگان همزمان با سراسر کشور با ارتباط تصویری با سالن همایش های موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضاء دربخشداری جرقویه علیا برگزار شد وبرنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشریح شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس پایگاه های مقاومت حوزه مقاومت بسیج کوثر منطقه براآن شمالی شرق شهرستان اصفهان برنامه های متنوعی رابرگزارنمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۴    
عصر امروز مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر گلزار شهدای ویست برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در بهشت زهرای شهرستان ایذه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه بهبهان از برگزاری مراسم سومین یادواره دو تن از شهدای حادثه تروریستی رژه اهواز در بهبهان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع وطن سعید زارع در شهر میانرود برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء شهر خرمشهر در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
مسئول بسیج سازندگی ناحیه آبادان گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) و در هفته دفاع مقدس تعداد 30بسته لوازم تحریر و لوازم بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه های متنوعی شامل رژه موتوری و خودرویی در هندیجان و بخش چم خلف عیسی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و نمایش هنری کاری از بسیجیان هنرمند در شهرستان هندیجان برگزار شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
مراسم عطر افشانی مزار شهدا و افتتاح نمایشگاه ماکت و عکس های شهدا و خدمات جهادی هفته دفاع مقدس در هندیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت ناحیه بسیج از سربازان نمونه در شهرستان هندیجان تجلیل شد.