جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 31 مرداد 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 شهریور 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 مرداد 1400 بسیج 2 مرداد 1400 بسیج 3 مرداد 1400 بسیج 4 مرداد 1400 بسیج 5 مرداد 1400 بسیج 6 مرداد 1400 بسیج 7 مرداد 1400 بسیج 8 مرداد 1400 بسیج 9 مرداد 1400 بسیج 10 مرداد 1400 بسیج 11 مرداد 1400 بسیج 12 مرداد 1400 بسیج 13 مرداد 1400 بسیج 14 مرداد 1400 بسیج 15 مرداد 1400 بسیج 16 مرداد 1400 بسیج 17 مرداد 1400 بسیج 18 مرداد 1400 بسیج 19 مرداد 1400 بسیج 20 مرداد 1400 بسیج 21 مرداد 1400 بسیج 22 مرداد 1400 بسیج 23 مرداد 1400 بسیج 24 مرداد 1400 بسیج 25 مرداد 1400 بسیج 26 مرداد 1400 بسیج 27 مرداد 1400 بسیج 28 مرداد 1400 بسیج 29 مرداد 1400 بسیج 30 مرداد 1400 بسیج 31 مرداد 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۷    
از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سرو قامتان بسیجی و سپاهی گیلان دوشادوش کادر بهداشت و درمان در سنگر سلامت ردای سبز به تن کرده و همچنان مجاهدانه و عاشقانه در حال خدمت به مردم هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۶    
سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی طی پیامی فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۵    
فامنین-فرماندار فامنین گفت: در تعطیلات اخیر اصناف همکاری قابل توجهی در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشتند که از این عزیزان بابت این همراهی تشکر می کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شناسایی هزار و 235 مبتلای جدید به کرونا و 10 فوتی در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
استانداری خوزستان از تغییر ساعت کاری ادارات در این استان تا نیمه شهریور ماه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
امیر بیدادی خوزستان را پیشانی دفاع از خاک کشور دانست و گفت: حوزه دفاع مقدس محور وحدت و مرکز ثقل نیروهای مسلح است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه گفت: در بحران های این استان، سپاه و بسیج دوشادوش خبرنگاران حرکت می کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
رفع تحریم ها، اقتدار و امنیت کشور، شفافیت در عملکرد، مبارزه با فساد و تبعیض همه از مصادیق واقعی و بارز به ارث مانده از فرهنگ دوران دفاع مقدس هستند که باید مورد توجه دولت مردان جدید قرار گیرند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۴    
فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پنج هزار نیروی بسیجی برای رهگیری بیماران کرونایی و بدحال در خوزستان ساماندهی شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: یک تن و 300 کیلوگرم مرغ زنده که به صورت قاچاق در حال خروج از استان بود، کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۴    
دلگان/ روح الله زمانی نیا گفت: به همت ناحیه سپاه دلگان، یک نفر انبار وسایل مسروقه در شهرستان دلگان کشف شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
سراوان/ جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 48 نفر از بیماران نیازمند در منطقه کهنه قلعه سراوان از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: زمان استقرار بسیج جامعه پزشکی استان قم به صورت نامحدود اعلام شده و تا زمانی که نیاز باشد و واکسیناسیون انجام میشود ما در کنار مردم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۳    
ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در برخی از استان ها وضعیت کرونا حادتر است، گفت: انتظار می رود در مازندران همه گروه های سِنّی واکسینه شوند و در مقابل این بیماری بیمه شوند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۹    
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تعداد 263 راننده که پلاک های خودرو دستکاری کرده بودند به مراجع قضائی معرفی و تعداد 4هزار و 420خودرو پلاک مخدوش نیز مبلغ 63 هزار تومان جریمه شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۹    
دبیر شورای جهادی بسیج دانشجویی قم گفت:با تشکیل قرارگاه شهید قاسمی توسط دانشجویان استان قم، اعضای این قرارگاه دانشجویان قمی هستند که به کمک جامعه پزشکی شتافته اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰    
استاندار گلستان گفت: ساعت کاری ادارات استان از فردا ( یکم شهریور) به روال گذشته برمی گردد و از ساعت 7:30 تا 14:30 همه ادارات استان موظف به خدمات دهی به مردم هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰    
تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتصاب فرمانده نیروی دریایی ارتش از برادران اهل سنت، نشانه عمق وحدت در نظام و اقدامی بسیار هوشمندانه و جداً جای تشکر است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در روزهای اخیر هجمه رسانه ای دشمن علیه روند واکسیناسیون در کشور شدت گرفته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در شبانه روز گذشته 160 مورد جدید ابتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شناسایی شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل ارشاد استان فارس گفت: در مرحله اول تاکنون بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام حمایتی به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی خبر داد: جشنواره جهادگران علم و فناوری استان، سال جاری در هفته پژوهش برگزار خواهد شد و طرح های برگزیده مورد تجلیل قرار می گیرند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۰    
استاندار گلستان گفت: در سفر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون درمان وزارت بهداشت به استان 50 ونتیلاتور به گلستان تزریق شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۰    
افراد بالای 45 سال در گرگان و بالای 40 سال در شهرستان های گلستان می توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۹    
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان توسعه مراکز واکسیناسیون در کشور را اقدامی جهادی عنوان کرد و گفت: آمادگی تزریق شبانه روزی واکسن کرونا در استان سمنان وجود دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۹    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۷    
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه (ع)گفت: تقویت و تثبیت فضای ارزشی محور اصلی گرامیداشت روز بسیج کارمندی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۲    
مرا ببخشید ولی برای پاسداری از منافع ملی، همیشه نمی توانستم آن گونه که دوست داشتم سخن بگویم و حتی از عملکرد خود دفاع کنم.00
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۸    
ایجاد مرکز ارائه خدمات به بیماران کرونایی توسط سپاه موجب کاستن بار مراجعه به بیمارستان ها می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
زنجان - مادر شهید جاوید الاثر صادق آقایاری از شهدای استان زنجان دارفانی را وداع گفته و آسمانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خاطرات عزیزان آزاده را در سطح کشور در جهات مختلف که بخشی فرهنگی است، جمع آوری شود ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که برتری توانمندی های ما در دفاع از کشور قابل توجه است ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷    
سردار حاجی زاده تأکید کرد: شم اطلاعاتی و بینش و فهم فرمانده کل قوا بر هیچ کس پوشیده نیست چون در مقاطع مختلف در سه دهه گذشته آن را دیده ایم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۹    
استاندار ایلام با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون 30 درصد جامعه هدف ایلام در برابر کرونا واکسینه شدند، گفت: این میزان 12 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۹    
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: تاکنون 17 هزار و 113 دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف و واجدان شرایط براساس گروه های سنی اعلام شده تزریق شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از افزایش فوتی های خانوادگی، گفت: تعداد فوتی های کرونا در استان با 89 مورد در مرداد ماه جاری نسبت به ماه گذشته بیش از هفت برابر افزایش داشته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۲:۱۳    
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: سازمان نظام صنفی خبرنگاران تشکیل شود این مسئله را یکبار برای همیشه حل کنیم که مطالبه ما از دولت سیزدهم و وزیر ارشاد تشکیل نظام صنفی برای خبرنگاران است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۱    
حاجیه خانم قمرتاج زینعلی 73 ساله مادر مجید شهریاری شهید هسته ای کشورمان است که به علت درگیری با بیماری کرونا به کما رفته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۵۱    
زنجان – فرمانده انتظامی استان از دستگیری 51 نفر قاچاقچی کالا و کشف بیش از 87 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح مبارزه با قاچاق کالا در یک ماهه گذشته سال جاری در سطح استان خبر داد .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۳    
امام جمعه مهرشهر گفت: تاکنون هزاران بسته معیشتی در میان مردم آسیب دیده توزیع شده و همچنان این طرح ادامه دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۳    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه اثر بخشی واکسن های کرونا به هم نزدیک هستند، گفت: ایمنی واکسن های کرونا حداقل 80 درصد است؛ با این تفاسیر نوع واکسن دریافتی تفاوتی ندارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
حسین حسامی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۱    
تعداد مساجد و مراکز فرهنگی مذهبی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان امسال به یک هزار و 500 واحد می رسد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
اله داد با اشاره به توقیف 15 هزار و 800 دستگاه ماینر در استان مرکزی تاکنون گفت: این میزان دستگاه ماینر توقیف شده بالغ بر 40 مگاوات برق مصرف می کند که عدد بسیار بزرگی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
سرهنگ میرهادی : باید مسجد را به عنوان یک پایگاه دینی بدانیم که در آن به همه مسائل اجتماعی برای تحقق شکل گیری دولت زمینه ساز ظهور رسیدگی شود ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: بیش از 80 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات درمانی بهره مند شده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
عبدالله میرزایی” به عنوان سرپرست شهرداری جلیل آباد منصوب شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۳    
نهاوند-رئیس اداره امور عشایری نهاوند از نصب 53 پنل خورشیدی برای عشایر مستقر در نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۳    
همدان-پخت و توزیع غذای نذری در ایام محرم توسط شورای حوزه شهید خادم پر همدان به مناسبت ایام ماه محرم انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از همکاری صنوف همیشه در صحنه شهرستان در اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای تعطیلات سراسری جهت کنترل و کاهش موارد ابتلاء بیماری کرونا قدردانی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایگاه های نمونه طرح شهید سلیمانی در یزد گفت:بسیج در همه عرصه ها برای حل مشکلات مردم پیش قدم است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۸    
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از واژگونی یک دستگاه تراکتور فرگوسن و فوت و مصدوم شدن دو نفر در این سانحه دلخراش در روز گذشته در یکی از روستا های تابعه این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۸    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت یادبود یکی از فرماندهان شهید مقاومت اسلامی لبنان به تبین ویژگی های این شهید پرداخت و به نقش آمریکائیها در حمایت از تکفیری ها اشاره کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۳    
همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از بازگشت ساعت کاری ادارات استان همدان از ابتدای شهریورماه به روال سابق و لغو تعطیلی روزهای پنج شنبه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون در این استان گفت: تا کنون یک سوم جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسینه شده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
شاهرود_تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهان نزاجا برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
شاهرود_به مناسبت سالروز ورود آزادگان، حلقه صالحین پایگاه نرجس حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) با آزاده یعقوبی دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
شاهرود_یادواره پدر و مادران شهدای شاهرود به همت حوزه علمیه خواهران فاطمه بنت اسد بسطام و حضور بسیجیان پایگاه های بسیج خواهران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
شاهرود_به همت پایگاه های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود، به مناسبت هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر مسابقات نقاشی در پایگاه های بسیج برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
شاهرود_نشست بصیرتی با موضوع عبرت های عاشورا سربازان وظیفه سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت ماه محرم برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۶    
شاهرود_نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با مدیر تربیت بدنی سپاه شهرستان و مسئول کانون بسیج ورزشکاران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام از محل قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۶    
حسنی گفت: یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۶    
سرهنگ کریمی گفت: فعالان صنعت دفاعی علیرغم وجود توطئه های دشمنان با تحریم های ظالمانه و فتنه انگیزی های آنها افتخارات بزرگی برای کشور و نظام اسلامی به ماندگار گذاشتند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۶    
به مناسبت سی و یکم مرداد ماه روز صنایع دفاعی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در استان مرکزی از موزه دفاع مقدس بازدید و با شهدای گمنام آرمیده در این مرکز فرهنگی تجدید میثاق کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام از محل قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که وضعیت افغانستان به عنوان یکی از بزرگترین شرمساری ها و تحقیرهای سیاست خارجی در تاریخ ایالات متحده شناخته خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
وزیر خارجه ژاپن در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: برای احیای برجام، آمریکا باید دست از زیاده خواهی بر دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۱    
تبریز- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: دانشجویانی که در مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر استان تحصیل کنند پس از فراغت از تحصیل در پایگاه های امدادجاده ای بصورت نجاتگر امدادی بکار گرفته ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۳    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اطلاع رسانی خوب مردم و هماهنگی دستگاه قضایی در چند عملیات تعداد 15 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جاده، منازل و طلافروشی شناسایی و دستگیر کردیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افتتاح 39 پروژه حوزه کشاورزی طی هفته دولت امسال در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت:حدود 7 نفر از سارقینی که در سرقت مسلحانه پلدختر و 5 فقره سرقت خرم آباد و سرقتی که در شهرستان دورود و الشتر انجام شدند، شناسایی و دستگیر کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۳    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تلاش دشمن برای بزرگنمایی بحران کرونا در کشور را متذکر شد و گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم با هدف برطرف کردن یاس و ناامیدی در مردم و امیدآفرینی در جامعه بکار ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۳    
فرمانده کل ارتش گفت: بزرگترین کار دریادار خانزادی این بود که تمرکز دشمنان را از خلیج فارس و تنگه هرمز به اقیانوس اطلس و کارائیب منتقل کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۳    
محدودیت تردد دوسوم ناوگان مسافری هوایی که به علت شیوع شدید کرونا اعمال شده بود، طبق ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تا 30 مرداد ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مشکلی با اصل مذاکره ندارد، گفت: اگر کشوری از برجام خارج شده است باید مورد مواخذه قرار بگیرد و آمریکایی ها باید به افکار عمومی جهان پاسخ دهند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه تجهیزات نداجا را احیا کردیم گفت: حضور در دریای سرخ و اقیانوس اطلس بیانگر دانش و توانمندی نیروی انسانی متخصص و متعهد نیروی دریایی ارتش است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۶    
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مخزن آب شرب روستای دهنج بتن ریزی و آماده بهره برداری شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۵    
مسئول آموزش سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: دوره آموزشی گردان امنیتی امام علی(ع) عنبرآباد با هدف آشنایی و حفظ انسجام در عنبرآباد برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام مجیدی گفت: بالغ بر 60 هزار پرس طعام حسینی به برکت وقف از محل موقوفات استان، طی ایام محرم در قزوین توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
به همت پایگاه بسیج کارمندی تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ماسک در منطقه مسکونی محروم کلانشهر اهواز توزیع شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
همایش روز خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران برتر به همت سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و در اهواز برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رسانه ها، نیروهای مسلح و دولتمردان در یک جبهه واحد هستند اما اگر شخصی در خطوط مشخص،خوب عمل نکرد، دشمن نفوذ می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
به مناسبت دهه محرم پایگاه های حوزه 15 خواهران ویژه برنامه های عزاداری برای سالار شهیدان و 72 تن یاران ایشان برگزار کردند .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
مخازن آب شرب 10مترمکعبی بتنی در بخشهایی از شهرستان خوروبیابانک نصب شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
به مناسبت ایام حزن و اندوه ماه محرم تهیه ی بسته های معیشتی ،طبخ غذای گرم و توزیع بین مردم نیازمند شهرستان شهرضا توسط گردان 112 امام حسین (علیه السلام) انجام شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
تعداد1500 ماسک توسط دانش آموزان بسیجی در جلسات و محافل عزاداری نایین توزیع گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
عزاداری دهه دوم محرم، از ساعت 20تا 21:30 در حیاط مدرسه فصیحی، با مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی با موضوع بهبود روابط اجتماعی،خانوادگی و تربیت فرزند، برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) مراسم روضه حسینی به یاد شهدا در گردان 123 امام حسین (علیه السلام) شهرستان تیران و کرون برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
مراسم ویژه ورود آزادگان به میهن اسلامی در گلستان شهداس اصفهان برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
در دهه اول محرم مسئول نمایمندگی ولی فقیه در ناحیه لنجان از گروه جهادی سید شهدا و عتبات عالیات لنجان بازدید نمود
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
امام جمعه شهر چرمهین گفت:روز تاسوعا را به خاطر این دو اتفاق که رخ داد و عباس در این دو امتحان خوش درخشید آن را مخصوص ابوالفضل قرار دادند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
در ایام شهادت چهارمین پیشوای امامت و ولایت حضرت علی ابن الحسین (علیه السلام) شورای شهر شهرستان شهررضا جهت تعامل وهمکاری با حضور در گردان112 امام حسین (علیه السلام) از این گردان بازدید کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
به مناسبت ماه عزای حسینی 7 شب مراسم عزاداری در جوار شهدا گمنام فولادشهر توسط گردان 110 امام حسین (علیه السلام) برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: سه فروند کشتی اقیانوس پیما حامل روغن خام خوراکی به بندر امام خمینی (ره) رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
سرپرست فرمانداری شادگان از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی شادگان قدردانی و بر بسیج شدن همه امکانات و همکاری دستگاه ها اجرایی شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا تأکید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
طبق اعلام کارشناسان هواشناسی خوزستان تا اواخر هفته جاری خوزستان میزبان شرجی و رطوبت است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
تاکنون 36 هزار نفر از جامعه فرهنگیان این استان معادل 52 درصد از کل جمعیت فرهنگیان خوزستان حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
فرماندار دشت آزادگان: فعالیت پایانه مرز چذابه از امروز از سرگرفته می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز کارون خبر از گندزدایی و ضدعفونی حسینیه های مناطق محروم اهواز به همت بسیجیان شرکت نفت و گاز کارون داد