سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 26 دی 1402 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 31 فروردین 1402 بسیج 1 اردیبهشت 1402 بسیج 31 خرداد 1402 بسیج 31 تیر 1402 بسیج 31 مرداد 1402 بسیج 31 شهریور 1402 بسیج 30 مهر 1402 بسیج 30 آبان 1402 بسیج 30 آذر 1402 بسیج 30 بهمن 1402 بسیج 29 اسفند 1402 بسیج 1 دی 1402 بسیج 2 دی 1402 بسیج 3 دی 1402 بسیج 4 دی 1402 بسیج 5 دی 1402 بسیج 6 دی 1402 بسیج 7 دی 1402 بسیج 8 دی 1402 بسیج 9 دی 1402 بسیج 10 دی 1402 بسیج 11 دی 1402 بسیج 12 دی 1402 بسیج 13 دی 1402 بسیج 14 دی 1402 بسیج 15 دی 1402 بسیج 16 دی 1402 بسیج 17 دی 1402 بسیج 18 دی 1402 بسیج 19 دی 1402 بسیج 20 دی 1402 بسیج 21 دی 1402 بسیج 22 دی 1402 بسیج 23 دی 1402 بسیج 24 دی 1402 بسیج 25 دی 1402 بسیج 26 دی 1402 بسیج 27 دی 1402 بسیج 28 دی 1402 بسیج 29 دی 1402 بسیج 30 دی 1402 
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۶    
اعزام فرهنگیان هرمزگان به اردو معنوی راهیان نور به همت سازمان بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان 5 اتوبوس شامل 230 بانوی فرهنگی از شهرستانهای بندرعباس، میناب، رودان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۷    
مردم استان چهارمحال و بختیاری از حمله موشکی به مقر های جاسوسی و تجمع گروهک های تروریستی در عراق و سوریه حمایت کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۰    
یکی از مدیران ژاپنی قدیمی در پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با حضور در پنجاهمین سالگرد فعالیت این پتروشیمی؛ آینده صنعت پتروشیمی ایران را روشن دانست.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل بهزیستی استان البرز، با حضور در منزل خانواده دارای معلولیت شنوایی که اخیرا صاحب فرزندان سه قلو شده اند، از این خانواده تجلیل کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۱    
وزیر کشور گفت: مرزهای ایران و پاکستان صلح و دوستی بوده و خواهد بود و روابط بین 2 کشور بسیار خوب و نزدیک است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میرجاوه گفت: 40 نفر از صنعتگران صنایع دستی این شهرستان به منظور دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۷    
معاون میراث فرهنگی قزوین از اجرای پروژه مرمت طاق و استحکام بخشی تعدادی از حجره های راسته قیصریه در مجموعه بازار تاریخی قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۸    
دستیار استاندار کرمانشاه در امور گسترش ارتباطات و تعاملات با عراق گفت: فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله از سر گرفته شده است
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۴    
معاون وزیر صمت با اشاره به فعالیت بیش از 330 صنتعگر دارای پروانه بهره برداری و 10 هزار واحد صنفی صنعت کفش ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید کانون وابستگان سپاه استان کرمانشاه، با حضور مسئول کانون وابستگان سپاه پاسداران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
محمد نجفی فرماندار قصرشیرین در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گفت: نبود یک کتابخانه عمومی مناسب شهروندان یکی از مشکلاتی است که باید در رفع آن سرعت داد که تکمیل کتابخانه عمومی دهخدا مرهمی است بر این ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
در دیدار استاندار کرمانشاه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهم ترین پروژه های حوزه ارتباطات و کسب وکارهای استان بررسی شد و عیسی زارع پور از تکمیل طرح فیبر نوری کل شهر کرمانشاه تا نیمه شعبان خبر داد ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۲    
مدیر آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد گفت: هم اکنون 477 خادم که 290 نفر از آنها مرد و 187 آنها زن هستند؛ در قسمت های مختلف آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) فعالیت دارند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۷:۳۲    
زنجان-استاندار زنجان گفت: یکی از پروژه های نیمه کاره که خیلی اهمیت دارد و در منطقه خیلی خوبی در زنجان واقع شده، موزه دفاع مقدس است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۱:۰۷    
تبریز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: با تلاش شبانه روزی نجاتگران جمعیت هلال احمر ورزقان و عوامل راهداری مجتمع مس سونگون ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۱:۰۷    
تبریز- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در صادرات محصولات شیرینی و شکلات در 9 ماه امسال خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۰:۳۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کشف و ضبط 22 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز و خسروشاه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۷    
مدارس چهار شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۷    
تبریز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از آمادگی این منطقه برای گذر از فصل زمستان و تامین سوخت مورد نیاز همه بخش ها به ویژه نیروگاه ها، صنایع و خانوارهای فاقد گاز شهری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۷    
با هدف خدمت رسانی به مردم در قالب میز خدمت جهادی در روستاها و مناطق کم برخوردار زاهدان،جلسه هماهنگی وتخصیص اعتبار در محل فرمانداری شهرستان زاهدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۶    
این برنامه به همت حوزه شهدای اورین با همکاری دهیاری و شورای شهر اورین و همچنین آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان بهارستان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
امام جمعه ایلام گفت: کاهش بیکاری و افزایش اشتغال پایدار برای جوانان و افراد تحصیل کرده از نیازهای فوری جامعه است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
تیم پزشکان بسیجی در قالب گروه های جهادی به زندانیان ایلام خدمات درمانی رایگان ارائه کردند
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
جشن وصال یار ویژه اهدای 14 جهیزیه به زوج های جامعه هدف بهزیستی ایلام همزمان با ماه مبارک رجب در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
دکتر آقاخانی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و صاحبان قدرت و ثروت با بهره گیری از مارپیچ سکوت به دنبال عوض کردن جای جلاد و شهید با استفاده از جنگ ترکیبی و از طریق جنگ شناختی هستند
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
دکتر صوفی زاده گفت: دشمن دنبال یاس و ناامیدی مردم ایران هست که بتواند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات دور نموده و به هدف شوم خودش برسد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
این جشنواره که با حضورفرمانده سپاه کربلا" و حجت الاسلام والمسلمین بهرامی " مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا" همراه بود از فرماندهان و بسیجیان برتر رده های مختلف سپاه استان در عرصه های مختلف ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
در ادامه کاری از گروه تلویزیونی سپاه کربلا با تحت عنوان جوان پهلوانی که مدال جهانی اش را تقدیم شهدای گمنام کرد را مشاهده می کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی گفت: آبیاری زیرسطحی در 100 هکتار از اراضی کشت و صنعت کارون اجرا شد که نتایج رضایت بخشی داشته است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی تدارکاتی به برتری رسید.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
فرمانده انتظامی دشت آزادگان از صلح و سازش دو طایفه ساکن در این شهرستان و حل اختلافات پنج ساله آن ها با میانجی گری پلیس خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان فنی و حرفه ای گفت: در آموزش ها باید به نقطه ای برسیم که مدرک فنی و حرفه ای مساوی با مهارت باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
وینفرد شفر در تازه ترین صحبت های خود مدعی شده است که اگر اجازه انجام کار به او در نفت آبادان داده نشود، شکایت می کند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
شرکت لوله سازی اهواز و نورد لوله سپنتا اهواز تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب آموزش مهارتی 13 هزار و 789 نفر از سربازان نیروی مسلح در سال جاری در راستای اجرای طرح سرباز ماهر خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی نخستین مرکز ارتباطات تخصصی ویژه بیماران سکته مغزی کشور در خوزستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
یک آهنگساز و خواننده می گوید: برخی ها به هر قیمتی اقدام به تولید زیرزمینی و انتشار ترک ها و آلبوم های خود می کنند که به معنای واقعی به هنر موسیقی این کشور که دارای سال ها تمدن و پیشینه است آسیب می ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
شرکت نفت و گاز اروندان در سومین روز از نمایشگاه صنعت نفت خوزستان 8 قرارداد و تفاهم نامه همکاری با شرکت های داخلی و دانشگاه ها امضا کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۷    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صادرات پتروشیمی کشور نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۲    
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ما فرزندان این ملت در سپاه پاسداران با صدای بلند اعلام می کنیم هرکسی تعرضی به این خاک مقدس و مردمانش داشته باشد به شدت تنبیه خواهیم کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام علی اکبر پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در شمال استان با خانواده مرحوم حجت الاسلام رضا انصاری مقدم دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
همزمان با حلول ماه رجب المرجب، محفل انس با قرآن به همت بانوان بسیجی پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها در شهرفارسان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
سردار مقدسی گفت: به عقیده غربی ها ایران مانند اختاپوسی است که دست و پای آن از دروازه های مدیترانه گذشته و همچنان با سرعت رو به جلو است
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
دکتر حسین راد گفت: دغدغه رهبری جهاد تبیین و بحث تعلیم و تربیت است،وضعیت کشور حساس بوده و حاصل تربیت نسل شما،نسلی آرمانی می باشد
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
دکتر بزرکار گفت: مردم می توانند مفهوم بسیاری از کنش ها و حرکات سیاسی خصوصا سیاست خارجه را تشخیص بدهند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
همدان-رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: با توجه به محدودیت زمین در ملایر، اجرای مسکن مهر در زمین های ملی و...، افزایش تراکم ساختمانی بهترین راهکار است که در مرحله یک طبقه به شهر اضافه می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۲    
زنجان-حکیمه دباغ گفت: باید با موقعیت شناسی توطئه های دشمنان که سعی می کنند ناامیدی و بی تفاوتی را در جامعه رواج دهند خنثی کنیم.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
دکتر آقاخانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم سالار و وابسته به مردم است و مردم نقش محوری در طول انقلاب اسلامی داشته اند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
سردار مقدسی گفت: هیچ سالی مانند سال گذشته سلاح و مهمات غیر مجاز وارد این کشور نشده بود که این نهایت دشمنی و خصومت غربی ها را با ما دارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
دکتر رمضان شعبانی گفت: در انتخابات شورای روستا تا انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم مهمترین معیار میباشد و بزرگترین جهاد به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تببین است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
دکتر مهدی بهشتی گفت: انتخابات باعث احقاق حقوق شهروندی می شود که در واقع بهترین زمان نیز می باشد؛ انتخابات باعث تضمین رشد و پیشرفت کشور نیز می باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) و بسیج جامعه زنان با حضور جمع کثیری از بانوان در محل حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
نشست جهاد تبیین با محوریت انتخابات با حضور بانوان بسیجی در حسینیه سردار شهید ایرج بختیاری برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در نشست صمیمی پاسداران ناحیه حضرت ولیعصر عجل الله شهرستان ملارد گفت: فلسفه وجودی ما به بسیج و فعالیت های پایگاه های بسیج است .
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان تهران در حمایت از حمله موشکی موفق و غرور آفرین سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و گروه تکفیری داعش در ادلب سوریه بیانیه ای صادر کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۷    
همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی هم موجب یأس دشمن خواهد بود و هم موجب تقویت نظام، رهبری و حاکمیت دینی خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۷    
مسئول قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج کرخه از اعزام نمایندگان گروه جهادی تخصصی عمرانی در بخش مرکزی کرخه به منظور شناسایی منازل محروم جهت ساخت و بازسازی آنها خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۱    
به همت معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس و قرارگاه عملیاتی شهید هراتی نیروی زمینی سپاه 80 سری جهیزیه هدایای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بین زوجین جوان و نیازمند منطقه سیستان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۷    
مسابقات فستیوال فوتسال نونهالان شهرستان فارسان به میزبانی باشگاه اتحاد در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۷    
دکتر حبیب زاده گفت: به ابر قدرت ها نشان دادیم دوران بزن در رو تمام شده یکی بزنید ده تا می خورید این نشان از قدرت ماست که به لطف خدا و تلاش مردم فهیم ما و مسئولین زحمت کش محقق می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۷    
فرماندار شهرستان کرخه گفت: تمام اقدامات پشتیبانی، آموزشی و اجرایی انتخابات در شهرستان کرخه انجام شده است
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۷    
بمانسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به_نیت_حاج_قاسم اردوی جهادی یک روزه در شوش برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۷    
حلقه صالحین شهید فرج الله صالحی، به همت نوجوانان و جوانان پایگاه زینب کبری سلام الله علیها، در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر چلیچه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۷    
همدان-شهردار ملایر از نصب 138 اثر فرهنگی شاخص ایران و جهان در مجموعه بزرگ تفریحی و توریستی مینی وُرلد(جهان کوچک) خبر داد و گفت: برای تکمیل هر چه سریع تر این پروژه نیاز به اعتبار داریم.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۸    
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه گفت : آمریکا در هر جای جهان توانسته است عروسی را به عزا تبدیل کند اما در ایران نه ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: 25 کمیته با حضور دستگاه های اجرایی و فرهنگی و نهادهای مختلف، اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال را برعهده دارند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
مدیرعامل آبفای استان ایلام از اجرای 2 هزار و 500 متر شبکه توزیع آب روستای احیا شده "بهین بهروزان" شهرستان مرزی مهران از محل اعتباراتی داخلی این شرکت خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
دکتر یاری گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی رمز خنثی سازی توطئه های دشمن و جاده صاف کن برای پیشبرد نظام و مردم برای رسیدن به مصالح حقیقی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
دکتر حسن رشوند گفت: دشمن دنبال مایوس کردن مردم است و میخواهد مردم را از صحنه خارج کند به همین دلیل کمبودها و سختی های داخل کشور را مرتب به رخ می کشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
سردار اله بدشتی گفت: امروز تکلیف همه مشارکت و ترغیب به مشارکت است. موضوع بعدی که بسیار اهمیت دارد بحث انتخاب اصلح است
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
دکتر عابدینی گفت: لازمه مجلس تراز و سرافراز که توانمند و دردآشنای مشکلات مردم باشد حضور در انتخابات و انتخاب صحیح است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
دوره طرح ترنم بهشتی یکی از ماموریت های بسیج جامعه زنان سپاه خنج است که هر هفته روز های دوشنبه در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خنج با حضور اساتید خواهر برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
فرماندار شهرستان شیراز از مشارکت دانشجویان و دانشگاهیان در فرآیند اجرایی و برگزاری انتخابات شهرستان شیراز خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۷    
در مسابقات کشتی پهلوانی استان چهارمحال و بختیاری، کشتی گیران فارسانی خوش درخششدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۷    
همدان- سرهنگ هندی ورکانه، فرمانده سپاه ناحیه بهار از پایگاه 8 ثاراللّه حوزه مقاومت بسیج امام صادق (ع) شهر بهار و فعالیت های بسیجیان این پایگاه بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۷    
دکتر مهدی بهشتی نژاد گفت: انتخابات؛ عرصه رقابت و دستیابی آحاد مردم به حقوق سیاسی و زمینه ساز احقاق حقوق شهروندی می باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۷    
صبح امروز فوتسالیست های سپاه ناحیه بهارستان با برتری 3 بر 1 برابر تیم ناحیه اسلامشهر به فینال مسابقات قهرمانی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران راه یافتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۷    
جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان تهران با حضور سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۷    
همدان-استاندار همدان از بازگشت 206 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان همدان در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۷    
مدیر صداوسیمای پیشوا با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۶    
نشست هماهنگی برنامه های دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی و افتتاح و بهره برداری خانه بوکس جونقان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۲    
زنجان_فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:رسالت سنگین تربیت اسلامی فرزندان بیشتر بر دوش مادران جامعه است و در خنثی سازی فتنه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نقش زنان بسیار مهم ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تلاش ها برای احداث گمرک اختصاصی صنعت نفت در جنوب به منظور حمایت از سازندگان در زمینه صادرات تجهیزات ساخت ایران خبر داد
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۷    
50 سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان رامشیر اهدا شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۷    
شرکت ملی نفت ایران و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در غرفه شرکت ملی نفت ایران توافقنامه همکاری آموزشی منعقد کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از رشد 77 درصدی ضخامت سنجی چاه ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۷    
دبیر چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان گفت: عمار بزرگترین میدان جبهه انقلاب فرهنگی اسلامی است .
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۶    
طرح استعدادیابی هنر مرشدی ورزش زورخانه ای ویژه دانش آموزان شهر فارسان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۷    
نشست جهاد تبیین در مسجد امام حسین علیه السلام جلیل آباد شهرستان پیشوا برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۶    
جلسه حلقه صالحین با محوریت جهاد تبیین باحضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ریحانه نبی در جونقان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۸    
رزمایش سراسری "مثل مصطفی" یادبود شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده با حضور فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی بسیج شهرستان اردکان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۷    
زنجان _مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف متعالی باید صبر و استقامت کرد گفت ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۳    
یادواره سردار شهیداحمد کریمی و شهدای لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در عملیات کربلای 4 و 5 در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بلوار شهید کریمی قم برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۷    
ازسه گروه اعزامی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان با همکاری حوزه هنری استان به چهاردهمین جشنواره تئاتر سودای عشق بسیج2گروه با نمایش های بدریه در بخش صحنه ای و شهرخوبان در بخش خیابانی به جشنواره فجر راه ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۲    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پیامی درگذشت خادم القرآن استاد مرحوم حاج حمیدرضا مسجدی پیشکسوت قرآنی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها گفت: با دعای ملت شریف ایران دست انتقام الهی گریبان جنایتکاران را گرفت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۷    
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: مقر های جاسوسی تروریست ها در هم کوبیده شد، این اتفاق برای آن ها این معنا را دارد که تمام تلاش های آن ها مورد رصد جمهوری اسلامی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۳    
آئین اهدای هزارو 313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد ع هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۲    
من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست. حضرت امام خمینی(ره)
بسیج   ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۶    
حجت الاسلام صغیرا با اشاره به اقامه نماز باران روز جمعه در اصفهان گفت: خواندن نماز باران باعث می شود که خداوند نظر لطفش را بر ما بیشتر کند.
  • ۱