شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 31 تیر 1402 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 31 فروردین 1402 بسیج 1 اردیبهشت 1402 بسیج 31 خرداد 1402 بسیج 31 مرداد 1402 بسیج 31 شهریور 1402 بسیج 30 مهر 1402 بسیج 30 آبان 1402 بسیج 30 آذر 1402 بسیج 30 دی 1402 بسیج 30 بهمن 1402 بسیج 29 اسفند 1402 بسیج 1 تیر 1402 بسیج 2 تیر 1402 بسیج 3 تیر 1402 بسیج 4 تیر 1402 بسیج 5 تیر 1402 بسیج 6 تیر 1402 بسیج 7 تیر 1402 بسیج 8 تیر 1402 بسیج 9 تیر 1402 بسیج 10 تیر 1402 بسیج 11 تیر 1402 بسیج 12 تیر 1402 بسیج 13 تیر 1402 بسیج 14 تیر 1402 بسیج 15 تیر 1402 بسیج 16 تیر 1402 بسیج 17 تیر 1402 بسیج 18 تیر 1402 بسیج 19 تیر 1402 بسیج 20 تیر 1402 بسیج 21 تیر 1402 بسیج 22 تیر 1402 بسیج 23 تیر 1402 بسیج 24 تیر 1402 بسیج 25 تیر 1402 بسیج 26 تیر 1402 بسیج 27 تیر 1402 بسیج 28 تیر 1402 بسیج 29 تیر 1402 بسیج 30 تیر 1402 بسیج 31 تیر 1402 
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۱    
پروژه های راه روستایی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۰    
زنجان _ سازمان بسیج اساتید استان زنجان درمحکومیت اهانت به قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۷    
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری از تخصیص و تامین نان تکیه ها و هیئت های مذهبی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۵    
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک ، طرح فاضلاب روستای کُهَک را یکی از مهم ترین پروژه های فاضلاب روستایی کشور اعلام کرد و گفت ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۸    
همدان-مزارع غیرقانونی استخراج رمزارز که به طور گسترده در گوشه و کنار کشور تشکیل می شود، علاوه بر مشکلات حقوقی و امنیتی، برای پایداری شبکه برق نیز تهدید جدی به شمار می آید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۹    
در قالب اردوی راویان پیشرفت اصحاب رسانه قم از 2 کارخانه در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۷    
سازمان بسیج جامعه کشاورزی در پی اهانت به ساحت قران کریم بیانیه ای صادر کرد
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۹    
اهانت به قرآن نشان از عمق کینه جاهلیت مدرن نسبت به اسلام است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۴    
همایش کودکان عاشورایی ایلام همزمان با ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر کشور با حضورکودکان و خانواده ها ، در ایلام برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۲    
زنجان - نماینده وزیر راه و شهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: تاکنون در سطح کشور هزار و 800 بنگاه املاک پلمب شده و این مهم بروز رسانی خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:دشمن در تلاش است تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و ما باید با کارآمدسازی دستگاه های نظام نشان دهیم که نظام اسلامی توانایی مدیریت جامعه ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۵    
مراسم گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستان دیلم به همت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۰    
معاونان، مدیران ستادی و کارکنان استانداری البرز در تجمع اعتراضی،اقدام ننگین هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امروز بر همه ما تببین دوران پیش و پس از انقلاب واجب است تا جوانان و آنهایی که دوران پیش از انقلاب را درک نکرده اند متوجه شوند ایران از کجا و ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۴    
شاهرود_ به همت پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) یادواره شهدای شهرک امام خمینی (ره) شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از 637 روستا در استان 600 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و مابقی نیز به دلیل جمعیت کم و دوری از خطوط، فعلا امکان گاز رسانی به آن ها وجود ندارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی برای 3 دهک اول درآمدی در تمام فروشگاه های استان ایلام اجرا می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۹    
سرهنگ پاسدار امین دهقان با اشاره به اینکه شهدا تربیت شده مکتب سیدالشهدا (ع) هستند، گفت: عشق به امام حسین (ع) در دل های شهدا موج می زد و آن ها جانفشانی در راه آرمان ها را از سرور آزادگان جهان آموخته ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۳    
حضرت زینب (س) با رفتار خود نشان داد که زن توانایی مدیریت دربحران ها را دارد، اگرچه زنی چون زینب می خواهد، اما زنان مسلمان با تربیت زینب وار می توانند به این مراتب برسند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۲    
یکی از سنت های دیرینه مذهبی در سبزوار، مراسم آیینی برافراشتن چادر خیمه های امام حسین(ع) است که هر ساله در اولین روزهای ماه محرم در این شهرستان برگزار می شود و قدمتی 74ساله دارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
دامغان_ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از واگذاری مجموعه تاریخی و گردشگری چشمه علی دامغان به سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
شاهرود_ رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در شاهرود از اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان پسر اعزام به رقابت های آسیایی بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل بیش از 26 هزار تن برنج در بندرامام خمینی (ره) خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۷    
چگینی با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: پایگاه های زیست عفیفانه تخصصی توسط سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان البرز تشکیل شده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۷    
مسئول کانون خدمت رضوی بردسکن گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم تعدادی مداح و ذاکر اعل بیت(ع) به مناطق روستایی و محروم این شهرستان در راستای حفظ و تقویت شعائر دینی و مذهبی اعزام شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۷    
امام جمعه نیشابور با اشاره به اینکه هدف دشمن، جدایی بین ادیان است و هرگز به هدفش نخواهد رسید، گفت: اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد نشان دهنده آزادی غلطی است که در اروپا برخی به نام آزادی از آن دفاع ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۸    
مهاجر گفت: غیور مردان و زنان بسیجی همواره با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و در کنار مردم ایستاده اند و سربلند از تمامی آزمون ها ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۱    
ما دانشجویان بسیجی ضمن محکومیت شدید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد ، اعلام می داریم این اقدامات مذبوحانه، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در برابر جبهه استکبار را در پی خواهد داشت
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۷    
ساری-اجتماع دختران دهه های هشتاد و نود مدارس دخترانه ناحیه یک ساری، همزمان با ایام سوگواری ماه محرم، با عنوان مثل زینب در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۷    
ساری-عزاداران بابلی با نوای مع القران محمدرضا بذری مداح اهل بیت در مراسم عزاداری مصلی شهرستان، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
دبیر قرارگاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از توزیع 450 بسته معیشتی بین جامعه هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۱    
سازمان بسیج اساتید استان بوشهر در واکنش به هتک حرمت قرآن مجید در دانمارک بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۳    
کودکان با برپایی ایستگاه صلواتی در اقصی نقاط عشق و ارادت خود را به سید و سرورسالار شهیدان ابراز داشتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۶    
تبریز- شمسا در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران هم تصویب شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۷    
همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آیین کهن سبیل خوانی (سبیل عطشان) و نواختن دُهُل و سُرنا که از سنت های قدیمی شوشتر می باشند اجرا می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۳    
سرهنگ دوم پاسدار ظهرابی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان کرخه در نشستی با محوریت هم اندیشی و هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف دو نهاد با نماینده صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
همدان-امام جمعه شهرستان رزن گفت: یکی از بحران هایی که کشور را تهدید می کند مسئله فرزند آوری و پیری جمعیت است و ما هم اگر در چند سال آینده کاهش جمعیت داشته باشیم، گرفتار بحران جمعیت خواهیم شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
چهارمین روزعزاداری سید و سالارشهیدان در ناحیه جاجرم برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی در مصاحبه با خبر نگار خبرگزاری بسیج استان از اعزام 40 دانش آموز پسر به مشهد مقدس خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۱    
مراسم بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای عملیات های نصرچهار، رمضان و کربلای یک بهبهان باحضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان محترم و مردم شهیدپرور بهبهان برگزار گردیده است .
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۱    
گروهی از جامعه سپیدپوشان که با وقف تخصص ارزشمند و حیاتی خود، هموطنان محروم و نیازمندشان را از درد و رنج بیماری نجات می دهند پزشکانی که می توانست با کار در یک مطب لاکچری و گرفتن پول هنگفت از مردم در ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۱    
همدان- فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد سیدالشهدا شهرک مدنی همدان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۵    
همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار 95 میلیاردی در همدان و پلمب انبار لوازم یدکی احتکار شده خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۲    
از خانواده شهید سید غافل موسوی از شهرستان شوش دانیال علیه السلام تکریم شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۴    
همدان-آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) باحضور مسئولین سپاه استان همدان وتقدیر از زحمات سرهنگ مصطفی رستمی و معرفی کامران کریمی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۱    
کمیته فرهنگی و مسولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در پی پیام امام خامنه ای مدظله العالی در پی جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد و دانمارک، بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۶    
به همت پایگاه علمی شهیداحمدی روشن اولین جلسه از دوره آموزشی ایمنی وکمکهای اولیه در ایام محرم و صفر در محل پایگاه برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۶    
فرمانده حوزه شهید بقایی سپاه شوش دانیال علیه السلام از ساخت یک واحد مسکونی برای یک خانواده محروم در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: ایمن سازی بیش از 320 هزار نوبت سر دام سبک علیه بیماری های واگیر دار دامی در مناطق درگیر خشکسالی و تنش آبی حوزه کرخه انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۶    
امسال 150 هزار دانش آموز خوزستانی به اردو راهیان پیشرفت اعزام می شوند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۷    
آیین های محرم در بهبهان از گذشته های دور تاکنون همواره پرشور و حال بوده ویکی از آیین های عزاداری مردم این شهرستان، به آیین کولکی شناخته شده است که شیوه خاصی از سینه زنی است. :
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۰    
پیکر شهیدان سیروس درخشان فر و مهدی امینی مهر با حضور گسترده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل انتظامی و نظامی و با حضور جانشین فراجا در شهر یاسوج تشییع و به خاک سپرده شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۷    
سردار اشتری در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک با بیان اینکه عبور از مشکلات با اطاعت از ولی فقیه ممکن است، گفت: بسیجیان در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۵    
همدان-مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) به همت سربازان گمنام قرارگاه راه شهیدان با حضور حجت الاسلام شیخ جعفر رحمانی و عزاداران حسینی در بوستان مادر لالجین برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۵    
حجت الاسلام عباسی، با اشاره به اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مظهر و نماد ایثار و گذشت است اذعان کرد: هدایت به عنوان یکی از مهمترین درس های مکتب عاشورا و امام حسین (ع) محسوب می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
مردم انقلابی شهرستان شهریار به مناسبت هفته عفاف و حجاب و محکوم کردن کشف حجاب از سوی برخی بانوان راهپیمایی کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۰    
سردار خادمی با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، اظهار داشت: در گمراهی قرار دادن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۴    
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید استان خوزستان و جانشین و معاونتهای بسیج اساتید استان خوزستان، حکم مسئولیت، مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران ابلاغ شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۴    
بسم الله الرّحمن الرّحیم وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِین وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا (اسراء/82) ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۴    
تهیه شده در گروه تلویزیونی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۳    
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت مدافعان امنیت فراجا پیام تسلیتی صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
همزمان با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان در سالن ورزشی شهید باکری چالدران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران بر لزوم همکاری هر چه بیشتر اصناف و علما با هدف رونق گرفتن و ارتقای کیفی مراسم های ویژه محرم تاکید کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
همدان-مدیرکانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: نمایشگاه از بقیع تا کربلای روستای تکه به مساحت 2 هزار متر مربع در کنار گلزار شهدای این روستا گشایش یافت.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
همدان- دبیر اجرایی بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: ما هم اکنون وظیفه داریم که نسل جدید را با اهداف و سیره شهدا آشنا کنیم.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه پیگیری همه امورات بسیج بامحوریت سند اعتلای 10ساله بسیج است ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
همدان-رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از افتتاح همزمان هشت خانه محیط زیست در شهرستان ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۷    
تبریز- امام جمعه عجب شیر گفت: امروز سعادت جامعه اسلامی متاثر و وابسته به تربیت فرزندان توسط مادران زینبی و ایثارگر می باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۷    
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: خرید تضمینی گندم در استان در 65 مرکز خرید گندم از مرز 100 هزار تن گذشت.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
زنجان -مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: درسه ماهه نخست سال 1402 بیش از 100کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز را برای گازرسانی به روستاها و حفره های خالی شهرها و صنایع متقاضی گاز اجرا شده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۳    
مکتب حسینی، مکتب شور و عشق و شیدایی است که همراه با عقل و خرد و شعور توانست شهید شهود را در گام سالک کوی حق قرار دهد و جانش را حرارت و حرکت دیگری ببخشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۳    
نیکوکار یزدی به نیابت از خیری که ساکن خارج از کشور است، مبلغ 100 میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: به منظور معرفی رشادت ها و تبیین اهداف ثقه الاسلام تبریزی بخشی از خانه این عالم مجاهد به موزه تبدیل می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
بمناسبت هفته عفاف و حجاب از مادران شهدای مدافع حرم توسط واحد خواهران حوزه بسیج دانش آموزی تجلیل بعمل آمد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
اساتید بسیجی در بیانیه پایانی نشست سراسری مسئولان و مدیران سازمان بسیج اساتید ضمن اعلام نفرت جامعه نخبگی در برابر آرایش جنگی دولت سوئد ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی، اردوی راهیان پیشرفت کشوری به همت معاونت علمی پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار گردید. ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۱    
زنجان -مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: سهمیه استانی دستگاههای اجرایی از محل بند الف تبصره 18 ابلاغ شده است و نیازمند تسریع اقدامات دستگاههای اجرایی در این خصوص است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛با همراهی خانواده شهید مصطفی باباییان و شهیدحسین احمدی و به همت پایگاه بسیج مهدیه داران برنامه هفتگی قرارعاشقی عصر پنجشنبه 29 تیرماه در گلزارشهدای داران برگزارشد
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در حوزه امام محمد باقر علیه السلام شاهین شهر
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ همزمان با سراسر کشور و جهان ، همایش شیرخوارگان حسینی در شهر های داران ، دامنه و تمام روستاهای تابعه فریدن برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن ؛ هم اکنون بیش از 500 نفر از دختران نوجوان و جوان شهرستان فریدن ، در همایش ریحانه های حسینی حضور یافتند تا با میثاق با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عشق در مکتب ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: مراسم چهارم محرم هیئت عاشقان ثارالله بسیج اصفهان روز شنبه مورخ 31 تیرماه ماه 1402 در خیابان کمال اسماعیل ، ابتدای خیابان پاسداران ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان گفت :رسالت اصلی بسیج حقوق دانان جذب، آموزش و سازماندهی است
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
کلیپ سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نیلی پور در مراسم هیئت عاشقان ثارالله بسیج اصفهان برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
چهارمین جلسه بصیرتی و اخلاقی بمناسبت دهه اول ماه محرم امروز شنبه در سالن شهدای ناحیه با حضور آحاد مردم و بسیجیان و نیروهای نظامی برگزار شد .
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
دامغان_ محکومیت اهانت به قرآن همزمان با نماز جمعه در مصلی شهرستان دامغان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان نیازمند محله از ابتدای سال 1402 خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
به دنبال اهانت به قرآن کریم در سوئد، معاونت تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، بیانیه ای در جهت محکوم کردن این عمل منتشر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از توزیع گوشت بین 50 خانواده نیازمند و پرداخت کمک های نقدی به افراد کم بضاعت در محله در ماه محرم خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
کارگاه آموزشی بهداشت شیر در دامداری های سنتی با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان سرخه به همت پایگاه مفاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری کلاس های فوتسال و اردوهای آموزشی در قالب طرح نوجوانه های صالحین در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
همزمان با ششم محرم آیین سنتی نخل بندان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با حضور عموم مردم برپا می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۳    
در این بیانیه آمده است: ما؛ اساتید، روحانیت و طلاب بسیجی استان دارالعباده، به شدت این عمل شنیع را محکوم می کنیم و از همه ی کشور های اسلامی می خواهیم که در مقابل این گستاخی های دولت سوئد ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۰    
مسوول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم از تکریم 5 نفر از میانداران و پیرغلامان حسینی همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم الحرام خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان روز به روز ضعیف تر می شوند ولی ملت ما روز به روز قوی تر می شود و امروز اگر این واقعیت دیده شود و دانشجوی ما این واقعیت را بینید اتفاقات ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
در جهت طرح اوقات فراغت اعزام دانش آموزان متوسطه اول پسر به قم (طرح ولایت) توسط سپاه آغاجاری انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
استاندار فارس با اشاره به رتبه برتر فارس در تامین زمین نهضت جهش مسکن گفت:، اما ما همچنان چهل هزار قطعه زمین کم داریم که بیشتر در صدرا و شیراز است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
به منظور حفظ انسجام و افزایش توان رزمی بسبجیان، مراسم افتتاحیه ی دوره ی آموزشی تکمیلی بسیج در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۴    
اردوی جهادی قرارگاه شهید صدرزاده با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی قم، صنعتی قم، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و دانشکده علوم پزشکی خوی در شهر خوی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:مقاومت و ایستادگی در برابر سختی ها و شدائد از درس های بزرگ واقعه عاشوراست.