سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 4 مهر 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 1 مهر 1400 بازار نیوز 2 مهر 1400 بازار نیوز 3 مهر 1400 بازار نیوز 4 مهر 1400 بازار نیوز 5 مهر 1400 بازار نیوز 6 مهر 1400 بازار نیوز 7 مهر 1400 بازار نیوز 8 مهر 1400 بازار نیوز 9 مهر 1400 بازار نیوز 10 مهر 1400 بازار نیوز 11 مهر 1400 بازار نیوز 12 مهر 1400 بازار نیوز 13 مهر 1400 بازار نیوز 14 مهر 1400 بازار نیوز 15 مهر 1400 بازار نیوز 16 مهر 1400 بازار نیوز 17 مهر 1400 بازار نیوز 18 مهر 1400 بازار نیوز 19 مهر 1400 بازار نیوز 20 مهر 1400 بازار نیوز 21 مهر 1400 بازار نیوز 22 مهر 1400 بازار نیوز 23 مهر 1400 بازار نیوز 24 مهر 1400 بازار نیوز 25 مهر 1400 بازار نیوز 26 مهر 1400 بازار نیوز 27 مهر 1400 بازار نیوز 28 مهر 1400 بازار نیوز 29 مهر 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۶:۲۱    
برای رهن واحد 100 متری در محدوده دکتر هوشیار به سرمایه 250 میلیون تومانی نیاز است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
هیئت وزیران در جلسه مورخ 4 مهر 1400 و در اجرای حکم بند (ب) ماده (44) قانون برنامه ششم توسعه، به منظور افزایش بازدهی نیروگاه ها و تعیین قیمت برق با استفاده از سازوکار بازار در بورس ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۹    
رنگ یک خودرو تاثیر غیرقابل انکاری هنگام فروش مجدد دارد. به همین دلیل است که مردم رنگ های سفید، سیاه و نقره ای را انتخاب می کنند تا مشتری اول و آخر یک خودرو نباشند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۵    
رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس شورای اسلامی عضویت کشور ها در سازمان همکاری شانگ های را موجب تقویت رویکرد چند جانبه گرایی و ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه ای و زمینه ی حضور موثرتر دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در سال زراعی جدید 46 هزار هکتار زیر کشت گندم می رود که نسبت به سال قبل 3 هزار هکتار افزایش دارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۵    
نوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رشد 16 درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال جاری خبر داد و گفت: میزان صادرات نیز 17 درصد بیشتر شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۵    
بر اساس یک گزارش جدید، هزینه کشور های قاره آسیا برای مواد غذایی تا سال 2030 دو برابر خواهد شد و به 8 تریلیون دلار می رسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۵    
موسسه روس ژئو طی گزارشی برآورد خود را نسبت به مدت زمانی که روسیه می تواند به تولید نفت و گاز ادامه دهد، ارائه کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت بیش از 24 هزار میلیارد ریال برای کاهش فقر و حمایت از زنان سرپرست خانوار، بیمه سلامت ایران و بیمه تکمیل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان از خرید بیش از 75 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۵    
میزان مبارزه علیه ملخ صحرایی در سال زراعی 1401_1400 حدود 80 هزار هکتار پیش بینی می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تدوین طرح رمزارزها، بانک مرکزی و وزارتخانه های امور اقتصاد و دارایی ، صنعت و معدن و تجارت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه اطلاعات سکونتی 4.5 میلیون خانوار را در سامانه ملی املاک داریم، گفت: در صورت عدم مراجعه خانوار ها بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۰    
بازار متشکل معاملات ارز ایران مانند هفته گذشته با تغییرات منفی همراه بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نگهداری ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
برخی حکومت ها به دلایل مختلف استفاده از ارز های دیجیتال را در کشورشان ممنوع یا محدود کرده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک روز جوانان این کشور برای حفظ استقلال و امنیت ایران جان خود را بر کف گذاشتند و امروز ما به عنوان متولی فضای مجازی موظفیم حافظ استقلال کشور در این فضا باشیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۶    
بانک تخصصی بخش مسکن سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به فرابورس ابلاغ کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۶    
رییس جمهوری با تاکید بر لزوم ایجاد ثبات در بازار و انجام اقدامات پیشگیرانه از نوسانات ارزی، بانک مرکزی را موظف کرد با فعال کردن ساز و کارهای بانکی و اقتصادی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۶    
سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک مسکن در فرابورس ایران افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تعویق اجرای طرح مالیات بر خانه های لوکس در سال 1401 خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 25 هزار نفر از زائران اربعین حسینی، بلیت بازگشت خود را خریداری کرده اند و با وجود بازگشایی سه مرز زمینی برای بازگشت، همچنان ناوگان هواپیمایی ایران آماده فروش بلیت است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش 0.03 درصدی نسبت به روز قبل، 27،530 تومان معامله شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۶    
تالار حراج باز بورس کالای ایران روز یکشنبه چهارم مهرماه میزبان عرضه 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان بورس گفت: دولت می تواند درباره دارایی های خود تصمیم بگیرد، این سهام متعلق به دولت است و می تواند درباره اینکه به چه ترتیبی از آن استفاده کند، تصمیم بگیرد، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
قیمت گاز در انگلیس و اتحادیه اروپا طی ماه های گذشته چند برابر شده و اجرای برخی سیاست ها باعث شده تا بسیاری از شرکت های گازی انگلیسی ورشکست شوند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۱    
با حکم میثم لطیفی؛مهدی مشفق به عنوان مشاور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ویژه منصوب شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی دولت به بانک ملی به 70 هزار میلیارد تومان رسیده است،
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۱    
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۶    
برخی کلاهبرداران، با استفاده از ناآگاهی مصرف کنندگان از روند تصویب این طرح در مجلس، پیش فروش خودرو های خارجی را آغاز کرده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق شاخصی بر مبنای یکی از شاخص های بازار سرمایه عمل می کند و سود و زیان آن مشابه عملکرد آن شاخص می باشد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
یک کارشناس بازار بورس گفت: اکنون تهدید خاصی در بازار بورس وجود ندارد و با ادامه چنین شرایطی، بازار بورس در فصل پاییز، سبز پوش خواهد بود
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۶    
مدیر سامانه شکایات نماد اعتماد الکترونیکی گفت: اگر می خواهید از سایتی خرید کنید با مراجعه به enamad.ir، لیست نماد های تعلیق شده را ببینید و بعد اقدام به خرید کنید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس شورای ملی زیتون از اُفت 10 درصدی تولید زیتون خبر داد و گفت: امسال برآورد می شود که تولید زیتون به 110 هزار تن برسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: اجرای سند سازگاری با کم آبی استان از برنامه مصوب سالانه عقب است، ولی در برخی بخش ها پیشرفت خوبی داشتیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
استاد اقتصاد گفت: درآمد دولت در یک فصل 75 هزار میلیارد تومان است در حالی که شرکت های دولتی در تابستان سال گذشته 190 هزار میلیارد تومان در بورس کاسبی کردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه ما بیش از بودجه مصوب کشور و به صورت غیرمستقیم یارانه پرداخت می کنیم و این یارانه طوری است که اغنیا و ثروتمندان بیش از 10 برابر ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۶    
در اولین روز هفته، دلار و سکه در مسیر کاهشی قرار گرفتند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
رئیس شورای رقابت -نهادی که نقش اصلی را در قیمت گذاری خودرو و تحولات بازار دارد- با اعلام حمایت از آزادسازی واردات خودرو، این اتفاق را عامل تولید رقابتی و افزایش کیفیت خودرو های داخلی دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶    
حسینی رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس: دولت سابق کالاهای غیر اساسی را با ارز آزاد وارد کرد اما تعرفه گمرکی آن را با ارز 4200 تومانی محاسبه کرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۱    
بازار طلا ممکن است هفته جاری با یک آزمون واقعی یعنی حفظ سطح 1700 دلار روبرو شود و این آزمون برای قیمت طلا که در طول سال 2021 عمدتا بالای این سطح بوده است، حیاتی خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۱    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با وجود کاهش بارندگی در کشور، امسال جیره بندی و یا قطع آب در تهران اعمال نکرده ایم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۱    
رییس سابق کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تاثیر مثبت عضویت دایم ایران در سازمان همکاری های شانگهای ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۶    
بیابانی، قائم مقام خانه کشاورزی از جولان دلالان در باغات کیوی خبر داد و گفت: حضور دلالان که غالبا به دلیل گردش مالی بالا است رقابت کاذب ایجاد کرده و لذا دولت باید سریعا ورود و بساط آن ها را جمع کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۶    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: برای بازگشت زمینی زائران مراسم اربعین امسال از مرز مهران برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و 2500 دستگاه اتوبوس را پیش بینی کرده ایم ...