شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 7 مهر 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 1 مهر 1400 بازار نیوز 2 مهر 1400 بازار نیوز 3 مهر 1400 بازار نیوز 4 مهر 1400 بازار نیوز 5 مهر 1400 بازار نیوز 6 مهر 1400 بازار نیوز 7 مهر 1400 بازار نیوز 8 مهر 1400 بازار نیوز 9 مهر 1400 بازار نیوز 10 مهر 1400 بازار نیوز 11 مهر 1400 بازار نیوز 12 مهر 1400 بازار نیوز 13 مهر 1400 بازار نیوز 14 مهر 1400 بازار نیوز 15 مهر 1400 بازار نیوز 16 مهر 1400 بازار نیوز 17 مهر 1400 بازار نیوز 18 مهر 1400 بازار نیوز 19 مهر 1400 بازار نیوز 20 مهر 1400 بازار نیوز 21 مهر 1400 بازار نیوز 22 مهر 1400 بازار نیوز 23 مهر 1400 بازار نیوز 24 مهر 1400 بازار نیوز 25 مهر 1400 بازار نیوز 26 مهر 1400 بازار نیوز 27 مهر 1400 بازار نیوز 28 مهر 1400 بازار نیوز 29 مهر 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۴    
سقف دریافت تسهیلات اوراق مسکن افزایش یافته است. اما شرایط و جزئیات دریافت وام مسکن 480 میلیون تومانی چیست؟
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۴    
هرچند رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید یارانه نقدی تاثیری در بهبود معیشت مردم نداشته، اما آخرین اخبار حاکی از افزایش این مبلغ احتمالا تا پایان فصل پاییز است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۵    
طبق اعلام گمرک ایران، تاکنون بیش از 79 میلیون دوز واکسن از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱    
رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، پایین بودن قیمت بسیاری از اقلام مصرفی در داخل کشور نسبت به کشور های همسایه را یکی از دلایل اصلی قاچاق و خروج غیر قانونی کالا ها از کشور بیان ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: مصرف سرانه گوشت در کشور از 12 کیلوگرم در سال به 6 کیلوگرم رسیده و به عبارتی با 50 درصد کاهش مصرف مواجه شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۱    
یک نماینده مجلس در تشریح زوایای مختلف پرونده رمزارز کینگ مانی اطلاعاتی را مطرح کرد که در آن از رابطه یک تیم فوتبال با این رمزارز جعلی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی هشدار داد که اقتصاد جهان با افزایش رکود و در عین حال همراه با تورم مواجه است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۲    
بررسی نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش تر نشان می دهد که 9.6 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار) در تابستان بیکار بوده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۲    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای سازمان حفظ نباتات، گفت: بزرگداشت دفاع مقدس مسئله یادآوری است و این جلسات مصداق آن است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره چگونگی ارایه اینترنت رایگان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی به اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب اینترنت رایگان ارایه می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در ادامه افزایش قیمت کالاهای اساسی این بار شوک قیمتی به برنج و روغن رسیده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۲    
دراین گزارش مشاغلی که بیشترین در آمد را درنیا دارند معرفی کرده ایم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
تهران- ایرنا- تفاهمنامه ای برای حفظ سرویس و خدمات ارتباطی در مواقع بحران، بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۲    
یک کارشناس بازار خودرو گفت: علت رونق خرید و فروش پراید این است که مردم توان خرید خودروهای گران تر ایرانی را ندارند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی که ساخت آن در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برعهده سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی است، حدود 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۷    
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه شهریور امسال در مناطق جنوبی تهران شاهد کاهش 2 تا 8 درصدی قیمتها بودیم گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۲    
ساری-همپای پاییز، بازار بورس نیز خزان شد و ادامه روند منفی شدن، فرایند سهام فروشی را در تالار شیشه ای مازندران شدت بخشید و به نسبت شش به چهار رساند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۷    
مسدودسازی درگاه های آپ، روبیکا، تاپ و اسنپ تریپ شده و دلیل این موضوع را فروش غیر مجاز بلیت هواپیما توسط این شرکت ها اعلام کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۲    
وزیر نفت در پیامی انتصاب پیمان جبلی به عنوان رئیس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۷    
بررسی نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش تر نشان می دهد که 9,6 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده اند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۲    
معاون وزیر نفت در امور گاز در دیدار با هیات عراقی اعلام کرد که ایران آماده تمدید قرارداد صادرات گاز به عراق است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۷    
سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین شبکه های سازمان یافته کلاهبرداری در سطح کشور را شناسایی و عناصر آن را بازداشت کرده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با 42 دلار کاهش 78.67 دلار فروخته شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی در واکنش به سیاست واردات موز اظهار کرد: بنابر بخشنامه اخیر معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۲    
کشورهای عضو سازمان شانگهای قریب به 42 درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند و 28 درصد تولید ناخالص دنیا را به خود اختصاص می دهند و بنابراین یک بلوک قدرت محسوب می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۲    
شیراز- محمد هادی ایمانیه با رای هیئت دولت به عنوان استاندار فارس منصوب شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۲    
موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: در دو هفته آینده بارش های پراکنده در مناطق واقع در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۲    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز به علت بالار فتن قیمت ارز، شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار هستیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۲    
روز جهانی قلب مراسمی است که هر ساله با هدف افزایش آگاهی عمومی از بیماری های قلبی عروقی و پیشگیری جهانی از آنها برگزار می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان و اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی برای مردم به درستی تبیین نشده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
گمیشان- مدیرعامل ایرانسل گفت: در گلستان 500 میلیارد تومان برای توسعه شبکه ارتباطی ایرانسل هزینه شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
مجری طرح بهینه سازی مصرف برق در شرکت توانیر از اجرای طرح جایگرینی یک میلیون کولر گازی فرسوده با کولرهای گازی جدید خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بانک مرکزی کشورمان ناکارآمد است، گفت: وابستگی به دولت، سیطره دولت بر سیاست های پولی و بزرگ شدن حجم اقتصاد از جمله مشکلات مهم است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت، راه علاج مشکلات کشور را رونق تولید دانست و گفت: رونق تولید و اشتغالزایی، برنامه محوری دولت سیزدهم است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۷    
هیات دولت در جلسه صبح روز چهارشنبه خود به ریاست رییس جمهوری، به استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۲    
فروش اوراق وام جدید مسکن کلید خورد و از این پس زوج ها می توانند بین 240 تا 480 میلیون تومان وام مسکن دریافت کنند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۷    
قیمت تخم مرغ از اواخر شهریور تاکنون 5000 تا 10 هزار تومان افزایش یافته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۲    
با انتشار صورت های مالی بانک ها مشخص شد که این بنگاههای اقتصادی نه فقط عملکردی مثبتی نداشته اند بلکه با زیان انباشته بالایی مواجه اند، نمونه این ناکارآمدی ها در انتشار صورت های مالی بانک ملی دیده شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی با اشاره به ادغام 4 بانک در بانک سپه و کاهش تعداد بانک ها و موسسات به 32 مورد، گفت: نقدینگی در بانک هاست و کمتر از دو درصد آن در دست اشخاص است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۷    
یک مقام مسئول گفت: روزانه یک هزار زائر از طریق مرز زمینی با 40 تا 50 دستگاه اتوبوس جا به جا می شوند و رانندگان بلیت های اتوبوس را با تخفیف به زائران ارائه می دهند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۲    
اوپک پیش بینی کرد تقاضای نفت پیش از به اوج رسیدن در ورای سال 2035 احیا می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۷    
گزارش شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد، سال آبی 00 - 99 در حالی که طی آن تنها 157 میلی متر بارش به ثبت رسیده و زمستان سال 99 با 113 ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
این روز ها همزمان با انتشار اخبار مرتبط طرح واردات خودروی خارجی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر از واردات 5 هزار خودروی خارجی از مناطق آزاد داد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گقت: بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمدید ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان آذر ماه ادامه داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۹    
مشاور عالی اتحادیه سراسری مرغ گوشتی گفت: افزایش قیمت جوجه یک روزه در قیمت مرغ بی تاثیر نیست و دستگاه های نظارتی و سیاست گذار انتظار نداشته باشند که برای پایداری تولید ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۹    
توقف مقابله با عرضه لوازم خانگی قاچاق در حالی است که بر اساس ماده 18 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (مصوب سال 1394)، نگهداری ، عرضه یا فروش کالای قاچاق توسط واحد های صنفی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۹    
با رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبه آزادسازی واردات خودرو و تایید احتمالی آن در آینده نزدیک، افسار خودرو هایی که قرار است وارد بازار کشور شوند، به دست شورای رقابت خواهد افتاد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۹    
اظهارنظر های مختلف در باب تاثیرگذاری نظر مخالف هیات عالی نظارت مجمع بر آزادسازی واردات خودرو، این طرح را هم اکنون به کلاف پیچیده ای تبدیل کرده است.