جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۲May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 26 شهریور 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 8 شهریور 1397 بهداشت نیوز 9 شهریور 1397 بهداشت نیوز 10 شهریور 1397 بهداشت نیوز 11 شهریور 1397 بهداشت نیوز 12 شهریور 1397 بهداشت نیوز 13 شهریور 1397 بهداشت نیوز 14 شهریور 1397 بهداشت نیوز 15 شهریور 1397 بهداشت نیوز 16 شهریور 1397 بهداشت نیوز 17 شهریور 1397 بهداشت نیوز 18 شهریور 1397 بهداشت نیوز 19 شهریور 1397 بهداشت نیوز 20 شهریور 1397 بهداشت نیوز 21 شهریور 1397 بهداشت نیوز 22 شهریور 1397 بهداشت نیوز 23 شهریور 1397 بهداشت نیوز 24 شهریور 1397 بهداشت نیوز 25 شهریور 1397 بهداشت نیوز 26 شهریور 1397 بهداشت نیوز 27 شهریور 1397 بهداشت نیوز 28 شهریور 1397 بهداشت نیوز 29 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 شهریور 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۳:۰۲    
اگر موز را با ترکیبات خوب و سالمی ترکیب کنید به افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی های شکمی کمک کرده و در نتیجه به طور مؤثر و کاملاً طبیعی شما را به اندام دلخواهتان نزدیک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
کلانتری از یک طرف درباره بحران آبی و اینکه تا 50 سال آینده ایران آب ندارد، سخن گفته اما از طرف دیگر به سدسازان چراغ سبز نشان داده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴    
معاون فنی اداره کل محیط زیست استان تهران گفت که شهرستان ورامین با سالانه 36 سانتی متر نشست زمین، رتبه نخست جهان را به خود اختصاص داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۸    
خسارات ناشی از طوفان شدید فلورانس که ریزش زمین و فروریختن پل ها و ساختمان ها را در پی داشت بطور قابل توجهی افزایش یافته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۹    
دنبال کردن برخی عادات غذایی و ایجاد تغییراتی در شیوه زندگی، می تواند ژن هایی را که سبب ذخیره چربی در بدن ما می شود، غیر فعال کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۳    
میوه ها و سبزیجات منابع بسیار بزرگ از ویتامین، مواد معدنی، و مواد مغذی هستند که می توانند به سلامت و داشتن سیستم ایمنی مطلوب کمک کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۱    
مدیر کل پیشگیری های مردمی قوه قضائیه گفت: مردم می توانند احتکار ها، رانت ها و شکایت از بانک ها را در سامانه سجام ثبت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۱    
مردم روستای کزاز شازند در محاصره لوله های سر به فلک کشیده پالایشگاه نفت، پتروشیمی و نیروگاه حرارتی گیر افتاده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۰    
عموزاده گفت: افزایش مشارکت اجتماعی سبب ارتقای سطح سواد سلامت مردم و کاهش بیماری ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۰    
*دکتر آرش قدوسی:انتظارات از نظام پزشکی رو به فزونی است. از سوی دیگر چالش های پیش رو نیز هر روز شکل دیگری به خود میگیرد که در این نوشته کوتاه اشاراتی به آن خواهم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۱    
اگر بدنتان درد می کند و کسی را ندارید که ماساژتان بدهد از روش خود ماساژدهی بهره مند شوید و با روش صحیح درد بدنتان را با ماساژ درمان کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۵    
21 آبان سال گذشته ساعت 10 شب بود که زمین زیر پایشان لرزید . همان روز تمام رسانه های داخل و خارج از زلزله 7 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۵    
قائم مقام معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بعد از انقلاب اسلامی دو انقلاب بزرگ دیگر در حوزه بهداشت و درمان کشور رخ داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۰    
لیلا بلوکات در صفحه اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۱    
سفرای جدید بلژیک، هلند و قطر در آغاز ماموریت خود در کشورمان بعدازظهر امروز با محمد جواد ظریف دیدار و رونوشت استوار نامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۳    
تفاهمنامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ارتقای امنیت و اقتدار دفاعی، اقتصادی و اجتماعی کشور منعقد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۲۲    
کیسی افلک، هنرپیشه و فیلمساز امریکایی به تازگی درباره ی مشکل اعتیاد برادرش بن افلک، هنرپیشه نقش بتمن و فیلمساز برنده اسکار، صحبت کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۰۷    
کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با شال گردن قرمز برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۴۳    
برخی از مردم معتقدند نوشیدن شیر با افزایش ترشح مایع مخاطی، موجب بدتر شدن بیماری های تنفسی در بیماران مبتلا به سرماخوردگی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۴۳    
صبحانه اصلی ترین وعده غذایی تحصیلی است و باعث می شود که انرژی مورد نیاز مغز برای یادگیری به موقع فراهم شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
دلایل زیادی باعث بروز انگشت چکشی می شود اما می توان با انجام حرکات ساده این عارضه را درمان و اصلاح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
یک انکولوژیست گفت:به دلیل اینکه دهان و گلوی افراد مبتلا به سرطان زخم می شود، به آنها توصیه می شود در حین درمان از غذاهای سرد و بستنی استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
آدامس جویدن چندان هم بی فایده نیست: تقویت عضلات دهان و زبان، خارج کردن باقیمانده های غذا از لابه لای دندان ها، فعال کردن قشر مغز و . . . دکتر نیکی، متخصص تغذیه، به صراحت می گوید:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
محققان دریافتند می توان با تغییر درست در رژیم غذایی در هر سنی ریسک ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
عادت های غذا خوردن از رفتارهایی هستند که ما آن ها را می آموزیم و ذاتی نیستند، بنابراین تمام عاداتی که کودکان در دوران کودکی خود به دست می آورند، تا بزرگسالی و حتی تا آخرین لحظه زندگی همراه آن هاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
پانداهای قرمز تنها گوشت خوار آسیایی هستند که پاهایشان این حجم متراکم از مو را دارد، اگر به پاهای این پاندای قرمز دقت کنید، متوجه شباهت عجیب آن با پاهای خرس های قطبی می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
دوستداران محیط زیست و دامپزشکان ایالت ویسکانسین، پنج سنجاب را که با دم هایی گره خورده از حرکت باز مانده بودند از مرگ نجات دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۱    
به بهانه سومین روز درگذشت مجید غلام نژاد مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه های سایپا و استقلال، مروری کردیم بر ورزشکارانی که در جوانی از میان ما رفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۹    
دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با عنایت به اینکه ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با یکی از ائمه جمعه است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۶    
سردرد ممکن است به هر دلیلی برای شما رخ دهد اما گاهی اوقات دلایل عجیبی هستند که بدون آنکه متوجه شوید سر شما مملو از دردهای بی شمار می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۴    
همه افراد به طور معمول روزانه 20 تا100 تار موی خود را از دست می دهند، اما ریزش مو بیش از این مقدار باعث کم مویی فرد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۳۸    
طب سنتی ایرانی بالقوه هم مضر و هم توانمند است/مراقب ذخایر ارزشمند گیاهان دارویی باشیم مسئولین مرتبط با حوزه طب سنتی ایرانی در اظهارنظرهای مختلفی بر ضرورت توجه به این طب تأکید و هدف آن را تلاش برای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۳۲    
تقریبا همه ی ما این تجربه را داریم: توقع نداریم غذایی آنقدر داغ باشد که زبان مان را بسوزاند برای همین یک قاشق پُر از آن را به دهان می بریم و ...! بعد هم سعی می کنیم دهان مان را به طریقی خنک کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۷    
محققان دریافته اند که این میوه خوشمزه حاوی مقادیر قابل ملاحظه ای ملاتونین است. ملاتونین ماده ای است که در مغز سنتز می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۵۳    
جمهوری آذربایجان دومین کشور شیعی جهان به شمار می رود ولی متاسفانه جمعیت عظیم شیعیان آذربایجان، علیرغم خواست قلبی نمی توانند به نحو دلخواه خود، مراسم ماه محرم را برگزار نمایند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۶    
پیاده روی بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند اندامی مناسب داشته باشند اما گاهی مشکلاتی مانع از پیاده روی می شود به همین علت باید از راه های دیگری به فکر سوخت و ساز بدن بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۰    
پزشکان تاکید دارند احساساتی چون اضطراب، خستگی و تنهایی که از پیامدهای اصلی زندگی مدرن هستند، می توانند موجب آسیب دیدگی بیشتر استخوان ها و کاهش استحکام این بافت مهم در بدن شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۷    
ازآنجاکه حیات، و به خصوص زندگی موجودات عاقل مختار اعم از انس و جن از پیچیدگی های فراوان برخوردار است، این کاملاً طبیعی و قابل درک است که در عالم نقش های متکثر و متفاوتی وجود داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۲    
یک متخصص اعصاب و روان گفت: صرع با تخلیه الکتریکی در سلول های مغزی رخ می دهد، شیوع بیماری در کودکان بیشتر از بزرگسالان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۶    
ابتدای مهرماه و شروع مدارس با حضور دانش آموزان در در محیط آموزشی همراه است که معمولا با استرس و نگرانی والدین سپری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۹    
پیمان معادی با انتشار این عکس نوشت: ابد و یک روز وارد کتب درسی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۹    
رئیس انجمن تغذیه ایران ضمن هشدار نسبت به چهار عارضه مهم ناشی از زیاده روی در مصرف شیرینی جات، در عین حال بر لزوم پرهیز از مصرف بیش از حد خوراکی های رژیمی حاوی شیرین کننده های مصنوعی تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۴    
مسئول شعبه انجمن فیزیوتراپی استان زنجان گفت: بند کوله پشتی ها حداقل عرض پنج سانتی متر و وزن این وسیله نیز حداکثر بین 10 تا 15 درصد وزن دانش آموز باید باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۸    
مسعود ده نمکی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت: این شب ها از کودکان مظلوم غرق در خون یمن هم یاد کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۸    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه استفاده از داروی هورمون رشد باعث افزایش قند خون و ابتلا به دیابت می شود، تصریح کرد: مصرف این دارو باعث ناباروری در مردان می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۲    
مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، 25 شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در ژاپن برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۹    
انسان ها همواره در جستجوی گذشته ی خود و کسب اطلاعات درباره ی پیشینیانشان هستند. همین موضوع باعث شده تا هنرمندی آمریکایی مجموعه ای منحصربه فرد خلق کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز: بیماری سندروم پای بیقرار یک بیماری قابل درمان است و خیلی نگران کننده نیست و با روش های مختلف می توان آن را درمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۴    
اگر می خواهید درباره آزمایش سندروم روده تحریک پذیر بدانید یا سوالاتی درباره درمان گیاهی سندرم روده تحریک پذیر، رازیانه و روده تحریک پذیر، سندرم روده تحریک پذیر و لاغری ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۸    
در این یادداشت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توان با پیاده روی به کاهش وزن دست پیدا کرد. پس همراه ما باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۰    
سوزش سر دل نشانه ای ناراحت کننده از عملکرد نامناسب اسفنکتر مری است. گاهی اوقات علایم سوزش سر دل آنقدر قوی است که اکثر افراد آن را با حمله قلبی اشتباه می گیرند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۲    
ایبوپروفن یک مسکن شایع است که کارشناسان می گویند بیش از حد معمول مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که ایبوپروفن نیاز به تجویز پزشک دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۹    
آرش مجیدی در کنار همسرش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۹    
گاو زبان طبیعت گرم و تر، آرام بخش اعصاب، خواب آور، سردردهای عصبی، دردهای کلیوی، ضد سودا و صفرا، سنبل طیب طبیعت گرم، ضد قولنج و اسپاسم، ضد تشنج و صرع، تقویت قوه باء
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۱۲    
یک متخصص پوست و مو توصیه کرد: برای جلوگیری از خشکی موی رنگ شده بهتر است تارهای مو را با روغن های طبیعی چرب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۹    
بیشتر دردهای روزمره مانند مشکلات گوارشی، درد مفاصل و غیره با خوردن مواد غذایی مناسب قابل درمان است. در این مقاله شما را با چند نمونه از این مواد غذایی درمانگر آشنا می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۷    
گاه برخی از والدین با پیاده سازی اصول تربیتی ناقص، ناخواسته فرزندانشان را به سمت کارهای اشتباه سوق می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۳    
با افزایش شمار قربانیان طوفان "فلورانس" در ایالات متحده آمریکا، تعداد این قربانیان در کارولینای شمالی به 11 تن از جمله یک نوزاد و در کارولینای جنوبی به شش تن رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۶    
پسر نوجوان که از خانه شان قهر کرده بود زمانی که با مرد میانسال در پارک آشنا شد، تصور نمی کرد این آشنایی به جنایت ختم شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۴    
رئیس سنجش آموزش پزشکی از زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 97 خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۱    
نتایج یک پژوهش نشان داده که بیشتر پزشکان ایرانی برای تجویز دارو به نحوه پوشش بیمه، ویژگی های فردی بیماران و خصوصیات دارو توجه می کنند و تبلیغات و بازاریابی تاثیر چندانی بر نسخه تجویزی آن ها ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۵    
عامل تخریب محیط زیست خودروها نیستند. دامداری صنعتی بسیار بیشتر از همه خودروهای جهان محیط زیست را تخریب می کنند. تنها 13 درصد از گازهای گلخانه ای جهان توسط وسایل حمل و نقل تولید می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۶    
مطالعات و بررسی های متخصصان حوزه فناوری اطلاعات حاکی از آن است که 48 میلیون اکانت غیرواقعی در توئیتر در حال فعالیت است که این بات های اجتماعی فعالانه با اهداف خاص اخبار و اطلاعات هدفمند اما جعلی له ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۳    
معاون برنامه ریزی راهبردی وزیر بهداشت گفت: موازی کاری بین وزارت بهداشت و دستگاه های دیگر مثل سازمان استاندارد، بیمه ها و نظام پزشکی وجود دارد که باید حل شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۷    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به پتانسیل انرژی زمین گرمایی در دماوند گفت: با توجه به وجود مخزن 400 کیلومتر مربعی گدازه در دماوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۱    
خانم این پاکبان خلخالی این شبهای محرم که شوهرش کارش سنگین تره؛ اومده کمکش / وی گفته که اگه 100بار دیگه هم امکان ازدواج داشتم ؛ بازم عاشقت میشدم مرد...!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: سهل انگاری گردشگران در خاموشی آتش، به 50 هکتار عرصه مرتعی تک درخت در جنوب بلندی های درازنو شهرستان کردکوی خسارت وارد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۸    
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: به هر طریقی که کمک مددکارانه بهتری به افراد آسیب پذیر جامعه داده شود، به همان میزان هم آنها قادر خواهند بود که به لحاظ اقتصادی روی پای خود بایستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۰    
تغییر کاربری ها و انبوه سازی در جنگل و ساحل به بهانه توسعه گردشگری نه تنها این صنعت را در شمال کشور توسعه نداد، بلکه ضررهای جبران ناپذیری بر منابع آبی و منابع طبیعی آن وارد کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴    
مدیر عامل انجمن اوتیسم خراسان شمالی گفت: نداشتن پوشش بیمه ای یکی از مهم ترین مشکل افراد دارای اختلال اوتیسمی این استان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
تعداد انگشت شماری از اعضای یک گروه آشوب طلب یونانی، صبح امروز به ساختمان سفارت ایران در آتن حمله کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۳    
در این مطلب به چند روش ساده و موثر برای تقویت و پرپشت شدن ابروها اشاره می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۰    
دانشیار و مجری پروژه تحقیقاتی پژوهشکده انرژی پژوهشگاه مواد وانرژی ایران گفت: نسل جدید سیستم هوا گرمکن های خورشیدی با استفاده از مواد سبک و پلیمری در این پژوهشکده طراحی و ساخته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۷    
آشنایی با علائم هشداردهنده ی حمله ی قلبی کمک می کند تا این عارضه خیلی سریع تشخیص داده شود و با مراجعه ی فوری به مرکز درمانی از آسیب بیشتر به قلب جلوگیری شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۷    
در اوایل دوران پهلوی بین سال های 1314 تا 1317 در زمین های دهکده دربند یک مهمانخانه و چندین ویلا ساخته شد. این هتل با 50 اتاق و دو سالن پذیرایی با ظرفیتی حدود 200 نفر در حاشیه رودخانه دربند بنا شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۱    
می توانید تصور کنید که برای سکونت در یک شهر مجبور باشید آپاندیستان را درآورید؟ این دقیقا کاری است که ساکنان ویلا لاس استرلاس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۱    
ابر طوفان مانگکوت بعد از اینکه فیلیپین را درنوردید به سمت هنگ کنگ و سواحل چین رفت و خساراتی به استحکامات دریایی چین وارد کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مقام های مصری روز یکشنبه از کشف مجسمه جدید ابوالهول در استان اسوان واقع در جنوب مصر خبر داد. جنس این مجسمه از ماسه سنگ است، در عملیات کاوش باستان شناسی به دست آمده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۲    
یکی از نشانگرهای عجیب بیماری قلبی بروز چین در قسمت لاله ی گوش است و در گزارش های پژوهشی پزشکی به عنوان نشانه ای از بیماری سرخرگ کرونر به آن اشاره شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۹    
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران مهم ترین مشکل مددجویان در حوزه اشتغال و کارآفرینی را نبود بازار برای عرضه کالاهای تولیدی آنها دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۷    
مردم روستای کزاز شازند در محاصره لوله های سر به فلک کشیده پالایشگاه نفت، پتروشیمی و نیروگاه حرارتی گیر افتاده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۲    
پوست سالم، بدون جوش ، آکنه ولکه های تیره است ودرخشنده و شفاف به نظر می آید. اما امروزه به دلایل مختلف از جمله رژیم غذایی ، آلودگی ها و مشکلات هورمونی و داخلی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی (28 و 29 شهریورماه) اظهار کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۹    
حریرچی گفت: در تلاشیم روش های منجر به شفاف سازی و راحتی بیماران را شناسایی کنیم زیرا این مسئله سبب کاهش مصرف غیرمعقول دارو می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۳    
مردم ژاپن چندان اهل ورزش و رعایت دستورالعمل های تناسب اندام هم نیستند که طول عمر را به ورزش ربط دهیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۳    
شعر تجلیل یکی از زیباترین اشعار محمدحسین بهجت تبریزی مشهور به شهریار است که برای نخستین بار با دستخط این شاعر منتشر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
یک دکترای علوم دامی گفت: آب ماست را نباید دور ریخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۸    
ظاهر شدن چین و چروک ها بر روی صورت شما در اثر افزایش سن، یک اتفاق طبیعی است که البته می توان جلوی ابتلای زودرس به آنها را تا حد زیادی گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۸    
خواب یکی از نیازهای ضروری انسان است که نشاط روحی و جسمی انسان به واسطه آن حاصل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
گفته می شود اتهام الهه موسوی خبرنگار با سابقه اسکان نیوز "نشر اکاذیب" است. این در حالی است که تنها چند روز پس از درج گزارش فوق جوابیه مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در این سایت خبری منتشر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
بسیاری از بیماران بر این باورند که رنگ لثه ها در حالت طبیعی و فاقد بیماری صرفاً باید صورتی باشد.آیا این موضوع صحت دارد؟ هر چند این عقیده تا حد زیادی درست است و قرمزی بیش از حد لثه ها حدوداً در ناحیه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۶    
بر اساس مطالعه ای بزرگ در آمریکا و استرالیا، افراد مسن تری که از وضع سلامتی خوبی برخوردارند نباید روزانه آسپرین مصرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۶    
حتی اگر قرار باشد از با کیفیت ترین محصولات پوستی برای از بین بردن خشکی پوست استفاده شود؛ تغییر فصول و آب و هوا برای برخی همراه با این عارضه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۹    
ثابت ماندن در یک موقعیت ایستاده یا نشسته، از شایع ترین دلایل ورم کردن پاهاست، اما محققان می گویند این وضعیت آزاردهنده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
نوشیدن دمنوش ها در فصل های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
تعریق زیاد با فعالیت فیزیکی در آب و هوای گرم و ننوشیدن مایعات کافی باعث تغلیظ ادرار و رسوب کریستال های موجود در ادرار و تشکیل سنگ می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۴    
پوسیدگی دندان و بیماری های لثه عامل ابتلای به بیماری ها به خصوص برخی سرطان ها است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در تصفیه خون، پاکسازی سموم از کبد و کلیه ها و رفع غلظت خون مؤثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱    
پوسیدگی دندان، یعنی آغاز خراب شدن دندان ها و در نهایت از دست دادن این عضو مهم از بدن.
  • ۱