پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بینا نیوز 5 دی 1394 - binanews.ir

بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۸    
عکس جدیدی از حاج قاسم سلیمانی در عراق و در شرق استان الانبار منتشر شده که در کنار یک دستگاه خودروی کنترل زمینی ایستاده و در حال سخن گفتن با فرماندهان عراقی است.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۸    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا ضمن اشاره به اهمیت لایحه هوای پاک برای محیط زیست کشور و تاثیر تصویب آن در فعالیت ها و برنامه ریزی های مربوط به این حوزه ...
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۸    
در حالی که هنوز پرونده زمین خواری گردنه حیران در قوه قضاییه باز است و جز تخریب چند واحد مسکونی متعلق به بومیان منطقه اقدام دیگری صورت نگرفته ...
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر در زمین پدیده مشهد به تساوی دست یافت. پرسپولیس در حالی از شکست گریخت که گل تساوی را در دقیقه 93 به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۸    
سیاست بازنشستگی ندارد اما افرادی هستند که حضور در پشت پرده را به بازی در میدان اصلی ترجیح می دهند.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۸    
یارانه ها نباید به صورت نقد به دست مردم می رسید چرا که تزریق یارانه ها به بخش تولید و صنعت در رونق اقتصادی و اشتغال زایی تأثیر فراوانی می توانست داشته باشد.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۸    
دلار آمریکا با افزایش 25 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته، به 3683 تومان رسید و سکه تمام طرح جدید نیز درپی ادامه روند افزایشی خود، 936 هزار تومان عرضه می شود.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۸    
نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شاهد حضور چهره های جدید و جوان بود، در این میان تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری نیز از این عرصه رقابت کنار رفتند تا فرصت را ...
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۸    
در حالی که دولت آمریکا با تصویب طرح محدودیت ویزا، سفر اتباع 38 کشور را به ایران تحت تاثیر قرار داده ...
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۹    
ظریف با تبسم به الجبیر گفت: شما بیش از 50 سال است که در یمن هستید، هرجا که پا بگذارید، تروریسم وارد می شود و القاعده پشت سرتان است .
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 95 از روز فردا 6 دیماه آغاز می شود.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ثبت نام 800 نفر برای مجلس خبرگان رهبری گفت: به نظر می رسد اهداف دیگری پشت پرده این نام نویسی هاست بنابراین باید مراقبت بود زیرا وضعیت حساسی بر این مجلس حاکم است.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۹    
وزیر کشور گفت: من از افزایش حضور داوطلبین اظهار نگرانی ندارم اگر کسی فکر می کند که افرادی پشت پرده ای دارند به نهادهای مربوطه مثل وزارت اطلاعات ، اطلاع دهند.
بینا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی فارس از بازداشت فردی خبر داد که در شیراز با ارایه اینترنت رایگان با سرقت اطلاعات افراد از آنان اخاذی می کرد.