پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۲۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 مرداد 1395 بلاغ مازندران 2 مرداد 1395 بلاغ مازندران 3 مرداد 1395 بلاغ مازندران 4 مرداد 1395 بلاغ مازندران 5 مرداد 1395 بلاغ مازندران 6 مرداد 1395 بلاغ مازندران 7 مرداد 1395 بلاغ مازندران 8 مرداد 1395 بلاغ مازندران 9 مرداد 1395 بلاغ مازندران 10 مرداد 1395 بلاغ مازندران 11 مرداد 1395 بلاغ مازندران 12 مرداد 1395 بلاغ مازندران 13 مرداد 1395 بلاغ مازندران 14 مرداد 1395 بلاغ مازندران 15 مرداد 1395 بلاغ مازندران 16 مرداد 1395 بلاغ مازندران 17 مرداد 1395 بلاغ مازندران 18 مرداد 1395 بلاغ مازندران 19 مرداد 1395 بلاغ مازندران 20 مرداد 1395 بلاغ مازندران 21 مرداد 1395 بلاغ مازندران 22 مرداد 1395 بلاغ مازندران 23 مرداد 1395 بلاغ مازندران 24 مرداد 1395 بلاغ مازندران 25 مرداد 1395 بلاغ مازندران 26 مرداد 1395 بلاغ مازندران 27 مرداد 1395 بلاغ مازندران 28 مرداد 1395 بلاغ مازندران 29 مرداد 1395 بلاغ مازندران 30 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۷    
المپیک 2016 ریو پایان تلخی برای ایرانی ها داشت و رضا یزدانی کشتی گیر پرامید وزن 97 کیلوی ایران با حق کشی آشکار تیم داوری پیروزی مقابل حریف آذربایجانی را با شکست عوض کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۷    
سرمربی استقلال این روزها نا امیدتر از همیشه و البته شاید دلخور از اتفاق هایی که در یکی دو هفته گذشته افتاده است به آینده نگاه می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۷    
نماز خواندن در برخی اماکن از دیدگاه شرع کراهت دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۴    
برانکو ایوانکوویچ در تمرین بدنسازی امروز تیمش آیتم ویژه ای را در نظر گرفته بود و 4 بازیکن اصلی تیمش را مامور انجام آن کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۴    
عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران گفت: تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۳    
ساری - استاندار مازندران گفت: از شهریورماه سال 92 تاکنون بیش از چهار هزار و 805 طرح و پروژه بااعتبار سه هزار و 832 میلیارد تومان در استان بهره برداری شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۳    
علیرضا فغانی برای داوری کشورمان افتخار آفریده است، اما بی انصافی بود که در این بین از یاد ببریم ما در داوری دنیا مردی به اسم جعفر نامدار بزرگ داشته ایم که در 5 بازی جام جهانی حاضر بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۳    
روبرت باوئر، بازیکن تیم المپیک آلمان به خاطر رفتارش پس از شکست در فینال برابر برزیل، از مردم این کشور عذرخواهی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۰    
تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد در مسابقات المپیک 2016 برای اولین بار در تاریخ این کشور قهرمانی این رقابت ها را در ورزشگاه ماراکانا جشن بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
در آخرین روز از المپیک ریو، کار کاروان ایران نیز در این دوره از بازی ها به اتمام رسید و تمامی تیم ها باید راهی کشورمان شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۹    
مدیران تیم بوریرام تایلند در اقدامی عجیب دست به اخراج مربی سابق تیم ملی ایران زدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
معاون حقوقی باشگاه استقلال امروز بیانیه عجیبی روی خروجی صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد ابهاماتی که در خصوص فعالیت شرکت مستر کارت در ایران پیش آمده و نیز ادامه فعالیت شبکه اجتماعی تلگرام توضیح داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۱    
نیمار ستاره تیم ملی برزیل شب گذشته در بازی فینال درخشش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۵    
محمد جعفر مرادی، قهرمان دوی ماراتن ایران در شرایطی از خط پایان رقابت های ماراتن گذشت که پیش از رسیدن به خط پایان به دلیل مصدومیت و تنگی نفس قادر به دویدن نبود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۵    
رضا یزدانی کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم ایران در شرایطی بازی را به حریف خود واگذار کرد که تصمیمات داوری باز هم با ابهام همراه بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۹    
در این گفت وگو احسان کرمی، مجری همه فن حریف ما را همراهی کرد تا گفت وگوی درجه یکی داشته باشیم. آقای سوپراستار مقابل آقای همه فن حریف بی هیچ رودربایستی حرف زد و چیزی را از قلم نینداخت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۶    
هنوز تصمیمی برای کنسرت گذاشتن ندارد. کم مصاحبه می کند. عکس تبلیغاتی و استودیویی ندارد. اکثرا با موبایل و یهویی گرفته شده. در مصاحبه های اندکش، رک و صریح و کوتاه جواب می دهد. محفلی و باندباز نیست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۶    
میثم نصیری در جدال برابر حریف بلغارستانی خود شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۳    
این متنی است جذاب در پایان المپیک 2016 ؛ وقتی که ما بیشتر از همیشه به قهرمان های مورد علاقه فکر می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
اسپانیایی ها در حال که تا 6 ثانیه به پایان دیدار خود برابر استرالیا شکست خورده بودند، با دو امتیازی که روی پنالتی به دست آوردند، مدال برنز را کسب کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۱    
مراسم بدرقه مجیدلشگری عضو تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل با حضور مسئولین شهری واستانی برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۹    
کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم ایران به محض شروع مبارزه با ابراگیموف ازبک به پل رفت و در 23 ثانیه ضربه فنی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
ایدز ما را نمی کشد، رفتارهای بد مردم می کشد، نزدیک ترین هایم به بچه هایشان می سپارند با بچه 5 ساله من بازی نکنند. برای آینده اش نگرانم نگران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
اخبار تازه ها و مرسوم فصل کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا شما را از تازه ترین ها باخبر کنند. تازه ها و انتخاب های این ماه را از دست ندهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
یکی از پدیده های فراگیر موجود در فرهنگ رسانه های اجتماعی، سلفی ها هستند. سلفی ها در واقع عکس هایی اند که افراد با گوشی های هوشمند خود از خودشان به تنهایی یا همراه با دیگران می اندازند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۷    
مسابقات والیبال جام شهید حسن خسروی و زنده یاد عبداله خسروی روستای لرگان بخش کجور با قهرمانی تیم زنده یاد محمد سلطانی به کار خود پایان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۴    
جشن ساحل سالم در طرح توسکا گهرباران شهرستان میاندورود با حضور هنرمندان برجسته استان، مهمانان و گردشگران برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۱    
مراسم استقبال از ورزنه بردار ساروی تیم ملی با حضور مسئولین برگزار گردید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۸    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خائنان به نظام دم از گفتمان عادی سازی روابط با غرب می زنند، گفت: پیشرفت صنعت دفاعی کشور کاری عقلانی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۱    
تابستان فصل درست کردن لواشک است. من که کسی را تا به حال ندیده ام که بتواند از لواشک بگذرد. بنابراین تا تابستان تمام نشده این لواشک های زردآلوی خوشمزه را حتما درست کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۳    
مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی مازندران از افتتاح 12 مجتمع آب رسانی روستایی استان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۴    
محمد روحانی که بیش از 80 درصد سوختگی داشت پس از گذشت 10 روز که در بیمارستان شهیدزارع ساری بستری بود جان به جان آفرین تسلیم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۸    
پساکودتا باعث تغییر سیاست های ترکیه شد حتی اگر در ظاهر باشد، اما پسابرجام با توجه به منویات کاملا روشن امام جامعه نتوانست تغییری در تفکرات لیبرالی دوستان دولتی انجام دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۶    
تابستان تنها و تنها یک معنی می دهد: وقت رفتن به ساحل شده. خوشبختانه در سواحل زیادی برای هر سلیقه ای وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۷    
زمانی بازدید از نایروبی به دلیل خطراتی که در بر داشت، مانند یک اشتیاق دور از دسترس در ذهن گردشگران پنهان بود اما امروز مردم سراسر جهان خاطرات سفر خود به این شهر زیبای آفریقایی را منتشر می کنند و از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۷    
تخته (دک) اسکیت بوردهای دور ریخته شده اغلب به شکل آثار هنری خیره کننده زندگی دوباره ای پیدا می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۲    
تکنولوژی پوشیدنی به سرعت در حال رشد است و حلقه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه این قطعه نسبت ب چیزهای دیگر مثل عینک و ساعت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۷    
گزیده ای از نقاشی های برتر دنیا اثر نقاشان و هنرمندان بزرگ تاریخ، دستمایه سری جدید مطالبمان با عنوان جادوی رنگ ها است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
هنرمند رکس خومن با مجموعه مجسمه های خود ظرافت و زیبایی دوستان بالدارمان را گرامی می دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۹    
خلق هنر چه در ابعاد بزرگ به ثمر بشیند یا در ابعاد کوچک، دشوار خواهد بود. اما Brooke Rothshank تقلای گاهاً بیهوده دیگران را در آفرینش هنر به سخره گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
عروس دریایی که به تازگی کشف شده است. به دانشمندان ثابت کرد زندگی ابدی وجود دارد. چون این موجود دریایی به علت پیری و از کار افتادن ارگان های بدن نمی میرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
هرچند همیشه می گوییم که نباید این کار را کنیم، اما سخت است که یک کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران، در ذکر مثالی در تبیین اهمیت داشتن نگاه و تحلیل کلان فرمودند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۲    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به ضرورت تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه گاه اصلی انقلاب و نظام فرمودند: برای تشخیص تکلیف در قبال مسائل جاری باید با نگاهی کلان و فرهنگی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
وصیت نامه دو جوانی که پنج شنبه خود را از درخت حلق آویز کرده بودند در خودروی پراید این افراد کشف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷    
طبق گفته مسئولان دانشگاهی، دو دانشگاه صنعتی شریف و تهران گزینه اول انتخاب نفرات برتر کنکورهای سراسری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش، توضیحاتی درباره بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان ارائه کرد و گفت: این وزارتخانه فعلاً بازنشستگی پیش از موعد ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷    
دولت برای بازگرداندن کرامت خرد شده جوانان شرمسار از بی کاری و نداری و نبود آینده ای روشن برنامه ای ندارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه از فردا فروش سوخت به تمامی هواپیماها به صورت نقدی انجام می شود، گفت: شرکت های هواپیمایی باید صرفا با کارت بانکی سوخت خریداری کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: قضاوتی در فینال المپیک انجام دادیم که در داخل کشور هم همانطور قضاوت می کنیم اما در کشورمان مانور زیادی روی اشتباهات داوری می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مهران مدیری شب گذشته بار دیگر از مردم برای شوخی های برنامه دورهمی عذرخواهی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
اگر نگاهی به بازار اشتغال بیندازیم خواهیم دید که گرایش به مشاغل خدماتی در ایران افزایش یافته است، تا جایی که به روایت آمار امروز مشاغل خدماتی بالاترین سهم اشتغالزایی را در بازار کار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
معاون تعاون وزیر کار با اشاره به ایجاد بانک تعاونی گفت: مذاکرات و توافقات اولیه با بانک مرکزی برای ایجاد بانک تعاون انجام شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
به دنبال تعیین کارمزد 5 درصدی بانک مسکن برای ضمانت اجرای مسکن قسطی، انبوه سازان به دنبال روش دیگری برای اجرای طرح مسکن قسطی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
به گزارش بلاغ ، تیم فوتبال برزیل موفق شد با شکست آلمان به عنوان قهرمانی فوتبال المپیک ریو دست یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
فدراسیون جهانی فوتبال در نظر دارد با بررسی مدارک لئوناردو پادووانی و باشگاه سپاهان پیرامون چگونگی قرارداد این بازیکن برزیلی طی 3 روز آینده نظر نهایی خود را اعلام کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
با اعلام رئیس فدراسیون وزنه برداری، سرمربی تیم ملی کشورمان در سمت خود ابقا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش برابر برنلی که با وجود برتری قاطع در زمینه تملک توپ تن به شکست دادند، انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
در حالی وزیر امور خارجه کشورمان نمره برجام را 20 می داند که هرکدام از ایراداتی که مسئولان دولتی و صاحب نظران در مورد برجام مطرح کردند، می تواند نمره برجام را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه مراسم اربعین حسینی ثبت میراث ناملموس ملی شد، از تلاش برای ثبت جهانی راهپیمایی اربعین در یونسکو خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از معرفی تالاب میانکاله به عنوان ذخیره گاه زیست کره خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو، گفت:سه تکواندوکار ایران برای حضور در بازی های المپیک ریو به لحاظ روانی آماده نشده بودند و با مشکلات فنی زیاد نتایج را به رقبا واگذار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
سرمربی چلسی برای تقویت خط حمله خود به دنبال مهاجم کروات بیانکونری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
به گزارش بلاغ ، در حاشیه مسابقه فینال فوتبال المپیک 2016 ریو.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
در حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
جشنواره برترین های مساجد گلوگاه با معرفی و تقدیر از فعالان برتر مساجد شهرستان در مسجد محمدی گلوگاه برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مسجد باید پایگاه نیروهای ولایی، محل آگاهی بخشی، بصیرت افزایی، نابودکننده نقشه های دشمن و پایگاه ضد استکبار باشد و انقلابی بماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
امام جمعه گلوگاه گفت: امام جماعت رکن اول مسجد است و باید آسیب های مسجد را شناسایی کند و اگر بینایی و بصیرت اجتماعی نداشته باشد در ماموریت خود موفق نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
تیم فوتبال استقلال خوزستان قرارداد مهاجم خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر را فسخ کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
یک زوج آمریکایی ساکن شهر دیترویت در میشیگان از شرکت Niantic Labs سازنده بازی پوکمون گو شکایت کرده و می گویند کاربران این بازی با تلاش برای شکار پوکمون در محل سکونتشان آسایش همگان را سلب کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
باشگاه پرسپولیس به تازگی اقدام به خرید یک دروازه بان کروات کرده که با جذب این بازیکن، تعداد دروازه بان های سرخپوشان در 10 سال گذشته به عدد 24 می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
ارتش عراق با هواپیما میلیون ها اطلاعیه بر فراز شهر موصل پخش کرده و نوید آزادی این شهر را داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
یک رسانه سعودی ایران را متهم کرده است که تلاش داشته ثامر السبهان سفیر عربستان در بغداد را با کمک گروههای شیعی عراقی ترور کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
لاریجانی گفت: از صاحبنظران درخواست کردیم نظرات خود را به هیات تلفیق مصوبات دولت با قوانین مطرح کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
تیم کاراته تنکابن در مسابقات کشوری که در شیراز برگزار شد، موفق به کسب دو مدال طلا توسط ماهان پور ولی و محمدحسین پیرای شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی به موشک کروز دریایی مافوق صوت در آینده نزدیک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
در نشست غیرعلنی امروز خانه ملت، زنگنه توضیحات خود را در ارتباط با الگوی جدید قراردادهای نفتی به نمایندگان ارائه کرد که این مسئله انتقادات شدید نمایندگان را به همراه داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
یادواره شهدای گمنام منطقه خشواش آمل با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی در تپه نورالشهدای این منطقه برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
هفته جاری وضعیت عرضه بنزین یک یا دو نرخی در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
فرماندار آمل گفت: مراسم استقبال از جهان پهلوان قاسم رضایی عصر دوشنبه یکم شهریور ماه از میدان علویان آغاز و تا سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
نخستین موتور توربوجت ملی هواپیما با نام اوج رونمایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی اورژانس استان مازندران، از وقوع تصادفی میان دو خودرو در جاده پلاژ ساری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
وی تأکید کرد: تا این لحظه هیچ یک از کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی در پرونده قاچاق کالا در بندر شهید رجایی دستگیر نشده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
وبسایت لوبلاگ در گزارشی ادعایی به علت بهبود روابط ایران و روسیه اشاره کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
ائتلاف متجاوز عربی در تازه ترین جنایت خود علیه مردم یمن با موشک های حاوی مواد سمی مناطقی در استان صعده را بمباران کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
وزیر نیرو گفت: هر شرکت داخلی که بخواهد با مشابه قراردادی که با شرکت یونیت به امضا رسیده اقدام به سرمایه گذاری و احداث نیروگاه کند وزارت نیرو استقبال می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۴    
برای اولین بار موتور توربوجت هواپیماهای آموزشی توسط متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شد و در روز صنعت دفاعی با حضور رئیس جمهور مورد پرده برداری قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۰    
آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان گفت: از کسب مدال طلای حسن یزدانی بیشتر از مدال خودم خوشحال شدم، این قدر خوشحال شدم که وقتی طلا را گرفت، اشکم در آمد و گریه کردم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۴    
به گزارش بلاغ ، نیمار پس از قهرمانی در فوتبال المپیک به طرف هواداران رفت و با آنها عکس سلفی گرفت./آ
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل باشگاه سایپا شایعه جذب رامین رضائیان را تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظر می رسد با تغییر زمان دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 موافقت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه مظلومیت دولت روحانی بخاطرن زدیکی به انتخابات است، گفت: دولتی که منتقدان خود را بی سواد و بی هویت بخواند مظلوم نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: مرد 37 ساله ای به همراه 6 مسافر در رودخانه هراز مشغول قایق رانی بود که به سمت شیارهای صخره های رودخانه کشیده و واژگون می شود و سرپرست این قایق جان خود را از دست می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از برد تیمش به هواداران سیتی یک قول داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۹    
طبق آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیر سال 95، بیش از 718 تن آدامس صادر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
جشنواره تابستانه پارک پاک سوادکوه در پارک معلم شهر زیراب در حال برگزاری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مردم شهرستان جویبار نایب قهرمانی کمیل قاسمی در المپیک ریو را جشن گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
شاید مشاهده تصاویری از انتقال آب شرب با تانکر به برخی از شهرهای کویری و خشک کشور، تعجب برانگیز نباشد ولی این انتقال در روستاهای شمال کشور و به خصوص در مناطق روستایی تنکابن که بارش باران در بسیاری از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۵    
آزادکار سنگین وزن ایران با قبول شکست برابر طاها آکگول از ترکیه از رسیدن به طلای المپیک بازماند.