جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 2 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 3 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 4 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 5 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 6 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 7 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 8 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 9 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 10 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 11 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 12 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 13 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 14 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 15 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 16 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 17 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 18 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 19 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 20 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 21 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 22 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 23 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 24 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 25 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 26 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 27 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 28 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 29 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 30 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۰    
فینال برنامه جادوی صدا امشب با حضور ستارگان دوبله برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
فرزندان دوقلوی شهید مدافع حرم استان اردبیل هاشم دهقانی نیا یادگارانی هستند تا بعد از بزرگی راه پدرشان را ادامه دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
انتشار برخی اخبار و شایعات درباره انتقال رونالدینیو - ستاره برزیلی فوتبال - به تیم پرسپولیس باعث هجوم کاربران ایرانی به صفحه او در اینستاگرام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی های غرورآمیز و کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جام جهانی را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
در حالی که بازی دوستانه استقلال و تیم ملی دانشجویان در جریان است کاپیتان آبی ها در ترکیب تیمش حضور ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
مهاجم آلمانی- مراکشی استقلال چند روزی است که به تمرین تیمش اضافه شده است و در این بین همه تلاش می کنند که او را برای بازی فینال جام حذفی آماده کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
تصویر زیر رییس جمهور آمریکا را درآغوش مادرش نشان می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۹    
آب نارگیل از جمله نوشیدنی های پرخاصیت است که باید به طور منظم مصرف شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۹    
علی پروین در کنار همسرش را در تصویر مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۶    
محمود گودرزی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۶    
به گزارش بلاغ ،تخت خوابی که از سقف پایین می آید/آ
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۶    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در جام جهانی اظهار نظر جالبی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
یک مذاکره کننده هسته ای ایران نوشت: اگر تنها دستاورد مذاکرات برجام بسته شدن پرونده پی ام دی باشد، باز هم می توان نتایج برجام را ارزشمند دانست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
بر اساس اطلاعات موثق امنیتی چند افسر سازمان های اطلاعات فرانسه و آمریکا طی یک علمیات پیچیده در حومه حلب به دام رزمندگان حزب الله افتاد ند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با تمام وجودم دوست دارم در تراکتور حضور داشته باشم اما تکلیف تیم مشخص نیست و ما زمان را از دست می دهیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
مدیرعامل شهربان با اشاره به اینکه مقابله با باندهای بساط گستر وارد مرحله پیچیدگی های خاص شده است، از شناسایی پسران دستفروشی خبر داد که با لباس دخترانه اقدام به دستفروشی می کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
یک نوآور لندنی دست به ساخت عجیب ترین دزدگیری زد که با تیتانیوم کار می کند و می توان برای دوچرخه،قایق، موتور و جت اسکی از آن استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۷    
پف دور چشم با چه عواملی به وجود می آید ،با چه توصیه ها و ترفندهایی قادر هستیم از شر این قبیل چین و چروک ها خلاص شویم پیشنهادات متخصصین پوست و مو و زیبایی در این زمینه چیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۷    
یافته های علمی نشان داده ممکن است بدن انسان مدت کوتاهی قبل از مرگ با انتشار بویی خاص از خود زمان مرگ را نشان دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۴    
بازیگر مشهور زن در یک نقش متفاوت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۱    
گروه تروریستی داعش با مطرح کردن شروطی، مدعی شد که به شهروندان ساکن در مناطق تحت کنترل خود اجازۀ شرکت در مناسک حج را خواهد داد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۸    
سرکه سیب میزان اسید بدن را تنظیم می کند، وقتی اسید بدن تنظیم شود تکرر ادرار خیلی کم می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۵    
منتخب اول مردم اصفهان در مجلس دهم با بیان اینکه برخی از اعضای لیست امید در شهرستان ها نظرشان در مجلس چیز دیگری است، گفت: با توجه به غلبه تعداد فراکسیون فراگیر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۵    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده بخش نظامی حزب الله لبنان به ایراد سخنرانی پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۲    
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به لزوم مراقبت از رعایت قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی در کشور، بر ضرورت ادامه سیاست هایی که به ثبات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۲    
منتخب مردم ورامین در مجلس دهم با تأکید بر اینکه فراکسیون اکثریت مجلس دهم فراکسیون فراگیر است، گفت: قطعاً نامزد این فراکسیون رئیس مجلس خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۹    
کارشناس مسائل بین المللی با اشاره به اینکه مذاکره در حوزه های غیرهسته ای با آمریکا در اختیار دولت نیست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۵    
اخیراً برخی مسوولان و رسانه ها ، از یک بحران اجتماعی جدید به نام "طلاق توافقی" خبر می دهند و نسبت به شیوع آن ابراز نگرانی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۳    
نتایج پژوهشی درباره مقایسه با مدل های لاغر اندام
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۳    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: بیکاری یکی از معضلات اساسی جامعه امروز است و دولت باید با اطلاع رسانی بیشتر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۳    
به گزارش بلاغ ، در حاشیه سفر محمدباقر نوبخت به استان گلستان
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال گفت: هم اکنون تعداد پسران در سن ازدواج بیشتر است و خطر تجرد قطعی برای آنها وجود دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۷    
منابع خبری گزارش دادند که محافظ شخصی سرکرده گروه تروریستی داعش بر اثر عملیات هوایی جنگنده های ائتلاف در عراق کشته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۷    
به گزارش بلاغ ، باغبان خلاق/آ
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۴    
نماینده اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در طرح دریا گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر ناجیان غریق مانور امداد و نجات دریایی در فریدونکنار برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۴    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش زمان آغاز ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی و سایر پایه های تحصیلی به همراه ضوابط ثبت نام را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: امروز گروه هایی در بیمارستان ها به نام غربالگری بدون هیچ قانونی سقط جنین را توصیه می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۸    
ماه عسل "ایرانی ها و نفت" که بیش از یک قرن به طول انجامید، به پایان خود نزدیک می شود و در همین یکی دو سال آینده، برای همیشه به تاریخ خواهد پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
تا سن 50 سالگی، حدود 50 درصد بالغین برای دوره ای از زندگی خود با عوارض هموروئید نظیر خارش، احساس ناراحتی و خونریزی مکرر سر و کار دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
توصیه های انتظامی برای امنیت در سفر
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
نگاه مهربانانه داور مانع اخراج کشتی گیر وزن 85 کیلوی ایران شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۲    
شبکه خبری راشاتودی به مکالمه ای که بر اساس آن بین نیروهای داعش مقیم ترکیه و اپوزیسیون سوریه تماس وجود دارد و دولت ترکیه نسبت به این ارتباط بی توجه است، اشاره کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۲    
حجت الاسلام صمدی آملی در بزرگداشت شهید محمد بلباسی گفت : داعشیان ابنیه ائمه معصومین را تخریب کردند و هدف اصلیشان تخریب حرم امام رضا (ع) است .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۲    
مالک اسبق باشگاه ملوان خرید امتیاز باشگاه نفت را به نام ملوان بندرانزلی تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۹    
به گزارش بلاغ ، یک انسان عقلانی باید... 1. در روز حداقل یک بار بگوید من نمی دانم . 2. کمتر از کسی تقاضایی داشته باشد و عمدتا به همت، فکر، برنامه ریزی و زحمات خود اتکا کند. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۴    
"سیب را با پوست نخورید" ؛ این مهم ترین توصیه وزیر بهداشت به مردم است که عجالتاً حواس شان بیشتر به سرطان معده باشد که علت عمده آن، باقیمانده سموم کشاورزی در میوه ها و سبزیجات است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۵    
در دوره MBA ، دروسی مانند شناخت فضای تولید و کسب کار ، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، ارتباط با مشتری، روش های نوین تبلیغات، مدیریت منابع مالی، سرمایه گذاری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۹    
جابز دلیل این نوع پوشش ساده را از مدیر سونی می پرسد و او می گوید:" بعد از جنگ جهانی، ژاپنی ها لباس نمی پوشیدند (احتمالا به دلیل فقر) و به همین خاطر شرکتها به کارگران خود چیزی می دادند که به تن کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۴    
تحت تأثیر همین القائات -به علاوه رؤیاپردازی های کودکانه- است که از هر دانش آموزی بپرسی که می خواهی چه کاره شوی، فوراً شغل آینده اش را می گوید و اتفاقاً هم اکثرشان می خواهند پزشک شوند (با تعیین تخصص) ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۴    
به گزارش بلاغ ، در ادامه سلسله مطالب "سی ویژگی" ، دکتر محمود سریع القلم، این بار "سی ویژگی یک ایرانی مطلوب" را برای عصر ایران به رشته تحریر در آورده است که حاوی نکات جالب و تأمل برانگیزی است. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۳    
برد جوایز متعدد توسط مدل سانتافه هیوندای باعث شده تا توسعه این خودرو برای سال 2017 ادامه یابد. این پیشرفت شامل توسعه تمامی ابعاد در خودرو مانند طراحی خارجی، مدل و کارکرد چراغ های LED ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۳    
امام جمعه چالوس گفت: باید به نخبگان داخلی امکانات بدهیم و به جای دادن حقوق های چند ده میلیونی به برخی مدیران دولتی، دستمزد کارگران و کارآفرینان عرصه تولید را افزایش داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۰    
گوینده پیشکسوت خبر با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی درباره تصادف وی مطرح شده است آنها را تکذیب کرد و درباره حضور کمرنگش در تلویزیون اعلام کرد که در استراحت اجباری به سر می برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۴    
برخی مبتلایان به سرطان روده بزرگ بیشتر از سایرین زنده می مانند و اکنون نتایج یک پژوهش جدید نشان داده که این امر ممکن است با محل قرار گرفتن تومور مرتبط باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۳    
چند نفر سارق زورگیر با صاحب خودروی پراید که همین مرد 60 ساله بوده درگیر شده و او را به قتل رسانده اند و خودرو را به سرقت برده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۴    
تحقیقاتی عمده در مورد ناپدید شدن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی "ایجپت ایر" مصر بر فراز مدیترانه در جریان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۹    
صنعت لوازم آرایشی به لحاظ تقاضا برای کالاهای این صنعت و ویژگی های جمعیتی کشور، صنعتی با اهمیت و به عنوان فرصت مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۸    
با وجود تمام بحث ها و اختلاف نظرها درباره پیشنهاد نمایندگان برای نحوه پرداخت یارانه های نقدی در سال جاری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۸    
سلطان آفرود جهان در تهران
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۵    
پژو پارس سوپر اسپورت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
قیمت تخت دو نفره کلاسیک 420 هزار تومان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۱    
امام جمعه شهرستان تنکابن نیمه شعبان را بهترین زمان جهت اعتکاف و استغفار و فراهم ساختن زمینه ظهور آن حضرت دانست و خاطرنشان کرد: در روز جشن نیمه شعبان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۵    
امام جمعه زیراب در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تب و تاب شهادت هنوز در کشور وجود دارد و با وجود شبیخون فرهنگی دشمنان در همه ابعاد شاهد حضور رزمندگان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۹    
یک خانه متفاوت و مدرن در ایران
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۳    
امام جمعه سوادکوه شمالی گفت: همدستی با دشمنان دین، قرآن و مسلمانان و کمک به آنان خیانت بزرگی است و باید سران همدست با دشمنان معرفی شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۰    
امام جمعه پل سفید در نماز جمعه ابن شهر گفت: سربازان گمنام امام زمان چشم بیدار و قلب رئوف ملت ایران هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۵    
امام جمعه جویبار گفت: امنیت پایدار کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۹    
امام جمعه نوشهر با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مرهون تلاش و فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: عامل موفقیت وزارت اطلاعات، ایمان منحصر به فرد نیروی انسانی این اداره است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۹    
امام جمعه نکا گفت: برخی صحنه هایی که در کوچه و خیابان دیده می شوند ناراحت کننده و نشان دهنده به خطر افتادن امنیت اخلاقی و فرهنگی ما است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۹    
صبح امروز به مناسبت یادبود شهدای روستای ازباران و مدافع حرم فریدونکنار همایش پیاده روی خانوادگی روستای ازباران برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۶    
امام جمعه بابل گفت: در کنار ایستگاه های صلواتی به تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت نیز اهتمام شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
دو کشتی ارکیده و اترک حامل مواد سوختی در اسکله بندر فریدونکنار پهلو گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی شورای اسلامی شهر کیاکلا از درگذشت خواهر شهیدان کشوری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار از ساخت حوضچه شنا برای کودکان در طرح دریای شرق این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس و کارمندان دانشگاه پردیسان فریدونکنار با حضور در منزل دومین شهید مدافع حرم فریدونکنار با خانواده شهید علی عابدینی دیدار و تجدید میثاق کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه دنیا بداند ایرانی توانمند است، گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند ایرانی ناتوان است چون توانایی ما را در ساخت موشک های دوربرد و صنایع دفاعی دیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۸    
مراسم غبار روبی گلزارشهدا ی نور با حضور مسئولان انجام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه بهنمیر با درخواست از نخبگان جامعه برای روشنگری جنایت و فریبکاری آمریکا، گفت: ادعای آمریکا در مبارزه با داعش و تکفیری ها دروغ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه فتح خرمشهر عملیاتی غیرممکن بود که به وقوع پیوست، گفت: استکبار با حمله نظامی به ایران سیلی محکمی می خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه میاندورود گفت: این همه هزینه کردیم و سرانجام با خسارت زیاد همه چیزمان را دادیم، حالا بیایم خجالت نکشیم و بگوییم که اشتباه کردیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه گلوگاه گفت: موفقیت هایی همچون دستیابی به دانش هسته ای و موشکی دستاورد های دوران تحریم بود که دوست و دشمن به این مسئله اعتراف کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از گالری و موزه دی دی ایزدشهر بازدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۷    
سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته با یکی ازپیشکسوتان رسانه دیدار و گفت وگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه بابلسر گفت: مسئولان غیرت دینی خود را به کارگیری کنند و فکری بیاندیشند تا روزه خواری در شهرهای ساحلی علنی نشود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۸    
عضو شورای تبیین مواضع استان مازندران گفت: اقدام فائزه هاشمی جهت تضعیف نظام اسلامی است و در بحبوحه بهانه سازی های غرب برای اعمال تحریم های جدیدتر بر ایران انجام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رییس کمیته انضباطی می گوید محرومیت مهدی رحمتی به این دلیل به بازی های لیگ موکول شده که او طعم محرومیت را در این مسابقات بچشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲    
جشنواره فیلم کن در طول دوران برگزاری خود با فراز و نشیب ها و تغییراتی همراه بوده که از آن جمله می توان به اضافه شدن بخش هایی مثل بازار فیلم و اعتراض به اهدا نخل طلا به یک فیلم اشاره کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲    
با نامه نگاری و مکاتبات باشگاه استقلال مشکل مدافع ارمنستانی برای همراهی استقلال در فینال جام حذفی حل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹    
در نمایشگاه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در یکی از تابلوها شهر قدس پایتخت اسرائیل درنظر گرفته شده که این مساله باعث اعتراض کشورهای اسلامی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹    
نوزدهمین یادواره 146 شهید بخش کلیجانرستاق ساری و یادبود شهدای مدافع حرم مازندران با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در روستای آبکسر ساری برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهور که به قم سفر کرده است با 3 نفر از مراجع عظام تقلید این شهر دیدار و گفتگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از بسته شدن پرونده دکل گمشده شرکت تاسیسات دریایی ایران در مجلس نهم و ارجاع آن به قوه قضائیه خبر داد و گفت: 300 تا 400 میلیون تومان هزینه بررسی هر تحقیق و تفحص در مجلس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۹    
تیم کشتی فرنگی بلاروس با گذر از سد آلمان جایگاه ششم جهان را قطعی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
به گزارش بلاغ ، حسن روحانی صبح امروز جمعه در سفری یک روزه وارد استان قم شد. رئیس جمهور که با قطار وارد قم شده بود، در بدو ورود از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت./آ
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
باشگاه لیورپول برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب مهاجم جوان بایرن مونیخ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل سپاهان گفت: ما در صحبت با ویسی توافقاتی را با هم انجام دادیم که ما به آن پایبندیم و با شناختی هم که از ویسی دارم او هم به این توافقات پایبند است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸    
به گزارش بلاغ ، تیم ملی ایران با شکست ترکیه راهی فینال مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز شد.مهدی علیاری در این صحنه در حالی که حریفش را از تشک کنده بود او را به حالت خطرناکی به روی تشک کوبید که ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
عنصر "اندیشه" و "تفکر" در میان انبوه متاع های بازار مکاره روزانه، که سراسر زندگی مان را از ابتداء صبح تا بام شب فرا گرفته، چیزی نیست که مورد توجه احدی از آحاد جامعه قرار نداشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
همایش پیاده روی بسیجیان فریدونکناری به سوی منزل شهید علی عابدینی شهید مدافع حرم این شهرستان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع بیش از 90 تن بذر گواهی شده پرمحصول در بین برنج کاران میاندورودی خبر داد.