یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 19 اسفند 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
خط 7 متروی تهران (ایستگاه میدان صنعت) با حضور شهردار و رییس شورای شهر تهران افتتاح شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
اولین نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا با حضور دکتر پیرصالحی معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، عبدالله کعبی مشاور مدیرعامل ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج از رویکرد هوشمندسازی در ارائه خدمات اداری و مالی در مناطق 10 گانه شهرداری این کلانشهر اعلام حمایت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به خدمات این سازمان به مردم قم در روز پنج شنبه آخر سال جهت عزیمت به آرامستان ها، گفت: 110 دستگاه اتوبوس برای این کار پیش بینی کرده ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰    
تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران فردا (پنجشنبه) برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد عازم کشور روسیه می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۳    
داغ بودن بدن و احساس گرمای زیاد همیشه خطرناک نیست اما می تواند نشانه وجود یک مشکل در بدن باشد که در این مطلب با جزئیات بیشتر به بررسی آن می پردازیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
جدیدترین ساخته رضا میرکریمی برای اعضای باشگاه مخاطبان سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری فوتسال دختران دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با قهرمانی تیم دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام و نائب قهرمانی تیم دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان به کار خود پایان داد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
کنفرانس اقتصاد جهانی و تحریم ها به همت مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در تاریخ هفدهم و هجدهم مهرماه 1398 برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۶    
دلایل متعددی وجود دارد که بر اساس آن شما پی می برید که به بلیط لحظه آخری نیاز دارید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: ایام نوروز 97 یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر به شهر اصفهان سفر کردند که در نوروز 98 با افزایش 70 درصدی امکانات و خدمات، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
به منظور گرامیداشت نام وخاطره شهدای انقلاب شب خاطره شهید محمد علی الماسیه در بیجار برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
احمد امیرآبادی فراهانی ، عضو هیات رئیسه مجلس، بیانیه 260 نفر از نمایندگان مجلس درخصوص تشکر از مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام رئیسی برای ریاست قوه قضائیه را قرائت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۵    
طلاق در شهرستان سمنان از ابتدای امسال تاکنون 24 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
نوروز شروع یکی از بهترین فصلهای سال است . سفر در نوروز حال و هوای دیگری دارد. کشور ایران به واقع دارای شگفت انگیز ترین و زیباترین مکانها و پر از جاذبه های گردشگری است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶    
ذوب آهن اصفهان قرارداد فروش 15 هزار تن ریل 60E1 گرید R260 به وزارت راه و شهرسازی را منعقد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه اگر اعتبارات مصوب اشتغال روستایی در جای خود هزینه شود نرخ بیکاری به شدت کاهش می یابد، گفت: با تسهیلات توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
نمایشگاه هنرهای تجسمی چهل چراغ با مشارکت اداره کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر، دوشنبه 20 اسفند در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) افتتاح می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
نشست نقد و بررسی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر شنبه 25 اسفندماه برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از توقیف یک کامیون اسکانیا با 23 تن سیمان قاچاق خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در قطر به میهمانی تیم فوتبال السد می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۵:۱۸    
تیم فوتبال استقلال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال العین می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
هندوانه مدر ادرار است بنابراین برای افرادی که دچار سنگ کلیه هستند مفید است. مخصوصا افرادی که طبع گرم و خشک داشته و ذاتاً ادرار کمی دارند از هندوانه سود بیشتری می برند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه دولت در صف مقدم رفع مشکلات اقتصادی مردم است، بر ایجاد امید و آرامش در جامعه و اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در شیراز راه اندازی شده و دانش آموزان مدارس مختلف عهدنامه این کمپین را امضا کرده اند و شهروندان نیز ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
یک دکتر داروساز گفت: استفاده از قرص متفورمین برای لاغری باوری غلط و خطرناک است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
ده ها تن از زنان تامیل که بسیاری از آنان بیوه و از بازماندگان جنگ داخلی هستند با عضویت در یک سازمان غیردولتی تلاش می کنند تا یکی از بزرگترین مناطق مین گذاری شده در جهان را پاکسازی کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور اظهار داشت: وزارت کشور با قدرت، برنامه ریزی منسجم و با تعامل و همکاری مثال زدنی دستگاه های اجرایی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در 11 ماهه امسال بالغ بر 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 75 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
حمل محموله های ترافیکی در جاده های برون شهری گیلان در ایام نوروز ممنوع است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
سی امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
فرماندهی انتظامی تربت جام از دستگیری سارق عابر بانک ها خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان گفت: این کانون در زمینه های فرهنگی هنری، قرآنی، کتابخوانی، ورزشی، مستند و مناسبتی، افتخارات ملی و استانی کسب کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
تهیه کننده سینما گفت: محمدرضا هنرمند این روز ها در حال آماده کردن نسخه جدیدی از فیلم است که با نسخه جشنواره تفاوت فراوانی خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی در مراسم افتتاح طرح ملی آبخیزداری مهنان شهرستان بجنورد گفت: اعتبارات بخش آبخیزداری امسال خراسان شمالی 30 میلیارد تومان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به واگذاری واحدهای مسکن مهر در سال 97 گفت: 100 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
در جلسه شورای مسکن استان تهران، با دستور استاندار مقرر شد؛ خدمات زیربنایی در پردیس و پرند تا 15 خرداد باهماهنگی معاونت عمرانی استانداری عملیاتی و مشکلات تعاونی های مسکن مهر نیز در استان برطرف شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
محسنی بندپی با اشاره به اجرای تقاطع اتوبان قرچک و زیرگذر منطقه داود آباد گفت: کیفیت هر طرحی که اجرا می شود نمادی از عملکرد مشاور آن طرح است و به عنوان یک نشان (برند) برای وی مطرح می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
روز گذشته مدیر شبکه یک سیما به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از لوکشین سریال نوروزی ن.خ بازدید کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس پلیس راه قم گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی همزمان با ایام نوروز در محورهای برون شهری این استان اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۴    
سروش صحت امشب در برنامه کتاب باز میزبان گوهر خیراندیش، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۶    
کمیته امداد استان کردستان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال برای سه هزار مددجوی کردستانی در 11 ماهه نخست امسال شغل ایجاد کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۳    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: 110 هزار بیمار روانی مزمن از بهزیستی خدمات دریافت می کنند و 11 هزار و 500 تخت برای این بیماران فراهم کرده ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۸    
در ارزیابی عملکرد نیروگاه های سراسر کشور؛ نیروگاه شهیدرجایی عنوان نخست ارزیابی عملکرد نیروگاه های حرارتی کشور را کسب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بهره گیری از دانش روز و تخصص در کنار تجربه راهکاری برای ارتقای ورزش در استان و در کشور است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۸    
وارثی از توزیع 5هزار سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش این اداره کل در آستانه فرارسیدن نوروز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس تولیدکنندگان و فروشندگان مواد محترقه را شناسایی کرده و با ارسال پیامک به آنان هشدار داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
جشن پایان فصل دوم سه شنبه ها با موسیقی در شهرکتاب الف برگزارمی شود.، گام آخر این برنامه در روزهای 20 و 21 اسفند با اجرای 7 آنسامبل موسیقی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
هاشمی در چهارمین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش های همگانی: کارگروه امداد و نجات و آموزش های همگانی اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی از نفرات متخصص و امکانات و تجهیزات آنها خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری از آمادگی کامل روستاها برای استقبال از نوروز 98 و ارائه خدمات به مسافران خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
چهارمین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش های همگانی با حضور مدیرعامل، معاون امداد و نجات و معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر به میزبانی جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
منوچهر حبیبی از توزیع میوه شب عید از 25اسفند در قزوین خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۶    
در مراسمی از زحمات حجت الاسلام قیامی مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان تجلیل و حجت الاسلام ستوده به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان از کسب عنوان قهرمانی تیم دانشجویان دختر دانشگاه سمنان در رقابت های قهرمانی دارت دانشجویان دانشگاههای کشور و نیز کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی دارت دانشجویان دختر خبر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۸    
با امضای تفاهم نامه ادارات کل آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی، بخشی با عنوان " کتابخانه نوسوادان " در همه کتابخانه های استان سمنان راه اندازی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۸    
محموله لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش 160 میلیون تومان از یک اتوبوس در شاهرود کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
همایش پاکسازی و تنظیف شهربا حضور مسئولان ، کارکنان ادارات در شهرستان بیله سوار برگزار شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
استاندار گیلان با تقدیر از نمایش وحدت گیلانیان در استقبال از رییس جمهوری گفت: همین وحدت و اتحاد زمینه ساز تصویب هزار و 973 میلیارد تومان اعتبار و انعقاد بیش از 4 هزار میلیارد تومان توافقنامه با ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و تلاش برای اعتلای کشور، گفت: گروه ها و احزاب سیاسی شرایط را دریابند و از ایجاد هر گونه حاشیه پرهیز کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
حسین بن علی النقی(ع) معروف به شاهزاده حسین(ع) یکی از بقعه های شریف همدان است که بنا بر گفته علمای علم نسب شناسی، نسب ایشان بدون واسطه به امام دهم حضرت هادی(ع) می رسد و عموی امام زمان (عج) است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
"آب بند کنجوران" شهرستان تویسرکان آبگیری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی انتشار اظهارات آقای محمود احمدی نژاد، به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۷    
استاندار همدان از خدمات امام جمعه همدان قدردانی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۷    
امیرنعمتی افزود سرپرست حوزه هنری استان زنجان: نمایش های اُپرت قزاقی به نویسندگی سعید تشکری و کارگردانی یعقوب حسنی و شبی که دلی شکست به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی داود خیری است که اجرای این نمایش ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۴    
معاون امور بین الملل موسسه حقوق بشر صلح زیبا جمهوری اسلامی ایران گفت: ژست های تبلیغاتی مدیر بخش خاور میانه سازمان دیده بان حقوق بشر در دفاع از تروریسم در هیبت حقوق بشر، ترسناک است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
سازمان هواشناسی کشور برای جاده چالوس احتمال "سقوط بهمن" پیش بینی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس ماده 21 طرح جمعیت و تعالی خانواده، مرخصی زایمان مادران باردار 9 ماه تعیین شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
معلمان فریدون شهری که برای تدریس در منطقه پشت کوه فریدون شهر در برف گیر افتاده بودند، به صورت معجزه آسا نجات یافتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۸    
هشتمین نشست از دوره پنجم هیات امنای دانشگاه هرمزگان با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر محمد تقی نظرپور رییس کمیسیون دائمی هیات امنا و سایر اعضا در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اجرای قانون جامع حمایت از معلولان نیازمند تامین بودجه است، گفت: یک میلیون و 500 هزار معلول در کشور داریم که 800 هزار نفر از آنها دارای معلولیت شدید هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملکرد سازمان ها و نهادهای اجرایی این استان در خصوص 18 شاخص حوزه جوانان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از اجرای پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۷    
پنجمین یادواره شهدای ورزشکار با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در حسینیه عاشقان ثارا... برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۷    
همایش پیاده روی خانوادگی جامعه ایثارگران ملایر به مناسبت گرامیداشت سالروز بزرگداشت روز شهدا برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال 98 تکمیل خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
رئیس حفاظت محیط زیست الیگودرز از دستگیری یک نفرمتخلف شکار غیرمجاز 2 قطعه کبوتر وحشی و کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری از آن خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
هدف از برقراری این پرواز ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و تسهیل تردد آنهاست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۸    
جشنواره نوروزانه با ورزش طی روزهای آینده در کرمانشاه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۸    
ایام نوروز مراکز خصوصی باید به گونه ای مدیریت شوند که شاهد تعطیلی همه آزمایشگاه ها و کلینیک ها نباشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
بیست و هشتمین خانه ورزش روستایی شهرستان ملایر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان همدان در روستای شوشاب افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
سرهنگ رضا زارعی گفت: سارق سیستم صوتی مساجد، هیات ها و اماکن مذهبی این شهر به همراه پنج مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
قهرمان شاهی گفت: تیم های بازرسی این نهاد یک هزار و 300 گونی آرد خارج از شبکه توزیع و تاریخ مصرف گذشته در این استان کشف کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
متین گفت: تا نوروز 98 روزانه 10 تن گوشت منجمد وارد استان شده و در بین مردم توزیع می شود و در صورت نیاز حجم واردات این ماده پروتئینی افزایش می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۲    
خاتمی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان نباید به انتظار بودجه استانی بنشینند، افزود: آن مدیری موفق است که بودجه خود را از وزارت خانه تامین کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۹    
بنابراعلام کارشناسان هواشناسی از روز پنجشنبه توده جدید بارشی وارد استان می شود که همراه با وزش باد شدید ، ریزش باران ورعد وبرق است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۹    
در این مطلب با روش های ساده برای آب کردن چربی های شکم آشنا خواهید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۱۷    
شماری از افراد گمان می کنند دونالد ترامپ در برخی مناسبت ها ملانیای جعلی را با خود به همراه می برد و این اقدام در توییتر جریان ساز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۱۷    
فرانسیسکا گیفی وزیر امور خانواده آلمان، به مناسبت روز جهانی زن و قدردانی از زحمات زنان رفتگر آلمانی، با پوشیدن لباس های مخصوص رفتگران، یک روز در کنار آنها اقدام به جمع آوری زباله های شهری و خانگی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۲    
فرهاد دلق پوش در خصوص دستاوردهای سفر ریاست جمهوری در بخش تولید و تجارت علاوه بر افتتاح 6 طرح صنعتی بزرگ گفت: 5 تفاهم نامه صنعتی و تجاری دستاورد سفرکاروان تدبیر و امید به گیلان
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۲    
در ادامه برگزاری جلسات بررسی عملکرد موسسات و انجمن های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۲    
مجموعه تلویزیونی سهمی برای دوست با بازی اشکان خطیبی و نوید محمدزاده، با پایان یافتن سریال ساختمان پزشکان از دوشنبه 20 اسفند روی آنتن آی فیلم انگلیسی می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۳۵    
مریم رضاطبع مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های حوزه شهردار از در نظر گرفتن جایزه تشویقی برای پرداخت کنندگان عوارض در روزهای پایانی سال 97 خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۲    
دو سریال دودکش و پایتخت از نخستین روز نوروز از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۵:۵۰    
چهار بازیکن استقلال در بازی دوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می توانند برگ برنده شفر و استقلال باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۸    
دستگاه های دولتی و خصوصی توجه داشته باشند مناسب سازی یک شعار نیست بلکه یک ضرورت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۵    
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در سال جاری 90 میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیر همسطح شهرستان سرابله اختصاص یافت
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۵    
به گزارش خبرگزاری برنا؛ رقابت های قویترین مردان ایران روزهای جمعه و شنبه 24 و 25 اسفند امسال به میزبانی شهرستان قصرشیرین برگزار خواهد شد. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۵    
عضو گروه جهادی کتائب حزب الله عراق گفت: نتیجه فعالیت گروه های مقاومت عراقی خارج شدن همراه با ذلت نیروهای از خاک این کشور آمریکایی بود.