دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 22 اسفند 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
چهار نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در معاونت برون مرزی صداوسیما، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، با پیمان جبلی معاون برون مرزی دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
بابایی از کشف و توقیف بیش از 600کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز از فروشگاه های مواد غذایی در شهر آبیک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
در روز نخست مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، اسکی باز نونهال ایرانی موفق به کسب مدال برنز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
سه گانه فیلم بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان برای جشن هشتاد سالگی شخصیت بتمن دوباره در سینما ها اکران خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
ژن خوک جدیدترین ساخته سعید سهیلی نمایش خود را به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروز از یکشنبه 26 اسفند ماه آغاز خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: تنها ذخیره گاه جنگلی زالزالک کشور در این استان وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان یک کارخانه بزرگ تولید پروفیل در قم خبر داد و گفت: متهمان به سرقت سیم، کابل و تجهیزات از کارخانه مذکور به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
در آستانه اکران نوروزی فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 به تهیه کنندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی، از پوستر رسمی این فیلم رونمایی شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
صد و هفتاد وششمین شماره ی نشریه ی خط حزب الله با عنوان راهی جز این وجود ندارد منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی روند حرکت سامانه بارشی فعال در کشور، از ورود سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی از بعدازظهر شنبه (25 اسفند) خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۲    
نایب رئیس انجمن منتقدان در یادداشتی نوشت: فریدون جیرانی با وجود ممیزی ها سر و شکل سریال را خوب حفظ کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دو خطه شدن خط راه آهن زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: جامعه ای توسعه یافته و پویا است که از بستر مدرسه و دانشگاه گذر می کند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۴    
در شرایطی که یک رژیم غذایی مغذی و متعادل از ارکان اصلی یک زندگی سالم و طولانی محسوب می شود، برخی مواد غذایی نیز وجود دارند که می توانند به آرامی یا سریع موجب مرگ انسان شوند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۶:۰۹    
مجوز فعالیت 28 نگارخانه تهران در سال 1397 صادر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
اعضا مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان یزد، علیرضا نواب اعظم را برای چهار سال به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت شایسته سالاری و به کارگیری نیروهای جوان متعهد و متخصص برای مسئولیت های مختلف در استان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
مشاور وزیر کشور در امور روحانیون گفت: ائمه جمعه و جماعت به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری می توانند حرف مردم را به مسئولان انتقال دهند و شایسته است جامعه روحانیت فراجناحی عمل نماید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
سعید حاجیان گفت: تمهیدات لازم برای افزایش رضایت مسافران نوروزی در شادگان اندیشیده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۹    
سرویس های گوگل مانند جی میل و گوگل درایو با اختلالی جهانی روبرو شده اند. علاوه بر آن کاربران گوگل مپس، یوتیوب و پیام رسان هنگ اوت نیز از اختلال در این سرویس ها خبر داده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
شهریاری در جلسه شورای اداری استان که با حضور شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ارومیه ترتیب یافت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و بویژه شهدای عملیات بدر و خیبر به تشریح خصوصیات اخلاقی شهید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
ابراهیم عظیمیان وزنه بردار 87 ساله گیلانی عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی پیشکسوتان را کسب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
محمد معتمدی: طرح هنر برای همه در صورت مشارکت هنرمندان، می تواند در طول سال پابرجا بماند و مردم را با هزینه کم، مهمان کنسرت های موسیقی، تئاتر و نمایش کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
علی فرخزاد خواستار تخصیص 30درصدی اعتبارات مواد 10 و 12 ستاد مدیریت بحران جهت پیشبرد برنامه ها و طرح های این بخش در استان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در سومین روز سفر خود به خراسان شمالی در کارگروه مشترک اقتصاد مقاومتی شهرستان های مانه و سملقان و رازوجرگلان حضور یافت و با اشاره به تکالیف جدید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۹    
اسماعیل نجار در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین: فراگیر شدن بیمه حوادث در جامعه ضروری بوده و بار مالی پرداخت خسارات را از دوش دولت کاهش خواهد داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۸    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تمدن اسلامی امری دست یافتنی است، گفت: نیازمند یک حرکت جهادی و یک عزم راسخ در دولت مردان به صورت عام یعنی همه ی کسانی که در حکومت مشغول اند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
پس از درج خبری مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان قروه ای، مسئولان امر از بررسی علت مشکل پیش آمده خبر دادند و اعلام شد که در این زمینه شایعه آلودگی آب شرب صحت ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
وزیر صمت با اشاره به تشکیل ستاد مشترک و اختصاصی وزارت صمت برای تسهیل روابط اقتصادی، از برنامه ریزی برای افزایش سطح مبادلات اقتصادی با عراق به 20 میلیارد دلار در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
در مراسمی با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور پایگاه جدید اورژانس هوایی کشور در مرکز خدمات هواپیمایی ویژه قزوین افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
آخرین وضعیت تولید، تأمین و توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازار در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین رونمایی یادنامه استاد غلام حسن اولاد گفت: هیچ گاه نباید مرگ هنرمندی را باور کرد، چرا که هنر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۳    
قاسمی فرزاد گفت: در حوزه عرضه گوشت مرغ گرم روزانه 140 تن گوشت را با قیمت 11500تومان داریم که منجر به تعدیل وضعیت قیمت ها در بازار شده است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
استاندار تهران در جمع ائمه جمعه استان تهران به نقش موثر ائمه جمعه در آگاهی رسانی و ایجاد شرایط مطالبه گری در جامعه اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
استاندار تهران گفت : از طریق ارتقاء آگاهی مردم و بدون اقدامات امنیتی، اثربخشی مقابله با قاچاق کالا و ارز را پیش بردیم .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
مدیر کل گمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم از صادرات 4 میلیون و 500 هزار دلاری سیمان قشم طی سال 1397 خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همکاری نزدیک با فرمانداری را امری مهم دانست و گفت: شورای شهر آمادگی کامل برای تعامل بیشتر با فرمانداری تبریز را دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
بودجه مصوب شورای اسلامی شهر تبریز برای سال 98 برای پروژه های عملیاتی و اصلاح زیرساخت ها در نظر گرفته شده و هیچ پروژه ویترینی در دستور کار شهرداری قرار ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طی امروز (22 اسفند) به دلیل افزایش پایداری های جوی و حجم ترافیک پایان سال به تدریج بر غلظت آلاینده ها در هوای تهران افزوده می شود و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری گفت: درخت دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان 15 سال آینده ثمر خواهد داد و مسئولان استانی در این راستا می بایست حامی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
جمال انصاری خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگسازی اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی در بین آحاد جامعه و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز در استان زنجان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: اتصال راه آهن زنجان - تبریز به راه آهن همدان به صورت قانون تصویب و 100 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن در بودجه 98 در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
تقی زاده سرعت قطار همدان به تهران را 140 کیلومتر در ساعت اعلام و اضافه کرد که در مدت سه ساعت و 20 دقیقه مسافران در این مسیر جابجا می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
سرهنگ جمشید باقری گفت: بر اثر نزاع دسته جمعی در محله خضر این شهر یک مرد 38 ساله به قتل رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم کشور در حالی پاس از حریف خود پیش بود به دلیل اعتراضات کادر فنی پرسپولیس گناوه بازی نیمه تمام ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در پایان سفر سه روزه خود به خراسان شمالی با حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
سید سعید شاهرخی گفت: اشتغال اولویت نخست در پیشبرد اهداف این استان است و دستگاه های مختلف اجرایی باید در تدوین این سند همکاری داشته باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
شهرام حکیمی گفت: دو سامانه بارشی از امروز پنجشنبه وارد استان می شوند و تا دوشنبه هفته آینده در آسمان همدان فعالیت می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
توکل حیدری بیان کرد: برخی کارشناسان خواستار افزایش تعرفه خدمات هستند در حالیکه مردم برای امرار معاش و معیشت روزمره دچار مشکل هستند و تعرفه کنونی بالا بوده و این میزان را نیز مردم نمی تواند پرداخت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
وحید علی ضمیر گفت: توزیع میوه دولتی در غرفه های نوروزی در 42 نقطه شهر از 25 اسفند جاری مطابق نرخ مصوب در ستاد تنظیم بازار آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
استاندار خراسان شمالی در چهل و پنجمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
عملیات روکش آسفالت صحن ورودی گلزار شهدای رشت به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اجرایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: ایجاد زیر ساخت ها در حوزه فرهنگ امری ضروری است و باید در این زمینه تلاش های گسترده ای صورت گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
در هفته درختکاری منابع طبیعی و آبخیزداری امسال تعداد 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستای ملاعلی شهرستان هیرمند توزیع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 583 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان های خاش و ایرانشهر کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
طراح دکور برنامه دورهمی از ساخت دکور این برنامه از امروز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
اکران فیلم سینمایی آن دو به تعویق افتاد و این فیلم در فرصتی دیگر در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: 21 هزار و 500 دقیقه برنامه ویژه ایام نوروز شامل 10 هزار و 500 دقیقه برنامه رادیویی و 11 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی جُنگ شادی ویژه کودکان کار و بیماران تالاسمی جزیره قشم در روز چهارشنبه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
استاندار گیلان با تاکید بر رعایت حقوق مالکان در تملک اراضی آزادراه رشت- قزوین،ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همکاری مردم و مجموعه استان این پروژه تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
پنجمین یادواره شهدای ورزشکار با حضورامیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سردار میرزایی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از کشف 86درصدی سرقت در 11ماهه سال جاری در استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۳    
رییس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس از آغاز عملیات اجرایی یک بوستان در آرامستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۱    
استاندار هرمزگان گفت: طرح های اشتغالزایی بسیار خوبی با مشارکت مردم در روستاهای هرمزگان در حال اجراست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
متأسفانه برخی از پزشکان در طب نوین، به بیماران بلغمی یا سودایی مصرف ماست و لبنیات را تأکید می کنند در حالی که از نقطه نظر طب سنتی این تجویز پزشکان آکادمیک کاملاً اشتباه است و... .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
زردآلو یکی از میوه های محبوب و خوشمزه تابستان است که اغلب دانه های آن را دور می ریزیم ولی باید بدانید که دانه زردآلو ارزش تغذیه ای بالایی داشته و فوق العاده مفید است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۱    
استاندار قم گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم این استان در ایام پیش رو نخواهیم داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای رشت گفت: جلوگیری از ریخت و پاشها و هزینه های غیر ضروری از اهداف بودجه انقباضی سال 98 شهرداری رشت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
مطابق هر هفته، روزهای پنج شنبه و جمعه چندین فیلم سینمایی از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۸    
استاندار فارس با تاکید بر استفاده دستگاه های اجرایی از جوانان در 30 درصد ظرفیت های مدیریتی، خاطرنشان کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۶    
کیوان محسنی کارگردان جوان اهل گراش که تا پیش از این با جوایز متعدد فیلمسازی شناخته شده است، سریال بومی کاشوخین را با حضور بازیگران داخلی و خارجی و با یک گروه بین المللی ساخته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۰    
هشتاد و دومین شماره فصلنامه سینمایی فارابی با عنوان بنیان های سینمای دیجیتال منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۹    
نشست خبری نمایشگاه پژوهشی از کجا به کجا 3 برگزار شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۶    
مستند نیلوفرهای آبی مونه-جادوی آب و نور در بخش مستند زیر ذره بین در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۶    
برنامه مزه غذای ایرانی مجموعه ای دیدنی با اجرای امیرعلی نبویان، مهمان نوروزی کانال اردوی شبکه جهانی سحر است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۰    
واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صداوسیما راهبردها، محورها و موضوعات برنامه سازی برای شبکه های برون مرزی براساس بیانیه گام دوم انقلاب را در قالب گزارش پژوهشی در اسفند 1397 منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۵:۵۱    
داور دربی 89 بین تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در روز های ابتدایی نوروز 98 مشخص می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۴:۵۱    
مهاجم آفریقایی استقلال به دنبال طلب خود از این باشگاه است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
وزیر کشور گفت: دهیاران باید هر روستا را به کانون توسعه تبدیل کنند و امکانات و ظرفیت های روستایی را فعال نمایند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۸    
نمایندگان پارلمان انگلیس به خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا رأی منفی دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهوری سفر رسمی سه روزه خود به عراق را نقطه عطفی در روابط دو کشور دانست و تاکید کرد: هیچ قدرت و کشور ثالثی قادر نیست بین دو دولت و دو ملت بزرگ ایران و عراق تفرقه ایجاد کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی را در اجلاسیه ششم خبرگان رهبری به عنوان مهمان ویژه داشتیم و دعوت از وی هرگز برای سوال و استیضاح نیست و او به عنوان مهمان مدعو دعوت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوارم که رییس قوه قضاییه بتوانند عدالت را رعایت کند تا کسانی که غارتگر اموال، اختلاس گر و مفسد هستند، با آنها برخورد قاطع شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه شهادت عامل عزت، سربلندی و کرامت یک ملت است، گفت: اگر انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت به ارمغان آورده، این عزت از رهگذر شهادت و به برکت خون شهدا حاصل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در ارومیه تاکید کرد که جنگ اقتصادی دست کمی از جنگ نظامی ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۳    
آخرین جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با حضور وزیر ورزش و جوانان در ساختمان شماره 1 این وزارتخانه برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور از امنیت به عنوان پیش نیاز هر اقدام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یاد کرد و گفت: بدون برقراری امنیت، نمی توان از آزادی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از انجام سفری سه روزه به عراق و دیدار و گفتگو با مقامات بلندپایه این کشور و مراجع عظام تقلید در نجف، عازم تهران شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۳    
تیم ملی شطرنج ایران در هشتمین رقابت خود در مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی جهان مقابل تیم ملی آذربایجان به یک تساوی باارزش رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۷    
به تازگی در کتاب جدیدی فاش شده دونالد ترامپ در سال 2017 قصد داشته است ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر را از کاخ سفید اخراج کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد مصرف قارچ به کاهش علائم اختلالات شناختی کمک می کند و در سالمندان مانع بروز آلزایمر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۱    
آیت الله سیستانی در دیدار حسن روحانی با وی، ضمن استقبال از توسعه روابط عراق با همسایگان، از نقش دوستان این کشور در غلبه بر تروریست های داعش تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در ایمیلی به روزنامه "هندو" گفت که واشنگتن هنوز به معافیت از تحریم های آمریکا علیه فروش نفت ایران که هند و هفت کشور دیگر از آن بهره مند شده اند، پایان نداده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه های سومین روز سفر به کشور عراق، مسجد کوفه و حرم های مطهر واقع در این مسجد را زیارت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه با حضرت آیت الله محمدسعید حکیم از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف، دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از ورود 162 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه به استان های مرکزی کشور جلوگیری کردند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
سردار زاهدیان: بزودی خلأهای مرزی برطرف و کنترل های مرزی با تجهیزات الکتریکی و الکترواپتیکی و موانع و احداثات مرزی تشدید خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور عصر چهارشنبه در نجف اشرف با حضرت آیت الله العظمی محمد اسحاق فیاض از مراجع حوزه علمیه نجف دیدار و گفت و گو کرد.