جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۱۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 21 تیر 1398 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری برنا 30 آبان 1398 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 1 تیر 1398 خبرگزاری برنا 2 تیر 1398 خبرگزاری برنا 3 تیر 1398 خبرگزاری برنا 4 تیر 1398 خبرگزاری برنا 5 تیر 1398 خبرگزاری برنا 6 تیر 1398 خبرگزاری برنا 7 تیر 1398 خبرگزاری برنا 8 تیر 1398 خبرگزاری برنا 9 تیر 1398 خبرگزاری برنا 10 تیر 1398 خبرگزاری برنا 11 تیر 1398 خبرگزاری برنا 12 تیر 1398 خبرگزاری برنا 13 تیر 1398 خبرگزاری برنا 14 تیر 1398 خبرگزاری برنا 15 تیر 1398 خبرگزاری برنا 16 تیر 1398 خبرگزاری برنا 17 تیر 1398 خبرگزاری برنا 18 تیر 1398 خبرگزاری برنا 19 تیر 1398 خبرگزاری برنا 20 تیر 1398 خبرگزاری برنا 21 تیر 1398 خبرگزاری برنا 22 تیر 1398 خبرگزاری برنا 23 تیر 1398 خبرگزاری برنا 24 تیر 1398 خبرگزاری برنا 25 تیر 1398 خبرگزاری برنا 26 تیر 1398 خبرگزاری برنا 27 تیر 1398 خبرگزاری برنا 28 تیر 1398 خبرگزاری برنا 29 تیر 1398 خبرگزاری برنا 30 تیر 1398 خبرگزاری برنا 31 تیر 1398 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۷    
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب از 13 خرداد ماه در شعب تأمین اجتماعی اجرا می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۴    
باشگاه استقلال اگر چه در نقل و انتقالات چند بازیکن را جذب کرده اما هنوز جانشین پاتوسی مشخص نشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۰    
جابر نصیری هافبک داماش گیلان قراردادش با این تیم را تمدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۷    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در تاریخ چهارم مردادماه سال 98 اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۴    
پشه های ریز گلدان یکی از مشکلاتی است که افراد علاقه مند به نگهداری گیاهان در خانه با آن روبرو می شوند. به همین بهانه در این مقاله روشهای از بین بردن این پشه های ریز و سفید را برای شما عنوان می کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۲:۴۸    
نخستین فستیوال کتل بل استان تهران به همت هیات ورزشهای همگانی و باحضور نمینی مسئول کمیته کتل بل احمدی ناظر هیات و ورزشکاران این رشته در پارک لاله برگزار و به نفرات برتر حکم و مدال ازسوی هیات ورزشهای ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۹    
مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی در گذشت والده جناب آقای محمد رضا پشوتن دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری برنا را تسلیت گفت
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۵    
شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه از آغاز نخستین پرواز این شرکت از استان ازمیر ترکیه به مقصد شهر اصفهان در ماه آگوست (مرداد، شهریور) خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۹    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: فراخوان بیست ودومین جشنواره ی بین المللی قصه گویی با شعار آینده ساختنی است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۲    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: بیش از 60 هزار نفر از شهروندان شادگانی در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون شرکت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش وپرورش از افزایش رشته های مهارتی طرح ایران مهارت از 237 به 500 رشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۸    
در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه کشتی گیران کرمانشاهی به ترتیب بهمن تیموری سوم و یداله محبی پنجم شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۳    
فرض کنید در یک مطب دندان پزشکی نشسته اید و منتظر هستید که نوبت شما شود که شخص دیگری وارد مطب می شود و در حال گرفتن نوبت دندانپزشکی است که منشی از آن فرد می پرسد بیماری خاصی دارید و شخص پاسخ می دهد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد، با همکاری دستگاه های اجرایی، فاصله زمانی ترخیص کالا از گمرکات به یک سوم کاهش یابد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۶    
هدف از برگزاری این جشنواره آماده سازی ذهن طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس برای ورود کابردی تر و حمایت از رونق تولید ملی در این زمینه با رویکرد ایرانی اسلامی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۷    
استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت تعهد تامین هفت هزار تن قیر برای کمک به پیشبرد پروژه های مرز چزابه را داده است و علاوه بر این امر در زمینه برخی دیگر از پروژه ها نیز این حمایت را تقبل کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۲    
جسد مردی که احتمالا 11 سال پیش مرده، در خانه اش در شهر نانت فرانسه کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: ارتفاع بارش های مونسون هند در سیستان و بلوچستان به 31 میلیمتر رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۸    
معاون جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: روز گذشته دو نوجوان که در رودخانه مات کور گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۰    
مدیر برنامه ریزی منابع آب معاونت مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان گفت: به ازای 46 میلیارد متر مکعب ورودی آب به سدهای استان خوزستان از مهرماه تا کنون، بیش از 36 میلیارد متر مکعب آب رها شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۶    
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: 400 دانش آموز در 16 کانون ورزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت ناحیه یک اهواز فعالیت می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین هنرها هنر نمایشی به خاطر قدرتی که در ارتباط سازی بین ملت ها دارد از جایگاه خاص و ویژه تری برخوردار است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۰    
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به دنبال آن هستیم تا برای ورزش زورخانه ای و پهلوانی به صورت آسیایی و کشوری همایشی در استان برگزار کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۸    
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: دختران سنگ نورد نوجوان و جوان خراسان رضوی در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی سنگ نوردی کشور 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به دست آوردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۵    
روز گذشته تصویر بسته سالاد الویه ای که یکی از مواد تشکیل دهنده آن به گواهی برچسب بسته، گوشت خوک بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۹    
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر دسته سه باشگاه های کشور با قهرمانی تیم هرمزگان پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه از هیچ کس در هرمزگان دلخور نیستم، ابراز کرد: نسبت به هیچ کس کدورت ندارم و هیچ مطلبی برای انتقام و کوبیدن کسی بیان نکردم و آنچه گفتم بر اساس تشخیصم بوده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶    
استاندار اردبیل به مناسبت قهرمانی بهرام معروفخانی در رقابت های کشتی فرنگی آسیا در تایلند پیام تبریکی صادر کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۸    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه حمایت مردم در هر عرصه ای می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند، گفت: سفر رییس جمهور به استان ها به مانور قدرت مردم تبدیل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۳    
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی با بیان اینکه دشمن از پوشش خاص برخی از بانوان سو استفاده نکند تصریح کرد: مسئولان در نظارت بر بازار پوشاک با دقت بیشتری عمل کنند و نباید عرضه برخی از البسه صورت گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۳    
با افزایش تولید بی نظیر کلزا، رکورد تولید این محصول امسال در استان و کشور توسط کشاورزان گلستانی شکسته شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۱    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه خسارت زلزله زدگان پرداخت می شود، گفت: با هماهمگی استاندار خوزستان مجوز تهیه لوازم خانگی زلزله زدگان صادر شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۴    
هزار و 270 نفر از ساکنان منطقه اسماعیل آباد واقع در حاشیه کلانشهر مشهد از سوی "پزشکان سفیر سلامت" خدمات رایگان درمانی دریافت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی شاهرود از به هلاکت رسیدن شرور سابقه دار در این شهر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور گفت: مجوز انتشار 1400 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تسریع در اجرای طرح بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی صادر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
دو جوان در استخر آب کشاورزی یکی از باغ های روستای کوشک گرمسار غرق شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۲    
کاروان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد 2019 ایتالیا جایگاه خود در رده دهم جدول را حفظ کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۹    
فعالیت غیرمجاز یک آرایشگاه زنانه در شهر زرقان که اقدام به تخلف در زمینه درمان مشکلات پوستی با استفاده از حلزون زنده کرده بود، متوقف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کار مضاعف و اختصاص وقت بیشتر به خدمت به مردم در راستای کاهش اطاله دادرسی ضروری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۶    
سومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی استقامت گیلان با حضور 40 دوچرخه سوار در کنارگذر انزلی با شعار حفظ تالاب، حفظ حیات برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام روز جمعه در خطبه های پیش از نماز جمعه به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۵    
نماینده وزن 63- کیلوگرم تکواندوی ایران با شکست حریف خود در راند طلایی دیدار فینال، ششمین مدال طلای کاروان ایران در بازی های دانشجویان جهان 2019 را بر گردن آویخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۷    
پلیس فدرال آمریکا بعد از حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران اقدام به جاسوسی از اتباع ایران کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۴    
وزیر اقتصاد و دارایی ضمن بازدید از بخش های اصلی بندر شهید رجایی به عنوان مهم ترین دروازه صادرات و واردات ایران ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : حجاج هشت استان با جمعیت بیش از 30 هزار نفر از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)به مدینه منور اعزام می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۵    
شهردار تبریز طی بخشنامه ای به شهرداران مناطق 10گانه دستور داد: پاسخگویی به استعلامات به عمل آمده حداکثر تا 24 ساعت انجام شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۹    
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت از برگزاری رویدادهای بین المللی در استان، اظهار داشت: استفاده از تجارب موفق کشورهای دیگر نیز باید در تصمیم گیری برای حل مشکلات جامعه مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۱    
سعید رسولی با بیان این که دستیابی به سهم 30 درصدی حمل بار در کشور توسط راه آهن، هدف ما دربرنامه ششم توسعه است، گفت: بدون تردید تعامل، تلاش و بسیج تمام منابع و امکانات در این زمینه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۰    
"کبد چرب" در انواع و اقسام خود حتی در موارد حاد و توسعه یافته آن که گاهی منجر به "سیروز کبدی" می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین محموله سنگ پس از بارگیری در اصفهان از بندر شهید بهشتی چابهار به کشور عمان صادر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۷    
رشد مغزی کودک برای پیشگیری از ایجاد اختلال های رفتاری و یادگیری از اهمیت زیادی برخوردار است؛ متاسفانه گاهی خانواده ها نسبت به این فاکتور مهم و اساسی شناخت کافی ندارند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عدم رعایت بهداشت فردی و اصول ایمنی عامل ابتلای 5 نفر از دامداران شهرک دامداران زاهدان به تب کریمه کنگو (CCHF) شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک شهروند زاهدانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۱۸    
شش هزار کودک تبریزی طولانی ترین نقاشی همگانی خیابانی کشور را به طول هزارمتر در جاده سلامت شهر تبریز در محوطه فضای سبز وسط خیابان از میدان ابوریحان تا زیرگذر حکیم نظامی به مناسبت ولادت امام رضا (علیه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۰    
بیشتر افراد زیره را به عنوان یک درمان طبیعی برای رفع نفخ شکم می شناسند و ممکن است کمتر از خواص عالی و شگفت انگیز آن در کمک به کاهش وزن آگاه باشند.اما چطور می توان به کمک زیره لاغر شد و لاغر ماند؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۳۴    
ترکیه در پی جلسات هیأت اماراتی و سعودی با کردهای شمال سوریه حجم انبوهی از تجهیزات نظامی خود را در مرز با سوریه مستقر کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۱۸    
رودریگو دوترته در اعتراض به رهبری ایسلند برای تحقیق درباره جنگ علیه مواد مخدر در فیلیپین، اعتراضات جنجالی علیه این کشور مطرح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۶:۰۰    
غلامرضا صنعتگر، خواننده موسیقی پاپ که از سال 1396 تا امروز بارها در بیمارستان بستری شده است، از ادامه درمان خود از هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۵:۲۴    
فعال توییتری معروف به مجتهد فاش کرد که فرودگاه ابها عربستان سعودی به دستور شخص محمد بن سلمان ولی عهد و وزیر دفاع سعودی شب ها تعطیل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۳:۱۱    
علی ربیعی- سخنگوی دولت
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۳:۱۱    
اسناد تازه منتشر شده اف بی آی از وقایع مربوط به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۱:۳۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در نشستی در کاخ سفید خبر مرگ آرنولد شوارتزنگر، هنرپیشه امریکایی را اعلام کرد و گفت که شاهد مرگ وی بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۱:۲۱    
همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)، همایش بزرگ دوچرخه سواری شهروندان تبریزی، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و با استقبال پرشور شهروندان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۳    
برای قاطعیت و بیان احساسات و تمایلات درونی با اعتماد به نفس کامل لازم است 2 نوع رفتار را یاد بگیرید؛ نه گفتن و اظهار عدم تمایل، بیان احساسات منفی و مثبت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۰    
نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و با حضور خادمان حرم امام رضا(علیه السلام) و رونمایی از پرچم حرم آن امام رئوف در مصلای اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۷    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد: اواخر این ماه کارم را ترک می کنم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۷    
دبیرکل حزب الله گفت: قدرت بازدارندگی مقاومت است که روز به روز افزایش می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۷    
مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس صبح امروز با مراسمی باشکوه در سالن ورزشی امام علی (ع) افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: هر گونه تلاش اروپا برای اعمال تحریم علیه ترکیه، پاسخی مناسب از سوی آنکارا دریافت خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۳    
یکی از مهمترین مولفه های تغذیه سالم یعنی فیبر اغلب نادیده گرفته می شود و یک تحقیق وسیع نشان می دهد بیشتر مردم دنیا فیبر کافی نمی خورند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۵۴    
شریعتمداری با توئیتی خبر از کاهش 8سال سن مدیریتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۱    
کارکرد کامپیوترهای کوانتومی با قوانین نسبیت عام و قوانین هندسی گرانش، ارتباط نزدیکی دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۸    
در مطلب زیر ترفند هایی را به شما آموزش می دهیم که باعث می شود دیگران به راحتی جذب ما بشوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۵    
ظهر امروز یک راننده کامیون در حین کار در بندر امام خمینی، جان خود را از دست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۵    
وزیر کار دولت دونالد ترامپ به خاطر پرونده جنجالی میلیاردر آمریکایی، جفری اپستین، مجبور شد از مقام خود کناره گیری کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۹    
سروش احمدی هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم کشورمان با 5 پیروزی متوالی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند تا مردان شایسته کشورمان 4 مدال طلای تکواندو از 6 مدال توزیعی را به نام ایران ثبت نمایند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ، حمایت کامل جمهوری اسلامی ایران از سیاست چین واحد را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۴    
علی فتحی گنجی در پرتاب نیزه موفق به کسب تنها مدا طلای تیم لرستان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۴    
رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید با قهرمانی کشتی گیران شاخص به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۵    
نماینده دموکرات کنگره آمریکا که به تازگی از دو اردوگاه مرزی در تگزاس بازدید کرده اعتراف کرد که آنچه درباره وضعیت غم انگیز و هولناک مهاجران گفته می شود، صحت دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۲    
مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور بخش پسران که به میزبانی خرم آباد برگزار شده بود با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۲    
در پی بازداشت ناخدای نفتکش ایران در جبل الطارق، دو خدمه دیگر نیز بازداشت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۹    
مجلس نمایندگان آمریکا طرح ممنوعیت جنگ افروزی علیه ایران بدون مجوز کنگره این کشور را تصویب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۹    
ارتش سوریه حمله گروه های تروریستی به شمال استان حماه را دفع کرد و شماری از عناصر وابسته به آنها را به هلاکت رساند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۹    
در پس مسدود کردن توئیتر فردی جعلی توسط توئیتر، یک معارض ضد ایرانی دیگر جعلی از آب درآمد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۹    
وزیر خارجه کوبا، جان بولتون را بزرگترین تهدید علیه امنیت جهان دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۲    
بررسی ها نشان داده که تأثیر افراد ضدعلم بر مردم بسیار زیاد است و برای جلوگیری از این اتفاق باید چاره ای اندیشیده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احداث سالن اسکواش در مرکز شهر گفت: حتما این موضوع را پیگیری می کنم که این اتفاق رقم بخورد و استقبال خوبی جوانان و نوجوان از این رشته دارند و باید برای ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی از خروج یکجانبه آمریکا از برجام انتقاد کرد و به کاخ سفید هشدار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۶    
مدیر تیم ملی امید می گوید اگر در زمان تعیین شده نتواند بازیکنان لژیونر را به تیم ملی امید بیاورد، دیگر نمی توان آن بازیکنان را به تیم ملی امید دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۳    
در این مطلب با رنگ هایی که تاثیر منفی روی احساسات دارند و نباید در رنگ آمیزی خانه به کار برده شوند بیشتر آشنا شویم
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰    
رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید (زیر 23 سال) برای حضور در رقابت های جهانی، در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰    
سالن سوره حوزه هنری این شب ها میزبان تئاتر کمدی دروغگو به کارگردانی حسن محمدی است که با همکاری گروه تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته وتا 9مرداد اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۴۲    
فرستاده ویژه پوتین با بشار اسد در دمشق دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۹    
سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است تا لیگ برتر با اصلاح امور مربوط به برگزاری این مسابقات آغاز شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۹    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: به نظر من همانگونه که رشته ورزشی اسکواش سرعتی است و بیشترین تحرک را دارد، می تواند نقش موثری در میان جوانان به ویژه قشر بانوان داشته باشد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۳    
حزب وحدت و همکاری ملی در اطلاعیه ای در خصوص اعلام آمادگی برای حمایت از کاندیداهای شورای محلات تهران مطرح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰    
مسابقات قهرمانی اسکواش کشور در رده های سنی کمتر از 13 و 15 سال به میزبانی استان قم برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سفیر کشورمان در فرانسه گفت: اولویت ایران، دیپلماسی و صبر استراتژیک برای کاهش تنش ها است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۴    
بر اثر دو حاشیه برق گرفتگی و غرق شدگی در استان قم، متاسفانه دو نفر از همشهریان جان خود را از دست دادند.