پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 1 بهمن 1400 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1400 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 تیر 1400 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری برنا 30 مهر 1400 خبرگزاری برنا 30 آبان 1400 خبرگزاری برنا 30 آذر 1400 خبرگزاری برنا 30 دی 1400 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 1 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 2 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 3 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 4 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 5 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 6 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 7 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 8 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 9 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 10 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 11 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 12 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 13 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 14 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 15 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 16 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 17 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 18 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 19 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 20 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 21 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 22 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 23 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 24 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 25 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 26 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 27 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 28 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 29 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1400 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴    
رییس بیمارستان امام علی (ع) سرابله از افزایش خدمت رسانی مطلوب و همچنین کاهش اعزام بیماران در بیمارستان امام علی(ع) سرابله خبر داد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۲    
پرتقال یکی از خوشمزه ترین میوه ها است که تقریبا در تمام سال عرضه می شود و خواص بیشماری هم دارد که یکی از مهمترین آنها درمان سرماخوردگی با پرتقال است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
ثبت نام در آزمون سراسری سال 1401 از 10 بهمن آغاز می شود و داوطلبان باید تا 17 بهمن برای نام نویسی اقدام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۲    
معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان گفت:مراسم اختتامیه رویداد علم داده در سالن همایش های هتل هرمز بندرعباس و با حضور کارشناسان و متخصصین از داخل و خارج از کشور برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۷    
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران انتظامی استان در بارش های 24ساعت گذشته به بیش از 270 خودرو کمک و امداد رسانی کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
همایش دو همگانی با عنوان رهروان شهدا ، یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یادبود 423 شهید مدافع حرم استان قم با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۲    
برای نخستین بار در جهان کلیه های یک خوک مهندسی ژنتیک شده به بدن مردی دچار مرگ مغزی پیوند زده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۵    
بعضی ادویه ها مانند هل، زنجبیل، زردچوبه و فلفل قرمز اثرات گرمابخشی در زمستان دارند و برای سلامت بدن مفید هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۳    
گروهی از دانشمندان در اسکاتلند راهی برای تشخیص حضور ویروس کرونا (کووید-19) در بدن افراد با استفاده از اشعه ایکس پیدا کرده اند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۲:۵۷    
حتما فیلم پسر بچه دوساله اندونزیایی که با خوشحالی در حال سیگار کشیدن بود را دیده اید. اکنون پس از 7 سال این پسر موفق به ترک سیگار شده است در ادامه ماجرای این رهایی را می خوانید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
با انتشار لحظاتی از هِناس ، لوگوی این فیلم سینمایی با طراحی محمد روح الامین رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
به کمک نمک و بدون استفاده از شوینده های شیمیایی به کارهای خانه برسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۱    
طبق یافته های محققان دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کینگز کالج لندن، تنفس و میزان اکسیژن بیماران پس از یک دوره درمانی استنشاق هپارین، به میزان 70 درصد بهبود می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۲    
سریال ضد به کارگردانی ابراهیم شیبانی به تازگی به شهرک غرب رسید و سکانس هایی از آن در یک پاساژ تجاری تصویربرداری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۷    
یک اتوبوس آلمانی به عنوان لاکچری ترین وسیله برای مسافران ثروتمند توسط شهروندان این کشور انتخاب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در واکنش به اعتراضات خواننده زن معروف این کشور، تاکید کرد باید زبان او را از جا بکنیم چون درباره حضرت آدم و حوا زبان درازی می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۸    
حسین احمدی به اشتراکات منافع ایران و روسیه اشاره و تصریح کرد: به نفع هر دو کشور است که دلار تضعیف شود و در همین راستا پیمان پولی میان دو کشور امضا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت معلم و خبرنگار پیشکسوت مرحوم محمد حسین ملکی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
استاندار خوزستان با تاکید بر توسعه زیرساخت ها در شهرستان حمیدیه گفت: طرح ها و پروژه های متعددی در حمیدیه در دستور کار قرار گرفته و طی ماه های آینده برخی مشکل های این شهرستان از جمله آبرسانی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
جودو کاران نابینا و کم بینا استان آذربایجان شرقی در سکوی دوم تیمی مسابقات قهرمانی کشور ایستادند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۱    
نرخ تورم سالانه دی ماه 1400 برای خانوارهای کشور به 42,4 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1,0 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه اظهار داشت: 2 مادر باردار که به علت بارش برف سنگین گیر کرده بودند نجات یافتند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور هنگام ترک مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: سفر استانی به کرمان خواهم داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
افراط و تفریط در مصرف هیچ ماده غذایی خوب نبوده و کلم بروکلی هم از این قاعده مستثنا نیست و زیاده روی در مصرف آن باعث ایجاد بیماری های گوناگون در شما خواهد شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه امدادرسانی و بازگشایی مسیرها در مناطق سیل زده به صورت زمینی و هوایی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر وزش باد شدید ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۹    
طرح امنیت اجتماعی برای پاکسازی شهر یاسوج از اراذل و اوباش حتی در دمای زیر 6 درجه سانتی گراد ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۳    
معاون آب و کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پروژه های در حال اجرا از محل اعتبارات تنش ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۴    
قاضی دادگاه صومعه سرا در اقدام قابل ستایش اجازه ازدواج به دختر بچه 13 ساله را نداد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۸    
وضعیت شهرستان دهگلان کردستان دیشب در دمای 26- درجه را ببینید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی از غیرحضوری شدن خدمات آموزشی و پرورشی در 7 شهرستان و 2 بخش به علت بارش برف و برودت شدید هوا خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل مدیریت بحران استاندار کردستان گفت: به دلیل بارش بالای یک متر برف در هفته جاری در مریوان، مسیرهای مریوان و نیز طرف عراقی بسته شد و خودروهای ترانزیتی در پارکینگ های مرز باشماق متوقف شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم بازنگری و به روز رسانی برنامه های پیشگیری از اعتیاد، تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۴    
مرحله دوم مسابقات اسلالوم اتومبیل رانی قهرمانی کشور در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۴    
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف 100 کیلوگرم تریاک طی سه عملیات جداگانه در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیش از این سرعت ساخت قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر کند بود اما خوشبختانه اکنون سرعت بیشتری به خود گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی، جمعه شب باد، برف و پدیده مه گرفتگی جاده های کوهستانی و گردنه های مه گیر استان را فرا گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۳    
استاندار کرمان گفت: برای محافظت از منطقه باید مطالعات اساسی و اصولی صورت گیرد، اما به صورت اورژانسی برای سیلبند و لایروبی رودخانه ها طی 10 روز آینده اقدام خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۸    
استاندار گیلان بر حضور مستمر مسئولان در متن جامعه، ارتباط مستقیم با مردم و بررسی میدانی مشکلات تاکید و با انتقاد از افتتاح پروژه های نیمه تمام، گفت که لازمست برای تکمیل و تحویل آنها به مردم تسریع شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۶    
رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با مشارکت خیرین تا 4 سال آینده پرونده مدارس تخریبی بسته می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۶    
رقابت های لیگ دسته دوم والیبال آقایان با شرکت 8 تیم به مدت هفت روز به صورت متمرکز به میزبانی اراک در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهر آغاز شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۳    
مسابقات چند جانبه جایزه بزرگ (ددلیفت) کلاسیک (RAW) در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان مستر 1_2_3 در سالن امام خمینی(ره) شهر مهاجران استان مرکزی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۷    
بهروز افخمی از اکران فیلم فرزند صبح در خرداد سال آینده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۷    
یکی از پروژه های محمدحسین مهدویان که هنوز به مرحله تولید نرسیده و احتمال دارد پس از تکمیل فیلم سینمایی مرد بازنده ، سراغ آن برود، سریال نمایش خانگی سرخ سفید است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی در 22 حادثه بارش برف و باران اولین روز بهمن ماه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۷:۴۱    
با توجه به شرایط ناپایدار جوی و برودت هوا، کلاس های درس در تمامی مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان امروز به صورت غیرحضوری و مقاطع متوسطه اول و دوم حضوری خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۱    
دیدار آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسکو در رسانه های آمریکا نیز بازتاب داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۳:۳۴    
رسانه های الکترونیکی، مطبوعاتی و شبکه های اینترنتی و اجتماعی در صربستان دیدار آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را با عناوین مختلف بطور گسترده ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۳:۳۴    
وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد که مسئله ایران یکی از محورهای گفت وگوی وی و وزیر خارجه روسیه بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۰:۵۲    
جودوکاران کم بینا و نابینای لرستانی 2مقام سومی و 2عنوان پنجمی را در رقابت های جودوی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کسب کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۰:۵۲    
مراسم گرامیداشت حماسه مردمی دوم بهمن 1357، سالروز به توپ بسته شدن مسجد اعظم ارومیه و مقاومت مردمی در برابر رژیم شاهنشاهی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۰:۳۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای وضعیت آموزشی مدارس لرستان را در روز شنبه 2 بهمن اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۰:۲۲    
آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا دوم بهمن ماه1400 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۰:۲۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: حماسه 2 بهمن سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم ارومیه به رهبری مجاهد نستوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی بوده و باید تلاش شود این روز در سطح ملی ثبت شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۲    
وزیر امورخارجه ایران در پیام توییتری با بیان اینکه گفت و گوهای مهمی با آقای لاورف داشتیم، نوشت: در فصل نوین مناسبات، همکاری های ممتاز رقم خواهد خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۲    
وزارت امورخارجه در بیانیه ای ضمن منفک نمودن جمهوری اسلامی ایران از اصل و مفاد قطعنامه صادر شده در خصوص هلوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۶    
آموزش جامع و همگانی قرآن کریم باسخنرانی استاد دکتر حاج محمد فلاح پور و استاد صاحب سبک حاج فرهاد فلاح پور باحضور مدرسان قرانی استاد رضا جانی پور واستاد زهرا یحیی نژاد با حضور بخشدار رودبنه لاهیجان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۷    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قزوین 3 کشته و 7 مجروح برجای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
هفته نوزدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر با پیروزی تیم کراپ الوند همراه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۹    
فرماندار اراک گفت: برودت هوا آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فردا ( شنبه) دوم بهمن را در مناطق شهر و روستای شهرستان اراک غیرحضوری کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۶    
جشنواره بادبادک باز به مناسبت روز جهانی بادبادک، صبح امروز با حضور کودکان ایرانی، افغانستانی و خانواده های شهدای فاطمیون در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۶    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی اهدا کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۶    
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اگر رییس بانک مرکزی به دلسوزی مراجع توجه نکند اهانت به مراجع کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۴    
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: در رقابت های ورزشی المپیاد، حدود 2 هزار ورزشکار دختر و پسر در رده سنی نونهال ونوجوان حضور دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۵    
مرحله رفت مسابقات سری ب لیگ دسته اول والیبال مردان کشور (جام سردار دلها) در سالن ورزش دانشگاه تفرش آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از گفت و گوی امروز خود در ژنو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی در باره اوکراین گفت و افزود که در این دیدار اعلام کردیم روسیه قصد حمله به اوکراین را ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۵    
برگزاری نشست پنج روزه حسابرسی فناوری اطلاعات به میزبانی دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران به خبر اول سایت سازمان نهادهای عالی حسابرسی آسیا (آسوسای) تبدیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۵    
خوردن برخی غذا ها می تواند دقایقی از طول عمر بکاهد و هات داگ نیز عمر را کاهش می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۳    
معاون اول رییس جمهوری با حضور در مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۰    
سفر رییس جمهور به مناطق سیل زده بلافاصله بعد از بازگشت از مسکو حائز ارزشهای خبری شهرت، تازگی و شگفتی بسیار بالاست و به لحاظ نشانه شناسی نشانگر اتفاق دلگرم کننده ای در سطح عالی مدیریت اجرایی کشور است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: از کرملین تا کرمان، وقتی خدمت، تعهدی صادقانه باشد، در پیگیری شبانه روزی منافع ملت، خستگی معنایی ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۴    
رییس هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته ای وین با همتای روس خود دیدار و آخرین تحولات در این حوزه را بررسی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا یکم بهمن ماه 1400 را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۹    
دکتر مریم کاظمی پور در پیامی، مراتب تقدیر وزیر ورزش و جوانان از شروع خوب تیم ملی فوتبال بانوان را اعلام و بازی خوب تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا را ستود و از کادر فنی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۷    
برخی مدارس استان آذربایجان غربی روز شنبه 2 بهمن ماه 1400 تعطیل خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۷    
حجت الاسلام حسینی گفت: دولت برای کاهش تورم و مدیریت گرانی بیشتر تلاش بکند وبا مافیای دلالی در همه عرصه ها علی الخصوص مسکن و رهن و اجاره برخورد شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۷    
تیم پالایش نفت آبادان با تحمیل دومین شکست به تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان، به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافتند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در جمع سرخ پوشان حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از اعضای تیم، به آنها قول داد در روزهای آینده بخشی از مطالباتشان را پرداخت کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: رایزنی های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب تسهیل پیدا کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۲    
سیده فاطمه موسوی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) شعر تازه ای سروده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۳    
تیم پالایش نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز میزبان تیم پویندگان فجر شیراز بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه هفت بر یک شکست دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۳    
وزیر کار گفت: بهبود وضعیت کارگزاری های تامین اجتماعی که سهم قابل توجهی در ارتباط مستقیم با مردم دارند در دستور کار ویژه قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۶    
در مراسم اختتامیه همایش روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در مشهد که با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت و علوم پزشکی برگزار شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۲    
وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت وزنه برداری عیادت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۶    
امام جمعه مشهد گفت:متولی توسعه ورزش در کشور موظف به فراهم سازی زمینه حضور زنان برای تماشای فوتبال با حفظ صیانت از آنان است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۳    
رقابت های راگبی 7 نفره مردان ایران به قهرمانی تیم تن یار شیراز به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۷    
زهرا سعیدی بازیگر در برنامه تلویزیونی مهربانو که از فرهنگسرای اندیشه پخش می شد درباره دغدغه های بانوان برای بچه دار شدن سخن گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۱    
برنامه امروز جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) رادیو ورزش قرنطینه اسب های ایران و تبعات آن را بررسی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۱    
فینال و اختتامیه رقابت محاسبات ذهنی (چرتکه) 136 کودک هوشمند ایرانی برای حضور در رقابت های PAMA 2022 روسیه در سالن نمایشگاه های ایران مال برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۱    
10 فیلم از گنجینه های تاریخ سینمای ایران در بخش قاب های ماندگار چهلمین جشواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۸    
قصد داریم در این گزارش، به معرفی راه های افزایش فالوور در توئیتر بپردازیم که به کار گیری آن ها، باعث افزایش دنبال کنندگان شما در این پلتفرم می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۲    
محور هراز در استان مازندران از تاریخ 2 بهمن (فردا) تا روز چهارشنبه 6 بهمن مسدود می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۶    
مذاکرات رفع تحریم ها در وین امروز (جمعه) با دیدار علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران و انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام آغاز و با برگزاری جلسات با نمایندگان سایر کشورهای مشارکت کننده ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه در روند برد_برد مذاکرات وین نقش موثری دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی به یک توافق برنده ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۱    
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با رژه یگان های سطحی شرکت کننده در این رزمایش از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
رئیس جمهور برای بررسی وضعیت سیل زدگان جنوب کرمان و نظارت بر روند خدمت رسانی به مردم در جیرفت حضور یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
جمعی از مداحان اهل بیت (ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز یکشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
تمرین آدینه پرسپولیسی ها در حضور مهمانان ویژه ای برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۲    
نایب رییس فدراسیون تنیس درباره نخستین اعزام یک تنیسور زن به رقابت های گرند اسلم توضیحاتی را ارائه داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۲    
29 ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان اردبیل گسیل شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۲    
وزیر ورزش و جوانان ازاردوی تیم ملی هاکی روی چمن بانوان بازدید کرد.
  • ۱