جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 2 بهمن 1400 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1400 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 تیر 1400 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری برنا 30 مهر 1400 خبرگزاری برنا 30 آبان 1400 خبرگزاری برنا 30 آذر 1400 خبرگزاری برنا 30 دی 1400 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 1 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 2 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 3 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 4 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 5 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 6 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 7 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 8 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 9 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 10 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 11 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 12 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 13 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 14 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 15 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 16 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 17 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 18 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 19 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 20 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 21 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 22 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 23 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 24 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 25 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 26 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 27 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 28 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 29 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1400 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۵    
مراسم رونمایی از واگن مخصوص مادر و کودک در مترو امام خمینی (ره) برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
برنامه باشگاه بانوان امروز با فرنوش جعفری گزارشگر اعزامی رادیو ورزش به جام ملت های آسیا از شرایط تیم ملی فوتبال بانوان می گوید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۸    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: عدم تبدیل وضعیت محمد فاضلی به دلیل آئین نامه استخدامی بوده و هیچ گونه فشار خارج از مجموعه را نمی پذیریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۴    
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، رییس کل دادگستری و جمعی از مسوولان قضایی استان با حضور در زندان مرکزی کرمان به درخواست های 135 مددجوی زن زندان کرمان رسیدگی و تخفیفات قانونی برای آزادی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۷    
تحقیقات در پرونده خانه وحشت تهران همچنان ادامه دارد و سرنخ هایی از خانواده دختری که جسدش در این خانه پیدا شده بود به دست آمده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۷    
رییس پلیس فتای خوزستان گفت: در صورت دریافت پیامک هایی مبنی بر قطع برق، بر روی لینک های ارسالی کلیک نکنید و اپلیکیشن پیشنهادی را نصب نکنید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برنامه ریزی مبتنی بر دانش راهگشای مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۱    
شتاب دهنده اکتا بسته به مسئولیت اجتماعی در سال 1397 با هدف کمک و حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه فعالیت خود را آغاز کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، تخصص لازم، تمایز در کار ، تقسیم بندی مشترکین و تمرکز در فعالیتها به عنوان چهار رکن اصلی ماموران قرائت کنتور بیان کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در آستانه آغاز دومین نمایشگاه مجازی کتاب گفت: با توجه به شرایط کرونا وعدم امکان برگزاری نمایشگاه حقیقی در استان ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۹    
از مادران بهشتی شهدای ورزشکار انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تجلیل و تکریم شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
سرپرست شرکت گاز استان زنجان از مصرف 11 میلیون و 300 هزار متر مکعب گاز در استان خبر داد و گفت: مصرف گاز زنجانی ها در یک هفته اخیر؛ 20 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۴    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از حمایت بهزیستی از 489 دانشجو خبر داد و گفت : از این تعداد 311 نفر دارای معلولیت و 169 نفر نیز در حوزه حمایتی و 9 نفر نیز از فرزندان امدادبگیر ان تحت پوشش اداره کل ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی صاحب سند تک برگی درسیستم حدنگار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
تصویری از ایمپالایی که توسط یک مار پیتون در حیات وحش آفریقای جنوبی شکار شده است را ببینید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با بالگرد جمعیت هلال احمر استان به چهار روستای در محاصره برف شهرستان سقز آذوقه و اقلام خوراکی ارسال شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۲    
جوان کهگیلویه و بویراحمدی فاتح مسابقات قهرمان کشوری در رشته کیک بوکسینگ یوشیتا صاحب کمرند طلای این دوره مسابقات به میزبانی تهران شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی به دنبال تدابیری برای اجرای کامل ابلاغیه ممنوعیت قطعی اخذ سود از جرائم دیرکرد تسهیلات است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۴    
بانک قرض الحسنه مهر ایران برای افزایش حمایت خود از بخش آموزش کشور، با صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی، تفاهم نامه امضا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۵:۳۹    
از ابتدای سال جاری آبی تا پایان دی ماه، استان گیلان پر بارش ترین و سمنان کم بارش ترین استان کشور بوده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۰:۴۶    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از وقوع یک مورد فرونشست زمین در محدوده چهارراه فرهنگ خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۹    
ویدئویی با روایت زنده شدن یک بیمار پس از مرگ و انتقال از سردخانه توسط اورژانس در شهرستان بهمئی خبر ساز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مصرف بیش از حد فروکتوز و قند های تصفیه شده به طور قابل توجهی در ایجاد اختلالات روانی نقش دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۶    
در مطلب زیر به چند روش ارزان (با توجه به وضعیت اقتصادی) و در عین حال ارزشمند برای تکریم مادران و زنان جامعه پرداخته شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
پیام مدیرکل آموزش و پرورش زنجان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) وگرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر صادر شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۶    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تجاری ایران و هند در 9 ماهه ابتدایی سال 1400 پرداخته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۹    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛ با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 64 نفر از مخلان نظم و امنیت در یاسوج دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۹    
کارگزاری فارابی برای نخستین بار در بازار سرمایه کشورمان از سامانه دریافت فوری وجه با عنوان پی فست(PayFast) رونمایی کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۴    
در ویدیو زیر شاهد بارش برف در صحرای عربستان سعودی و غافلگیری شترها از بارش برف در این منطقه خواهید بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۸    
تازه ترین اثر خواننده پاپ جوان با نام حس ناب منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان، به ویژه مرزی بودن آن گفت: در حوزه هوایی سه فرودگاه فعال در شهرستان های ارومیه، خوی و منطقه آزاد ماکو را داریم ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۴    
امام جمعه ارومیه گفت: حماسه دوم مردم ارومیه دوم بهمن نماد غیرت دینی و استقامت است و باید در جامعه زنده نگه داشته شود
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۸    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی : حماسه دوم بهمن پیشران و نقطه عطف در تشدید تظاهرات عمومی مردم است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال استان اردبیل ، در مجموع بالغ بر 160 مسابقه فوتسال بین 54 تیم در سالجاری در استان برگزار شده که تیم های منتخب به مسابقات کشوری اعزام شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۳    
دو شرکت فیلمسازی لجنداری و وارنر در تدارک ساخت یک دنباله بر اثر کلاسیک داستان کریسمس با حضور پیتر بلینگزلی بازیگر کودک نسخه سال 1983 این فیلم هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات راهسازی در 25 کیلومتر از مجموع 42 کیلومتر محور ترانزیتی و بین المللی نقده-پیرانشهر- تمرچین در دست اجراست گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تاکنون راه ارتباطی 1185 روستای استان بازگشایی شده و راهداران در تلاش برای بازگشایی 71 روستای باقیمانده هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۴    
انتقاد نسبت به جابجایی مرکز ملی فرش دستباف به وزارت میراث فرهنگی، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه فرش و همچنین افزایش تعرفه واردات ابریشم برای فرش دستباف از مهم ترین موضوعات و مطالبات مطرح ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: طی سه سال گذشته هزار هکتار بر مساحت فضای سبز پیرامونی کرج اضافه شده و حدود 85 هکتار بوستان مجهز ساخته شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۳    
استاندار خراسان جنوبی گفت: در دولت سیزدهم که پاسخگویی به مطالبات مردمی حرف اول را می زند، مدیری که پاسخگو نباشد، مؤاخذه می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۳    
استاندار اردبیل گفت: وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است و باید به مراکز تجمیعی تزریق واکسن در اقصا نقاط استان افزوده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۴    
استاندار خراسان رضوی با حکم رییس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان رییس شورای پدافند غیرعامل استان منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۴    
جنگل دالخانی در رامسر که لقب دالان بهشت را به خودش اختصاص داده است در واقع به خاطر جاده بسیار سرسبزی که از مرکز این جنگل عبور می کند معروف است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۸    
وزیر امور اقتصادی و دارائی از آغاز پرداخت بدون ضامن تسهیلات زیر 100 میلیون تومان از سوی بانک های زیرمجموعه این وزارتخانه به افراد حقوق بگیر و مستمری بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
استاندار قم گفت: ان شاءالله با نگاه به آینده، اقدام هایی صورت بگیرد که جهش بلندتری برای خدمت بیشتر به مردم، به ویژه مناطق محروم انجام شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
عضویت رایگان زنان و مادران در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن به صورت رایگان اجر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۹    
استاندار کرمان از پل تخریب شده توکل آباد در محور ریگان به ایرانشهر بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۹    
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای سالانه بیش از 15 هزار مترمربع دیوارنگاره در شهر قم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۳    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر ما به شب قدر برسیم سرعت مان در سیر به سمت خدا زیاد می شود، گفت: همانطور که شب قدر فاصله ما را به سمت خدا کوتاه می کند و سیر در مقامات معنوی و لقاء الله آسان می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۴    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، بسته برنامه مادرانه را برگزار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۷    
در ویدیو زیر شاهد تلاش عقاب برای شکار نوجوانی در کوه های اندیکای مسجدسلیمان خواهید بود که با دخالت مردم ناکام ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کرونای اومیکرون اکنون سویه غالب در این استان است و سرعت سرایت آن نیز بسیار بالاست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 21 هزار و 575 پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۸    
عضو هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک گفت: کشف استعدادهای جوان و پشتوانه سازی برای تیم های ملی والیبال نشسته در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته جام فجر در مشهد هدف گذاری شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، از استانداردسازی و صدور تاییدیه استاندارد برای تمامی جایگاههای فعال عرضه سوخت CNG در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۳    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عوامل تعرض به پاسگاه دریابانی بندرخمیر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه مساحت عرصه و حریم بیابان لوت در کرمان 40 هزار کیلومتر مربع است گفت: منطقه ثبت جهانی بیابان لوت شهداد نیازمند پایش تصویری است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم، رسیدن به چهره ای اسلامی در شهر را هدف کمیته فضاسازی و تبلیغات قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود ساخت سالانه هزار کلاس درس و جذب حداکثری نیروی انسانی باز هم کمبود فضا و نیرو در استان به شدت احساس می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
استاندار سیستان و بلوچستان برخورداری بیشتر مرزنشینان از نعمت مرز و مبادلات مرزی در قالب کوله بری تاکید و گفت: همه دستگاه های اجرایی، قضایی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
مشاور امور بانوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد چابهار سفر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
مسابقات قهرمانی کاراته استان قم و انتخابی تیم ملی در دو بخش کاتا و کمیته در تمام رده های سنی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۷    
با شدت یافتن دوباره همه گیری کرونا در جهان، مقامات بهداشتی می کوشند از هر روش ممکن برای کاهش تلفات استفاده کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۴    
نوجوانان قمی طی همایشی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بوسیدن دست مادران خود و اهدای هدایایی به آن ها، مقام مادر را ارج نهادند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: به دلیل حضور افراد در اجتماعات شاهد ابتلای خوشه ای به سویه اومیکرون در هرمزگان هستیم که این مهم ضرورت خودداری مردم از شرکت در اجتماعات به ویژه جشن ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: طی سه روز اخیر موردی از متوفی کرونایی نداشته ایم و اگر این موضوع تداوم یابد با احتساب شنبه –دوم بهمن- ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حرکت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند تلاش همگانی، کار جهادی و همراه بودن مسئولان با مردم است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
کلیه مراکز فرهنگی و هنری وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور به مناسبت روز زن به صورت رایگان به ارایه خدمات به بانوان خواهند پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه نیازمند تغییرات ماهوی در حوزه مدیریتی هستیم، گفت: دولت سیزدهم با شعار عدالت محوری، فسادستیزی و مردم داری به عرصه اجرایی کشور آمده است و هر مدیری که سیاست ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۷    
نشست بررسی طرح های مشمول دریافت تبصره 18 با حضور فیروزی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری (رئیس کمیته) و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان ( دبیر کمیته) و عضویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۷:۳۱    
دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری معتقد است که نشان دادن مصادیق نیکوکاری در هنر شعر، آگاهی مردم را به سنت دینی افزایش می دهد و از جهت دیگر، مشوقی جدی برای امر نیکوکاری است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۷:۲۵    
به مناسبت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پویش کتاب خوانی با نام #من-هم-کتاب-خریدم با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تا سی ام بهمن ماه 1400 فرصت دارند فیلم های خود را به ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۶:۳۸    
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد علی رغم قدرت بسیار زیاد انتقال پذیری ویروس اومیکرون، احتمال مرگ بر اثر ابتلا به این سویه کرونا در مقایسه با سایر سویه ها بسیار کمتر بوده و این ویروس بیشتر افراد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۳    
امارات پس از حمله پهپادی جنبش انصارالله یمن به ابوظبی، به خاطر آنچه علل امنیتی اعلام شده، دستور توقف پرواز پهپاد در این کشور را به مدت یک ماه صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۳    
با سخنرانی دکتر شاهین فرهت موسیقیدان صاحب نام کشور یاد هنرمند فقید خسرو سینایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر زنده نگه داشته می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۲:۵۷    
کارشناس مسائل اوراسیا تاکید کرد موافقت نامه تجارت ترجیحی به توافق نامه تجارت آزاد با کشورهای حوزه اوراسیا در پی سفر رئیسی به روسیه محقق خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
هواوی در بازار ایران به زودی نوا9 را معرفی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
جانی دپ ستاره مشهور سینمای جهان در فیلم بعدی مایوین کارگردان فرانسوی در نقش لویی پانزدهم پادشاه فرانسه بازی خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
امروزه شواهد علمی بسیاری وجود دارند که اهمیت و نقش تغذیه را در حفظ سلامت بیماران MS ثابت کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
مینی سریال شش قسمتی به هر طریق از شبکه چهار سیما پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
آخرین سکانس فیلم سینمایی پیرپسر روز گذشته در تاریخ 30 دی ثبت شد و بدین ترتیب فیلمبرداری تازه ترین فیلم اکتای براهنی که در شهریور ماه کلید خورده بود به اتمام رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
فیلم کوتاه مادرکشی ساخته میثم محمدخانی با بازی روح الله زمانی و مهیار راحت طلب به مرحله تولید رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۷    
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شنبه شب گفت که در عملیات ارتش و نیروهای مردمی 120 مزدور ائتلاف سعودی در منطقه شبوه کشته و زخمی شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما بازیکنی نداریم که کسی را از دست بدهیم، وقتی شیمبا برود، چه کسی را بازی دهیم؟ ما فقط می توانیم بازیکن بگیریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۱    
عوامل زیادی مانند قیمت، اندازه دستگاه، میزان قهوه تان در روز، فضای محیط و آسیاب قهوه تان در خرید یک اسپرسو ساز خوب نقش دارند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۱    
طرح نوشته موزاییکی مادر امروز در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان شکار دوربین برنا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب های اجتماعی به دستگاه های مرتبط خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۹    
دلایل متنوعی در تغییرات و نوسانات قیمت در بازار آهن نقش دارند با خرید و فروش ها گره خورده اند. به همین دلیل باید تغییرات قیمت در بازار آهن را از منابع مختلف بررسی کرد تا به دقیق ترین قیمت ها رسید ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۹    
بسیاری از بازیگران معروف هالیوود با اسم واقعی خود شناخته شده نیستند چراکه اسم های خود را تغییر داده اند و با اسم های جدید خود را در هالیوود مطرح کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۹    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی بسیار سنگینی بود و فولاد تیم خوب و با احترامی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شهرخودرو در چهار دیدار آخرش، بازی متفاوتی ارائه کرده و تیم ما این نگاه را ندارد که با حریف پایین جدول رویارویی دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۰    
استاندار اصفهان خواستار حضور موثرتر فعالان اقتصادی در صنایع دانش بنیان و هایتک وصنایعی که ظرفیت های جدید اقتصادی ایجاد می کند، شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۵    
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۵    
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم همه ما به عنوان مجموعه تیم نفت مسجدسلیمان انرژی بگذاریم تا در آینده بهترین نتایج را در خور نام تیم کسب کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: آلومینیوم اراک در بدو ورود به لیگ برتر نشان داده که ثبات خوبی دارد و 2 سال است که جایگاه مناسبی در جدول دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان نیم فصل سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۳    
رویا علیمردانی در پی دیدار محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با پیمان جبلی رئیس رسانه ملی به منظور گسترش فضای همکاری ها و تعاملات دو سازمان صدا و سیما و سینما یادداشتی برای خبرگزاری برنا نوشته است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۳    
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که اوکراین سفیر آلمان در کی یف را احضار کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۳    
در سانحه رانندگی خطر از بیخ گوش سرپرست تیم امید پرسپولیس گذشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی طالبان اعلام کرد: اولین گفت و گوهای رسمی طالبان با غرب در خاک اروپا ( در نروژ ) پس از به دست گرفتن قدرت در افغانستان به تغییر فضای جنگ پس از دو دهه جنگ علیه نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی " ناتو ...