پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 2 اسفند 1394 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 بوشهر نیوز 31 فروردین 1394 بوشهر نیوز 30 اردیبهشت 1394 بوشهر نیوز 31 خرداد 1394 بوشهر نیوز 31 تیر 1394 بوشهر نیوز 31 مرداد 1394 بوشهر نیوز 31 شهریور 1394 بوشهر نیوز 30 مهر 1394 بوشهر نیوز 30 آبان 1394 بوشهر نیوز 30 آذر 1394 بوشهر نیوز 30 دی 1394 بوشهر نیوز 30 بهمن 1394 بوشهر نیوز 1 اسفند 1394 بوشهر نیوز 2 اسفند 1394 بوشهر نیوز 8 اسفند 1394 بوشهر نیوز 9 اسفند 1394 بوشهر نیوز 10 اسفند 1394 بوشهر نیوز 11 اسفند 1394 بوشهر نیوز 12 اسفند 1394 بوشهر نیوز 13 اسفند 1394 بوشهر نیوز 14 اسفند 1394 بوشهر نیوز 15 اسفند 1394 بوشهر نیوز 16 اسفند 1394 بوشهر نیوز 17 اسفند 1394 بوشهر نیوز 18 اسفند 1394 بوشهر نیوز 19 اسفند 1394 بوشهر نیوز 21 اسفند 1394 بوشهر نیوز 22 اسفند 1394 بوشهر نیوز 23 اسفند 1394 بوشهر نیوز 24 اسفند 1394 بوشهر نیوز 25 اسفند 1394 بوشهر نیوز 26 اسفند 1394 بوشهر نیوز 27 اسفند 1394 بوشهر نیوز 28 اسفند 1394 بوشهر نیوز 29 اسفند 1394 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۶    
بوشهرنیوز: دعوایی که بین دو هم تیمی سابق در جریان بازی استقلال و گسترش فولاد رخ داد، به روزهای پایانی فصل قبل برمی گردد که میان این دو در پیکان اختلاف افتاد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۶    
بوشهرنیوز: مهدی شریفی در بازی برابر تیم سابقش توانست عجیب ترین گل هفته را به ثمر برساند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
بوشهرنیوز: وزارت دفاع آمریکا بالاخره رازی را که از سال 1972 سر به مُهر بود، از حالت محرمانه خارج کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
بوشهرنیوز: از دروازه بان پرسپولیس در فضای مجازی مصاحبه ای منتشر شده که قابل تکذیب نیست چون ویدیویی است و نشان می دهد وی تعهد مصاحبه نکردن را زیر پا گذاشته است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
بوشهرنیوز: کمک داور بازی روز جمعه استقلال به دلیل ناآمادگی آن اشتباه محرز و بزرگ را انجام داده و موقعیت صد در صد گل را با گرفتن آفساید از مهاجم گسترش فولاد می گیرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
بوشهرنیوز: تعدادی از افرادی که به مرکز اجرائیات مراجعه می کنند، اعلام کرده اند که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یک جای تخلفات معوقه را ندارند بنابراین امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
بوشهرنیوز: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات شاهد بگم بگم هایی با طعم تبلیغاتی و سوءاستفاده از افکار عمومی هستیم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
بوشهرنیوز: این خودرو در طی ماه های گذشته در نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با قیمت 1.5 میلیارد تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
بوشهرنیوز: بی شک انتخابات هفتم اسفند، یکی از فرصت های بسیار گرانقدر برای جلوگیری از نهادینه شدن تندروی های سیاسی و افراط کاری های دینی در جامعه است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
بوشهرنیوز: دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی در اطلاعیه ای تاکید کرده که انتساب فردی به عنوان داماد آیت الله هاشمی در فضای مجازی کاملا کذب بوده و چنین فردی در خانواده ایشان وجود ندارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
بوشهرنیوز:در هفته گذشته کشورهای چین، برزیل، امارات و کره جنوبی از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار داشتند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
به گزارش" بوشهرنیوز " 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی برای برگزیدن نامزد نهایی جمهوریخواهان انتخابات 2016 ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
بوشهرنیوز: اقدام جدید زاکانی موجب رنجش اعضای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
بوشهرنیوز: منطق ضعیف و حرف های نقض غرض محمدمایلی کهن بماند کاش یک نفربگوید مایلی کهن چه چیزی را طلب دارد؟ او برای فوتبال چه کار کرده و یا فوتبال ایران چه گناهی کرده که باید دچار مایلی کهن باشد؟ مایلی ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۹    
بوشهرنیوز: دادستان تهران از تشکیل دو پرونده در رابطه با انتخابات، در دادستانی تهران خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۶    
بوشهرنیوز: مزایده واگذاری تبلیغات صدا و سیما که اخیرا برگزار شده بود باطل شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
بوشهرنیوز: نشریه پوتی فوته فرانسه petit fute با تیراژ بیش از یکصد هزار جلد در هر دوره ، مهم ترین نشریه گردشگری فرانسه زبانان جهان است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
به گزارش" بوشهرنیوز " با هدف گسترش تعامل بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) و شرکت ایرباس ، هواپیمای A350 XW20 این شرکت دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران بر زمین نشست. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۱    
بوشهرنیوز:حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخابات آتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دهمین دوره خبرگان رهبری گفت: در این دوره از انتخابات 3 میلیون و 88 هزار و 300 نفر رأی اولی هستند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۱    
به گزارش" بوشهرنیوز " افراد تندرو ضمن حمله به ستاد استاندار سابق قم بنر و پوسترهای تبلیغاتی وی را که شامل تصویری از صالحی منش و سید حسن خمینی است را پاره کردند و گریختند. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۹    
به گزارش" بوشهرنیوز " فِراری از ماشین جدید خود برای فصل 2016 رقابت های فرمول یک قهرمانی جهان رونمایی کرد. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۶    
بوشهرنیوز:طرح کارت اعتباری خرید کالا که قرار بود رونق را به بازار برگرداند با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به بن بست خورد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۳    
بوشهرنیوز:رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به بازدید خود از شرکت تولید کننده اتوبوس های اسکانیا در سمنان گفت: اسکانیای تولید داخل، از نظر سازمان استاندارد منعی برای شماره گذاری ندارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
منبع: فرهنگ نیوز
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۷    
بوشهرنیوز:طبق جدیدترین آمار اتحادیه جهانی مخابرات که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده، ایران در بین کشورهایی است که پایین ترین نرخ را در حوزه اینترنت، تلفن ثابت و همراه دارند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۸    
به گزارش" بوشهرنیوز " بسیاری از ما هنگام بیدار شدن از خواب متوجه می شویم که عرق کرده ایم و معمولا دلیل آن را کابوس یا خواب بد می دانیم که اشتباه است. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
به گزارش" بوشهرنیوز " اگر با شکم خالی برخی مواد از جمله دسته ای از داروها را بخورید صدمات زیادی را به دستگاه گوارش ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
به گزارش" بوشهرنیوز " در سال های اخیر، تلفن های همراه به ابزارهای اعتیاد آوری تبدیل شده اند. در حقیقت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
به گزارش" بوشهرنیوز " دانشمندان به تازگی دریافتند که مصرف موز در صبح ها فواید بسیاری برای بدن دارد اما برای کاهش مضرات قند موجود در موز آن را با مواد غذایی خاصی باید مصرف کرد. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۶    
بوشهرنیوز:حال با لغو تحریم ها پای شرکای جدید خارجی به کشور باز می شود و خودروسازانی که به علت تحریم ها ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۳    
بوشهرنیوز:بالکیسا چایبو از بچگی دوست داشت دکتر شود، اما در 12 سالگی فهمید که قول ازدواج او را به پسرعمویش داده اند. این خبر برای او به اندازه کافی شوکه کننده بود!
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
بوشهرنیوز:فیروز نادری، دانشمند ایرانی و مدیر بخش اکتشافات منظومه شمسی اداره ملی هوانوردی و فضایی امریکا (ناسا) اعلام کرد در پایان ماه جاری میلادی (10 اسفند) بعد از 36 سال از ناسا خداحافظی می کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
بوشهرنیوز: برنامه هفت در حالی با گفت و گوی امیر آقایی بازیگر توانمند سینمای ایران آغاز شد و او از منع حضورش در یک سریال ترکیه ای توسط مسئولان سینمایی سخن به میان آورد و سپس به وقایع گذشته اشاره کرد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
بوشهرنیوز: مردی که متهم است در اقدامی جنون آمیز زن ایرانی را در آلمان شکنجه کرده، برای سومین بار مقابل سه قاضی جنایی تهران قرار گرفت و این بار درحالی که اشک می ریخت، ابراز پشیمانی کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۸    
به گزارش" بوشهرنیوز " خانه درختی در بلندی های اسکاتلند و در کنار رودخانه "گویل" قرار دارد که بیشتر شبیه داستان های دوران کودکی است و اما در واقعیت فقط به زوج های جوان اجاره داده می شود. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
بوشهرنیوز:سلفی خلبانان ترکیه ای و سعودی در جریان رزمایش مشترک نیروی هوایی ترکیه و عربستان در شهر قونیه، موضوع روز رسانه های این کشور شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۲    
بوشهرنیوز: یادگار امام در تازه ترین پست خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است: همیشه مردم بوده اند که هر ناممکنی را ممکن کرده اند. اگر آمدند همه چیز آماده شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۹    
بوشهرنیوز:حجت الاسلام حمید رسایی در تازه ترین برنامه اینترنتی دید در شب ، در مقابل رضا رشیدپور نشست و نظرات جنجالی و صریحی درباره مسائل مختلف اظهار کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۶    
به گزارش" بوشهرنیوز " در این جا راه حلی برای جلوگیری از پیچ و تاب برداشتن هدفونمان یاد می گیریم که باعث می شود زندگی مان راحت تر شود. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۶    
بوشهرنیوز: گروه تروریستی داعش، آرایشگر سرکرده این گروه در شهر شرقاط در استان صلاح الدین را به اتهام جاسوسی اعدام کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
بوشهرنیوز: قیمت محصولات خانواده پژو 206 در پنج ماهه اخیر سال جاری نوساناتی را تجربه کرد و در عین حال که به رسم هر ساله قیمت خودروها در بازار شب عید افزایش پیدا می کند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
بوشهرنیوز: هنرمندان باید بدانند که سر سفره انقلاب به اینجا رسیده اند و متاسفانه این مسئله را فراموش کرده و هر کدام از آن ها یا وارد ساختن فیلم های ماهواره ای شده اند و یا جذب شبکه های خارجی می شوند و ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
بوشهرنیوز:در ساعت 21:45 مورخه 13 دی ماه مأمورین کلانتری 129 جامی در حین گشت زنی در خیابان میردامادی به سرنشینان جوان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 با پلاک های ناخوانا مشکوک شدند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
بوشهرنیوز: با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای تایید صلاحیت شده کار خود را آغاز کردند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۱    
بوشهرنیوز:رئیس مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صداوسیما گفت: بیشترین نقدی که به سریال معمای شاه می شود، در حقیقت سیاسی کاری است و عده ای از این طریق دنبال تطهیر پهلوی ها هستند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۱    
بوشهرنیوز:پس از آن همه پیشرفت ایران در عرصه فضایی که حتی تایید و تعجب سازمان ناسا را در پی داشت اکنون تحقیرآمیزتر از این نیست که کمپانی ایرباس اجازه دهد یک هواپیمای لوکسش برای دو ساعت در خاک ایران ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۸    
بوشهرنیوز:یک خبرنگار آمریکایی در شبکه پی بی اس در پی سفر به تهران گزارش داد که لغو تحریم های هسته ای تاکنون تأثیری در زندگی مردم ایران نداشته است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۵    
بوشهرنیوز:جایزه ویژه سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر به آلبوم نه فرشته ام نه شیطان رسید و همایون شجریان جایزه 60 سکه ای این بخش را دریافت کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹    
بوشهرنیوز:6 اقتصاددان فهرست انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان، در نشست امروز خود به نقد وضعیت کنونی اقتصاد کشورمان پرداخته و ضرورت های مجلس دهم را در این حوزه تشریح کردند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۶    
بوشهرنیوز:سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ما نیاز به مجلسی داریم که با قدرت اقتصاد کشور را متکی به درون سازد تا در صورت بدعهدی دشمن ضربه نخوریم اما صدای پای مجلس ششم را از تبلیغات فعلی کاندیداها ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۰    
بوشهرنیوز:برگزیدگان و نفرات تقدیری سومین دوره مسابقه کتاب و زندگی در مراسم اختتامیه این مسابقه معرفی و تجلیل شدند.