جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۵۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری میراث آریا 30 تیر 1402 - chtn.ir

خبرگزاری میراث آریا 29 اسفند 1397 خبرگزاری میراث آریا 29 اسفند 1398 خبرگزاری میراث آریا 6 شهریور 1399 خبرگزاری میراث آریا 28 اسفند 1401 خبرگزاری میراث آریا 31 فروردین 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 خرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 شهریور 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 مهر 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 آبان 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 آذر 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 دی 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 بهمن 1402 خبرگزاری میراث آریا 1 اسفند 1402 خبرگزاری میراث آریا 1 تیر 1402 خبرگزاری میراث آریا 28 تیر 1402 خبرگزاری میراث آریا 29 تیر 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 تیر 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 تیر 1402 
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از نجات یک طبیعت گرد گرفتار شده در ارتفاعات صعب العبور وینه در جاده چالوس در محدوده البرز خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد 3 دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای 40 نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
در نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد. امسال مراسم شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه استان زنجان برگزار شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
عکاس: مرجان نعمتی صبا
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در نشست صمیمی با نمایندگان راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: مشکلات راهنمایان گردشگری استان زنجان در سریع ترین زمان برطرف خواهد شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در جلسه هم اندیشی با فعالان حوزه مجتمع های گردشگری گفت ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی شوشتر با تأکید بر لزوم گسترش میراث عاشورایی در میان آحاد جامعه ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۷    
در نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در حسینیه اعظم زنجان و در 400 نقطه استان برگزار شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۷:۵۱    
تهیه و تنظیم: احمدزاده(tamasha.com)
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در دیدار با مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری مشهد گفت: افزایش ورود و ماندگاری زائران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری از برگزاری مسابقه عکس محرم در ری خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۸    
ثبت آثار استان گلستان با قرارگیری شهر تاریخی استرآباد (گرگان)، ترنگ تپه گرگان میراث جهانی گنبد قابوس و برج راکان در فهرست آثار ملی آغاز شد و در حال حاضر این استان طبق تعریف یونسکو و اساسنامه میراث ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۶    
صنایع دستی از بومی ترین و ملی ترین تولیدات کشور است. این هنرصنعت پیونددهنده بین گذشته و هویت تاریخی و فرهنگی و هنری کشور ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۲    
تنگه زرانگوش واقع در شهرستان بدره استان ایلام
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند از برگزاری مراسم ملی نخل گردانی در شب هشتم ماه محرم خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
غار رود افشان در 103 کیلومتری شمال تهران قرار دارد. این غار با مسیری کمتر از دو ساعت از نزدیک ترین غارها به پایتخت است که بیشتر غارنوردان تهرانی آنجا را برای گشت و گذار انتخاب می کنند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۰    
آزادسازی سومین سکوی چهارسوی اصلی بازار تاریخی قیصریه اصفهان نویدبخش حفاظت از این اثر عظیم و ارزشمند تاریخی در نصف جهان است.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۰    
بی تردید در دنیای متکثر امروزی حفاظت از بافت روستاها و توسعه گونه های مختلف سفر نقش مهمی در حفاظت از میراث فرهنگی و توسعه اقتصاد جوامع محلی ایفا می کند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۰    
درست است که سمنان در منطقه ای خشک و کویری واقع است ولی هنوز در بافت قدیمی آن می توان باغ های مثمر ثمری را پیدا کرد که انواع و اقسام میوه ها رادارند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۲    
سنگ نوشته در فرهنگ معین به معنی سنگی که بر روی آن نوشته ای را کنده باشند یا کتیبه سنگی است و در صفحه 18 ایران باستان به معنی سنگ هایی است که سطح آن از خطوطی قدیمه پوشیده و برای روشن کردن وقایع تاریخی ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پیشوا از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در آب انبار تاریخی بازار خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۸    
معاون صنایع دستی استان تهران روز پنجشنبه 29 تیرماه با حضور در هنرخانه رحیمی از 3 اثر نفیس صنایع دستی رونمایی کرد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۸    
معاون صنایع دستی استان تهران از برگزاری نمایشگاه دست آفریده های عاشورایی در کوشک باغ هنر مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۰    
سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر گفت: شهرستان شوشتر از جمله مراکز مهم رواج مراسم های مذهبی و یکی از اصلی ترین شهرهای جهان اسلام در برگزاری آیین های عاشورایی است و در سوم محرم از پیرغلامان تجلیل می ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۸    
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۸    
کلیپ معرفی استان
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۰۰:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به گستردگی فعالیت ها و آثار ثبت ملی استان نیاز است که مردم پای کار آمده و در حفاظت از آثار تاریخی و سرمایه گذاری در این حوزه ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۰۰:۲۱    
نخستین جلسه انجمن های میراث فرهنگی آذربایجان غربی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۰۰:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: برای میزبانی شایسته از زائران اربعین مرز تمرچین پیرانشهر از تمامی امکانات و ظرفیت های این اداره کل استفاده خواهد شد.